Hoi!
Voor mijn opleiding (Engelse Taal en Cultuur, Britse variant, in Nijmegen) ben ik op zoek naar een Fok!ker die Engels (liefst Brits Engels, maar mag desnoods ook Amerikaans, Australisch of Nieuw Zeelands zijn!) als moedertaal heeft.
Dit omdat ik zo'n persoon moet interviewen. Waarover is nog niet bekend, waarschijnlijk gewoon een leuk gesprekje over Britten (of andere nationaliteit indien andere variant als moedertaal!) en Nederlanders, hobbies, etc. Geen zitting van een uur, maar gewoon, zolang het leuk is. Na een half uur zet ik anders de band wel stop

Het gesprek moet worden opgenomen en dit dien ik bij de docent in te leveren. Het zal uiteraard niet aan derden worden gedistribueerd.
Zelf woon ik in Nijmegen, dus daar ergens in de buurt zou handig zijn, maar opzich wil ik ook best op motor of trein stappen zolang het niet in Roodeschool of Middelburg is.
Ik weet dat het een rare [GEZ] is, maar ik ken geen native speakers in mijn directe omgeving, op de docenten die al door genoeg studenten worden gestalked na.
Reageren mag hier of via pm! Eventuele vragen mogen ook via beide.
Zou tof zijn als er iemand reageert!
Groetjes,
Mo