Schiedamquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:49 schreef JH87 het volgende:
Oh noes. Er zit een dam in de Schie in Schiedam en nu kan Sinterklaas niet verder het land in.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:43 schreef nietzman het volgende:
Gelukkig zag niemand dat aankomen en tolde niemand je so!
Stond die donkere uitsmijter er? Dan vind ik dat nl heel bijzonder...quote:Op zondag 15 november 2009 07:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jahoor, ze wilden me de warhol uitgooien.
Gelukkig vond de uitsmijter mijn actie wel tof.
Jeetje...quote:Op zondag 15 november 2009 17:47 schreef moemoe het volgende:
Hier wil ik graag ook nog een link plaatsen naar het topic sebasser is overleden
Het is verschrikkelijk!quote:
Volgens mij ook.quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef nietzman het volgende:
Ik was volgens hem de enige die in éen keer goed z'n leeftijd raadde..
Puik initiatiefquote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(ik stem voor het Sebasser icoontje behouden in de OP, wmb als eerste)
hoho!quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef nietzman het volgende:
Ik was volgens hem de enige die in éen keer goed z'n leeftijd raadde..
Ja, ik. En Alexxxxx ook.quote:
Ik wist het wel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef MaxMark het volgende:
Chips. wist het ook niet, als ik dat zo lees.
Sebasser weigerde altijd zijn leeftijd te zeggen en er was echt een soort gedoe omheen, van hoe oud is hij nou etc., omdat hij vrij 'bekend' was op fok.quote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Wat is nou precies dat hele gedoe om z'n leeftijd?
Vond een hoger(e) leeftijd nooit bij 'em passen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sebasser weigerde altijd zijn leeftijd te zeggen en er was echt een soort gedoe omheen, van hoe oud is hij nou etc., omdat hij vrij 'bekend' was op fok.
Eh... ja... hebben jullie nog iets in het hoofd om te gaan doen? Naar de plechtigheid of iets degelijks. Ik weet niet hoe 'dik' jullie waren zeg maarquote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
zoveel gedachten in het hoofd die maar niet naar woorden vertaald willen worden...
Sebas...
Ah. Ok. Kan wel zeggen 'fijn', maar dat is ook zo vreemd. Sterkte in ieder geval.quote:
Gaat dat zo snel? Hij was toch vannacht overleden? Of heeft hij je zegmaar op een andere manier uitgenodigd?quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd en neig er ook erg naar om te gaan, maar ik heb er verder nog niet erg veel over nagedacht want ik ben nogal geschrokken.
Ik ben gePM'ed.quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Ok. Kan wel zeggen 'fijn', maar dat is ook zo vreemd. Sterkte in ieder geval.
[..]
Gaat dat zo snel? Hij was toch vannacht overleden? Of heeft hij je zegmaar op een andere manier uitgenodigd?
Ik neem aan van wel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef nietzman het volgende:
Kunnen we ergens een kaartje kwijt of iets?
Inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef nietzman het volgende:
Ti's gewoon fucked.
Je weet niet meer welk huisnummer? Of is het niet meer klei dingesquote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.
Ik heb alleen zijn nieuwe adres niet, hij is toen verhuisd maar ik denk dat Alexxxxx dat wellicht wel heeft.
Nee, ik had toen hele stapels papieren met routebeschrijvingen naar alle fokkers die ik kende in de auto onder de bijrijdersstoel, toen ik die auto verkocht was ik al niet meer zo actief hier, en heb ik al die zut bij het oud papier gegooid...quote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.
Ik heb alleen zijn nieuwe adres niet, hij is toen verhuisd maar ik denk dat Alexxxxx dat wellicht wel heeft.
Jaquote:
Volgens mij hoeft daar niet voor gestemd te worden, dat gebeurt gewoon en zo niet dan toch.quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(ik stem voor het Sebasser icoontje behouden in de OP, wmb als eerste)
En voor de rest van zijn familie en voor Moemoequote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het ook zo sneu voor zn broertje.
Ja, voor iedereen eigenlijk, maar mja.
Moe en erg misselijk. Al het uitslapen dit weekend is meteen teniet gedaan.quote:Op maandag 16 november 2009 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:
hoe is het daar?
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:04 schreef Sebasser het volgende:
hallo
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:04 schreef Sebasser het volgende:
en dan zeggen jullie hoi sebas.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:05 schreef Sebasser het volgende:
hoi sebas
Sebas was een goede 13jarige 22jarige 45jarige 31arige 12 jarige en hoogbegaafde 18jarige baggeraar.quote:
sjipsquote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Renesite het volgende:
Who am jij?
Beste Groningenmeet ever.quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef maok het volgende:
Deze heeft ook al online gestaan:
[ afbeelding ]
Dat was de meet waarbij ik hem wijn had ingeschonken en daarna hoorde dat hij nog geen 16 was. De slagroom voor op de aardbijen kwam op sebas terecht
Hij kwam toen later met moemoe omdat ze behoorlijk verdwaald waren.quote:
Volgens mij was ik ook op die meet,quote:Op maandag 16 november 2009 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou eens samen met Sebas tijdens een NP-meet naar het huis van TARA en freecell om naar het toilet te gaan. 200 meter, en we zijn zo ontzettend verdwaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |