En flessen cola!quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Renesite het volgende:
Dat was met DaD idd!
Sebas alleen wekelijks bij me aan de kassa gehad voor zijn blikkie euroshopper cola
Ja! Want als hij bier mee neemt dan had ik hem waarschijnlijk naar zijn ID-Kaart gevraagdquote:
Ja, dat staat ook in het 'Sebasser, nog één keer'-topic! (Legaal baggertopic)quote:Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef maok het volgende:
Er is iets met verdwalen en Sebas. er was ook nog een keer een meet met een harry potter maraton en toen was Alex verwaald omdat die zijn huis niet kon vinden en Sebas niet kon beschrijven hoe je bij zijn huis moest komen ofzo.
Jaaa,quote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Samenvatting: iedereen zit blijkbaar altijd in het NP of bij ons thuis
(nee, Sebas, das mijn nichtje, die is alléén om naar te kijken)
harry potter was niet in het NP en niet bij jullie thuisquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Samenvatting: iedereen zit blijkbaar altijd in het NP of bij ons thuis
(nee, Sebas, das mijn nichtje, die is alléén om naar te kijken)
daar sluit ik mij bij aan..quote:
Mogguh.quote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef ChipsZak. het volgende:
nietz ook nog niet weer gesignaleerd hm?
Sowieso.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef nietzman het volgende:
Ja, we hebben al een bierspeciaalzaak..
Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? [/adhd-nieuwsgierigheidsmodus]quote:
Aan z'n ondertitel te zien was het spam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? Wat stond er? [/adhd-nieuwsgierigheidsmodus]
Geen zin in en bovendien had ik tussentijds geen tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Jesse_ het volgende:
Protip: Kantine
Idd de originele bronquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef Bob. het volgende:
Als ik een stuk van een artikel gebruik voor een essay, maar de mensen van dat artikel hebben de info ook weer van iemand anders, wat moet ik dan als bron opschrijven? De orginele bron en niet het artikel waar ik het zelf uit heb gok ik?
Sorry, ik ben hier echt een n00b in, ik hoef nooit essays te schrijven.
Ik had die vraag ook een tijdje geleden gesteld aan een student-assistent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel het logischte ja. Jammer, ik wilde dit artikel graag als bron.Thnx!
quote:In principe moet je de bron proberen te achterhalen waarin de werkelijke feiten staan. Dat is in jouw geval het artikel van het originele onderzoek.Mochten er daarna hierover andere uitspraken gedaan worden, dan kan je refereren naar het recentere artkel.Hopelijk is het zo duidelijk.
Je kunt zeggen bijvoorbeeld "blablalba theorie, gevonden in: ...' " ", dan heb je -en- het origineel, -en- het artikel wat je graag wilt hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel het logischte ja. Jammer, ik wilde dit artikel graag als bron.Thnx!
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had die vraag ook een tijdje geleden gesteld aan een student-assistent.
[..]
Smakeloosquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef 2cv het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1367386/1/50
Is dat niet iets voor Sebasser ?
Wat een fantastisch topicquote:
In dit geval is het gewoon smakeloos. Ik heb het niet over de andere gevallenquote:
In het topic in GC heb ik wat suggesties gedaan voor als users iets willen doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef 2cv het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1367386/1/50
Is dat niet iets voor Sebasser ?
Ach stel je toch niet zo aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon smakeloos. Ik heb het niet over de andere gevallen
Je houdt het al meer dan 2 maanden vol zonder banquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Je moet Fok! gewoon met een grote korrel zout nemen.
Haha ik zei nemen.
Wrong. Minder dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Je houdt het al meer dan 2 maanden vol zonder ban
De AH waar ik werk ongetwijfeld veel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers heb je al gezien in de AH?
Jij werkte toch eerst in Hoogkerk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
De AH waar ik werk ongetwijfeld veel.
Nee, vinkhuizenquote:
Werk ook niet meer daaroquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef pessie het volgende:
kom bijna nooit bij AH vinkhuizen. Veel te ver fietsen !
't is zeker niet niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
't is wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |