Zullen we een apart topic voor spatiegebruik maken?quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
Koop dan ook een kaart van een echt merk en niet eentje die ge maakt is door de kokosnotenplukker in Boengoland
Foutief spatie gebruikquote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zullen we een apart topic voor spatiegebruik maken?
(tevens tvp)
Zelfgemaakt, of voorbedrukt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:23 schreef Sloggi het volgende:
'Wij zijn verhuist'
Een verhuiskaart die bij mijn vriendin thuis op de mat viel.
Ik krijg het bijna niet getypt.
Ach bij Vistaprint kun je ze best redelijk professioneel laten drukken, maar die controleren niet op spelling/grammatica. Daarvoor moet je dus bij een echte drukker zijn. Hoewel ik het me dan nog afvraag of ze dat verplicht zijn te controleren?quote:
Ja, daar kwam ik net ook achter, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eh, rechtsstaat is goed? Die 's' is geloof ik een overblijfsel van de derde naamval.
Zelfde als rechtszaak vs. rechtzaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik net ook achter, vandaar mijn edit.
Maar ik dacht altijd dat het met 1 s was, dus rechtstaat... de fout ligt hier dus duidelijk bij mij.
Werkwoordvervoeging nieuwe stijlquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:18 schreef Aoraki het volgende:
Ik heb net mijn lijstje met adressen voor de geboortepost afgemaakt. Dat was ook een heel gedoe. Iedereen verhuist een aantal keer, maar mijn adressenlijst vergeet ik soms up-te-daten. Ik heb de enveloppen ook al en ik ga ze denk ik deze week schrijven. Wij hebben de kaartjes trouwens ook al, die gaan we namelijk zelf printen. Alles in eigen hand, ik vind dat altijd wel rustgevend....
Wat dacht je van deze zelfstandig-naamwoordvervoeging?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Werkwoordvervoeging nieuwe stijl
quote:
los van de vergeten w van weggeweest en het onregelmatig gebruik van hoofdletters(september en Keulen met hoofdletter maar Turks en Russisch met kleine letters..) is de zin [b] ik, haar en nog 2 andere meisjes[/]b volgens mij ook niet helemaal goed..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef ReWout het volgende:
Ok hier mijn verhaal
Ik zit al bijna anderhalf jaar in het buitenland, Duitsland, waar ik studeer. Hier komt ook ieder jaar een nieuwe groep buitenlandse studenten aan die dan Erasmus ofzo doen aan de uni..., dit jaar ben ikzelf ook begeleider van de buitenlandse studenten. Nu heb ik dus weer veel nieuwe mensen leren kennen begin September. En de laatste 2/3 weken ben ik ook een beetje closer geworden met een van hen, een russisch meisje.
Nu heb/had ik hiervoor ook al vrijwel van het begin goed contact met een turks meisje. We zorgden er bijvoorbeeld voor dat we met z'n allen iets leuks gingen doen, stad bezoeken, naar feestje gaan. Verder hebben we ook gewoon gepraat op msn enzo over koetjes en kalfjes... Verder zijn we ook 1 week geleden naar Keulen geweest, ik, haar en nog 2 andere meisjes. 's Avonds in een kroeg hebben we ook nog uit verveling zo'n spelletje gespeeld waarbij vragen worden gevraagd, zoiets als waarheid, doen of durfen... (puber niveau, maar je kunt je iig wat bijvoorstellen wat er dan zoal gevraagd wordt...) Nou zij deed dus ook gewoon mee, we waren in eerste instantie wel verbaasd, ze is namelijk wel moslims (wel niet zo praktiserend dat ze ook een hoofddoek heeft) maar we wisten niet dat ze zo open was.
In de tussen tijd heb ik ook gewoon veel gesproken met het russische meisje en zijn we ook eggeweest.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Moet het alleen dingen zijn die ze zien, of dingen waarmee je ze verlijd ?
Nog een mooie in jouw tekst "waarbij vragen worden gevraagd".quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef MMUFC het volgende:
Heb de post een beetje ingekort.. want was een vrij lange OP..
[..]
los van de vergeten w van weggeweest en het onregelmatig gebruik van hoofdletters(september en Keulen met hoofdletter maar Turks en Russisch met kleine letters..) is de zin [b] ik, haar en nog 2 andere meisjes[/]b volgens mij ook niet helemaal goed..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef djamoro het volgende:
Ga voor een lighttube,de onze is 35 cm in doorsnede en lijkt net een plafondjerre.
Voordeel is dat hij geisolleerd is,dus dubbelwandig en je moet echt met kinderen op dievenpad,want die zijn klein genoeg om er doorheen te kunnen.En het is gewoon genoeg licht wat je binnen krijgt.De mensen die bij ons binnenkomen verbazen zich over de hoeveelheid licht die hij opbrengt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goh wat een leuk topicintresant!
Ben ook altijd bang dat ik mezelf hier terug vind...quote:
Wellicht gaat het er in dit geval om dat Brits Engels verschilt van Amerikaans Engels?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[GEZ] Fok!ker met Engels (Brits bij voorkeur) als moedertaal
Wat is het verschil?
Aaaah, dat zou kunnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wellicht gaat het er in dit geval om dat Brits Engels verschilt van Amerikaans Engels?
Deze móést ik hier even komen melden. Per abuis is niet echt wat hij bedoeltquote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik ga vanaf vandaag per abuis stoppen met de slaap medicatie, zonder afbouw - stoppen met die hap.
Dan maar een tijd ontwenningsverschijnselen, ik zal ervan af komen met hulp van mijn vriendin die nog steeds, al bijna 4 jaar bij me is!
Hihi.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
Dude, ze gaat vreemd.
Ik heb in exact dezelfde situatie gezeten. 6 jaar een relatie gehad, waar het na jaren stomende sex, ze plotseling de laatste 2 maanden een "schimmelinfectie" geen zin meer in sex had. Pas na lang zeuren mocht er weer eens overheen. Ook zij bleef dokters bezoeken uitstellen met verschillende smoesjes.
Wat bleek? De laatste 3 maanden bleek ze haar collega te neuken terwijl we zowat bij elkaar woonde. Je kan het nooit zeker weten dat ze niet vreemd kan gaan. Wees in ieder geval niet zo naïef dat zoiets je niet kan overkomen.
Vreemdgangers zijn erg infinitief in het verzinnen van smoesje en worden boos als je (directe) vragen gaan stellen. En die beste vriend? Hechte vriendschap tussen 2 (hetero) sexen is vrijwel onmogelijk. One way or another zal de mannelijke helft een poging doen haar het bed in te krijgen. Dat heb ik bij vrijwel iedere "beste" vriendin geprobeerd, en de slagingspercentage is vrij hoog. Vrienden ben je al, en dan is het nog maar een korte weg naar sex.
Het was iets met bloed en kruipen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef mr.happy het volgende:
[..]
dan gaat, begrijpelijk, toch het bloed waar het niet kruipen kan.
Het merendeel komt uit topics waarin ik zelf actief ben, hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 07:22 schreef OeJ het volgende:
Pas op mensen, Lord is weer aan het stropen.![]()
Tevens tvp
Moslimstrijders gedood door beerquote:Twee anderen moesten het lot echter minder fortuinlijk bezegelen.
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:45 schreef Light het volgende:
schild, scheelt, het klinkt bijna hetzelfde...
Ik vind het wel een leuke dit.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Van de FP:
[..]
Twee anderen moesten het lot echter minder fortuinlijk bezegelen.
En wat is er eigenlijk zo echt fout aan? De combinatie met 'moeten'?quote:
Ja, dat snap ik. Eigenlijk is het een vraag aan Lord V wat er in zijn ogen zo fout aan is.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef conleche het volgende:
Niet leuk in de zin van leuke 'fout', maar meer leuk creatief omgegaan zijn met taal. Hij of zij heeft een paar dingen gecombineerd en daar hou ik van.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Remsjo het volgende:
Ik vreet ook best veel. Als ik s' avonds thuiskom van t werk dan jaag ik er nog 2 boterhammen, een koek, een handje cheshuwnoten en een appel en een mandarijn er doorheen.
.....quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik kom heel vaak posts tegen op forum, waar gewoon zo veel type fouten in zitten, dat je niet meer kunt begrijpen wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
maar woorden niet af maken of door elkaar gooien.![]()
![]()
klacht: mensen die geen spellingscontrole gebruiken of de tekst niet even na kijken op spel fouten voor dat ze hem posten.![]()
Jeweets.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:54 schreef Zeroku het volgende:
Ik doe het ook wel eens af en toe, maar dan wel als ouhoerderij, oftewel gewoon om te kloten.
Mits en tenzij blijft ook lastig.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het was inderdaad in het nieuws dat je ingang van volgend jaar op je 17e mag rijden - tenzij er iemand naast je zit met een rijbewijs van 10(+) jaar, als ik het goed heb.
Wat bedoeld werd: twee anderen hadden meer pech.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is er eigenlijk zo echt fout aan? De combinatie met 'moeten'?
Nee, dat krijg je dan niet;quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Daarom zei ik dat de combinatie met 'moeten' het fout maakt. Als je dat eruit haalt, krijg je: "Het lot van de twee anderen werd minder fortuinlijk bezegeld.' En dat vind ik best kunnen (een lot bezegelen is een staande uitdrukking).
Dit is gewoon fout. De uitdrukking is, dat het lot van de andere bezegeld werd. Dat is passief. In deze zin wordt het lot bezegelen als een actieve handeling weergegeven. Het is gewoon weer een FP-schrijver die een klepel heeft horen hangen.quote:Twee anderen moesten het lot echter minder fortuinlijk bezegelen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Graag jullie mening,
Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:38 schreef covie het volgende:
Ik eet macaroni het liefst met alleen gehakt
patat zonder mayo
friet zonder frietsaus
oh ja![]()
Bij het gourmetten maak ik van mijn bord een soort kruidenpallet waarbij ik dan het vleesje na het bakken in één of meerdere soorten kruiden doop.
Aan het einde van het goumetten heb ik dan een soort sju op mijn bord liggen met verschillende kruiden erin gemixt en dan bak ik wat aardappeltjes die ik dan door die sju haal.
Ik maak de zin toch ook passief?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je dan niet;
[..]
Dit is gewoon fout. De uitdrukking is, dat het lot van de andere bezegeld werd. Dat is passief. In deze zin wordt het lot bezegelen als een actieve handeling weergegeven. Het is gewoon weer een FP-schrijver die een klepel heeft horen hangen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef Maineye het volgende:
...................terwijll je van mijn hield en daar wow blijven omdat hij in geld nooit zat...
Vast een typefout, maar wel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:53 schreef DikVoormekaar het volgende:
Staat draait te vaak op
voor vrijspraak'
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)spraak___.html?p=1,1
Dus omdat het OM fout op fout stapelt, waardoor verdachten worden vrijgesproken kan de jan modaal;
het zich niet meer veroorloven om een beetje fatsoenlijke advocaat in te huren, die dikwijls meer kennis van zaken heeft als het OM zelf. Door deze aantasting op de rechtstraat is het alleen nog voor zware criminelen en Quote 500. gasten mogelijk om zich te verzekeren van een topadvocaat.
http://www.quotenet.nl/quote500/
Graag reaktie medefokkers
Best lastig, als de schoen hem ook nog wringt.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
En daar, mijn waarde fok-vrienden, knelt meteen de sok.
Hij klopt weer wel. Ergens.quote:
Erik Pieters wordt hier helemaal afgebrand..quote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef Xummon het volgende:
[..]
in de voorbereiding doken wat rare namen op maar op het WK waren de meeste spelers wel oke
Erik Pieters is wel een verassing
Soort van poeziequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Dennis_enzo onder andere het volgende:
Ook vind ik juist dat een openbare school lekker zelf moet weten hoe ze hun gebouw versieren, als het je niet sint zoek je maar een andere school.
Leuke combo.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef hanskraaijjr het volgende:
Echt waar wat een naieve mensen zeg. In tien jaar 200000 euro bij elkaar sparen met huizen kopen verkopen en sparen en dan in een half jaar opbrassen.
Het houdt me bezig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Nergens zie ik jouw gemoederende woorden onderbouwt worden met bronnen namelijk.
Bemoederende?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn gemoederen nu ook.
Wat wordt bedoeld? Bemoedigende? Gemoedelijke? Moederlijke?
Zou ook nog kunnen. Is die tekst een beetje bemoederend geschreven?quote:
En dat kom je in dit topic melden omdat...?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef SecretHeart het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat email officieel zo moet: e-mail
Oh? Email is toch echt zonder streepje hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef SecretHeart het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat email officieel zo moet: e-mail
Tekst is van Stali. Die heeft wel wat moederigs moederlijks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Is die tekst een beetje bemoederend geschreven?
De goedheiligman is dan ook bijna in het landquote:
Wat een onzin. Ik schrijf lekker goedheiligman. Lekker puh.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
De goedheiligman is dan ook bijna in het land
edit: het schijnt goedheilig man te zijn.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)er_gedoe_met_de_sint
Ik zelf ben er juist goed in zo'n soorte dinge! Ze menstruatie èn ze ongesteldheidquote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef erde0 het volgende:
Hmm
Maar hoe zit ze menstruatie nou in elkaar? menstruatie is toch dat je ongesteld bent? (ik zelf ben er niet goed in zo'n soorte dinge!)
Of is menstruatie voor je ongesteldheid?
Wou je zeggen dat jouw bericht zinvoller is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef FP128 het volgende:
zeg, leg mij eens uit waarom iemand alleen maar reageert met "tvp"... ik vind dat zo een luie manier van reageren. Reageer dan niet zou ik zeggen of typ iets zinvollers neer.
Oeps! Zomaar opeens bewust gestopt!quote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik ga vanaf vandaag per abuis stoppen met de slaap medicatie, zonder afbouw - stoppen met die hap.
Oh, laat maar. Spuit elf enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oeps! Zomaar opeens bewust gestopt!
Scherp!quote:
Hiernogeentje:quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Werkloos, wat nu #7 - opzoek naar een leuke baan.
Te weinig spaties kan dus ook
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:13 schreef Lotusss het volgende:
Maar dan denk ik dat ik hem teveel eer toejuich.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Chinless het volgende:
Je hebt sow ie sow Apache + (My)SQL nodig.
Okay, die heeft het voor elkaar. Ik heb daar al veel varianten van gezien, maar deze is nieuw voor me.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef flappiewappie het volgende:
Ik dacht ook gevild te zijn door een griepje;
quote:Op zondag 8 november 2009 10:23 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo authistisch als jou:P
quote:quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Interessant verloop van omstandigheden zeg!
Je vriend is homo en heeft een soa Afkappuhh!
ow
[..]
Dat dus.
Het is toch algemeen bekend dat homo's vreemdgaan en overal olie boren?
Laatst begon een jongen op hyves tegen mij te zwammen dat ie me wilt pijpen, terwijl hij getrouwt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |