Ok hier mijn verhaal
Ik zit al bijna anderhalf jaar in het buitenland, Duitsland, waar ik studeer. Hier komt ook ieder jaar een nieuwe groep buitenlandse studenten aan die dan Erasmus ofzo doen aan de uni..., dit jaar ben ikzelf ook begeleider van de buitenlandse studenten. Nu heb ik dus weer veel nieuwe mensen leren kennen begin September. En de laatste 2/3 weken ben ik ook een beetje closer geworden met een van hen, een russisch meisje.
Nu heb/had ik hiervoor ook al vrijwel van het begin goed contact met een turks meisje. We zorgden er bijvoorbeeld voor dat we met z'n allen iets leuks gingen doen, stad bezoeken, naar feestje gaan. Verder hebben we ook gewoon gepraat op msn enzo over koetjes en kalfjes... Verder zijn we ook 1 week geleden naar Keulen geweest, ik, haar en nog 2 andere meisjes. 's Avonds in een kroeg hebben we ook nog uit verveling zo'n spelletje gespeeld waarbij vragen worden gevraagd, zoiets als waarheid, doen of durfen... (puber niveau

, maar je kunt je iig wat bijvoorstellen wat er dan zoal gevraagd wordt...) Nou zij deed dus ook gewoon mee, we waren in eerste instantie wel verbaasd, ze is namelijk wel moslims (wel niet zo praktiserend dat ze ook een hoofddoek heeft) maar we wisten niet dat ze zo open was.
In de tussen tijd heb ik ook gewoon veel gesproken met het russische meisje en zijn we ook eggeweest.
Nu was er zaterdag een halloween feest waarbij we met z'n allen (buitenlandse studenten en een hoop duitse vrienden van me) waren . Nu was het turks meisje blijkbaar kort na het begin helemaal bezopen, ze had blijkbaar 1 fles wijn en nog x bier thuis opgedronken (goeie combo ook

). Nou kan gebeuren we hebben haar toen geholpen, zijn even frissen lucht gaan nemen en daarna zijn we weer naar binnen gegaan. Ik realiseer me eigenlijk nu pas wat voor een kut mongool ik ben geweest, want ik woonde namelijk 400 meter verderop, kon ze daar even rustig bijkomen... alleen was ik te druk bezig met het russisch meisje.
Nu was ik gister bij het russisch meisje en toen ik wegging, vertelde ze me ook dat ze dachten dat het turkse meisje zich had bezopen voor mij... Nou ik schrok hier eigenlijk best van. Ik had namelijk gewoon goed contact met haar, en zag in haar, m.u.v. begin september misschien, niets meer dan een vriendin. Dit komt denk ik ook omdat ik wist dat ze moslims was en toch dacht dat het niets zou worden.
Nou komt eigenlijk de vraag van het topic

. Ik vind het ontzettend kut voor haar als ik voor haar meer betekende dan dat ik dacht dat ik zou betekenen. Ik haar ook gewoon niet kwijt als een vriendin, of tjah ik wil voorkomen dat ik in een situatie belandt waarbij we elkander gewoon gaan negeren, want daar kan ik echt niet tegen. Dusss ik wil het goedmaken en bespreken met haar maar weet niet goed hoe dit aan te pakken.
Samenvatting...
TS heeft goed contact met een turks meisje. Leert russisch meisje beter kennen. Gebeurt wat. Turks meisje, waarschijnlijk verdrietig, terwijl TS dacht niks te beteken voor haar. Hoe goed te maken/aan te pakken?
damn
nooit verwacht dat ik het in 2 regels zou kunnen opschrijven