Dan heb ik echt heel erg veel gemistquote:
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb ik echt heel erg veel gemist
Waarom weet iedereen datzelfs Jesse_
Ohh wacht. Nu snap ik het, denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.
Wel eens? Elk topic ging daar overquote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohh wacht. Nu snap ik het, denk ik.
Want ik dacht idd dat ze al ruim een jaar met DO2 had en daar ook mee samenwoonde. Je bedoelt zeker die vriend daarvoor, waar ze het wel eens over had.
hehe.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wel eens? Elk topic ging daar over![]()
Maar ja, die dus
Die had altijd van die ongelooflijk foute 'romantische' zinnen, die hij nog serieus bedoelde ookquote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.
Hij was dan ook dichter.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die had altijd van die ongelooflijk foute 'romantische' zinnen, die hij nog serieus bedoelde ook
Nou en.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit is sowieso altijd een incrowd topic geweest.
Daar bedoel ik alleen mee te zeggen dat het dus niet gek is dat zo'n topic dan sterft als meer dan de helft van de posters er mee ophoudt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |