voetbal kijken anders ook, steeds bier halen, geschikte momenten uitkiezen om te pissen en het tactisch zo doen dat je dan (waarschijnlijk) geen goal mistquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef o.us het volgende:
Word jij eerst maar trainer, man. Is echt hard en moeilijk werk!
bij Robben weet je toch dat ie 70% niet speeltquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef Seam het volgende:
En niet rekenen op blessuregevoelige spelers
Ik train de D18737364 van Essel Zuid. Staan eerste dus hoezo moeilijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef o.us het volgende:
Word jij eerst maar trainer, man. Is echt hard en moeilijk werk!
Nee....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen moet respect hebben voor deze baas!
[ afbeelding ]
Die van mij is nog groter...gewonnen op de kermisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heeft wel een cup in zijn handen waarvan je kwijlt jongen!
Zeg ik zweet met je vinger in je kontgat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Die van mij is nog groter...gewonnen op de kermis
Ja, dus in weze ben ik ook een baas...nee wacht ik own die cup die ik ben een BAAS!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeg ik zweet met je vinger in je kontgat?
Serieus?
Ja ok, maar zijn eigen ego was al zo groot, en het draait om zijn ego, niet om ''samen als een team'', wat het resultaat heeft geleverd, hij, hij heeft deze prestatie neergezet! En zijn team mag hem daarvoor dankbaar zijn, natuurlijk is hij wel blij met zijn spelers die mee hebben geholpen maar door hem is dit gelukt! Zonder hem was dit gewoon niet mogelijk geweest (in zijn ogen).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heeft wel een cup in zijn handen waarvan je kwijlt jongen!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:57 schreef Intuit het volgende:
Die vent heeft volgens mij een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
2e jaar pikhark.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:08 schreef Silvanovisch het volgende:
Eerste jaar bij AZ was ook drama, daarna worden ze kampioen.. Komt wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |