Lekker toch.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan was er heeeeeeeel veel pussy in Groningen!
Ik nam gisteren de trein Leeuwarden - Groningen en die reed keurig op tijd en kwam geen seconde later aan dan normaal.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:46 schreef Luco het volgende:
Ik word steeds wanhopiger wat de NS betreft... Ligt er al meer dan 2 weken terug? In Diemen ligt er net aan een halve centimeter
Zelfde bij Zwolle-Emmen, terwijl er in Emmen nu nog meer sneeuw ligt dan in Grunn 2 weken geleden.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik nam gisteren de trein Leeuwarden - Groningen en die reed keurig op tijd en kwam geen seconde later aan dan normaal.
Wat ga je allemaal toch doen vandaag?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef JH87 het volgende:
Hai Jelmer.
Ik moet aan de studie maar ik voel me nog niet echt topfit.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal toch doen vandaag?
Ok.quote:
Zouden ze het dan toch leren?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zelfde bij Zwolle-Emmen, terwijl er in Emmen nu nog meer sneeuw ligt dan in Grunn 2 weken geleden.
Ja jij vraagt me mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef JH87 het volgende:
Wat wil je als je zeven dagen per week de kroeg in gaat.
Donderdag ben ik naar Hengelo gegaan: vertraging bij Deventerquote:Op zondag 3 januari 2010 12:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zelfde bij Zwolle-Emmen, terwijl er in Emmen nu nog meer sneeuw ligt dan in Grunn 2 weken geleden.
Hai Jops,quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef JH87 het volgende:
Hai Chips.
Hetzelfde,quote:
Moet je het minder spannend maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef Albert86 het volgende:
Was vandaag ook goed mistig op de n34 en a28. Met 100km/u in het donker door een mistbank met minder dan 5 meter zicht kan best spannend zijn
Staat aan, alleen stond m'n raam open toen ik thuiskwam (Met de verwarming uit), dus het duurt even voor et allemaal op temperatuur is.quote:
Ja wat faalt 'ie hè?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil ook zulks een player als jij zijn
De ouden worden nog een maand 'gedoogd', iig door de NS. De buschauffeur (QBuzz) die ik vanavond had zag ook totaal geen reden waarom mijn oude OV-kaart nu niet geldig zou zijn. Misschien omdat 'ie eigenlijk maar tot Dec 2009 geldig was?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Staat aan, alleen stond m'n raam open toen ik thuiskwam (Met de verwarming uit), dus het duurt even voor et allemaal op temperatuur is.
Lief dagboek, de buschauffeur van lijn 54 is stom. Ik mocht de bus niet in, want mijn OVchipkaart was "nog niet geldig". Ik moest een tijdelijke aanvragen bij de IBG die tot 1feb geldig zou zijn, en anders moest ik maar strippen stempelen. Gelukkig had ik m'n oude ding nog, dus daar nam ie genoegen mee...
Ik sta nooit rond dit tijdstip opquote:Op maandag 4 januari 2010 08:01 schreef JH87 het volgende:
Het is al heel lang donker rond dit tijdstip hoor.
Sterkte.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sta nooit rond dit tijdstip op!
Nouja ik ga een tentamen maken, ciao!
De goden zijn ons gunstig!quote:
..quote:
Voorzover ik weet is de kar gewoon openquote:Op maandag 4 januari 2010 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
...
Ik weet de openingstijden niet. Is dat een Ja?.
Volgens mij issie gewoon dicht.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is de kar gewoon open
Might you be referring to me, ik ben niet nieuw in de stad hoorquote:
Cock it, ik sjauw er wel even langs en zal alhier vervolgens wederkeren om het juiste antwoord te geven.quote:
Nou ja de keren dat ik door de weeks de stad in ben, is de kar bij mijn weten gesloten. Vroeger niet, maar nu wel. Alleen op do, vrij en zaterdag, want er was ook bijna niemand op de andere dagen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Might you be referring to me, ik ben niet nieuw in de stad hoor. Ik ga des maandags alleen nooit stappen.
Het enige wat ik moet doen is vragen of ze een sleutelbos hebben gevonden maar het telefoonnummer van de kar wat overal op de interwebs staat is een niet-bestaand nummer.
[..]
Cock it, ik sjauw er wel even langs en zal alhier vervolgens wederkeren om het juiste antwoord te geven.
Nee in de tennishal! Gaaf dat die nieuwe al open is, maar ik heb voorlopig nog geen tentamens in voor zover ik weet!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Bob. het volgende:
Geloof dat de Kar inderdaad op maandagen dicht is..
En jammer van je tentamen BT! Had je hem toevallig in die nieuwe tentamenhal? Hoorde dat die sinds kort open is.
Oh, dat is ook stom. In het stukje op Nestor stond dat de tennishal niet meer gebruikt werd!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee in de tennishal! Gaaf dat die nieuwe al open is, maar ik heb voorlopig nog geen tentamens in voor zover ik weet!
Ja daarom, ik heb tentamens in de examenhal (eentje) en in de tennishal (7).quote:Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, dat is ook stom. In het stukje op Nestor stond dat de tennishal niet meer gebruikt werd!
Vraag me wel af hoe ze dat nieuwe ding noemen, ik heb wel een tentamen in de examenhal, maar dat zal wel gewoon de oude zijn.
En ojee Chips, dat is al snel. Dus nu hard aan het studeren?
Tennishal is echt niks ja.. ik snap echt niet waarom ze die dan nog gebruiken nu als die andere gewoon open is!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb tentamens in de examenhal (eentje) en in de tennishal (7).
Ja vanmorgen had ik het er zoooo warmquote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Luco het volgende:
De tennishal is al helemaal ruk, klotetafels, stoelen die voor geen meter zitten. Of veel te warm of veel te koud. Stomme hal
En nee, 8 tentamens deze periode, dacht ik. Maar 2 zijn hertentamens en één tentamen hebben ze er dubbel op gezet. Dus eentje heb ik al gehad, en dan moet ik er nog 4.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tennishal is echt niks ja.. ik snap echt niet waarom ze die dan nog gebruiken nu als die andere gewoon open is!
En nog 8 tentamens voor de rest van dit college jaar ofzo? Veel!
Ik heb er geloof ik nog maar 4.
Ja maar dat is inclusief 2 herkansingen he en die hoef ik niet te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:50 schreef Bob. het volgende:
Dus zonder die dubbele heb je er 7 in het totaal? Dat is echt bizar veel. Gaat het wel allemaal lukken?
Oh, ik dacht dat jij ook echt die 2 herkanzingen moest.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is inclusief 2 herkansingen he en die hoef ik niet te makendus 5 waarvan ik er eentje net al heb gehad.
Dus dat valt allemaal wel mee!
Nee gelukkig niet! Maar sommige mensen wel, dan is er werk aan de winkel jaquote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij ook echt die 2 herkanzingen moest.5 is nog steeds wel veel, maar wel te doen!
En aw Luco, hoe dat zo?
Oud en nieuw, uiteindelijk met een groep meiden die ik niet kende in Villa Volonté beland, telefoonnummer gevraagd aan 1, die ze op dat moment direct gaf. Net aan de lijn gehad:quote:
Alsof ik een of andere enge kerel zou zijnquote:Nou ja, ik weet niet, ik ken je niet zo goed enzo natuurlijk, dus nee, ik denk niet dat het verstandig is als we wat gaan drinken.
Dom kindquote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Oud en nieuw, uiteindelijk met een groep meiden die ik niet kende in Villa Volonté beland, telefoonnummer gevraagd aan 1, die ze op dat moment direct gaf. Net aan de lijn gehad:
[..]
Alsof ik een of andere enge kerel zou zijn
Heb je het over hem of haarquote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dom kindjoh, je wil toch ook helemaal niets van iemand die zo doet!
Ho ho, m'n date van een maand terug ging doorquote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoor echt altijd alleen maar verhalen over 'meiden dit en dat' en dates en alles, maar uiteindelijk gaat nooit iets door.
quote:
Oke.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ho ho, m'n date van een maand terug ging door!
Dank jequote:
Aha.quote:
Eerst zuipen?quote:
Weet waar je aan begint.quote:
Sherlockje.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef Jesse_ het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/log-dendrietje-208811/
Whe, en dan snel weghalen.quote:
Een carrière bij de AIVD is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef Jesse_ het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/log-dendrietje-208811/
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zijn we weer gemeen hier
Er was een nieuwe prooi vrouw in het topic en toen heeft Jesse even gesherlocked en nou is ze bang en gevlucht en ligt nu waarschijnlijk in foetushouding in een hoekje te huilen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:02 schreef Bob. het volgende:
Watwatwat, ik heb het gemist?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er was een nieuwe prooi vrouw in het topic en toen heeft Jesse even gesherlocked en nou is ze bang en gevlucht en ligt nu waarschijnlijk in foetushouding in een hoekje te huilen.
Ik heb heul geen pics gezien, maar zo te lezen is ze aan dat bodybuilden niet helemaal toe gekomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef Bob. het volgende:
En ze had enge bodybuilder pics op dat forum staan?
Ze had wat problemen gehad oid. Wat dat aangaat past ze prima in dit topic.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef Bob. het volgende:
En ze had enge bodybuilder pics op dat forum staan?
Nounou, stoer joh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er was een nieuwe prooi vrouw in het topic en toen heeft Jesse even gesherlocked en nou is ze bang en gevlucht en ligt nu waarschijnlijk in foetushouding in een hoekje te huilen.
quote:Het tentamen vindt, zoals aangekondigd, plaats in de Tennishal op het Zernike-complex van de RuG, in de wijk De Paddepoel in Groningen. Deze hal is te bereiken via de entree van het Sportcentrum van RuG, Blauwborgje 16, 9747 AC Groningen (t. 050 - 363 8063). Na binnenkomst linksaf slaan (om de portiersloge heen) en vervolgens rechtdoor blijven lopen totdat je de haldeur voor je ziet.
De hal is gereserveerd 08.30-12.00 uur, het tentamen duurt echter 135 min., d.w.z. 08.45-11.00 uur. Gewoonlijk hebben de meesten zo voldoende tijd om alle vragen goed te beantwoorden. In geval van nood is nog een kleine uitloop mogelijk.
I.v.m. de doorgaans koele Tennishal en de vrieskou buiten: de binnentemperatuur van de Tennishal is gelukkig acceptabel. De luchtverwarming wordt vooraf op 20 graden gezet, maar tijdens het tentamen staan de luchtblazers uit om lawaai te voorkomen en zal de temperatuur in de hal langzaam zakken. Daarom mijn advies: trek warme kleding aan en ga warm van huis. Je zit ruim 2 uur stil. Neem desnoods een thermoskan met warme drank mee.
Heldenmail! Colleges van die vent zullen ook wel boeiend zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef captain.lefteye het volgende:
Over die tennishal hè, een docent heeft net deze mededeling op Nestor geplaatst
[..]
![]()
Hij had eerder al een buienradar.nl for dummies geplaatst![]()
Bijzonder boeiend idd... Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen: ik ben om 09:00 sowieso niet zo wakkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Heldenmail! Colleges van die vent zullen ook wel boeiend zijn?
Ehm? Moeten we dan onze tentamens maar gewoon niet maken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik snap al dat geklaag over de tennishal niet. Als je gaat kamperen moet je ook niet zeuren; je kiest er zelf voor om er heen te gaan.
Precies. Als je bij 18 graden niet kan werken verdien je ook geen diploma.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ehm? Moeten we dan onze tentamens maar gewoon niet maken?
Gewoon hopen dat de herkansing in de examenhal isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ehm? Moeten we dan onze tentamens maar gewoon niet maken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef JH87 het volgende:
Hai!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:25 schreef nietzman het volgende:
Nee.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Jesse_ het volgende:
Eindelijk eens een ziekte vrije avatar Luco, wat goed.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Zo uitvergroot komt hij inderdaad nog wat beter tot zijn recht
Zit er nog een verhaal achter?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eerst, maar dan zie je echt helemaal niks meer
"Bedankt voor de bloemen ballonnen"quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eerst, maar dan zie je echt helemaal niks meer
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Luco het volgende:
Blurgh
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef Slaif het volgende:
Neuh. Niet door de weeks he. Behalve donderdag dan, want dan heb ik een feestje.
Nou ik lijd nu anders ook geen spannend bestaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, nu kan het nog. Als je eenmaal een baan hebt heb je nog genoeg tijd om suf te zijn.
Dat dat kan in Groningen!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef Luco het volgende:
Slaif is alcoholist!
Soms krijg je idd wel het idee dat iedereen teveel zuipt.quote:
Dat wordt nog wat als dit weer nog twee weken aanhoud.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Luco het volgende:
Och, wees blij dat ze hier nog strooizout hebben. In Den Helder is het gewoon helemaal op nu
Volgens mij ben je alcoholist als je elke dag twee of meer standaardglazen drinkt. En daarnaast moet je er geestelijk afhankelijk van zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:08 schreef Slaif het volgende:
Als je alleen in het weekend zuipt, ben je al alcoholist? Ik heb nu zelfs al een week een krat bier onaangebroken in mn koelkast.
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Bob. het volgende:
SNEEUW GA WEG.
Vliegen is niet zo'n probleem. Als ik jou was zou ik wel doodsbang zijn voor het opstijgen en vooral de landing.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja.
Ik schijt m voor het vliegen dit weekend met die sneeuw.
Anders vond ik 't fijn jullie gekend te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vliegen is niet zo'n probleem. Als ik jou was zou ik wel doodsbang zijn voor het opstijgen en vooral de landing.
Als dat maar goed gaat
Over NL maak ik me nog 't minste zorgen, in Engeland is 't helemaal een chaos. En laat ik daar nu net naartoe en vandaan vliegen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef Q.E.D. het volgende:
Op Schiphol was vanmiddag maar één baan open, en die was wel goed geveegd.
Alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Anders vond ik 't fijn jullie gekend te hebben.
Ha die is leuk he!quote:
4 bezopen vrouwen in je huis. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Luco het volgende:
Heerlijk, net op die avond dat jij vroeg je bed in wilt heeft je huisgenoten 3 vriendinnen over de vloer. Volgens mij is er al aardig wat drank in, ze worden steeds luidruchtiger. Grmbl, ik wil slapen, maar voor 1u zeuren tegen haar is ook zo overdreven...
Ik doe maar oordoppen in ofzo, truste stad!
eerste keer snapte ik 'm niet, go figure...quote:
Niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, ik ben moe, heb koppijn. Dan heb ik geen behoefte aan 18 jarige huppelkutjes...
Sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, ik ben moe, heb koppijn. Dan heb ik geen behoefte aan 18 jarige huppelkutjes...
Sex is goed tegen hoofdpijn, schijnt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
jij bent toch geen huppelkutje?quote:
I know.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
De naam is Nelson, druifje.
Niet lief praten maar dat kreng verrot schelden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
M'n wasmachine weigert dienst en lief praten hielp niet. Iemand verstand van?
Schoppen, what else?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
M'n wasmachine weigert dienst en lief praten hielp niet. Iemand verstand van?
Misschien bij Pat's Wine and Spirit Store?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Bob. het volgende:
Hier zijn wel whisky drinkers of niet?
Mijn broertje wil zulke glazen:
[ afbeelding ]
Waar kan ik dat halen in Groningen?
Oh, daar hebben ze het vast wel ja! Thnx!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien bij Pat's Wine and Spirit Store?
Wat wil je weten dan, tijgertje? Ik was op vakantie tijdens de voorstelronde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb trouwens nog geen flauw idee wie je bent.
Oh, je bent geen kloon van iemand die hier al eerder was?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan, tijgertje? Ik was op vakantie tijdens de voorstelronde.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
Hij klinkt wel een beetje als Nietz.
Sterf.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
Hij klinkt wel een beetje als Nietz.
Dan kan je wasmachine geen water wegpompen en blijft je trommel dus vol met water zitten. Daar zorgde het hier tenminste voor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als dat stoffilter verstopt zit, wat heeft dat dan precies voor gevolgen voor het proces?
quote:
Ga jij eens wat sociale vaardigheden opdoen, autist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga d'r tongen ofzo, nepridder..
Oh wat, en iets te neuken scoren bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef JH87 het volgende:
Ga jij eens wat sociale vaardigheden opdoen, autist.
Zullen we trackrecords naast elkaar leggen knul?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef JH87 het volgende:
Nou, dat gaat werken als je tegen alle vrouwen 'Sterf' roept.
Tegenover mijn woning. Ik ken trouwens ook een pinautomaat in de buurt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ok, dat is grappig.
Wie weet ergens een wasserette te zitten?
Laundromat!!
Laten we hopen van niet, ik heb geld op Arne ingezet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef JH87 het volgende:
Noteer jij je trackrecords maar, kom ik als ik 26 ben nog wel bij je terug.
Dat is toch ook het ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef MaxMark het volgende:
Wij gaan allerlei luitjes/bands interviewen dan wel in de studio krijgen die op Eurosonic/Noorderslag komen, maar ik ken er bijna niks van
Welke bandjes ga je interviewen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo bekend met "het idee"
Rosy Lee en Colligan komen in de studio optreden en tijdens de dagen zelf hebben we interviews met Long Distance Calling, Robin tom Rink en Ben Howards. Alleen die eerste twee ken ik daarvan.quote:
Mooi, dan komen er vast wel kaarten vrij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef Luco het volgende:
Nieuwe datum Kalkbrenner is trouwens ook bekend. Op 4 maart, een donderdag. Best kut eigenlijk.
Ongetwijfeld. Techno avonden zijn altijd op zaterdag. Feestje begint dan ook om 23:00 ipv 00:00. En ja, ik ga wel, dus mijn kaart kan je niet overkopenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mooi, dan komen er vast wel kaarten vrij.
Kalkbrenner stond de vorige keer op een vrijdag geplandquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Techno avonden zijn altijd op zaterdag. Feestje begint dan ook om 23:00 ipv 00:00. En ja, ik ga wel, dus mijn kaart kan je niet overkopen
Wat voor ding?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah Colligan, het praedinius bandje.
Praedinius gymnasium, staat naast het gebouw in m'n UIquote:
Wat ook al kut wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kalkbrenner stond de vorige keer op een vrijdag gepland.
Ah, dat ken ik dan weer wel. Van zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Praedinius gymnasium, staat naast het gebouw in m'n UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |