Helaas zal ik nog een tijdje de schijnhetero moeten uithangen. Sorry man, ik weet dat je erop zat te wachten, maar dit is nog niet het moment voor ons om samen verder te gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:22 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Dus je komt nog niet uit de kast..
Stel je jezelf voor. Volop josselen, niks mis mee. Opeens wil je dat niet meer, maar je weet niet precies waarom. Het is een vervelende, nare situatie.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef afcajos het volgende:
Ik snap dit topic niet.
ssst...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas zal ik nog een tijdje de schijnhetero moeten uithangen. Sorry man, ik weet dat je erop zat te wachten, maar dit is nog niet het moment voor ons om samen verder te gaan.
?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
je zou columnnist moeten worden, leuk geschreven
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
je zou columnnist moeten worden, leuk geschreven
Ik probeer het me voor te stellen, maar het lukt me niet. Ook ik heb wel eens (maximaal 2 maanden) onder de plak gezeten, en er was altijd die drangquote:Op donderdag 5 november 2009 00:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Stel je jezelf voor. Volop josselen, niks mis mee. Opeens wil je dat niet meer, maar je weet niet precies waarom. Het is een vervelende, nare situatie.
Same here. Daarom is het ook zo vreemd.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen, maar het lukt me niet. Ook ik heb wel eens (maximaal 2 maanden) onder de plak gezeten, en er was altijd die drang
Jij hebt wel erg veel hoogmoedzelfkennisquote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
---
En daar, mijn waarde fok-vrienden, knelt meteen de sok. Waar ik normaal gesproken genoot van de aandacht van meisjes, me er zelfs in wentelde, is het nu allemaal minder. Ze zijn minder leuk, minder aantrekkelijk, minder gevat, minder interessant. Ze zijn voornamelijk minder leuk dan eerdergenoemde vriendin. Dit is voor een hosselmachine als mijals ik natuurlijk een behoorlijke verandering waar ik even mee om zal moeten gaan.
---
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen, maar het lukt me niet. Ook ik heb wel eens (maximaal 2 maanden) onder de plak gezeten, en er was altijd die drang
ik maak de zelfde dingen mee mattie ma bij mij sluit ze de topics omdat ik geen a+ in nederlands heb...quote:
zijn rechterhand een vriendin noemenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:26 schreef porsche1 het volgende:
Kijk-mij-een-nieuwe-vriendin-hebben topic.
Ik heb hersencellen over, je mag ze voor 5 euro per stuk overnemen. Hoeveel heb je nodig, een kilootje of 3?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik maak de zelfde dingen mee mattie ma bij mij sluit ze de topics omdat ik geen a+ in nederlands heb...
Laat mij je topics maar schrijven dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik maak de zelfde dingen mee mattie ma bij mij sluit ze de topics omdat ik geen a+ in nederlands heb...
Deel van m'n charme.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Natrium het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel hoogmoedzelfkennis
ja en ik heb helaas geen jaloerse hater nodigquote:Op donderdag 5 november 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hersencellen over, je mag ze voor 5 euro per stuk overnemen. Hoeveel heb je nodig, een kilootje of 3?
Kut. Dat wijf dat ik donderdag een veeg had gegeven laat niets meer van dr horenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]en hoe gaat het op dit moment in de liefde, Jos?
ahahaha faka mattiequote:Op donderdag 5 november 2009 00:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Laat mij je topics maar schrijven dan.
Misschien was die date op het Mega Piraten Festijn toch niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kut. Dat wijf dat ik donderdag een veeg had gegeven laat niets meer van dr horenHet lijkt wel of ik hier geplayed ben.
Sssst, ik wil niet dat fokkers weten dat ik naar MPF ben geweestquote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien was die date op het Mega Piraten Festijn toch niet zo'n goed idee.
Mensen die naar het MPF zijn geweestquote:Op donderdag 5 november 2009 00:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sssst, ik wil niet dat fokkers weten dat ik naar MPF ben geweest
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef Natrium het volgende:
[..]
Mensen die naar het MPF zijn geweest
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien was die date op het Mega Piraten Festijn toch niet zo'n goed idee.
Fijn? Als het fijn was had ik wel in het r&p "meld hier hoe verliefd je bent"-topic lopen posten. Ik stoor me hier aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef L0t.. het volgende:
Fijn voor je Biels.
Maak het uit, zal vast helpenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Fijn? Als het fijn was had ik wel in het r&p "meld hier hoe verliefd je bent"-topic lopen posten. Ik stoor me hier aan.
Ha, gevat.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:42 schreef Devo het volgende:
Toen werd TS wakker met zijn duim in zijn kont
Jonge, zeik niet zo. Je kunt toch nog steeds hosselen voor de sport. Maar wel met sexgarantie bij je vriendinquote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Fijn? Als het fijn was had ik wel in het r&p "meld hier hoe verliefd je bent"-topic lopen posten. Ik stoor me hier aan.
Moet ik proberenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jonge, zeik niet zo. Je kunt toch nog steeds hosselen voor de sport. Maar wel met sexgarantie bij je vriendin
Heb je de OP gelezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jonge, zeik niet zo. Je kunt toch nog steeds hosselen voor de sport. Maar wel met sexgarantie bij je vriendin
Volgens mij is het probleem juist het gebrek aan behoefte daaraan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |