Mja. Ik zie niet in hoe je iets kunt missen waar je toch al geen behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem juist het gebrek aan behoefte daaraan.
Wat een onzinquote:Op donderdag 5 november 2009 00:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja. Ik zie niet in hoe je iets kunt missen waar je toch al geen behoefte aan hebt.
Wie heeft het over missen? Misschien zie je het als man zijnde als je plicht weet ik veel.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja. Ik zie niet in hoe je iets kunt missen waar je toch al geen behoefte aan hebt.
Ja want, een topic waarin men alleen spreekt over 'ga je nog mee voetballen' en 'goede OP' dat is natuurlijk vele malen beter.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
Wat wordt het weer een zwaar, diep psychologisch geneuzel. Flikker gewoon op idioten, dit is een topic met een goede OP en voor politiek-correcte klachten ga je maar naar WGR. De mazzel.
Inderdaad, verschrikkelijk stuk gyros dat je bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want, een topic waarin men alleen spreekt over 'ga je nog mee voetballen' en 'goede OP' dat is natuurlijk vele malen beter.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, verschrikkelijk stuk gyros dat je bent.
Het is onwennig.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Dat moet je ook een keer meegemaakt hebben.
Een week ongeveer. Langer kon ik het niet voor me houden. Help me!quote:Op donderdag 5 november 2009 01:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe lang zit je eigenlijk al met dit?
Het enige wat zou kunnen helpen is een avond vol met bier, muziek en ladingen vrouwen die wij met een knipoog naar ons toe laten kruipen. Maar dat zit er nu niet in denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Een week ongeveer. Langer kon ik het niet voor me houden. Help me!
Het is een beetje laat. Misschien na ons voetbalavontuurtje.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het enige wat zou kunnen helpen is een avond vol met bier, muziek en ladingen vrouwen die wij met een knipoog naar ons toe laten kruipen. Maar dat zit er nu niet in denk ik.
Daar hou je nog een kutter gevoel aan over ben ik bang.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is een beetje laat. Misschien na ons voetbalavontuurtje.
Ik gun je wel het beste inderdaad. Het zou me pijn doen als ik je zo zou vernederen.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar hou je nog een kutter gevoel aan over ben ik bang.
Dat geld ook voor mij. Na afloop krijg je wel een biertje van mij om de tranen te stoppen.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik gun je wel het beste inderdaad. Het zou me pijn doen als ik je zo zou vernederen.
Doe stoer, mattie.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat geld ook voor mij. Na afloop krijg je wel een biertje van mij om de tranen te stoppen.
Ik zal hem onthouden. Boks voor de tip.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:18 schreef Nosh het volgende:
Twee woorden: Open. Relatie.
Natuurlijk pas voorstellen als het beste meisje haar magie heeft verloren maar ondertussen nog wel heel aardig in de omgang is, lekker kookt, best wel okaye muziek opzet, en jou zo nu en dan coke van haar kittelaar laat afsnuiven hè.
Hosselen krijgt een nieuwe dimensie als het om bischierige meisjes gaat.
Zei hij, terwijl hij de chipskruimels van z'n pens afveegde.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:18 schreef Nosh het volgende:
Twee woorden: Open. Relatie.
Natuurlijk pas voorstellen als het beste meisje haar magie heeft verloren maar ondertussen nog wel heel aardig in de omgang is, lekker kookt, best wel okaye muziek opzet, en jou zo nu en dan coke van haar kittelaar laat afsnuiven hè.
Hosselen krijgt een nieuwe dimensie als het om bischierige meisjes gaat.
Alsjeblieft Biels.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden. Boks voor de tip.
Ik jou ook, het is goed dat mensen zich nog druk maken om de belangrijkere zaken in het leven, in plaats van schuttingen, contactgestoord zijn in het openbaar en Louis Van Gaalquote:Op donderdag 5 november 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wil dat je weet dat ik je waardeer.
Dat, en we zijn gewoon keitof.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik jou ook, het is goed dat mensen zich nog druk maken om de belangrijkere zaken in het leven, in plaats van schuttingen, contactgestoord zijn in het openbaar en Louis Van Gaal
Keitof? Is het een brabander ofzo?quote:
Ik ben een brabander. Oorspronkelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Keitof? Is het een brabander ofzo?
He, gatverdamme. Vond je net zon toffe userquote:Op donderdag 5 november 2009 01:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben een brabander. Oorspronkelijk.
Ik heb er van mijn 4e tot mijn 10e gewoond, ongeveer. Ben nu 22, dus ik ben er al weer een beetje vanaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
He, gatverdamme. Vond je net zon toffe user
Mja, ik moest opeens ook zelf wat geven ofzo. Onzinquote:Op donderdag 5 november 2009 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh en niet meer kunnen hosselen en niet gepijpt door je vriendin. Beetje anti-climax..
+1 dat je niet de standaard domme Branander bent
Toevoeging: niet dat ze nooit pijpt hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, ik moest opeens ook zelf wat geven ofzo. Onzin.
Ah vandaar. Anders zie je t he.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb er van mijn 4e tot mijn 10e gewoond, ongeveer. Ben nu 22, dus ik ben er al weer een beetje vanaf.
Nee, ik ben gewoon lui.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rook haar punani naar haring ofzo...
Uiteraard dat is de man van nature...14.gifquote:
qftquote:Op donderdag 5 november 2009 01:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uiteraard dat is de man van nature...14.gif
En daarom ga ik nu slapenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uiteraard dat is de man van nature...14.gif
respecteer je roots, het Bourgondische, de warme gastvrijheid, meiskes met een zachte "g"quote:Op donderdag 5 november 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het ondertussen niet meer te merken is.
goed idee.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:45 schreef Biels het volgende:
[..]
En daarom ga ik nu slapen. Tot morgen, knullenbinkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |