Te vroeg wakker jop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef JH87 het volgende:
Heftug.
Ik voel me ook best slecht.quote:
En een dramtaische iPhone. En dat je in bed lidgelde? Interessant wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef JH87 het volgende:
Ik had het vannacht over een Arische iPhone. What the hell.
Ik leef met je mee. Hoeveel waren het er? En wassie erg wanhopig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
En een dramtaische iPhone. En dat je in bed lidgelde? Interessant wel.
Slechts 3! En wanhopig viel mee, vooral dronken, dat wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Hoeveel waren het er? En wassie erg wanhopig?
Die Egyptenaren ook altijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef LadyDanae het volgende:
Zes weken gewerkt in Egypte.
En alweer een schietpartij.. Gekkenhuis!
Poeleplein is hot dezer dagen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
Morgen stappen in Groningen, waar moet ik zijn ?
Op zaterdag dus. Als je studentes wil iig niet naar de grote disco's en kroegen dingen, daar kom je alleen maar lokaal tuig tegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
Morgen stappen in Groningen, waar moet ik zijn ?
Hoe kan ik je bereiken danquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gevraagd man.
Nee, je had me nu alsnog moeten vragen en dan had ik gezegd "Ik kan niet".quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hoe kan ik je bereiken dan
Ik heb een huisgenoot weten te charteren. De volgende keer dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |