Euhh.. Over het vorige topic hebben we ruim een week gedaan, als dat zo door gaat zijn we dan over een half jaar bij de 400 ofzo. Vet snel.quote:
Morgen over 2 week.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Pillen
Bij de Prodigy lijkt me dat toch niet echt chill, helemaal met Enter Shikari als voorprogramma.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Maandagavond prodigy in de HMH. Dat is ook nog wel een kanshebber
Dan moetquote:Op donderdag 12 november 2009 18:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euhh.. Over het vorige topic hebben we ruim een week gedaan, als dat zo door gaat zijn we dan over een half jaar bij de 400 ofzo. Vet snel.
Maar hoi!
Helaas.quote:
Boh, helaas. Het mag niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helaas.
Dat soort uitspraken staan je niet, je bent er niet voor in de wieg gelegd.
Die zijn nou eenmaal voorbehouden aan mensen als Nietz & Kikooooo.
Blijf van Jopje af.
Van mij mag je het best doen [behalve aan Jopj komenquote:
Bwaah je psycho-skillz werken nu al.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van mij mag je het best doen [behalve aan Jopj komen] maar het staat je niet,
.
Lijkt mij dan juist wel weer tofquote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bij de Prodigy lijkt me dat toch niet echt chill, helemaal met Enter Shikari als voorprogramma.
wat voor skills?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bwaah je psycho-skillz werken nu al.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:28 schreef JH87 het volgende:
Ik ben geen autist.En ik heb respect voor het gouden vocht; ik behandel het met liefde.
Bier drinken op de fiets?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:35 schreef JH87 het volgende:
Ik ben al een poos bezig. Leve de halve liters bij ah to go op zernike voor de barre fietstocht richting centrum. Enfin accu leeg dus maiiiiii.
Nee, Poelestraatquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:12 schreef Sobraine het volgende:
Schietpartij in de oude ebbinge?????![]()
Te vroeg wakker jop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef JH87 het volgende:
Heftug.
Ik voel me ook best slecht.quote:
En een dramtaische iPhone. En dat je in bed lidgelde? Interessant wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef JH87 het volgende:
Ik had het vannacht over een Arische iPhone. What the hell.
Ik leef met je mee. Hoeveel waren het er? En wassie erg wanhopig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
En een dramtaische iPhone. En dat je in bed lidgelde? Interessant wel.
Slechts 3! En wanhopig viel mee, vooral dronken, dat wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Hoeveel waren het er? En wassie erg wanhopig?
Die Egyptenaren ook altijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef LadyDanae het volgende:
Zes weken gewerkt in Egypte.
En alweer een schietpartij.. Gekkenhuis!
Poeleplein is hot dezer dagen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
Morgen stappen in Groningen, waar moet ik zijn ?
Op zaterdag dus. Als je studentes wil iig niet naar de grote disco's en kroegen dingen, daar kom je alleen maar lokaal tuig tegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
Morgen stappen in Groningen, waar moet ik zijn ?
Hoe kan ik je bereiken danquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gevraagd man.
Nee, je had me nu alsnog moeten vragen en dan had ik gezegd "Ik kan niet".quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hoe kan ik je bereiken dan
Ik heb een huisgenoot weten te charteren. De volgende keer dan maar
Schiedamquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:49 schreef JH87 het volgende:
Oh noes. Er zit een dam in de Schie in Schiedam en nu kan Sinterklaas niet verder het land in.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:43 schreef nietzman het volgende:
Gelukkig zag niemand dat aankomen en tolde niemand je so!
Stond die donkere uitsmijter er? Dan vind ik dat nl heel bijzonder...quote:Op zondag 15 november 2009 07:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jahoor, ze wilden me de warhol uitgooien.
Gelukkig vond de uitsmijter mijn actie wel tof.
Jeetje...quote:Op zondag 15 november 2009 17:47 schreef moemoe het volgende:
Hier wil ik graag ook nog een link plaatsen naar het topic sebasser is overleden
Het is verschrikkelijk!quote:
Volgens mij ook.quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef nietzman het volgende:
Ik was volgens hem de enige die in éen keer goed z'n leeftijd raadde..
Puik initiatiefquote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(ik stem voor het Sebasser icoontje behouden in de OP, wmb als eerste)
hoho!quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef nietzman het volgende:
Ik was volgens hem de enige die in éen keer goed z'n leeftijd raadde..
Ja, ik. En Alexxxxx ook.quote:
Ik wist het wel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef MaxMark het volgende:
Chips. wist het ook niet, als ik dat zo lees.
Sebasser weigerde altijd zijn leeftijd te zeggen en er was echt een soort gedoe omheen, van hoe oud is hij nou etc., omdat hij vrij 'bekend' was op fok.quote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Wat is nou precies dat hele gedoe om z'n leeftijd?
Vond een hoger(e) leeftijd nooit bij 'em passen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sebasser weigerde altijd zijn leeftijd te zeggen en er was echt een soort gedoe omheen, van hoe oud is hij nou etc., omdat hij vrij 'bekend' was op fok.
Eh... ja... hebben jullie nog iets in het hoofd om te gaan doen? Naar de plechtigheid of iets degelijks. Ik weet niet hoe 'dik' jullie waren zeg maarquote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
zoveel gedachten in het hoofd die maar niet naar woorden vertaald willen worden...
Sebas...
Ah. Ok. Kan wel zeggen 'fijn', maar dat is ook zo vreemd. Sterkte in ieder geval.quote:
Gaat dat zo snel? Hij was toch vannacht overleden? Of heeft hij je zegmaar op een andere manier uitgenodigd?quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd en neig er ook erg naar om te gaan, maar ik heb er verder nog niet erg veel over nagedacht want ik ben nogal geschrokken.
Ik ben gePM'ed.quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Ok. Kan wel zeggen 'fijn', maar dat is ook zo vreemd. Sterkte in ieder geval.
[..]
Gaat dat zo snel? Hij was toch vannacht overleden? Of heeft hij je zegmaar op een andere manier uitgenodigd?
Ik neem aan van wel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef nietzman het volgende:
Kunnen we ergens een kaartje kwijt of iets?
Inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef nietzman het volgende:
Ti's gewoon fucked.
Je weet niet meer welk huisnummer? Of is het niet meer klei dingesquote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.
Ik heb alleen zijn nieuwe adres niet, hij is toen verhuisd maar ik denk dat Alexxxxx dat wellicht wel heeft.
Nee, ik had toen hele stapels papieren met routebeschrijvingen naar alle fokkers die ik kende in de auto onder de bijrijdersstoel, toen ik die auto verkocht was ik al niet meer zo actief hier, en heb ik al die zut bij het oud papier gegooid...quote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.
Ik heb alleen zijn nieuwe adres niet, hij is toen verhuisd maar ik denk dat Alexxxxx dat wellicht wel heeft.
Jaquote:
Volgens mij hoeft daar niet voor gestemd te worden, dat gebeurt gewoon en zo niet dan toch.quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(ik stem voor het Sebasser icoontje behouden in de OP, wmb als eerste)
En voor de rest van zijn familie en voor Moemoequote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het ook zo sneu voor zn broertje.
Ja, voor iedereen eigenlijk, maar mja.
Moe en erg misselijk. Al het uitslapen dit weekend is meteen teniet gedaan.quote:Op maandag 16 november 2009 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:
hoe is het daar?
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:04 schreef Sebasser het volgende:
hallo
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:04 schreef Sebasser het volgende:
en dan zeggen jullie hoi sebas.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:05 schreef Sebasser het volgende:
hoi sebas
Sebas was een goede 13jarige 22jarige 45jarige 31arige 12 jarige en hoogbegaafde 18jarige baggeraar.quote:
sjipsquote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Renesite het volgende:
Who am jij?
Beste Groningenmeet ever.quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef maok het volgende:
Deze heeft ook al online gestaan:
[ afbeelding ]
Dat was de meet waarbij ik hem wijn had ingeschonken en daarna hoorde dat hij nog geen 16 was. De slagroom voor op de aardbijen kwam op sebas terecht
Hij kwam toen later met moemoe omdat ze behoorlijk verdwaald waren.quote:
Volgens mij was ik ook op die meet,quote:Op maandag 16 november 2009 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou eens samen met Sebas tijdens een NP-meet naar het huis van TARA en freecell om naar het toilet te gaan. 200 meter, en we zijn zo ontzettend verdwaald..
En flessen cola!quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Renesite het volgende:
Dat was met DaD idd!
Sebas alleen wekelijks bij me aan de kassa gehad voor zijn blikkie euroshopper cola
Ja! Want als hij bier mee neemt dan had ik hem waarschijnlijk naar zijn ID-Kaart gevraagdquote:
Ja, dat staat ook in het 'Sebasser, nog één keer'-topic! (Legaal baggertopic)quote:Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef maok het volgende:
Er is iets met verdwalen en Sebas. er was ook nog een keer een meet met een harry potter maraton en toen was Alex verwaald omdat die zijn huis niet kon vinden en Sebas niet kon beschrijven hoe je bij zijn huis moest komen ofzo.
Jaaa,quote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Samenvatting: iedereen zit blijkbaar altijd in het NP of bij ons thuis
(nee, Sebas, das mijn nichtje, die is alléén om naar te kijken)
harry potter was niet in het NP en niet bij jullie thuisquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Samenvatting: iedereen zit blijkbaar altijd in het NP of bij ons thuis
(nee, Sebas, das mijn nichtje, die is alléén om naar te kijken)
daar sluit ik mij bij aan..quote:
Mogguh.quote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef ChipsZak. het volgende:
nietz ook nog niet weer gesignaleerd hm?
Sowieso.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef nietzman het volgende:
Ja, we hebben al een bierspeciaalzaak..
Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? [/adhd-nieuwsgierigheidsmodus]quote:
Aan z'n ondertitel te zien was het spam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? [/adhd-nieuwsgierigheidsmodus]
Geen zin in en bovendien had ik tussentijds geen tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Jesse_ het volgende:
Protip: Kantine
Idd de originele bronquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef Bob. het volgende:
Als ik een stuk van een artikel gebruik voor een essay, maar de mensen van dat artikel hebben de info ook weer van iemand anders, wat moet ik dan als bron opschrijven? De orginele bron en niet het artikel waar ik het zelf uit heb gok ik?
Sorry, ik ben hier echt een n00b in, ik hoef nooit essays te schrijven.
Ik had die vraag ook een tijdje geleden gesteld aan een student-assistent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel het logischte ja. Jammer, ik wilde dit artikel graag als bron.Thnx!
quote:In principe moet je de bron proberen te achterhalen waarin de werkelijke feiten staan. Dat is in jouw geval het artikel van het originele onderzoek.Mochten er daarna hierover andere uitspraken gedaan worden, dan kan je refereren naar het recentere artkel.Hopelijk is het zo duidelijk.
Je kunt zeggen bijvoorbeeld "blablalba theorie, gevonden in: ...' " ", dan heb je -en- het origineel, -en- het artikel wat je graag wilt hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel het logischte ja. Jammer, ik wilde dit artikel graag als bron.Thnx!
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had die vraag ook een tijdje geleden gesteld aan een student-assistent.
[..]
Smakeloosquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef 2cv het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1367386/1/50
Is dat niet iets voor Sebasser ?
Wat een fantastisch topicquote:
In dit geval is het gewoon smakeloos. Ik heb het niet over de andere gevallenquote:
In het topic in GC heb ik wat suggesties gedaan voor als users iets willen doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef 2cv het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1367386/1/50
Is dat niet iets voor Sebasser ?
Ach stel je toch niet zo aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon smakeloos. Ik heb het niet over de andere gevallen
Je houdt het al meer dan 2 maanden vol zonder banquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Je moet Fok! gewoon met een grote korrel zout nemen.
Haha ik zei nemen.
Wrong. Minder dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Je houdt het al meer dan 2 maanden vol zonder ban
De AH waar ik werk ongetwijfeld veel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers heb je al gezien in de AH?
Jij werkte toch eerst in Hoogkerk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
De AH waar ik werk ongetwijfeld veel.
Nee, vinkhuizenquote:
Werk ook niet meer daaroquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef pessie het volgende:
kom bijna nooit bij AH vinkhuizen. Veel te ver fietsen !
't is zeker niet niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
't is wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |