Leukquote:Op zondag 13 december 2009 14:39 schreef Luco het volgende:
Hoe was Amsterdam?
Retourtje R'dam?quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook weer terug na 7 uur treinzitten.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja, hartstikke gezellig.
Ik ben nu heel benieuwd hoe de ME in Rotterdam de gewone treinreizigers tussen de supporters heeft weten uit te vissenquote:
Schijnt dus gewoon willekeur te zijn geweest, als ik de reacties op fcgforum en vblforum zie. Dachten ze dat je een supporter was mocht je de trein gewoon niet uitquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd hoe de ME in Rotterdam de gewone treinreizigers tussen de supporters heeft weten uit te vissen
stom hèquote:
Het is de eerste ECHTE dag voor het nieuwe kruispunt. Voor bijna iedereen is de situatie totaal veranderd. Om nou gelijk te spreken van een fail snap ik echt nietquote:Op maandag 14 december 2009 09:02 schreef Albert86 het volgende:
Werkzaamheden bij het Julianaplein zijn ook klaar hoor...Ze zeggen dat het nu veiliger is, maar de doorstroming van het verkeer is nu echt 0,0. Hoorde net al op de radio dat er tussen Assen en Groningen Zuid een file staat van 12km en vanaf Heerveen naar het Juliaplein is het er ook niet veel beter op gewordenFail...
Maarssen, hmm.quote:Op maandag 14 december 2009 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik kom ook net uit Amsterdam. Avondje weg geweest met een meisje met roze haarPannenkoeken gegeten en naar een enorm tof concert geweest
Nu maar eens slapen
Prettigquote:Studenten kunnen in delen van Nederland vanaf 1 januari de hele week gratis reizen. Vanaf dat moment zijn studenten namelijk alleen in het bezit van een studenten OV-chipkaart, waarop hun vrij reizen door de week of in het weekend staat.
Echter, in gebieden waar de OV-chipkaart nog niet is ingevoerd, kan de chauffeur niet zien of de kaart wel geldig is. Hier geldt de studenten OV-chipkaart als een zichtkaart.
In de volgende gebieden kunnen studenten vanaf 1 januari 2010 buiten hun vrij reizen-periode ook gratis reizen:
- Provincie Zeeland tot maart 2010 (bussen Veolia)
- Provincie Drenthe & Groningen voor onbepaalde tijd (bussen Qbuzz)
- Provincie Gelderland voor onbepaalde tijd (bussen/treinen Syntus)
- Provincie Noord-Brabant & Limburg voor onbepaalde tijd (bussen/treinen Veolia)
Ex-studenten of studenten die geen recht meer hebben op vrij reizen kunnen ook gewoon gratis blijven reizen, want de OV-chipkaart hoeft niet te worden ingeleverd bij het stoppen met studeren.
Controle kan niet plaatsvinden. De buschauffeurs kunnen de kaart niet uitlezen, de controleurs ook niet, want die hebben er geen apparatuur voor.
Op deze manier is reizen met de OV-chipkaart natuurlijk lekker goedkoop!
Ah, zelfde idee als met de trams in A'dam dus?quote:Op maandag 14 december 2009 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Elke lijn is nu aan een kleur te herkennen
Ik gok dat de gemiddelde reiziger na één keer de kleur wel kan onthouden van z'n bus.quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef nietzman het volgende:
Ja leuk voor de buspurist maar de gemiddelde reiziger ziet alleen maar een onleesbaar nummer.
uhuhquote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Ah, zelfde idee als met de trams in A'dam dus?
Het is voor de reizigers handig, al zie ik zelf de meerwaarde van het systeem ook niet inquote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef nietzman het volgende:
Ja leuk voor de buspurist maar de gemiddelde reiziger ziet alleen maar een onleesbaar nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |