Mja ik moet er ook niks van hebben maar aangezien ik praktisch niet geslapen heb vannacht en vandaag een lange en belangrijke dag heb.... koffie gaat hier niet meer helpenquote:
succes dan vandaagquote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja ik moet er ook niks van hebben maar aangezien ik praktisch niet geslapen heb vannacht en vandaag een lange en belangrijke dag heb.... koffie gaat hier niet meer helpen
ducktape ook al meequote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
heb de tandenstokers al ingepakt voor vanavond
voor de restjes redbull? of voor tussen de oogleden?quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
heb de tandenstokers al ingepakt voor vanavond
ja, maar ductape blijft zo plakken aan wimpers/wenkbrouwen...quote:Op maandag 2 november 2009 12:15 schreef Chanty het volgende:
Voor tussen de oogleden, al is ductape sterker. Die stokjes breken op een gegeven moment natuurlijk door
quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar ductape blijft zo plakken aan wimpers/wenkbrouwen...
[ afbeelding ]
ik voel een nieuw onderwerp aankomen voor de fotochallengequote:Op maandag 2 november 2009 12:24 schreef Chanty het volgende:
[..]misschien staat me dat wel heel sexy
auw ja, dat is te hopenquote:Op maandag 2 november 2009 12:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik voel een nieuw onderwerp aankomen voor de fotochallenge
al zou het meer een photoshop challenge worden.
Echt doffe ellende niet. Maar zoals gezegd: vreemd. Gewoon een 2e harde schijf uit het oude systeem met foto's en Lightroom database. Benaderbaar en de jpg's kan ik openen. Lightroom installeren en de locatie van de catalogus aangeven: u heeft niet de rechten om hier wat te openen / bewerken... Ondanks dat ik ingelogd ben als user met administrator-rechten. Uiteindelijk alle rechten voor "iedereen" opengezet (later veranderd voor alleen "gebruikers") en klaar. En ik moest bijvoorbeeld ook elke keer als ik een map op een externe usb-HD wilde verplaatsen weer extra-extra klikken omdat je toch echt admin-rechten moest hebben. Ook maar op dezelfde manier opgelost. Komend vanaf XP, zonder Vista ervaring best even wennen. Nu alleen nog uitvogelen waarom die externe HD elke keer gezien wordt als nieuw en er het hele auto-run proces wordt gestart.quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Was het doffe ellende of ging het vrij makkelijk?
Enneh...hier de ultieme bezigheid voor de zondagavond....550 CD's op alfabetische volgorde sorteren en van een plek in de nieuwe kast voorzien. Een logistiek drama zeg ik je![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 09:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja.
Zo ziet er uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er bekend uit. Maar als ik het dus goed begrijp moet je echt je hand uit de strap halen als je over wil pakken naar de portret-stand. Met mijn "neppe" strap niet echt handig omdat de strap aan de onderkant wordt vastgemaakt met een plaat plastic. Ik had heel stiekem gehoopt dat daar inmiddels een oplossing voor was...quote:Op maandag 2 november 2009 09:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb ook die grip en vind het erg prettig. Allleen bij portretstand moet je even om je strap heen grijpen .
Het voordeel van die strap vind ik, is dat je even rustig je camera kan laten hangen zonder echt bang te zijn dat ie uit je handen valt. Ook als het warm weer is, kan je (incl zweet handen) lekker ontspannen bezig zijn.
Investeer dan in eentje van OpTech. Meer dan waard!quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef Cryothic het volgende:
Ah, handig.
Kom ze van Canon zelf niet tegen.
Wel andere merken op ebay, varierent van 10 tot 30 euro.
Stiekem wil ik misschien ook wel een minder opvallende neckstrap.
Dat er EOS Digital op staat (zoals bij die 400D) vind ik best... maar bij de 50D staat er letterlijk ook "50D" op, zodat men op 100meter afstand al ziet dat je wat leuks in je hand hebt.
Was er al bang voor. Ik heb het wel eens geprobeerd met de honden fotograferen (grip als balans voor de telelens) maar dat werkte voor geen meter. Mistte gewoon echt momenten. Op het huwelijksfeest van mijn ouders vorig jaar zonder grip, maar met strap, en dan is het inderdaad heerlijk werken. Maar uiteindelijk gebruik ik te vaak de grip (honden, macro) dus om nou elke keer alles los en vast te maken is ook weer zoiets.quote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
Je moet idd je hand uit de strap halen wil je over gaan naar portretstand.
Maar dat vind ik niet opwegen tegen het gemak van de strap.
Tenzij je 'm vaak in portretstand gebruikt.
Uit mijn hoofd heb ik de pro maar dat scheelde qua prijs geloof ik niet zo veel. Qua draag-comfort vind ik het echt een wereld van verschil. Zacht neopreen in je nek en er zit daar ook wat elastiek voor soort van "vering". Persoonlijk vind ik dit echt een van de beste "kleine" investeringen die ik heb gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef Cryothic het volgende:
En welke Op/Tech denk je dan aan?
Classic? Pro?
Ik zie op de kleur na weinig verschil.
Maar goed, op de tekst op de riem na, is er verder nog veel verschil dan?
??quote:Op maandag 2 november 2009 14:12 schreef P_B het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Ik heb het wel eens geprobeerd met de honden fotograferen (grip als balans voor de telelens) maar dat werkte voor geen meter. Mistte gewoon echt momenten. Op het huwelijksfeest van mijn ouders vorig jaar zonder grip, maar met strap, en dan is het inderdaad heerlijk werken. Maar uiteindelijk gebruik ik te vaak de grip (honden, macro) dus om nou elke keer alles los en vast te maken is ook weer zoiets.
Mwoah, verkeerde spoor valt toch wel mee. Jij gebruikt allebei omdat je de tijd hebt om je hand te verplaatsen. Ik gebruik alleen de grip omdat ik die voor extra balans echt nodig heb en omdat ik niet de tijd heb om mijn hand te verplaatsen blijft de hand-strap thuis. Al zou ik wel heel graag willen dat er een strap bestond waarbij je niet je hand er uit hoefde te halen om de portretstand te gebruiken.quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
??
Volgens zitten we allebei op een verkeerd spoor.
De grip laat ik er altijd op zitten.
De handstrap ook.
Beide komen niet van m'n camera af.
Alleen wil ik een portret maken dan zal ik m'n hand niet in de strap kunnen doen omdat de camera dan fysiek gedraaid is.
waarom laat je die niet standaard aan je camera zitten?quote:Op maandag 2 november 2009 14:32 schreef P_B het volgende:
[..]
Mwoah, verkeerde spoor valt toch wel mee. Jij gebruikt allebei omdat je de tijd hebt om je hand te verplaatsen. Ik gebruik alleen de grip omdat ik die voor extra balans echt nodig heb en omdat ik niet de tijd heb om mijn hand te verplaatsen blijft de hand-strap thuis. Al zou ik wel heel graag willen dat er een strap bestond waarbij je niet je hand er uit hoefde te halen om de portretstand te gebruiken.
En als we nog steeds op het verkeerde spoor zitten ligt dat serieus aan mij. Kom er net achter dat bij het importeren van Firefox bookmarks alle bookmarks worden geïmporteerd en niet alleen de nieuwe. Had de backup geïmporteerd en die van laptop (ook gebaseerd op de backup maar met enkele nieuwe van de afgelopen 2 weken) maar dat is nu dus dubbel. Vond de bookmarks ook wel erg traag openen...
quote:Op maandag 2 november 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo zingt.. guess who's black, black again, etc.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd, ik kan het niet meer aan.
R&P heeft nog wel ruimte voor een kras-modje hoorquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd, ik kan het niet meer aan.
Omdat op de plek waar, als je de grip in de portretstand gebruikt (en hem dus gebruikt waar ie voor bedoeld is), je hand komt een stevig stuk plastic zit. Dat houdt weinig lekker vast moet ik zeggen. Maar dat ligt dus aan mijn type hand-strap kom ik net achter want ik heb ge-googled en ik vermoed dat jullie diegene hebben die aan beide kanten gewoon gebruik maken van de "inkepingen". Denk dat daar de kleine mate van verwarring vandaan komt. Hoop ik althans, anders ga ik nog ernstiger twijfelen aan mijn communicatieve vaardigheden...quote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom laat je die niet standaard aan je camera zitten?
hier stoort hij iig niet als mn hand er niet doorheen zit zegmaar
dat zat aan die van mij ook, maar dat heb ik eraf gehaald en aan beide haakjes gemaaktquote:Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef P_B het volgende:
[..]
Omdat op de plek waar, als je de grip in de portretstand gebruikt (en hem dus gebruikt waar ie voor bedoeld is), je hand komt een stevig stuk plastic zit. Dat houdt weinig lekker vast moet ik zeggen. Maar dat ligt dus aan mijn type hand-strap kom ik net achter want ik heb ge-googled en ik vermoed dat jullie diegene hebben die aan beide kanten gewoon gebruik maken van de "inkepingen". Denk dat daar de kleine mate van verwarring vandaan komt. Hoop ik althans, anders ga ik nog ernstiger twijfelen aan mijn communicatieve vaardigheden...
Ik gebruik de Canon variant idd, en die zit vast aan de ogen die in de body+grip zitten.quote:Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef P_B het volgende:
[..]
Omdat op de plek waar, als je de grip in de portretstand gebruikt (en hem dus gebruikt waar ie voor bedoeld is), je hand komt een stevig stuk plastic zit. Dat houdt weinig lekker vast moet ik zeggen. Maar dat ligt dus aan mijn type hand-strap kom ik net achter want ik heb ge-googled en ik vermoed dat jullie diegene hebben die aan beide kanten gewoon gebruik maken van de "inkepingen". Denk dat daar de kleine mate van verwarring vandaan komt. Hoop ik althans, anders ga ik nog ernstiger twijfelen aan mijn communicatieve vaardigheden...
Door ons kleine onderonsje ben ik nu ook geneigd om het zelfde te gaan doen... Ik heb het licht gezien!quote:Op maandag 2 november 2009 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zat aan die van mij ook, maar dat heb ik eraf gehaald en aan beide haakjes gemaakt
sterker nog je hebt dezelfde strap als ik alleen ik zonder leer.
dat stuk plastic kun je losmaken, scheelt enorm
Ter verdediging van deze man. Ik heb onlangs geprobeerd een speelhuisje voor mijn nichtje dat gebruik maakt van dezelfde "technieken" weer in de draaghoes te krijgen. Daar bestaat echt maar een smiley voor:quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef Ynske het volgende:hoe vouw je een reflectiescherm op
daar ga je toch geen blogpagina over maken
quote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef P_B het volgende:
[..]
Door ons kleine onderonsje ben ik nu ook geneigd om het zelfde te gaan doen... Ik heb het licht gezien!
[..]
wederom mannen hequote:Ter verdediging van deze man. Ik heb onlangs geprobeerd een speelhuisje voor mijn nichtje dat gebruik maakt van dezelfde "technieken" weer in de draaghoes te krijgen. Daar bestaat echt maar een smiley voor:
Yep, wij hebben ook zo'n "ballebak" huisje... nou... vergeet t maar. Ik ga er wel op liggen, en grijp alles bij elkaar tot t in de zak past.quote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef P_B het volgende:
[..]
Ter verdediging van deze man. Ik heb onlangs geprobeerd een speelhuisje voor mijn nichtje dat gebruik maakt van dezelfde "technieken" weer in de draaghoes te krijgen. Daar bestaat echt maar een smiley voor:
En bedankt hequote:Op maandag 2 november 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo zingt.. guess who's back, back again, etc.
Daar hebben we wel een oplossing voor:quote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
En bedankt heNu heb ik dat nummer in me kop
gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Ynske het volgende:
Jij hebt gereageerd op woonruimte in *** en zit bij de eerste selectie.
Super, gefeliquote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Ynske het volgende:
Merk ik hier enig latent aanwezig superioriteitsgevoel?quote:Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]dat zag ik al meteen bij aanschaf
[..]
wederom mannen he
Ik zeg: hulp-groep oprichten voor vaders, opa's en ooms die met die achterlijke dingen in aanraking zijn gekomen. Op de barricades voor dit verborgen frustratie-leed...quote:Op maandag 2 november 2009 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Yep, wij hebben ook zo'n "ballebak" huisje... nou... vergeet t maar. Ik ga er wel op liggen, en grijp alles bij elkaar tot t in de zak past.
feliquote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Ynske het volgende:
Samenwonen?quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
of t wat word is nog niet zeker, tis iig ff een gok wagen
tis eigenlijk voor 2 mensen maar ze geven aan dat als je gewoon reageert, en je word t niet dat je hoger op de wachtlijst komt te staan
http://www.designspongeon(...)era-strap-cover.htmlquote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef Cryothic het volgende:
Ah, handig.
Kom ze van Canon zelf niet tegen.
Wel andere merken op ebay, varierent van 10 tot 30 euro.
Stiekem wil ik misschien ook wel een minder opvallende neckstrap.
Dat er EOS Digital op staat (zoals bij die 400D) vind ik best... maar bij de 50D staat er letterlijk ook "50D" op, zodat men op 100meter afstand al ziet dat je wat leuks in je hand hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.designspongeon(...)era-strap-cover.html
Hopla, probleem opgelost.
Ik heb een neckstrap met bloemetjes
quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]alhoewel ik dan wel met mijn vriend moet uitvechten welk stofje
Ik denk niet dat hij zo snel met een leuk bloemetjesmotief gaat lopen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Chanty het volgende:
Feli Yns
En ik leef nog, ik heb twee horrormaanden overleefd
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Chanty het volgende:
Feli Yns
En ik leef nog, ik heb twee horrormaanden overleefd
Joechei!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Ynske het volgende:
Koop dan ook een kaart van een echt merk en niet eentje die ge maakt is door de kokosnotenplukker in Boengolandquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nu ff rust?
Hier geprobeerd een gigabit-netwerkkaart te installeren in mijn server. Hij lijkt hem niet te ondersteunen
Ik hoop het. Morgen start alweer het volgende vak, en verder maar afwachten of ik de drie vorige vakken met een voldoende afrondquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nu ff rust?
Hier geprobeerd een gigabit-netwerkkaart te installeren in mijn server. Hij lijkt hem niet te ondersteunen
Engelsquote:
Que? Nog niks over gelezen, wat is het verschilquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Engels![]()
(ik mag CV's in het NL en EN reviewen en collega's op fout taalgebruik wijzen)
Weet jij welke vorm het moet zijn, Oxford of Cambridge?
Oxford is eigenlijk het US Engels en Cambridge is UK Engels.quote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Que? Nog niks over gelezen, wat is het verschil![]()
Ik was op de middelbare veel beter in Frans dan in Engels. Door het vele lezen is mijn woordenschat wel wat breder en mijn begrip maar spreek en schrijf het dus nooit.
Oh, ik had 't precies andersom. Engels ging vanzelf en Frans heb ik zsm laten vallenquote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Que? Nog niks over gelezen, wat is het verschil![]()
Ik was op de middelbare veel beter in Frans dan in Engels. Door het vele lezen is mijn woordenschat wel wat breder en mijn begrip maar spreek en schrijf het dus nooit.
Checkquote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik had 't precies andersom. Engels ging vanzelf en Frans heb ik zsm laten vallen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Koop dan ook een kaart van een echt merk en niet eentje die ge maakt is door de kokosnotenplukker in Boengoland
Nou volgens mij zijn ze al blij als het lijkt op Engelsquote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Oxford is eigenlijk het US Engels en Cambridge is UK Engels.
US: Organize, color.
UK: Organise, colour.
Leuk verschil, zeker als je het consequent moet doen. Mijn bedrijf is van origine UK, dus alle CV's moeten ook consequent in Cambridge-stijl geschreven zijn. En dat terwijl de spellingscheck van Word standaard op US Engels staat. En 'organise' direct omzet naar 'organize'.
Dat geldt voor de meestenquote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik had 't precies andersom. Engels ging vanzelf en Frans heb ik zsm laten vallen.
Mwah, ik vond Duits toch echt lastiger. Frans is best logisch en niet zo complex, je moet het even doorhebben. Probleem is dat die malloten uit dat land zo enorm snel praten en woorden achter elkaar jassen dat je het soms gewoon niet volgt. Maar daarin schijnen Italianen nog erger in te zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckFrans is mooi maar megalastig
Argghh.. dat háát ik zo hè. Dat nasynchroniseren, of nog erger, tijdens interviews die in een andere taal dan het Duits afgenomen worden er Duits doorheen gaan lullenquote:Op maandag 2 november 2009 23:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meestenIk heb met Engels altijd een achterstand gehad, merkte ik vooral toen ik in 3 VWO kwam. Waarschijnlijk omdat ik de eerste tien jaar in Duitsland gewoond heb en daar alles lekker wordt nagesychroniseerd. Als ik kijk wat mijn broertje al aan Engels kon spreken en verstaan nog voordat ie Engels kreeg op de basisschool....
Zoals Duits hier op de middelbare school gegeven wordt, is er ook geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 2 november 2009 23:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Duits toch echt lastiger. Frans is best logisch en niet zo complex, je moet het even doorhebben. Probleem is dat die malloten uit dat land zo enorm snel praten en woorden achter elkaar jassen dat je het soms gewoon niet volgt. Maar daarin schijnen Italianen nog erger in te zijn.
Eensch... maar geloof me, als je niet anders gewend bent is dat heel normaal.... kan nu ook niet begrijpen hoe ik het heb overleefdquote:Op maandag 2 november 2009 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Argghh.. dat háát ik zo hè. Dat nasynchroniseren, of nog erger, tijdens interviews die in een andere taal dan het Duits afgenomen worden er Duits doorheen gaan lullen![]()
![]()
![]()
.
Verschrikkelijk.
Duits, lastigquote:Op maandag 2 november 2009 23:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Duits toch echt lastiger. Frans is best logisch en niet zo complex, je moet het even doorhebben. Probleem is dat die malloten uit dat land zo enorm snel praten en woorden achter elkaar jassen dat je het soms gewoon niet volgt. Maar daarin schijnen Italianen nog erger in te zijn.
Het is een beetje mijn 2e natuur om bij een taal de uitspraak redelijk snel over te nemen. Dat lukt me in het Engels, Frans en Amsterdams, ik heb toch echt moeite met het Duits en Limburgs. Maar daarbij, zeker Duits heeft me nooit kunnen boeien, dus dan doe je ook geen moeite.quote:Op maandag 2 november 2009 23:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zoals Duits hier op de middelbare school gegeven wordt, is er ook geen touw aan vast te knopenZelfs ik snapte het niet als ik de richtlijnen van de docent opvolgde
Dus ook maar niet gedaan, lulde die man er toch zo uit
Duitsland is dan ook zo'n beetje 't enige land waar ik dat van ken. Frankrijk misschien ook? De keren dat ik daar geweest ben heb ik geen TV gekeken (heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 2 november 2009 23:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eensch... maar geloof me, als je niet anders gewend bent is dat heel normaal.... kan nu ook niet begrijpen hoe ik het heb overleefd
aus, ausser, bei, mit, nach, zeit, von, zu, entgegen en gegeüberquote:Op maandag 2 november 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Duits, lastig? Duits was easy man
. Alleen die naamvallen waren ff wennen (ben ze ondertussen weer vergeten
) maar verder kon je 't gewoon goed aanvoelen na een tijdje.
Zoals ik hierboven schreef, het boeide me ook gewoon niet. Dus dan doe je ook geen moeite. Heb 2 jaar Duits gehad (2e en 3e jaar HAVO), daarna heb ik het zo snel mogelijk laten vallen, ik deed net genoeg moeite om niet te zakken op Duits. Ik scoorde eigenlijk elk jaar dezelfde punten; 8 voor Engels, 7 voor Frans, 6 voor Nederlands en een 5 voor Duits.quote:Op maandag 2 november 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
Duits, lastig? Duits was easy man
. Alleen die naamvallen waren ff wennen (ben ze ondertussen weer vergeten
) maar verder kon je 't gewoon goed aanvoelen na een tijdje.
Mja, dat had ik bij Frans. Ik vond 't een kuttaal en ze konden het mooi bekijken daarmeequote:Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is een beetje mijn 2e natuur om bij een taal de uitspraak redelijk snel over te nemen. Dat lukt me in het Engels, Frans en Amsterdams, ik heb toch echt moeite met het Duits en Limburgs. Maar daarbij, zeker Duits heeft me nooit kunnen boeien, dus dan doe je ook geen moeite.
In het jaar dat ik Frans kon laten vallen stond had ik er iets van tussen de 2 en de 3 voorquote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven schreef, het boeide me ook gewoon niet. Dus dan doe je ook geen moeite. Heb 2 jaar Duits gehad (2e en 3e jaar HAVO), daarna heb ik het zo snel mogelijk laten vallen, ik deed net genoeg moeite om niet te zakken op Duits. Ik scoorde eigenlijk elk jaar dezelfde punten; 8 voor Engels, 7 voor Frans, 6 voor Nederlands en een 5 voor Duits.
dat zegt mn huisgenootje ookquote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Chanty het volgende:
Conclusie van de avond: Duitsers zijn rare vogels. Ik mag het zeggen
Nah, Duitsers zijn wel oké.quote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Chanty het volgende:
Conclusie van de avond: Duitsers zijn rare vogels. Ik mag het zeggen
Ik geil ook op een goede Franse uitspraak en ik ben 25quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, dat had ik bij Frans. Ik vond 't een kuttaal en ze konden het mooi bekijken daarmee.
Mijn lerares Frans heeft trouwens ooit gezegd: "ik geil op goede Franse uitspraak". Ze was eind 50 ofzo![]()
.
Trauma's zeg ik je!
Ik had een leraar Frans die regelmatig zei dat ik zo'n mooie uitspraak had. Dan vroeg ik me ook af of hij wel helemaal hetero was. Maar hij scheen getrouwd te zijn en kinderen te hebben. Dat vonden we toen al een goede cover.quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
Mja, dat had ik bij Frans. Ik vond 't een kuttaal en ze konden het mooi bekijken daarmee.
Mijn lerares Frans heeft trouwens ooit gezegd: "ik geil op goede Franse uitspraak". Ze was eind 50 ofzo![]()
.
Trauma's zeg ik je!
En zolang ze je fiets maar terug gevenquote:Op maandag 2 november 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, Duitsers zijn wel oké.
Behalve als 't om voetbal gaat. En op rotondes zijn ze ook een ramp
.
Jammer voor je dat mijn Frans niet zo geweldig is danquote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik geil ook op een goede Franse uitspraak en ik ben 25Heft dit je trauma nu een beetje op?
Mijn leraar Duits uit de derde kwam bij de dames op tafel liggenquote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik had een leraar Frans die regelmatig zei dat ik zo'n mooie uitspraak had. Dan vroeg ik me ook af of hij wel helemaal hetero was. Maar hij scheen getrouwd te zijn en kinderen te hebben. Dat vonden we toen al een goede cover.
Maar de lerares Duits, dat was zo'n stijf, truttig en onvriendelijk persoon, die kon ook absoluut niet inspireren. En met de docenten Engels kon ik het eigenlijk altijd goed vinden.
Ik heb mijn ex daar helemaal gek mee gekregen, we gingen een lang weekend weg naar Frankrijk om in een paar kasteeltjes te overnachten. En bij elk verkeersbord of plaatsnaambord dat we tegenkwamen moest ik die tekst met een zware stem met een zwaar nep-accent uitspreken. In het begin vond ze het leuk, daarna werd het zwaar irritantquote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef Chanty het volgende:
Ik geil ook op een goede Franse uitspraak en ik ben 25Heft dit je trauma nu een beetje op?
Klassieker:quote:Op maandag 2 november 2009 23:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
En zolang ze je fiets maar terug geven
quote:Op maandag 2 november 2009 23:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex daar helemaal gek mee gekregen, we gingen een lang weekend weg naar Frankrijk om in een paar kasteeltjes te overnachten. En bij elk verkeersbord of plaatsnaambord dat we tegenkwamen moest ik die tekst met een zware stem met een zwaar nep-accent uitspreken. In het begin vond ze het leuk, daarna werd het zwaar irritant
Of Limburgers imiteren, blijft leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 23:47 schreef Chanty het volgende:
[..]Oh ik kan dat wel waarderen, ik doe zelf niet anders
Net als dat ik ook netjes Belgisch spreek in Belgie (op zn Samsons en Gerts) Heerlijk, stereotypen
![]()
En 'Don't mention the war'!quote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klassieker:
Tegen een Duitser: Sie haben etwas verloren!"
Die Duitser: "Wass denn?"
"Den Krieg![]()
![]()
!!!"
zo flauwquote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klassieker:
Tegen een Duitser: Sie haben etwas verloren!"
Die Duitser: "Wass denn?"
"Den Krieg![]()
![]()
!!!"
Die dingen blijven gewoon leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
zo flauw![]()
stiekem moest ik lachenterwijl ik hem ken
Typetjes, doen het altijd goed! Je kunt in gezelschap met Duitsers en Fransen hele stukjes van Allo Allo nadoen en kijken wie het eerst reageertquote:Op maandag 2 november 2009 23:47 schreef Chanty het volgende:
[..]Oh ik kan dat wel waarderen, ik doe zelf niet anders
Net als dat ik ook netjes Belgisch spreek in Belgie (op zn Samsons en Gerts) Heerlijk, stereotypen
![]()
Nah dat hoor ik teveelquote:Op maandag 2 november 2009 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of Limburgers imiteren, blijft leuk.
Fawlty towersquote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En 'Don't mention the war'!
'You started it!'
- 'No, we didn't!'
'Yes, you did, you invaded Poland'
ok... Gute Nachtquote:
gezelligquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalZometeen maar eens fotoshooten met een vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |