Ja vanmorgen had ik het er zoooo warmquote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Luco het volgende:
De tennishal is al helemaal ruk, klotetafels, stoelen die voor geen meter zitten. Of veel te warm of veel te koud. Stomme hal
En nee, 8 tentamens deze periode, dacht ik. Maar 2 zijn hertentamens en één tentamen hebben ze er dubbel op gezet. Dus eentje heb ik al gehad, en dan moet ik er nog 4.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tennishal is echt niks ja.. ik snap echt niet waarom ze die dan nog gebruiken nu als die andere gewoon open is!
En nog 8 tentamens voor de rest van dit college jaar ofzo? Veel!
Ik heb er geloof ik nog maar 4.
Ja maar dat is inclusief 2 herkansingen he en die hoef ik niet te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:50 schreef Bob. het volgende:
Dus zonder die dubbele heb je er 7 in het totaal? Dat is echt bizar veel. Gaat het wel allemaal lukken?
Oh, ik dacht dat jij ook echt die 2 herkanzingen moest.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is inclusief 2 herkansingen he en die hoef ik niet te makendus 5 waarvan ik er eentje net al heb gehad.
Dus dat valt allemaal wel mee!
Nee gelukkig niet! Maar sommige mensen wel, dan is er werk aan de winkel jaquote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij ook echt die 2 herkanzingen moest.5 is nog steeds wel veel, maar wel te doen!
En aw Luco, hoe dat zo?
Oud en nieuw, uiteindelijk met een groep meiden die ik niet kende in Villa Volonté beland, telefoonnummer gevraagd aan 1, die ze op dat moment direct gaf. Net aan de lijn gehad:quote:
Alsof ik een of andere enge kerel zou zijnquote:Nou ja, ik weet niet, ik ken je niet zo goed enzo natuurlijk, dus nee, ik denk niet dat het verstandig is als we wat gaan drinken.
Dom kindquote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Oud en nieuw, uiteindelijk met een groep meiden die ik niet kende in Villa Volonté beland, telefoonnummer gevraagd aan 1, die ze op dat moment direct gaf. Net aan de lijn gehad:
[..]
Alsof ik een of andere enge kerel zou zijn
Heb je het over hem of haarquote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dom kindjoh, je wil toch ook helemaal niets van iemand die zo doet!
Ho ho, m'n date van een maand terug ging doorquote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoor echt altijd alleen maar verhalen over 'meiden dit en dat' en dates en alles, maar uiteindelijk gaat nooit iets door.
quote:
Oke.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ho ho, m'n date van een maand terug ging door!
Dank jequote:
Aha.quote:
Eerst zuipen?quote:
Weet waar je aan begint.quote:
Sherlockje.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef Jesse_ het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/log-dendrietje-208811/
Whe, en dan snel weghalen.quote:
Een carrière bij de AIVD is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef Jesse_ het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/log-dendrietje-208811/
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zijn we weer gemeen hier
Er was een nieuwe prooi vrouw in het topic en toen heeft Jesse even gesherlocked en nou is ze bang en gevlucht en ligt nu waarschijnlijk in foetushouding in een hoekje te huilen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:02 schreef Bob. het volgende:
Watwatwat, ik heb het gemist?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er was een nieuwe prooi vrouw in het topic en toen heeft Jesse even gesherlocked en nou is ze bang en gevlucht en ligt nu waarschijnlijk in foetushouding in een hoekje te huilen.
Ik heb heul geen pics gezien, maar zo te lezen is ze aan dat bodybuilden niet helemaal toe gekomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef Bob. het volgende:
En ze had enge bodybuilder pics op dat forum staan?
Ze had wat problemen gehad oid. Wat dat aangaat past ze prima in dit topic.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef Bob. het volgende:
En ze had enge bodybuilder pics op dat forum staan?
Nounou, stoer joh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er was een nieuwe prooi vrouw in het topic en toen heeft Jesse even gesherlocked en nou is ze bang en gevlucht en ligt nu waarschijnlijk in foetushouding in een hoekje te huilen.
quote:Het tentamen vindt, zoals aangekondigd, plaats in de Tennishal op het Zernike-complex van de RuG, in de wijk De Paddepoel in Groningen. Deze hal is te bereiken via de entree van het Sportcentrum van RuG, Blauwborgje 16, 9747 AC Groningen (t. 050 - 363 8063). Na binnenkomst linksaf slaan (om de portiersloge heen) en vervolgens rechtdoor blijven lopen totdat je de haldeur voor je ziet.
De hal is gereserveerd 08.30-12.00 uur, het tentamen duurt echter 135 min., d.w.z. 08.45-11.00 uur. Gewoonlijk hebben de meesten zo voldoende tijd om alle vragen goed te beantwoorden. In geval van nood is nog een kleine uitloop mogelijk.
I.v.m. de doorgaans koele Tennishal en de vrieskou buiten: de binnentemperatuur van de Tennishal is gelukkig acceptabel. De luchtverwarming wordt vooraf op 20 graden gezet, maar tijdens het tentamen staan de luchtblazers uit om lawaai te voorkomen en zal de temperatuur in de hal langzaam zakken. Daarom mijn advies: trek warme kleding aan en ga warm van huis. Je zit ruim 2 uur stil. Neem desnoods een thermoskan met warme drank mee.
Heldenmail! Colleges van die vent zullen ook wel boeiend zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef captain.lefteye het volgende:
Over die tennishal hè, een docent heeft net deze mededeling op Nestor geplaatst
[..]
![]()
Hij had eerder al een buienradar.nl for dummies geplaatst![]()
Bijzonder boeiend idd... Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen: ik ben om 09:00 sowieso niet zo wakkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Heldenmail! Colleges van die vent zullen ook wel boeiend zijn?
Ehm? Moeten we dan onze tentamens maar gewoon niet maken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik snap al dat geklaag over de tennishal niet. Als je gaat kamperen moet je ook niet zeuren; je kiest er zelf voor om er heen te gaan.
Precies. Als je bij 18 graden niet kan werken verdien je ook geen diploma.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ehm? Moeten we dan onze tentamens maar gewoon niet maken?
Gewoon hopen dat de herkansing in de examenhal isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ehm? Moeten we dan onze tentamens maar gewoon niet maken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef JH87 het volgende:
Hai!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:25 schreef nietzman het volgende:
Nee.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Jesse_ het volgende:
Eindelijk eens een ziekte vrije avatar Luco, wat goed.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Zo uitvergroot komt hij inderdaad nog wat beter tot zijn recht
Zit er nog een verhaal achter?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eerst, maar dan zie je echt helemaal niks meer
"Bedankt voor de bloemen ballonnen"quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eerst, maar dan zie je echt helemaal niks meer
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Luco het volgende:
Blurgh
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef Slaif het volgende:
Neuh. Niet door de weeks he. Behalve donderdag dan, want dan heb ik een feestje.
Nou ik lijd nu anders ook geen spannend bestaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, nu kan het nog. Als je eenmaal een baan hebt heb je nog genoeg tijd om suf te zijn.
Dat dat kan in Groningen!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef Luco het volgende:
Slaif is alcoholist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |