abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74356084
Hoi!

Voor mijn opleiding (Engelse Taal en Cultuur, Britse variant, in Nijmegen) ben ik op zoek naar een Fok!ker die Engels (liefst Brits Engels, maar mag desnoods ook Amerikaans, Australisch of Nieuw Zeelands zijn!) als moedertaal heeft.

Dit omdat ik zo'n persoon moet interviewen. Waarover is nog niet bekend, waarschijnlijk gewoon een leuk gesprekje over Britten (of andere nationaliteit indien andere variant als moedertaal!) en Nederlanders, hobbies, etc. Geen zitting van een uur, maar gewoon, zolang het leuk is. Na een half uur zet ik anders de band wel stop

Het gesprek moet worden opgenomen en dit dien ik bij de docent in te leveren. Het zal uiteraard niet aan derden worden gedistribueerd.

Zelf woon ik in Nijmegen, dus daar ergens in de buurt zou handig zijn, maar opzich wil ik ook best op motor of trein stappen zolang het niet in Roodeschool of Middelburg is.

Ik weet dat het een rare [GEZ] is, maar ik ken geen native speakers in mijn directe omgeving, op de docenten die al door genoeg studenten worden gestalked na.

Reageren mag hier of via pm! Eventuele vragen mogen ook via beide.

Zou tof zijn als er iemand reageert!

Groetjes,

Mo
Ja doei.
pi_74356212
Hoi ik ben schots
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74356363
srsly?
Ja doei.
pi_74356381
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
srsly?
Haha grapje!!11!111

Ik kom wel uit Nijmegen
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74356411
jammer schots
Ja doei.
pi_74356993
Hey Motorbloempje,

Dit topic gaat op slot, V&A is hier niet voor bedoeld gezien het vragen en aanbieden van (commerciėle) diensten niet is toegestaan. Misschien dat je het beter in GC kan proberen
pi_74362135
hmkay, mag hij dan niet gewoon verplaatst worden?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')