Soms krijg je idd wel het idee dat iedereen teveel zuipt.quote:
Dat wordt nog wat als dit weer nog twee weken aanhoud.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Luco het volgende:
Och, wees blij dat ze hier nog strooizout hebben. In Den Helder is het gewoon helemaal op nu
Volgens mij ben je alcoholist als je elke dag twee of meer standaardglazen drinkt. En daarnaast moet je er geestelijk afhankelijk van zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:08 schreef Slaif het volgende:
Als je alleen in het weekend zuipt, ben je al alcoholist? Ik heb nu zelfs al een week een krat bier onaangebroken in mn koelkast.
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Bob. het volgende:
SNEEUW GA WEG.
Vliegen is niet zo'n probleem. Als ik jou was zou ik wel doodsbang zijn voor het opstijgen en vooral de landing.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja.
Ik schijt m voor het vliegen dit weekend met die sneeuw.
Anders vond ik 't fijn jullie gekend te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vliegen is niet zo'n probleem. Als ik jou was zou ik wel doodsbang zijn voor het opstijgen en vooral de landing.
Als dat maar goed gaat
Over NL maak ik me nog 't minste zorgen, in Engeland is 't helemaal een chaos. En laat ik daar nu net naartoe en vandaan vliegen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef Q.E.D. het volgende:
Op Schiphol was vanmiddag maar één baan open, en die was wel goed geveegd.
Alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Anders vond ik 't fijn jullie gekend te hebben.
Ha die is leuk he!quote:
4 bezopen vrouwen in je huis. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Luco het volgende:
Heerlijk, net op die avond dat jij vroeg je bed in wilt heeft je huisgenoten 3 vriendinnen over de vloer. Volgens mij is er al aardig wat drank in, ze worden steeds luidruchtiger. Grmbl, ik wil slapen, maar voor 1u zeuren tegen haar is ook zo overdreven...
Ik doe maar oordoppen in ofzo, truste stad!
eerste keer snapte ik 'm niet, go figure...quote:
Niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, ik ben moe, heb koppijn. Dan heb ik geen behoefte aan 18 jarige huppelkutjes...
Sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, ik ben moe, heb koppijn. Dan heb ik geen behoefte aan 18 jarige huppelkutjes...
Sex is goed tegen hoofdpijn, schijnt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
jij bent toch geen huppelkutje?quote:
I know.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
De naam is Nelson, druifje.
Niet lief praten maar dat kreng verrot schelden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
M'n wasmachine weigert dienst en lief praten hielp niet. Iemand verstand van?
Schoppen, what else?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
M'n wasmachine weigert dienst en lief praten hielp niet. Iemand verstand van?
Misschien bij Pat's Wine and Spirit Store?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Bob. het volgende:
Hier zijn wel whisky drinkers of niet?
Mijn broertje wil zulke glazen:
[ afbeelding ]
Waar kan ik dat halen in Groningen?
Oh, daar hebben ze het vast wel ja! Thnx!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien bij Pat's Wine and Spirit Store?
Wat wil je weten dan, tijgertje? Ik was op vakantie tijdens de voorstelronde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb trouwens nog geen flauw idee wie je bent.
Oh, je bent geen kloon van iemand die hier al eerder was?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan, tijgertje? Ik was op vakantie tijdens de voorstelronde.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
Hij klinkt wel een beetje als Nietz.
Sterf.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
Hij klinkt wel een beetje als Nietz.
Dan kan je wasmachine geen water wegpompen en blijft je trommel dus vol met water zitten. Daar zorgde het hier tenminste voor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als dat stoffilter verstopt zit, wat heeft dat dan precies voor gevolgen voor het proces?
quote:
Ga jij eens wat sociale vaardigheden opdoen, autist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga d'r tongen ofzo, nepridder..
Oh wat, en iets te neuken scoren bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef JH87 het volgende:
Ga jij eens wat sociale vaardigheden opdoen, autist.
Zullen we trackrecords naast elkaar leggen knul?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef JH87 het volgende:
Nou, dat gaat werken als je tegen alle vrouwen 'Sterf' roept.
Tegenover mijn woning. Ik ken trouwens ook een pinautomaat in de buurt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ok, dat is grappig.
Wie weet ergens een wasserette te zitten?
Laundromat!!
Laten we hopen van niet, ik heb geld op Arne ingezet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef JH87 het volgende:
Noteer jij je trackrecords maar, kom ik als ik 26 ben nog wel bij je terug.
Dat is toch ook het ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef MaxMark het volgende:
Wij gaan allerlei luitjes/bands interviewen dan wel in de studio krijgen die op Eurosonic/Noorderslag komen, maar ik ken er bijna niks van
Welke bandjes ga je interviewen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo bekend met "het idee"
Rosy Lee en Colligan komen in de studio optreden en tijdens de dagen zelf hebben we interviews met Long Distance Calling, Robin tom Rink en Ben Howards. Alleen die eerste twee ken ik daarvan.quote:
Mooi, dan komen er vast wel kaarten vrij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef Luco het volgende:
Nieuwe datum Kalkbrenner is trouwens ook bekend. Op 4 maart, een donderdag. Best kut eigenlijk.
Ongetwijfeld. Techno avonden zijn altijd op zaterdag. Feestje begint dan ook om 23:00 ipv 00:00. En ja, ik ga wel, dus mijn kaart kan je niet overkopenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mooi, dan komen er vast wel kaarten vrij.
Kalkbrenner stond de vorige keer op een vrijdag geplandquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Techno avonden zijn altijd op zaterdag. Feestje begint dan ook om 23:00 ipv 00:00. En ja, ik ga wel, dus mijn kaart kan je niet overkopen
Wat voor ding?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah Colligan, het praedinius bandje.
Praedinius gymnasium, staat naast het gebouw in m'n UIquote:
Wat ook al kut wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kalkbrenner stond de vorige keer op een vrijdag gepland.
Ah, dat ken ik dan weer wel. Van zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Praedinius gymnasium, staat naast het gebouw in m'n UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |