Dat geeft niet, lekker houden zo, als we alles snel vergeten met zn allen blijft het hier gewoon gezellig zonder oude koeienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik als nieuweling snapt hier natuurlijk helemaal geen hol van
Je mist helemaal niks, ik moest het alleen even kwijt, degenen over wie ik het had weten het zelf wel hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb heel erg het idee dat ik iets aan het missen ben?
Meerdere ietsen zelfs... FC is zijn eigen FOT begonnen of zo?
Ja, hoi! Ik ben niet nieuw!quote:
Ow, ok. Ik had graag het gesprek gevolgd, maar lama. Ik ga mijn fotos uitpakken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mist helemaal niks, ik moest het alleen even kwijt, degenen over wie ik het had weten het zelf wel hoor
ik dacht dat het over mij ging, maar ook ik snap het even nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mist helemaal niks, ik moest het alleen even kwijt, degenen over wie ik het had weten het zelf wel hoor
hasselbladquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Gordijn het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna niks van fotografie. Ik heb zelfs nog geen eigen camera.
Maar ik zou graag een klassieke camera kopen, dat intrigeert mij. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik kon er niet meteen een topic over vinden met de search.
Verstandige keuze, klein beginnen!quote:
Ja! Echte vintage camera's, jaren '50 of ouder. Hoeft zelfs geen kleur te zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
Of echt klassieke camera's, daar heb ik nog een wandkast vol van.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verstandige keuze, klein beginnen!
Ow, zo klassiek. Ik heb nog wel een Agfa Isola voor je liggen. Moet volgens mij wel 120 film in, maar dat is ook nog te krijgen.quote:
Heb jij ook al zo'n DSLR die kan filmen?quote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een mooie foto, ER
Vandaag een workshopje videobewerking gehad. Was leukBinnenkort maar weer eens verder hobbyen
Nopequote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n DSLR die kan filmen?
Nog niet...quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeNog niet
En na die reparaties aan mijn auto komt-ie er ook niet
Maar binnen 3voor12 werd de mogelijkheid geboden om daar een workshopje in te krijgen, ook omdat er wat gebrek is aan mensen die het willen doen. En dat is dan altijd leuk he
7D of de 5D Mk II. Ik ga ze beiden eerst eens een weekendje huren en uitproberen tegen de tijd dat ik geld genoeg heb om de keuze te makenquote:
Das beide erg leuk speelgoed jaquote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
7D of de 5D Mk II. Ik ga ze beiden eerst eens een weekendje huren en uitproberen tegen de tijd dat ik geld genoeg heb om de keuze te maken
Prachtige sfeer op die foto zeg! En voetbal is sowieso goed. Op de website staan ook nog wel mooie. Een "paar" maar...quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
Peoples, even crossposten hoor, want ik vind dat iedereen het moet zien
Digital Photographer magazine heeft zijn editor's choice shortlist gepubliceerd. In de sectie 'world in motion' zitten foto's van een fotografe waar ik sinds kort fan van ben. Ik had al eerder werk van haar gezien en ben er helemaal weg van.
Shui Kee Yanet Yim
[ afbeelding ]
Er staan meer foto's op de site.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef P_B het volgende:
Wat was trouwens vergeten wat een langdradig werk het was om een systeem weer een beetje naar smaak te krijgen zeg...En dan helemaal voor het eerst met Windows 7: heb ik ineens geen "rechten" om iets op een 2e harde schijf te doen?
Veel aparte dingen tegengekomen, maar het draait.
Denk dat je beter ff een freeware tooltje kan downloaden.quote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef MrManiak het volgende:
Is er ergens een (online) resizer waarmee ik een groot .gif-bestand tot een avatar om kan bouwen?
database onderhoudenquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Was het doffe ellende of ging het vrij makkelijk?
Enneh...hier de ultieme bezigheid voor de zondagavond....550 CD's op alfabetische volgorde sorteren en van een plek in de nieuwe kast voorzien. Een logistiek drama zeg ik je![]()
Ja.quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef P_B het volgende:
[..]
Trouwens ook een beetje bijgelezen. Zag dat het over grips in combinatie met hand-strap ging. Zijn dat extra-speciale straps want op die manier kan je toch helemaal niet het gedeelte van de grip waar ie voor bedoeld is gebruiken. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb ook die grip en vind het erg prettig. Allleen bij portretstand moet je even om je strap heen grijpen .quote:Op maandag 2 november 2009 09:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja.
Zo ziet er uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van bv Canon is er idd maar 1, maar er zijn ook genoeg namaakstraps te vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 09:39 schreef Xcalibur het volgende:
Volgens mij is er maar 1 grip per camera?
Officiele dan
Hebben we het nou over grips of strapsquote:Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van bv Canon is er idd maar 1, maar er zijn ook genoeg namaakstraps te vinden.
Beide.quote:Op maandag 2 november 2009 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het nou over grips of straps(maandag he?)
Ja dat snap ik wel maar ik was even confused omdat Xcalibur zei dat er maar 1 officiėle grip was voor de 50Dquote:Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beide.
De strap gaat aan de grip.
Ja, maar je moet ze ook nog fysiek verplaatsen hequote:Op maandag 2 november 2009 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
database onderhoudenen dan zo huppa op volgorde (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)
Dat doe je toch effequote:Op maandag 2 november 2009 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ze ook nog fysiek verplaatsen he
Mogguh trouwensEerste echte vakantiedag vandaag
Ja, de rest is namaak.quote:Op maandag 2 november 2009 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar ik was even confused omdat Xcalibur zei dat er maar 1 officiėle grip was voor de 50D
(maar die is best wel prijzig)
Er moet niks..quote:Op maandag 2 november 2009 10:09 schreef Cryothic het volgende:
Technisch gezien zijn er voor de 50D natuurlijk 2 grips officieel van Canon.
de BG-E2, en de BG-E2N (al is het enkel maar een geupdate-versie)
Owja, moeten er trouwens 2 accu's in zo'n grip?
Of doet ie het ook hartstikke goed met 1 accu? (gevalletje parallel of in serie...?)
Ja, maar die Wireless is iets van 1200 euro geloof ik?quote:Op maandag 2 november 2009 10:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, de rest is namaak.
Die van Canon is idd vrij prijzig.
Er zijn trouwens 2 grips van Canon voor de 50d.
Eentje met wireless en eentje zonder.
ja, bij mij zit er nog een extra bandje aan wat je om de pols kliktquote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je nog verschillende grips dan?
En je moet dus wel een grip hebben wil je een handstrap kunnen gebruiken(er is echt over nagedacht, geldklopperij
)
dat hoeft bij die van mij dus niet, je kunt m aan t oogje vastmaken van de grip, dat heb ik, of met een ding wat je vastschroeft aan de statiefgaatje zegmaar, waar je dan vervolgens weer t statief op kunt monterenquote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je nog verschillende grips dan?
En je moet dus wel een grip hebben wil je een handstrap kunnen gebruiken(er is echt over nagedacht, geldklopperij
)
Weekje vrij en gewoon ff lekker thuis bij de kattenquote:Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe je toch effeJe hebt vakantie zo te zien, tijd genoeg
Ga je nog weg of is het gewoon een paar dagen vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |