het klinkt veelbelovend!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn nagels zijn zoooo stoermorgen picz. i iz not home
ze passen bij mijn "ik-kan-op-deze-naaldhakken-rennen-want-ik-mis-de-bus" schoenen
Ik heb de kleurtje gewoon om mijn nagels mee te lakken maar ook voor nail-art. Mijn dochtertje vind het ook hartstikke leuk om te doen en samen kiezen we kleurtjes uit. Zij vind het prachtig om er glittertjes op te hebben en steentjes, ik gebruik de kleurlakken dan als basis.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie.
Het is een run op de kleurtjes maar wat doen jullie er precies mee?
Zelf heb ik korte nagels die ik nooit lakte anders dan een glimlaagje.
Mijn tienjarige dochter is helemaal in to nagellakken maar dan niet zomaar een laagje kleur opsmeren, welnee ik heb (als proefkonijn. ) de laatste dagen hele kunstwerkjes op mijn nagels En mooi ook nog he. . Ik neem aan dat jullie al die kleurtjes aankopen om dit ook te doen of zie ik dit verkeerd?
Wil je hem voor mij ook halen? Ik ben volgende week pas weer in Arnhem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil hem ook best halen en opsturen voor je?
Jaa was echt helemaal happy!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn altijd van die opstekers die je dag helemaal goed kunnen maken hè?
ik denk dat ik ergens iets gemist hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx snkr-xxx en DebsJa ik zie er wel wat tegenop maar kijk er ook naar uit om van alle ellende af te zijn.
NOOIT meer ongesteld!
En wat een mooie lakjes zie ik weer voorbij komen zeg
met de quickquote functie... Wat ik je met een screenshot zo uit zou kunnen leggen, maar ik lig te internetten op mijn mobiel dus dat gaat nu nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa was echt helemaal happy!
Vind het echt vreemd dat ie eigenlijk zo moeilijk te krijgen is, je zou toch denken dat als er zoveel vraag naar is dat ze het juist inslaan.
Maar heeft Gosh alleen een rek bij de kruitvat of ook nog andere verkoop punten?
Want wil van de week wel even speuren en kijken hoeveel ik er kan bemachtigen...
(en hoe kan je meerdere quotes beantwoorden in 1 post?)
Leuk om te lezen van je dochter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb de kleurtje gewoon om mijn nagels mee te lakken maar ook voor nail-art. Mijn dochtertje vind het ook hartstikke leuk om te doen en samen kiezen we kleurtjes uit. Zij vind het prachtig om er glittertjes op te hebben en steentjes, ik gebruik de kleurlakken dan als basis.
Verder werk ik bij een kinderactiviteiten centrum aar bieden wij ook nagels lakken en nail-art aan. Hiervoor gebruik ik ook gewone kleur lakjes en heb ik een speciaal nail-art penseeltje om figuurtjes te maken.
Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik hier heb gepost! wel alles meegelezen maar ja je kent het wel druk druk druk en geen fototoestel!
meet my new love van het merk goldenrose! heeeerlijk lakken!
Mooi roodjequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:
Ik moet morgen helemaal op zakelijk en vind rood daar mooi bijpassen, daarom;
Mulberry Mayhem![]()
[ afbeelding ]
clean up doe ik morgenochtend, nu lekker slapen. Trusten allemaal
Volgens mij is het gezelschap heel gemixed hierquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.
Wil uiteraard niemand voor de schenen schoppen maar vraag het me gewoon af. En ook wat zoiets op lange termijn met je eigen natuurlijke nagels doet.
Volgens mij hebben de vaste volgers allemaal wat anders. Zelf heb ik gewoon natuurlijke nagels. Vroeger beet ik altijd, maar wilde ook mooie nagels. Had dus 2 opties, stoppen met bijten en hopen dat ik goede nagels had, of nep nagels.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.
Wil uiteraard niemand voor de schenen schoppen maar vraag het me gewoon af. En ook wat zoiets op lange termijn met je eigen natuurlijke nagels doet.
Ik heb geen gel, acryl oid, alleen mijn eigen nagels. Ik heb ook nooit andere dingen nodig gehad, dus geen idee of zulke dingen je nagels aan zullen tasten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb natuurlijk een ziekenhuis mani! d.w.z. rechterwijsvinger kort en kaal, de rest met een zwarte omgekeerde french en een paarse stud op elke nagel
de mijne zijn echt. Het lakken van mijn nagels heeft mijn nagels alleen maar mooier gemaakt omdat ik ze nu niet meer bijt en goed ben gaan verzorgen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Mooie kleur hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:
Ik moet morgen helemaal op zakelijk en vind rood daar mooi bijpassen, daarom;
Mulberry Mayhem![]()
[ afbeelding ]
clean up doe ik morgenochtend, nu lekker slapen. Trusten allemaal
Google images is your best friendquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:55 schreef AmNaBa het volgende:
Iemand toevallig een picture van die rainbow van Gosh. Ik ben nu zo nieuwsgierig......
Verder hele gave nagels zien langskomen, als ik morgen wat energie heb ga ik ook weer prutsen. Wil een fimo-mani gaan doen......
@ Puckzz Veel Sterkte en Succes![]()
![]()
trusten
Ja ikkequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef tliciouz het volgende:
Voor wie moet ik nog meer kijken voor GOSH - Rainbow?
Mjin nagels zijn puur natuur.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |