quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moi.
Grappig dat je het zegt:quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Luco het volgende:
Wat een hoogstaand begin van dit topic zeg.
Overigens, waar op de Grote Markt komt dat glazen huis te staan? Lijkt me niet dat ze die pontificaal voor het Stadhuis plaatsen?
eerste verdieping boven dat nieuwe hippe gebeurenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Bob. het volgende:
Faal, ik kan de nieuwe bieb in het WSN niet vinden.![]()
En heb je nog belangrijke beleggingstips geleerd vandaag Jopse?
Het ergste is dat ik die donderdag dan amper geslapen heb. Wel geregeld dat ik morgen rond half 5 weg kan zodat we die trein van 17.04 halen.quote:
Oh, dus toch? Want daar liep ik al heen maar ik zag alleen wat grote tafels staan. Misschien had ik iets verder door moeten lopen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
eerste verdieping boven dat nieuwe hippe gebeuren
Komt die kerel uit de Mesdag ofzo?quote:Ik zie de meisjes en heb mezelf niet in de hand
Wat een kansloze grafmuziek trouwensquote:
Ruilen ? Ik zit vol ijzerdraad, plastic slangen, electrische kabels en een stuk electronica.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had een spijker aan de binnenkant van mijn knie vandaag,en al twee dagen een stuk glas in mijn voet, ontploffend hoofd is beginnerswerk!
zoek een man die in zijn mond geplast wil worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo stom.
Dat je moet plassen maar te lui bent om op te staan
Plas jij staand?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo stom.
Dat je moet plassen maar te lui bent om op te staan
Nee, maar ik ga wel lopend naar de wcquote:
Ik vind die ene die ik nu heb toch iets leuker denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoek een man die in zijn mond geplast wil worden.
tsja, dan maar ff bij de clown zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind die ene die ik nu heb toch iets leuker denk ik.
Zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, dan maar ff bij de clown zitten.
Hai! Ik zag je weer op de Kranewegquote:
Je kan toch altijd groeten? Of wilde je Nietz besparen dat hij iets uit moet leggen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai! Ik zag je weer op de Kraneweg. Alleen nu stond je aan de overkant met een meisje en kon ik geen gedag zeggen.
Wat schattig. Je bent verliefd hequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai! Ik zag je weer op de Kraneweg. Alleen nu stond je aan de overkant met een meisje en kon ik geen gedag zeggen.
Nou, dan zou ik moeten schreeuwen. Ik kom hem heel vaak tegen op de Kraneweg, maar dan durfde ik nooit iets te zeggen omdat ik dacht dat hij me niet zou herkennen. Zou het vanaf nu wel gaan doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef Luco het volgende:
Je kan toch altijd groeten? Of wilde je Nietz besparen dat hij iets uit moet leggen?
quote:
Stallekert!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat was het al 1,5 jaar niet meer, hoorquote:
Nee toen was het een leuk topicquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was het al 1,5 jaar niet meer, hoor
Ja, en anders altijd nog beter dan nu.quote:
Ja maar...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en anders altijd nog beter dan nu.
Ach nee, toen ging het alleen maar over een labiele DaD en haar vriendje, die imo terecht als ik haar replies las, een ander wijf neukte.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en anders altijd nog beter dan nu.
Toen jij (en bob.) kwamen was het ook nog leuk.quote:
Ok, niet alles was even leuk, maar over het algemeen was het puiker. In zn algemeenheid. De meets waren ook leuker, maar daar heb jij sowieso een hekel aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach nee, toen ging het alleen maar over een labiele DaD en haar vriendje, die imo terecht als ik haar replies las, een ander wijf neukte.
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ok, niet alles was even leuk, maar over het algemeen was het puiker. In zn algemeenheid. De meets waren ook leuker, maar daar heb jij sowieso een hekel aan.
heheh. En dan vergeet je vooral de andere kneuterigheden. Kan me best voorstellen dat de mensen die dat leuk vonden het nu niet leuk vinden. Jammer is wel dat het nu niet wordt ingevuld met kwalitatief hoogstaand geouwehoer, maar met ruimtevulling omdat het kan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach nee, toen ging het alleen maar over een labiele DaD en haar vriendje, die imo terecht als ik haar replies las, een ander wijf neukte.
Heeft ze niet een andere vriend?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
En heeft DaD dr vriend een ander? Dan heb ik wat gemist.
Dan heb ik echt heel erg veel gemistquote:
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb ik echt heel erg veel gemist
Waarom weet iedereen datzelfs Jesse_
Ohh wacht. Nu snap ik het, denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.
Wel eens? Elk topic ging daar overquote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohh wacht. Nu snap ik het, denk ik.
Want ik dacht idd dat ze al ruim een jaar met DO2 had en daar ook mee samenwoonde. Je bedoelt zeker die vriend daarvoor, waar ze het wel eens over had.
hehe.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wel eens? Elk topic ging daar over![]()
Maar ja, die dus
Die had altijd van die ongelooflijk foute 'romantische' zinnen, die hij nog serieus bedoelde ookquote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nu de oneven twee, die net zo debiel is als zijn nickname doet vermoeden.
Hij was dan ook dichter.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die had altijd van die ongelooflijk foute 'romantische' zinnen, die hij nog serieus bedoelde ook
Nou en.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit is sowieso altijd een incrowd topic geweest.
Daar bedoel ik alleen mee te zeggen dat het dus niet gek is dat zo'n topic dan sterft als meer dan de helft van de posters er mee ophoudt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |