Hopen dat ze bij andere plaatsen te bestellen blijven, ik heb nu alle suedes besteld. Behalve Jacques want die past niet bij mij, en Paris valt onder die moet ik nog eens scoren. Zonde van zulke mooie lakjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Daph_ het volgende:
De OPI Suedes gaan uit het assortiment bij TD trouwens; Russian Navy, You don't know Jacques en We'll Always have Paris Suede zijn er al uit..
Wat beschrijf je dat leuk! Klopt inderdaad helemaal, roze maar er zit wat zilver door wat de kleur indd wat stout maaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuk kleurtje, lief maar toch een beetje stout![]()
Ik heb mijn nagels nog maar eens een extra 3 mm naar beneden gevijld, ziet er wat natuurlijker uit met al die stompies
Buzz wat is er toch met je kwoot-knop aan de hand meid!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef buzzwheedle het volgende:
Ik heb mijn nagels nog maar eens een extra 3 mm naar beneden gevijld, ziet er wat natuurlijker uit met al die stompies
[quote]
sneu he, als ze zo een voor een gaan.
maar weer sparen.
pssst!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef deerntie het volgende:
[..]
Heel jammer ja, ik had We'll always have paris zo graag willen hebben! Misschien dat ik hem nog een keer via ebay bestel.. daar moet ik nog maar eens goed over nadenken.
Die lengte is idd wel oké, je kunt er nog normaal mee typen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buzz wat is er toch met je kwoot-knop aan de hand meid!
Achja, het groeit. Ze zijn nu net zo lang als die van Nune en dat vind ik ook mooi
da's heldhaftig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik wacht tot de nieuwe Orly's bij TD komen
Ik ook. Met veel pijn en moeite.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik wacht tot de nieuwe Orly's bij TD komen
Nwah het compenseert de vele bestellingen vna de laatste maandenquote:
Weet je toevallig ook de verzenkdkosten voor 1 lakje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pssst!
Hier hebben ze ze nog allemaal!
http://www.8ty8beauty.com/nail_polishes/opi-a.htm
16 euro shipping per 6 lakjes.
En de nieuwe Orly's hebben ze ook al
nee, maar je kan ze even mailenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef deerntie het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de verzenkdkosten voor 1 lakje?
Dat heb ik gedaan. Ben benieuwd hoeveel dat gaat kosten. De goedkoopste op ebay komt uit op 9.50 dollar incl. verzenden. Bijna 7 euro.. dat zou ik er nog wel voor willen betalen.quote:
nee, dan gaat ie uit de collectie, op = opquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef miss--moana het volgende:
Als er een * bij een lakje staat op TD betekend dit dat hij niet op vooraad is of wat??
Dan ging 'ie geloof ik uit het assortiment.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef miss--moana het volgende:
Als er een * bij een lakje staat op TD betekend dit dat hij niet op vooraad is of wat??
Er komen weer nieuwe collecties ja, maar als je een kleurtje hebt gezien dat je wilt hebben en er staat een * achter, dan zou ik de gok gewoon wagen en bestellen.. Anders krijg je er misschien spijt van dat het kleurtje nergens meer te krijgen is..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef miss--moana het volgende:Serieus
Heb ik weer wil ik me aan OPI wagen gaan veel leuke kleurtjes eruit.
Maar komen er dan veel nieuwe voor terug?
Ja ben nu druk aan het kijken en op internet plaatjes aan het zoeken. Hebben jullie nog tips voor opi lakes die je zeker moet hebben?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er komen weer nieuwe collecties ja, maar als je een kleurtje hebt gezien dat je wilt hebben en er staat een * achter, dan zou ik de gok gewoon wagen en bestellen.. Anders krijg je er misschien spijt van dat het kleurtje nergens meer te krijgen is..
Oooh die nieuwe lijn is dus wel in NL te krijgen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Net geplaatst op mijn blog, maar ook leuk hier natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de picspam, ik ben er gewoon te blij mee.![]()
Nee helaasquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oooh die nieuwe lijn is dus wel in NL te krijgen?![]()
![]()
Ik vind ze zo leuk
Ik vind zelf altijd OPI Ink altijd erg mooi (een van mijn eerste OPIs ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja ben nu druk aan het kijken en op internet plaatjes aan het zoeken. Hebben jullie nog tips voor opi lakes die je zeker moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |