Puik initiatiefquote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(ik stem voor het Sebasser icoontje behouden in de OP, wmb als eerste)
hoho!quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef nietzman het volgende:
Ik was volgens hem de enige die in éen keer goed z'n leeftijd raadde..
Ja, ik. En Alexxxxx ook.quote:
Ik wist het wel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef MaxMark het volgende:
Chips. wist het ook niet, als ik dat zo lees.
Sebasser weigerde altijd zijn leeftijd te zeggen en er was echt een soort gedoe omheen, van hoe oud is hij nou etc., omdat hij vrij 'bekend' was op fok.quote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Wat is nou precies dat hele gedoe om z'n leeftijd?
Vond een hoger(e) leeftijd nooit bij 'em passen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sebasser weigerde altijd zijn leeftijd te zeggen en er was echt een soort gedoe omheen, van hoe oud is hij nou etc., omdat hij vrij 'bekend' was op fok.
Eh... ja... hebben jullie nog iets in het hoofd om te gaan doen? Naar de plechtigheid of iets degelijks. Ik weet niet hoe 'dik' jullie waren zeg maarquote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
zoveel gedachten in het hoofd die maar niet naar woorden vertaald willen worden...
Sebas...
Ah. Ok. Kan wel zeggen 'fijn', maar dat is ook zo vreemd. Sterkte in ieder geval.quote:
Gaat dat zo snel? Hij was toch vannacht overleden? Of heeft hij je zegmaar op een andere manier uitgenodigd?quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd en neig er ook erg naar om te gaan, maar ik heb er verder nog niet erg veel over nagedacht want ik ben nogal geschrokken.
Ik ben gePM'ed.quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Ok. Kan wel zeggen 'fijn', maar dat is ook zo vreemd. Sterkte in ieder geval.
[..]
Gaat dat zo snel? Hij was toch vannacht overleden? Of heeft hij je zegmaar op een andere manier uitgenodigd?
Ik neem aan van wel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef nietzman het volgende:
Kunnen we ergens een kaartje kwijt of iets?
Inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef nietzman het volgende:
Ti's gewoon fucked.
Je weet niet meer welk huisnummer? Of is het niet meer klei dingesquote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.
Ik heb alleen zijn nieuwe adres niet, hij is toen verhuisd maar ik denk dat Alexxxxx dat wellicht wel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |