Euhh.. Over het vorige topic hebben we ruim een week gedaan, als dat zo door gaat zijn we dan over een half jaar bij de 400 ofzo. Vet snel.quote:
Morgen over 2 week.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Pillen
Bij de Prodigy lijkt me dat toch niet echt chill, helemaal met Enter Shikari als voorprogramma.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Maandagavond prodigy in de HMH. Dat is ook nog wel een kanshebber
Dan moetquote:Op donderdag 12 november 2009 18:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euhh.. Over het vorige topic hebben we ruim een week gedaan, als dat zo door gaat zijn we dan over een half jaar bij de 400 ofzo. Vet snel.
Maar hoi!
Helaas.quote:
Boh, helaas. Het mag niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helaas.
Dat soort uitspraken staan je niet, je bent er niet voor in de wieg gelegd.
Die zijn nou eenmaal voorbehouden aan mensen als Nietz & Kikooooo.
Blijf van Jopje af.
Van mij mag je het best doen [behalve aan Jopj komenquote:
Bwaah je psycho-skillz werken nu al.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van mij mag je het best doen [behalve aan Jopj komen] maar het staat je niet,
.
Lijkt mij dan juist wel weer tofquote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bij de Prodigy lijkt me dat toch niet echt chill, helemaal met Enter Shikari als voorprogramma.
wat voor skills?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bwaah je psycho-skillz werken nu al.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:28 schreef JH87 het volgende:
Ik ben geen autist.En ik heb respect voor het gouden vocht; ik behandel het met liefde.
Bier drinken op de fiets?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:35 schreef JH87 het volgende:
Ik ben al een poos bezig. Leve de halve liters bij ah to go op zernike voor de barre fietstocht richting centrum. Enfin accu leeg dus maiiiiii.
Nee, Poelestraatquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:12 schreef Sobraine het volgende:
Schietpartij in de oude ebbinge?????![]()
Te vroeg wakker jop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef JH87 het volgende:
Heftug.
Ik voel me ook best slecht.quote:
En een dramtaische iPhone. En dat je in bed lidgelde? Interessant wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef JH87 het volgende:
Ik had het vannacht over een Arische iPhone. What the hell.
Ik leef met je mee. Hoeveel waren het er? En wassie erg wanhopig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
En een dramtaische iPhone. En dat je in bed lidgelde? Interessant wel.
Slechts 3! En wanhopig viel mee, vooral dronken, dat wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Hoeveel waren het er? En wassie erg wanhopig?
Die Egyptenaren ook altijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef LadyDanae het volgende:
Zes weken gewerkt in Egypte.
En alweer een schietpartij.. Gekkenhuis!
Poeleplein is hot dezer dagen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
Morgen stappen in Groningen, waar moet ik zijn ?
Op zaterdag dus. Als je studentes wil iig niet naar de grote disco's en kroegen dingen, daar kom je alleen maar lokaal tuig tegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
Morgen stappen in Groningen, waar moet ik zijn ?
Hoe kan ik je bereiken danquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gevraagd man.
Nee, je had me nu alsnog moeten vragen en dan had ik gezegd "Ik kan niet".quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hoe kan ik je bereiken dan
Ik heb een huisgenoot weten te charteren. De volgende keer dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |