quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moi.
Grappig dat je het zegt:quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Luco het volgende:
Wat een hoogstaand begin van dit topic zeg.
Overigens, waar op de Grote Markt komt dat glazen huis te staan? Lijkt me niet dat ze die pontificaal voor het Stadhuis plaatsen?
eerste verdieping boven dat nieuwe hippe gebeurenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Bob. het volgende:
Faal, ik kan de nieuwe bieb in het WSN niet vinden.![]()
En heb je nog belangrijke beleggingstips geleerd vandaag Jopse?
Het ergste is dat ik die donderdag dan amper geslapen heb. Wel geregeld dat ik morgen rond half 5 weg kan zodat we die trein van 17.04 halen.quote:
Oh, dus toch? Want daar liep ik al heen maar ik zag alleen wat grote tafels staan. Misschien had ik iets verder door moeten lopen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
eerste verdieping boven dat nieuwe hippe gebeuren
Komt die kerel uit de Mesdag ofzo?quote:Ik zie de meisjes en heb mezelf niet in de hand
Wat een kansloze grafmuziek trouwensquote:
Ruilen ? Ik zit vol ijzerdraad, plastic slangen, electrische kabels en een stuk electronica.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had een spijker aan de binnenkant van mijn knie vandaag,en al twee dagen een stuk glas in mijn voet, ontploffend hoofd is beginnerswerk!
zoek een man die in zijn mond geplast wil worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo stom.
Dat je moet plassen maar te lui bent om op te staan
Plas jij staand?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo stom.
Dat je moet plassen maar te lui bent om op te staan
Nee, maar ik ga wel lopend naar de wcquote:
Ik vind die ene die ik nu heb toch iets leuker denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoek een man die in zijn mond geplast wil worden.
tsja, dan maar ff bij de clown zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind die ene die ik nu heb toch iets leuker denk ik.
Zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, dan maar ff bij de clown zitten.
Hai! Ik zag je weer op de Kranewegquote:
Je kan toch altijd groeten? Of wilde je Nietz besparen dat hij iets uit moet leggen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai! Ik zag je weer op de Kraneweg. Alleen nu stond je aan de overkant met een meisje en kon ik geen gedag zeggen.
Wat schattig. Je bent verliefd hequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai! Ik zag je weer op de Kraneweg. Alleen nu stond je aan de overkant met een meisje en kon ik geen gedag zeggen.
Nou, dan zou ik moeten schreeuwen. Ik kom hem heel vaak tegen op de Kraneweg, maar dan durfde ik nooit iets te zeggen omdat ik dacht dat hij me niet zou herkennen. Zou het vanaf nu wel gaan doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef Luco het volgende:
Je kan toch altijd groeten? Of wilde je Nietz besparen dat hij iets uit moet leggen?
quote:
Stallekert!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat was het al 1,5 jaar niet meer, hoorquote:
Nee toen was het een leuk topicquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was het al 1,5 jaar niet meer, hoor
Ja, en anders altijd nog beter dan nu.quote:
Ja maar...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en anders altijd nog beter dan nu.
Ach nee, toen ging het alleen maar over een labiele DaD en haar vriendje, die imo terecht als ik haar replies las, een ander wijf neukte.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en anders altijd nog beter dan nu.
Toen jij (en bob.) kwamen was het ook nog leuk.quote:
Ok, niet alles was even leuk, maar over het algemeen was het puiker. In zn algemeenheid. De meets waren ook leuker, maar daar heb jij sowieso een hekel aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach nee, toen ging het alleen maar over een labiele DaD en haar vriendje, die imo terecht als ik haar replies las, een ander wijf neukte.
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ok, niet alles was even leuk, maar over het algemeen was het puiker. In zn algemeenheid. De meets waren ook leuker, maar daar heb jij sowieso een hekel aan.
heheh. En dan vergeet je vooral de andere kneuterigheden. Kan me best voorstellen dat de mensen die dat leuk vonden het nu niet leuk vinden. Jammer is wel dat het nu niet wordt ingevuld met kwalitatief hoogstaand geouwehoer, maar met ruimtevulling omdat het kan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach nee, toen ging het alleen maar over een labiele DaD en haar vriendje, die imo terecht als ik haar replies las, een ander wijf neukte.
Heeft ze niet een andere vriend?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
En heeft DaD dr vriend een ander? Dan heb ik wat gemist.
Dan heb ik echt heel erg veel gemistquote:
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb ik echt heel erg veel gemist
Waarom weet iedereen datzelfs Jesse_
Ohh wacht. Nu snap ik het, denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.
Wel eens? Elk topic ging daar overquote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohh wacht. Nu snap ik het, denk ik.
Want ik dacht idd dat ze al ruim een jaar met DO2 had en daar ook mee samenwoonde. Je bedoelt zeker die vriend daarvoor, waar ze het wel eens over had.
hehe.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wel eens? Elk topic ging daar over![]()
Maar ja, die dus
Die had altijd van die ongelooflijk foute 'romantische' zinnen, die hij nog serieus bedoelde ookquote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.
Hij was dan ook dichter.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die had altijd van die ongelooflijk foute 'romantische' zinnen, die hij nog serieus bedoelde ook
Nou en.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit is sowieso altijd een incrowd topic geweest.
Daar bedoel ik alleen mee te zeggen dat het dus niet gek is dat zo'n topic dan sterft als meer dan de helft van de posters er mee ophoudt.quote:
Oh, vandaar dat ik de laatste tijd zo veel mensen op ebuddy zie zitten.quote:
Tja, dat is nou eenmaal de verkeerde kant van het spoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:
oja als iemand van jullie m gejat heeft, maandagavond aan de k de vriezestraat - als je het eerlijk zegt beloof ik dat ik niet boos word
ja dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal de verkeerde kant van het spoor.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:
oja als iemand van jullie m gejat heeft, maandagavond aan de k de vriezestraat - als je het eerlijk zegt beloof ik dat ik niet boos word
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Al was ie in je andere topic ook al gepost
Dat hoekje is ook zeer berucht.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:
Zo stom is dat liedje toch niet?quote:
Nait Soez'nquote:
ik woon er niet, ik woon aan de goeie kant van het spoorquote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat hoekje is ook zeer berucht.
Ik woon er trouwens om de hoek, hoi achterbuurman
Doek ook nait ja.quote:
Woar ben joe west dan?quote:
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik zit wel al de hele dag in de bieb, ondanks de algehele lamlendigheid.en ik heb al wel 10 pagina's gelezen.
![]()
Productief bezigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik zit wel al de hele dag in de bieb, ondanks de algehele lamlendigheid.en ik heb al wel 10 pagina's gelezen.
![]()
Facebooken?quote:
Hij moet natuurlijk wel een beeld hebben van de dingen om kritiek erop te kunnen leverenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op alles en iedereen en hun doen en laten, maar je gaat zelf naar de Palace?
Daar was een geneeskundeborrel.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op alles en iedereen en hun doen en laten, maar je gaat zelf naar de Palace?
Geneeskunde feestjequote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders val je in herhaling,quote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Slaif het volgende:
Anders val je in herhaling,
over in herhaling vallen gesproken...quote:
Fietsenwinkel?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]
over in herhaling vallen gesproken...
waar kun je een legale fiets kopen
Niks mis met de Palace trouwens. Het publiek wat er af en toe komt is wat minder.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vooruit.quote:
Het is dus net een beetje als Frankrijk, zeg maar?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Niks mis met de Palace trouwens. Het publiek wat er af en toe komt is wat minder.
Vast niet bij de drogist in ieder gevalquote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is dus net een beetje als Frankrijk, zeg maar?
Mooie vergelijking.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vooruit.
[..]
Het is dus net een beetje als Frankrijk, zeg maar?
De gemeente heeft 1x per maand toch zo'n uitverkoop van verwijderde fietsen?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef JH87 het volgende:
Pff.
Ja elke eerste vrijdag van de maand, je bent dus net te laat.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De gemeente heeft 1x per maand toch zo'n uitverkoop van verwijderde fietsen?
Jij hebt vast niet van 900-1800 gewerkt na een nacht geen bed gezien te hebben en de dag ervoor ook gewerkt te hebben.quote:
Mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben weer mod, ze konden me niet missen.
Stappen is ook zwaar!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet van 900-1800 gewerkt na een nacht geen bed gezien te hebben en de dag ervoor ook gewerkt te hebben.
Heb er zin inquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh leuk! Die show lijkt me echt wat voor jou ja, tof!
Kreeg een brief binnen dat ik m'n OV-Chipkaart nog aan moest vragen, terwijl ik die al bijna een jaar heb. Dus ik de OV-Chipkaart infolijn bellen, stond daar ook geregistreerd. Ik moest de IBG maar bellen, aangezien ze daar dus nog niet wisten dat ik m'n Chipkaart al heb. Krijg ik een muts aan de lijn die "Geeen flaaaauuuw idee" had, waarna ze me vlug afwimpelt en ophangtquote:
De meest suffe mensen op de planeet. Ik ga nog liever een gesprek aan met een kudde veenlijken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef JH87 het volgende:
Accountant?
Hoe ist in Hengelóóóó?quote:
Topper!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef 33 het volgende:
Goed hoor !
Nog 12 dagen!quote:
Sommige Tukkers zijn heel lief!quote:
Ik heb geen stufi meer, ik krijg salaris tegenwoordig. Dus gelukkig nog maar tot woensdag.quote:
Arbeider! Water en brood de komende dagen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb geen stufi meer, ik krijg salaris tegenwoordig. Dus gelukkig nog maar tot woensdag.
Organiseer je een gourmetavondje (ofzoiets), waarbij iedereen zelf iets meeneemt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef JH87 het volgende:
Zondag en maandag zit ik al onder de pannen, ik heb nog wel genoeg geld om vandaag of morgen zelf wat te betalen, dus ik hoop voor een barmhartige Samaritaan vandaag of morgen en dan dinsdag het grote probleem. Ik kan de zes, zeven mensen die bij me komen eten natuurlijk geen water en/of brood voorschotelen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef MaxMark het volgende:
Ja.
Moet je maar meer vlees eten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef nietzman het volgende:
Ja. Ziek.
ja, gaat 18 december open, maar de slagbomen doen het tot halverwege januari niet en moeten dan met de hand. Software was nog niet gereedquote:
Jij bent niet eens een Groninger. En harakiri is niks voor mij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een bot en roestig samuraizwaard in de garage liggen, misschien lijkt het je geil om daar eens op te gaan zitten?
Alexxxxx is dan ook een bijzonder figuur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Bizar hoe 1 iemand zoveel afkeer teweeg kan brengen
Ik heb gehoord dat Alex in zijn garage een roestig samoeraizwaard heeft liggen. Lijkt het je niet geil om daarop te gaan zitten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zag bij IKEA trouwens een Lada Niva. Wel een leuke bak.
Nee, ik heb andere voorkeuren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Alex in zijn garage een roestig samoeraizwaard heeft liggen. Lijkt het je niet geil om daarop te gaan zitten?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik laat voortaan dit topic links liggen. Er is toch niets aan.
Wil je vechten? Kom om 21:30 naar het Noorderplantsoen, bij het restaurant.quote:
Kom je met al je vrienden? Komen wij ook alleenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wil je vechten? Kom om 21:30 naar het Noorderplantsoen, bij het restaurant.
HBO zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Kom je met al je vrienden? Komen wij ook alleen
Die was wel erg slecht
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
OpAIDSen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Als jij daar gelukkig van wordtquote:
Dit klinkt mij wel goed in de oren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te komen, jij hebt je tanden toch al niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dit klinkt mij wel goed in de oren.
Ben je vanavond nog in de stad te vinden?
Jij vergalt het hele forum, Alexxxxx.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg 2cv, misbruik je modknopjes eens en delete gewoon al QED zijn posts opdat hij dit topic niet meer vergalt laat staan terug kan vinden
Iedereen met enige vorm van verstand wilt dat namelijk nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Jesse_ het volgende:
Mijn god ze laten tegenwoordig ook elke zwakbegaafde hier mod spelen
Inderdaad, het is een wonder dat jij nog zwart bent!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Jesse_ het volgende:
Mijn god ze laten tegenwoordig ook elke zwakbegaafde hier mod spelen
Jij hebt ook modknopjes vrind. Maar mijn handen jeuken ja. Dat figuur is bijna net zo irritant als ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg 2cv, misbruik je modknopjes eens en delete gewoon al QED zijn posts opdat hij dit topic niet meer vergalt laat staan terug kan vinden
"wilt"quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Iedereen met enige vorm van verstand wilt dat namelijk niet
Ja, maar jij bent een noobmod en weet nog niet dat je net mag gastmodden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij hebt ook modknopjes vrind. Maar mijn handen jeuken ja. Dat figuur is bijna net zo irritant als ik.
Dacht ik al, kneusje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te komen, jij hebt je tanden toch al niet meer.
Altijd in Groningen hequote:
Sorry, als ik had geweten dat ik nog niet weet dat ik weet dat ik niet mag gastmodden had ik het even gedaan voor je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een noobmod en weet nog niet dat je net mag gastmodden.
Nou ja zeg, doe dat lekker achter de schermenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sorry, als ik had geweten dat ik nog niet weet dat ik weet dat ik niet mag gastmodden had ik het even gedaan voor je.
Anne is ook nog niet zo heel erg lang blauw en de regels omtrent het gastmodden zijn net veranderd en zij is de oude regels nog gewend. Toch ?
Nee, gastmodden heeft nooit gemogen, deed Anne toch al niet, en ze komt niet in het Groningen topicquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sorry, als ik had geweten dat ik nog niet weet dat ik weet dat ik niet mag gastmodden had ik het even gedaan voor je.
Anne is ook nog niet zo heel erg lang blauw en de regels omtrent het gastmodden zijn net veranderd en zij is de oude regels nog gewend. Toch ?
Geen tuincentra die open zijn? Hornbach misschien?quote:Op zondag 13 december 2009 11:21 schreef Yankee het volgende:
Iemand een idee waar ik vandaag een kerstboom zou kunnen kopen?
Ik zou het met mijn ogen dicht nog wel kunnen. Typisch zo'n figuur dat hier alleen maar aan het zuigen en irriteren is, maar irl onder de plak zit bij zijn 5 jaar jongere zusje.quote:Op zondag 13 december 2009 06:07 schreef Slaif het volgende:
Met een hand op mn rug en raggen. Lijkt me mooi.
quote:Op zondag 13 december 2009 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Dan kan ik wel betere dingen verzinnen dan een debiele boom, voor een debiel 'feest' in huis zetten.
Weet je de spoorovergang eind friesestraatweg richting vinkhuizen als je vanaf het hoendiep komt?quote:Op zondag 13 december 2009 11:21 schreef Yankee het volgende:
Iemand een idee waar ik vandaag een kerstboom zou kunnen kopen?
Ehhquote:Op zondag 13 december 2009 10:04 schreef Luco het volgende:
Op stap geweest Slaif?
Leukquote:Op zondag 13 december 2009 14:39 schreef Luco het volgende:
Hoe was Amsterdam?
Retourtje R'dam?quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook weer terug na 7 uur treinzitten.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja, hartstikke gezellig.
Ik ben nu heel benieuwd hoe de ME in Rotterdam de gewone treinreizigers tussen de supporters heeft weten uit te vissenquote:
Schijnt dus gewoon willekeur te zijn geweest, als ik de reacties op fcgforum en vblforum zie. Dachten ze dat je een supporter was mocht je de trein gewoon niet uitquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd hoe de ME in Rotterdam de gewone treinreizigers tussen de supporters heeft weten uit te vissen
stom hèquote:
Het is de eerste ECHTE dag voor het nieuwe kruispunt. Voor bijna iedereen is de situatie totaal veranderd. Om nou gelijk te spreken van een fail snap ik echt nietquote:Op maandag 14 december 2009 09:02 schreef Albert86 het volgende:
Werkzaamheden bij het Julianaplein zijn ook klaar hoor...Ze zeggen dat het nu veiliger is, maar de doorstroming van het verkeer is nu echt 0,0. Hoorde net al op de radio dat er tussen Assen en Groningen Zuid een file staat van 12km en vanaf Heerveen naar het Juliaplein is het er ook niet veel beter op gewordenFail...
Maarssen, hmm.quote:Op maandag 14 december 2009 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik kom ook net uit Amsterdam. Avondje weg geweest met een meisje met roze haarPannenkoeken gegeten en naar een enorm tof concert geweest
Nu maar eens slapen
Prettigquote:Studenten kunnen in delen van Nederland vanaf 1 januari de hele week gratis reizen. Vanaf dat moment zijn studenten namelijk alleen in het bezit van een studenten OV-chipkaart, waarop hun vrij reizen door de week of in het weekend staat.
Echter, in gebieden waar de OV-chipkaart nog niet is ingevoerd, kan de chauffeur niet zien of de kaart wel geldig is. Hier geldt de studenten OV-chipkaart als een zichtkaart.
In de volgende gebieden kunnen studenten vanaf 1 januari 2010 buiten hun vrij reizen-periode ook gratis reizen:
- Provincie Zeeland tot maart 2010 (bussen Veolia)
- Provincie Drenthe & Groningen voor onbepaalde tijd (bussen Qbuzz)
- Provincie Gelderland voor onbepaalde tijd (bussen/treinen Syntus)
- Provincie Noord-Brabant & Limburg voor onbepaalde tijd (bussen/treinen Veolia)
Ex-studenten of studenten die geen recht meer hebben op vrij reizen kunnen ook gewoon gratis blijven reizen, want de OV-chipkaart hoeft niet te worden ingeleverd bij het stoppen met studeren.
Controle kan niet plaatsvinden. De buschauffeurs kunnen de kaart niet uitlezen, de controleurs ook niet, want die hebben er geen apparatuur voor.
Op deze manier is reizen met de OV-chipkaart natuurlijk lekker goedkoop!
Ah, zelfde idee als met de trams in A'dam dus?quote:Op maandag 14 december 2009 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Elke lijn is nu aan een kleur te herkennen
Ik gok dat de gemiddelde reiziger na één keer de kleur wel kan onthouden van z'n bus.quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef nietzman het volgende:
Ja leuk voor de buspurist maar de gemiddelde reiziger ziet alleen maar een onleesbaar nummer.
uhuhquote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Ah, zelfde idee als met de trams in A'dam dus?
Het is voor de reizigers handig, al zie ik zelf de meerwaarde van het systeem ook niet inquote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef nietzman het volgende:
Ja leuk voor de buspurist maar de gemiddelde reiziger ziet alleen maar een onleesbaar nummer.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |