Lekker toch.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan was er heeeeeeeel veel pussy in Groningen!
Ik nam gisteren de trein Leeuwarden - Groningen en die reed keurig op tijd en kwam geen seconde later aan dan normaal.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:46 schreef Luco het volgende:
Ik word steeds wanhopiger wat de NS betreft... Ligt er al meer dan 2 weken terug? In Diemen ligt er net aan een halve centimeter
Zelfde bij Zwolle-Emmen, terwijl er in Emmen nu nog meer sneeuw ligt dan in Grunn 2 weken geleden.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik nam gisteren de trein Leeuwarden - Groningen en die reed keurig op tijd en kwam geen seconde later aan dan normaal.
Wat ga je allemaal toch doen vandaag?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef JH87 het volgende:
Hai Jelmer.
Ik moet aan de studie maar ik voel me nog niet echt topfit.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal toch doen vandaag?
Ok.quote:
Zouden ze het dan toch leren?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zelfde bij Zwolle-Emmen, terwijl er in Emmen nu nog meer sneeuw ligt dan in Grunn 2 weken geleden.
Ja jij vraagt me mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef JH87 het volgende:
Wat wil je als je zeven dagen per week de kroeg in gaat.
Donderdag ben ik naar Hengelo gegaan: vertraging bij Deventerquote:Op zondag 3 januari 2010 12:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zelfde bij Zwolle-Emmen, terwijl er in Emmen nu nog meer sneeuw ligt dan in Grunn 2 weken geleden.
Hai Jops,quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef JH87 het volgende:
Hai Chips.
Hetzelfde,quote:
Moet je het minder spannend maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef Albert86 het volgende:
Was vandaag ook goed mistig op de n34 en a28. Met 100km/u in het donker door een mistbank met minder dan 5 meter zicht kan best spannend zijn
Staat aan, alleen stond m'n raam open toen ik thuiskwam (Met de verwarming uit), dus het duurt even voor et allemaal op temperatuur is.quote:
Ja wat faalt 'ie hè?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil ook zulks een player als jij zijn
De ouden worden nog een maand 'gedoogd', iig door de NS. De buschauffeur (QBuzz) die ik vanavond had zag ook totaal geen reden waarom mijn oude OV-kaart nu niet geldig zou zijn. Misschien omdat 'ie eigenlijk maar tot Dec 2009 geldig was?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Staat aan, alleen stond m'n raam open toen ik thuiskwam (Met de verwarming uit), dus het duurt even voor et allemaal op temperatuur is.
Lief dagboek, de buschauffeur van lijn 54 is stom. Ik mocht de bus niet in, want mijn OVchipkaart was "nog niet geldig". Ik moest een tijdelijke aanvragen bij de IBG die tot 1feb geldig zou zijn, en anders moest ik maar strippen stempelen. Gelukkig had ik m'n oude ding nog, dus daar nam ie genoegen mee...
Ik sta nooit rond dit tijdstip opquote:Op maandag 4 januari 2010 08:01 schreef JH87 het volgende:
Het is al heel lang donker rond dit tijdstip hoor.
Sterkte.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sta nooit rond dit tijdstip op!
Nouja ik ga een tentamen maken, ciao!
De goden zijn ons gunstig!quote:
..quote:
Voorzover ik weet is de kar gewoon openquote:Op maandag 4 januari 2010 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
...
Ik weet de openingstijden niet. Is dat een Ja?.
Volgens mij issie gewoon dicht.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is de kar gewoon open
Might you be referring to me, ik ben niet nieuw in de stad hoorquote:
Cock it, ik sjauw er wel even langs en zal alhier vervolgens wederkeren om het juiste antwoord te geven.quote:
Nou ja de keren dat ik door de weeks de stad in ben, is de kar bij mijn weten gesloten. Vroeger niet, maar nu wel. Alleen op do, vrij en zaterdag, want er was ook bijna niemand op de andere dagen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Might you be referring to me, ik ben niet nieuw in de stad hoor. Ik ga des maandags alleen nooit stappen.
Het enige wat ik moet doen is vragen of ze een sleutelbos hebben gevonden maar het telefoonnummer van de kar wat overal op de interwebs staat is een niet-bestaand nummer.
[..]
Cock it, ik sjauw er wel even langs en zal alhier vervolgens wederkeren om het juiste antwoord te geven.
Nee in de tennishal! Gaaf dat die nieuwe al open is, maar ik heb voorlopig nog geen tentamens in voor zover ik weet!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Bob. het volgende:
Geloof dat de Kar inderdaad op maandagen dicht is..
En jammer van je tentamen BT! Had je hem toevallig in die nieuwe tentamenhal? Hoorde dat die sinds kort open is.
Oh, dat is ook stom. In het stukje op Nestor stond dat de tennishal niet meer gebruikt werd!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee in de tennishal! Gaaf dat die nieuwe al open is, maar ik heb voorlopig nog geen tentamens in voor zover ik weet!
Ja daarom, ik heb tentamens in de examenhal (eentje) en in de tennishal (7).quote:Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, dat is ook stom. In het stukje op Nestor stond dat de tennishal niet meer gebruikt werd!
Vraag me wel af hoe ze dat nieuwe ding noemen, ik heb wel een tentamen in de examenhal, maar dat zal wel gewoon de oude zijn.
En ojee Chips, dat is al snel. Dus nu hard aan het studeren?
Tennishal is echt niks ja.. ik snap echt niet waarom ze die dan nog gebruiken nu als die andere gewoon open is!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb tentamens in de examenhal (eentje) en in de tennishal (7).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |