En waar is dat??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij onze kruidvat heb je hem ook nog.
In de stad staan ook nog de go snow collecties hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook rainbow
Aangezien ik in een klotedorp woon waar ze van essence nog steeds de go snow collectie hebben staan (welgeteld 2potjes), hebben ze die natuurlijk niet
ja en als we dan ruzie krijgen kunnen we elkaar lekker open krabben met onze lange nagelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ook zo vervelend... Vriendjes worden??
Puckzzz, heeeeeel veel sterkte!
Wil hem ook best halen en opsturen voor je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou voor mij wel een heeeeeel duur flesje gosh rainbow worden dan
Very nice of you!! Ik kijk morgen even gauw of ie hier nog bij kruidvat staat, zo niet, dan stuur ik je even een pm'etje. Dank je wel!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil hem ook best halen en opsturen voor je?
Is goed, laat het me maar weten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Very nice of you!! Ik kijk morgen even gauw of ie hier nog bij kruidvat staat, zo niet, dan stuur ik je even een pm'etje. Dank je wel!!
ik vint ju egt lievquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik ben zo'n vervelende kut die dat niet kan laten, daarom word ik ook altijd ontslagen en heb ik bijna geen vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puckz good luck!Dat alles maar goed mag gaan
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vint ju egt liev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puckz good luck!Dat alles maar goed mag gaan
verkering?
disclaimer
als je er komt en ze er nog zijn en je er zin in hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil hem ook best halen en opsturen voor je?
Nou, lijkt me een heel goed plan! Doen we!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en als we dan ruzie krijgen kunnen we elkaar lekker open krabben met onze lange nagels
jeeeujquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch nog 8765 winkels langs, en 1 zit in de buurt van de Trekpleister. Misschien dat ie daar nog is?? Zo ja, trek ik het rek leeg...
quote:
Oewwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
en ik kan het niet laten, maar moet toch echt even zeggen dat 75 cent minus 50 cent geen 15 cent is, maar 25 centnaast taalnazi ben ik ook een hele erge rekensomnazi
dat zijn altijd van die opstekers die je dag helemaal goed kunnen maken hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oeww![]()
![]()
Je hebt gelijk! Komt zeker doordat ik het zo snel even kwijt moest dat het helemaal verkeerd ging![]()
Maar hij was gewoon goedkoper als die uit de 50 cent bak
eh, lakken en voor de hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie.
Het is een run op de kleurtjes maar wat doen jullie er precies mee?
Zelf heb ik korte nagels die ik nooit lakte anders dan een glimlaagje.
Mijn tienjarige dochter is helemaal in to nagellakken maar dan niet zomaar een laagje kleur opsmeren, welnee ik heb (als proefkonijn. ) de laatste dagen hele kunstwerkjes op mijn nagels En mooi ook nog he. . Ik neem aan dat jullie al die kleurtjes aankopen om dit ook te doen of zie ik dit verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |