Dacht ik al, kneusje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te komen, jij hebt je tanden toch al niet meer.
Altijd in Groningen hequote:
Sorry, als ik had geweten dat ik nog niet weet dat ik weet dat ik niet mag gastmodden had ik het even gedaan voor je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een noobmod en weet nog niet dat je net mag gastmodden.
Nou ja zeg, doe dat lekker achter de schermenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sorry, als ik had geweten dat ik nog niet weet dat ik weet dat ik niet mag gastmodden had ik het even gedaan voor je.
Anne is ook nog niet zo heel erg lang blauw en de regels omtrent het gastmodden zijn net veranderd en zij is de oude regels nog gewend. Toch ?
Nee, gastmodden heeft nooit gemogen, deed Anne toch al niet, en ze komt niet in het Groningen topicquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sorry, als ik had geweten dat ik nog niet weet dat ik weet dat ik niet mag gastmodden had ik het even gedaan voor je.
Anne is ook nog niet zo heel erg lang blauw en de regels omtrent het gastmodden zijn net veranderd en zij is de oude regels nog gewend. Toch ?
Geen tuincentra die open zijn? Hornbach misschien?quote:Op zondag 13 december 2009 11:21 schreef Yankee het volgende:
Iemand een idee waar ik vandaag een kerstboom zou kunnen kopen?
Ik zou het met mijn ogen dicht nog wel kunnen. Typisch zo'n figuur dat hier alleen maar aan het zuigen en irriteren is, maar irl onder de plak zit bij zijn 5 jaar jongere zusje.quote:Op zondag 13 december 2009 06:07 schreef Slaif het volgende:
Met een hand op mn rug en raggen. Lijkt me mooi.
quote:Op zondag 13 december 2009 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Dan kan ik wel betere dingen verzinnen dan een debiele boom, voor een debiel 'feest' in huis zetten.
Weet je de spoorovergang eind friesestraatweg richting vinkhuizen als je vanaf het hoendiep komt?quote:Op zondag 13 december 2009 11:21 schreef Yankee het volgende:
Iemand een idee waar ik vandaag een kerstboom zou kunnen kopen?
Ehhquote:Op zondag 13 december 2009 10:04 schreef Luco het volgende:
Op stap geweest Slaif?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |