abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:33:07 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_78663697
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

mijn nagels zijn zoooo stoer morgen picz. i iz not home
ze passen bij mijn "ik-kan-op-deze-naaldhakken-rennen-want-ik-mis-de-bus" schoenen
het klinkt veelbelovend!
disclaimer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:35:16 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_78663803
En sorry voor alle losse posts maar ik kan niet quickquoten op mijn eenvoudige telefoontje
disclaimer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:35:18 #178
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_78663805
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie.
Het is een run op de kleurtjes maar wat doen jullie er precies mee?

Zelf heb ik korte nagels die ik nooit lakte anders dan een glimlaagje.
Mijn tienjarige dochter is helemaal in to nagellakken maar dan niet zomaar een laagje kleur opsmeren, welnee ik heb (als proefkonijn . ) de laatste dagen hele kunstwerkjes op mijn nagels En mooi ook nog he. . Ik neem aan dat jullie al die kleurtjes aankopen om dit ook te doen of zie ik dit verkeerd?
Ik heb de kleurtje gewoon om mijn nagels mee te lakken maar ook voor nail-art. Mijn dochtertje vind het ook hartstikke leuk om te doen en samen kiezen we kleurtjes uit. Zij vind het prachtig om er glittertjes op te hebben en steentjes, ik gebruik de kleurlakken dan als basis.
Verder werk ik bij een kinderactiviteiten centrum en daar bieden wij ook nagels lakken en nail-art aan. Hiervoor gebruik ik ook gewone kleur lakjes en heb ik een speciaal nail-art penseeltje om figuurtjes te maken.
pi_78663902
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wil hem ook best halen en opsturen voor je?
Wil je hem voor mij ook halen? Ik ben volgende week pas weer in Arnhem.

Sterkte Puckzzz!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:40:22 #180
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_78664037
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat zijn altijd van die opstekers die je dag helemaal goed kunnen maken hè?
Jaa was echt helemaal happy!
Vind het echt vreemd dat ie eigenlijk zo moeilijk te krijgen is, je zou toch denken dat als er zoveel vraag naar is dat ze het juist inslaan.
Maar heeft Gosh alleen een rek bij de kruitvat of ook nog andere verkoop punten?
Want wil van de week wel even speuren en kijken hoeveel ik er kan bemachtigen...

(en hoe kan je meerdere quotes beantwoorden in 1 post?)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:41:27 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_78664089
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx snkr-xxx en Debs Ja ik zie er wel wat tegenop maar kijk er ook naar uit om van alle ellende af te zijn.
NOOIT meer ongesteld!

En wat een mooie lakjes zie ik weer voorbij komen zeg
ik denk dat ik ergens iets gemist heb maar krijg jij een hysterectomie dan?
disclaimer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:44:26 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_78664240
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Jaa was echt helemaal happy!
Vind het echt vreemd dat ie eigenlijk zo moeilijk te krijgen is, je zou toch denken dat als er zoveel vraag naar is dat ze het juist inslaan.
Maar heeft Gosh alleen een rek bij de kruitvat of ook nog andere verkoop punten?
Want wil van de week wel even speuren en kijken hoeveel ik er kan bemachtigen...

(en hoe kan je meerdere quotes beantwoorden in 1 post?)
met de quickquote functie... Wat ik je met een screenshot zo uit zou kunnen leggen, maar ik lig te internetten op mijn mobiel dus dat gaat nu niet
disclaimer
pi_78665016
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Ik heb de kleurtje gewoon om mijn nagels mee te lakken maar ook voor nail-art. Mijn dochtertje vind het ook hartstikke leuk om te doen en samen kiezen we kleurtjes uit. Zij vind het prachtig om er glittertjes op te hebben en steentjes, ik gebruik de kleurlakken dan als basis.
Verder werk ik bij een kinderactiviteiten centrum aar bieden wij ook nagels lakken en nail-art aan. Hiervoor gebruik ik ook gewone kleur lakjes en heb ik een speciaal nail-art penseeltje om figuurtjes te maken.
Leuk om te lezen van je dochter.

Dan valt het wrs. onder nail-art wat ik bedoel?
Moet zeggen, ik ben niet grootgebracht met nagellak (dat werd als ordinair afgedaan) maar de nagels aan mijn rechterhand zien eruit alsof ze de mazelen hebben maar mijn linkerhand ziet er gewoon schitterend uit. Echt heel mooi en creatief, ik vind het erg leuk iig en sponsor de lakjes wel iig

Is er nog een apart nail art topic of kan het allemaal hier?
pi_78665057
Ik moet morgen helemaal op zakelijk en vind rood daar mooi bijpassen, daarom;

Mulberry Mayhem

clean up doe ik morgenochtend, nu lekker slapen. Trusten allemaal
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78665424
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]

Lang geleden dat ik hier heb gepost! wel alles meegelezen maar ja je kent het wel druk druk druk en geen fototoestel!
meet my new love van het merk goldenrose! heeeerlijk lakken!
Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.

Wil uiteraard niemand voor de schenen schoppen maar vraag het me gewoon af. En ook wat zoiets op lange termijn met je eigen natuurlijke nagels doet.
pi_78665720
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:

Mulberry Mayhem
[ afbeelding ]

Mooi roodje
pi_78665761
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.

Wil uiteraard niemand voor de schenen schoppen maar vraag het me gewoon af. En ook wat zoiets op lange termijn met je eigen natuurlijke nagels doet.
Volgens mij is het gezelschap heel gemixed hier Zowel acryl, gel als natuurlijk.

Ik heb zelf niks er op, wel acryl gehad en m'n eigen nagels hadden hier wel wat onder te lijden, maar dat was vooral omdat de styliste zo gretig met de slijptol tekeer ging
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:33:13 #188
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_78665989
Ik moet morgen toch naar de stad, en daar hebben ze een huuuuge Kruidvat, dus ik zal wel even gaan snuffelen voor jullie Rainbow (en voor mezelluf ).
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:55:30 #189
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_78666414
Iemand toevallig een picture van die rainbow van Gosh. Ik ben nu zo nieuwsgierig......
Verder hele gave nagels zien langskomen, als ik morgen wat energie heb ga ik ook weer prutsen. Wil een fimo-mani gaan doen......
@ Puckzz Veel Sterkte en Succes
trusten
  woensdag 3 maart 2010 @ 06:38:34 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78668406
Bedankt meiden

Ik heb een foon bij me dus ik kan wel wat topics volgen, maar ik krijg mezelf niet ingelogd op dat gekke ding

Met computers kan ik een hoop maar foons zijn meestal nog een raadsel voor me. Ik was al blij dat ik er uiteindelijk wat muziek op heb kunnen zetten. (ook maar 12 nummers ofzo, da's toch veuls te weinig??)

En ik heb natuurlijk een ziekenhuis mani! d.w.z. rechterwijsvinger kort en kaal, de rest met een zwarte omgekeerde french en een paarse stud op elke nagel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78668882
quote:

[..]

Volgens mij hebben de vaste volgers allemaal wat anders. Zelf heb ik gewoon natuurlijke nagels. Vroeger beet ik altijd, maar wilde ook mooie nagels. Had dus 2 opties, stoppen met bijten en hopen dat ik goede nagels had, of nep nagels.

Ik lak mijn nagels sowieso niet elke dag. Maar juist met lak zijn ze wel steviger. Verder gewoon een basecoat gebruiken, zeker bij de lakjes met minder kwaliteit, anders heb je kans dat je nagels geel worden. En nagellakremover zonder aceton.
Maar de echte `die hards` hier hebben vast nog wel meer en betere tips voor je.
pi_78668911
quote:

[..]

Ik heb geen gel, acryl oid, alleen mijn eigen nagels. Ik heb ook nooit andere dingen nodig gehad, dus geen idee of zulke dingen je nagels aan zullen tasten.
pi_78668923
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb natuurlijk een ziekenhuis mani! d.w.z. rechterwijsvinger kort en kaal, de rest met een zwarte omgekeerde french en een paarse stud op elke nagel

Sterkte!
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:24:05 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_78669066
quote:

[..]

de mijne zijn echt. Het lakken van mijn nagels heeft mijn nagels alleen maar mooier gemaakt omdat ik ze nu niet meer bijt en goed ben gaan verzorgen... Kijk uit met geel en groen qua nagellak, vooral groen is erg evil en maakt je nagels al snel oranje. Twee laagjes basecoat is geen overbodige luxe bij groen

Puckzzz, sterkte en we denken aan je!
disclaimer
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:29:37 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78669124
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:

Mulberry Mayhem
[ afbeelding ]

Mooie kleur hoor .

Ik heb acryl, mijn nagels waren flinterdun en groeiden in verschillende vormen.. ik ben een ramp met vijlen en alles scheurde altijd, dus laat ik elke 4 weken voor 2 tientjes m'n acryl bijvullen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:31:44 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_78669149
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:55 schreef AmNaBa het volgende:
Iemand toevallig een picture van die rainbow van Gosh. Ik ben nu zo nieuwsgierig......
Verder hele gave nagels zien langskomen, als ik morgen wat energie heb ga ik ook weer prutsen. Wil een fimo-mani gaan doen......
@ Puckzz Veel Sterkte en Succes
trusten
Google images is your best friend

http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=gosh+rainbow&gbv=2&aq=f&oq=
disclaimer
pi_78669545
Voor wie moet ik nog meer kijken voor GOSH - Rainbow?
All good things are wild and free.
pi_78669624
Oeeh, Rainbow. Wants!
Me, Me Tliciouz!

Zal vanmiddag ook nog maar eens kijken hier in Utrecht, misschien hebben ze 'm hier nog ergens.
Nou ja Als ik 'm weet te vinden neem ik ook alles mee
pi_78669797
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef tliciouz het volgende:
Voor wie moet ik nog meer kijken voor GOSH - Rainbow?
Ja ikke !
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_78669859
quote:

Mjin nagels zijn puur natuur.
Lak ze vrijwel elke dag en ik merk dat mijn nagels daardoor sterker blijven dan wanneeer ik bijv 2 dagen geen lak op heb (soms in het weekend als ik sloom aan het doen ben thuis ).
Ik gebruik ook altijd basecoat (en topcoat). Mijn nagels zijn niet vergeeld, zien er nog steeds prachtig natuurlijk roze uit
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')