Oh, vandaar dat ik de laatste tijd zo veel mensen op ebuddy zie zitten.quote:

Tja, dat is nou eenmaal de verkeerde kant van het spoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:
oja als iemand van jullie m gejat heeft, maandagavond aan de k de vriezestraat - als je het eerlijk zegt beloof ik dat ik niet boos word

ja dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal de verkeerde kant van het spoor.

quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:
oja als iemand van jullie m gejat heeft, maandagavond aan de k de vriezestraat - als je het eerlijk zegt beloof ik dat ik niet boos word

quote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Al was ie in je andere topic ook al gepost

Dat hoekje is ook zeer berucht.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:

Zo stom is dat liedje toch niet?quote:

Nait Soez'nquote:

ik woon er niet, ik woon aan de goeie kant van het spoorquote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat hoekje is ook zeer berucht.
Ik woon er trouwens om de hoek, hoi achterbuurman

Doek ook nait ja.quote:

Woar ben joe west dan?quote:

Inderdaad.quote:

quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik zit wel al de hele dag in de bieb, ondanks de algehele lamlendigheid.en ik heb al wel 10 pagina's gelezen.
![]()

Productief bezigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik zit wel al de hele dag in de bieb, ondanks de algehele lamlendigheid.en ik heb al wel 10 pagina's gelezen.
![]()

Facebooken?quote:

Hij moet natuurlijk wel een beeld hebben van de dingen om kritiek erop te kunnen leverenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op alles en iedereen en hun doen en laten, maar je gaat zelf naar de Palace?

Daar was een geneeskundeborrel.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op alles en iedereen en hun doen en laten, maar je gaat zelf naar de Palace?

Geneeskunde feestjequote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]

Anders val je in herhaling,quote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Slaif het volgende:
Anders val je in herhaling,

over in herhaling vallen gesproken...quote:

Fietsenwinkel?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]
over in herhaling vallen gesproken...
waar kun je een legale fiets kopen

Niks mis met de Palace trouwens. Het publiek wat er af en toe komt is wat minder.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]

Vooruit.quote:
Het is dus net een beetje als Frankrijk, zeg maar?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Niks mis met de Palace trouwens. Het publiek wat er af en toe komt is wat minder.

Vast niet bij de drogist in ieder gevalquote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]

Zoiets.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is dus net een beetje als Frankrijk, zeg maar?

Mooie vergelijking.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vooruit.
[..]
Het is dus net een beetje als Frankrijk, zeg maar?

De gemeente heeft 1x per maand toch zo'n uitverkoop van verwijderde fietsen?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef JH87 het volgende:
Pff.

Ja elke eerste vrijdag van de maand, je bent dus net te laat.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De gemeente heeft 1x per maand toch zo'n uitverkoop van verwijderde fietsen?

Jij hebt vast niet van 900-1800 gewerkt na een nacht geen bed gezien te hebben en de dag ervoor ook gewerkt te hebben.quote:

Mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben weer mod, ze konden me niet missen.

Stappen is ook zwaar!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet van 900-1800 gewerkt na een nacht geen bed gezien te hebben en de dag ervoor ook gewerkt te hebben.

Heb er zin inquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh leuk! Die show lijkt me echt wat voor jou ja, tof!

Kreeg een brief binnen dat ik m'n OV-Chipkaart nog aan moest vragen, terwijl ik die al bijna een jaar heb. Dus ik de OV-Chipkaart infolijn bellen, stond daar ook geregistreerd. Ik moest de IBG maar bellen, aangezien ze daar dus nog niet wisten dat ik m'n Chipkaart al heb. Krijg ik een muts aan de lijn die "Geeen flaaaauuuw idee" had, waarna ze me vlug afwimpelt en ophangtquote:

De meest suffe mensen op de planeet. Ik ga nog liever een gesprek aan met een kudde veenlijken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef JH87 het volgende:
Accountant?

Hoe ist in Hengelóóóó?quote:

Topper!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef 33 het volgende:
Goed hoor !

Nog 12 dagen!quote:

Sommige Tukkers zijn heel lief!quote:

Ik heb geen stufi meer, ik krijg salaris tegenwoordig. Dus gelukkig nog maar tot woensdag.quote:

Arbeider! Water en brood de komende dagen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb geen stufi meer, ik krijg salaris tegenwoordig. Dus gelukkig nog maar tot woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |