Organiseer je een gourmetavondje (ofzoiets), waarbij iedereen zelf iets meeneemt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef JH87 het volgende:
Zondag en maandag zit ik al onder de pannen, ik heb nog wel genoeg geld om vandaag of morgen zelf wat te betalen, dus ik hoop voor een barmhartige Samaritaan vandaag of morgen en dan dinsdag het grote probleem. Ik kan de zes, zeven mensen die bij me komen eten natuurlijk geen water en/of brood voorschotelen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef MaxMark het volgende:
Ja.
Moet je maar meer vlees eten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef nietzman het volgende:
Ja. Ziek.
ja, gaat 18 december open, maar de slagbomen doen het tot halverwege januari niet en moeten dan met de hand. Software was nog niet gereedquote:
Jij bent niet eens een Groninger. En harakiri is niks voor mij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een bot en roestig samuraizwaard in de garage liggen, misschien lijkt het je geil om daar eens op te gaan zitten?
Alexxxxx is dan ook een bijzonder figuur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Bizar hoe 1 iemand zoveel afkeer teweeg kan brengen
Ik heb gehoord dat Alex in zijn garage een roestig samoeraizwaard heeft liggen. Lijkt het je niet geil om daarop te gaan zitten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zag bij IKEA trouwens een Lada Niva. Wel een leuke bak.
Nee, ik heb andere voorkeuren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Alex in zijn garage een roestig samoeraizwaard heeft liggen. Lijkt het je niet geil om daarop te gaan zitten?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik laat voortaan dit topic links liggen. Er is toch niets aan.
Wil je vechten? Kom om 21:30 naar het Noorderplantsoen, bij het restaurant.quote:
Kom je met al je vrienden? Komen wij ook alleenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wil je vechten? Kom om 21:30 naar het Noorderplantsoen, bij het restaurant.
HBO zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Kom je met al je vrienden? Komen wij ook alleen
Die was wel erg slecht
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
OpAIDSen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Als jij daar gelukkig van wordtquote:
Dit klinkt mij wel goed in de oren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te komen, jij hebt je tanden toch al niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dit klinkt mij wel goed in de oren.
Ben je vanavond nog in de stad te vinden?
Jij vergalt het hele forum, Alexxxxx.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg 2cv, misbruik je modknopjes eens en delete gewoon al QED zijn posts opdat hij dit topic niet meer vergalt laat staan terug kan vinden
Iedereen met enige vorm van verstand wilt dat namelijk nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Jesse_ het volgende:
Mijn god ze laten tegenwoordig ook elke zwakbegaafde hier mod spelen
Inderdaad, het is een wonder dat jij nog zwart bent!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Jesse_ het volgende:
Mijn god ze laten tegenwoordig ook elke zwakbegaafde hier mod spelen
Jij hebt ook modknopjes vrind. Maar mijn handen jeuken ja. Dat figuur is bijna net zo irritant als ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg 2cv, misbruik je modknopjes eens en delete gewoon al QED zijn posts opdat hij dit topic niet meer vergalt laat staan terug kan vinden
"wilt"quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Iedereen met enige vorm van verstand wilt dat namelijk niet
Ja, maar jij bent een noobmod en weet nog niet dat je net mag gastmodden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij hebt ook modknopjes vrind. Maar mijn handen jeuken ja. Dat figuur is bijna net zo irritant als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |