SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog meer vragen!
Stel ze in dit topic!
Is er nog iets dat hier niet mag?
Jazeker! Het is verboden om op FOK! over warez te praten. Ga dus in dit topic geen vragen stellen als: "Waar kan ik het spel downloaden?" of "Heeft er iemand een crack voor het spel?".
Op welke sites kan ik er meer over vinden?
http://www.emergency4.de (officiele site)
http://www.emergency4.net (Duitse fansite)
http://www.demi.te-dorsthorst.nl (Nederlandse vertaling)
Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/841422
[ Bericht 48% gewijzigd door dennistd op 13-07-2006 17:29:08 ]PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Ik las op een ander forum dat je misschien je resolutie lager moet zetten (indien je die hoger hebt staan dan 1024x768). Het schijnt dat het spel sommige objecten namelijk ook 1024x1024 maakt, en bij hogere resoluties vraag dit dus meer van je videokaart , waardoor het geheugen langzaam "dichtslibt"?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef ROG het volgende:
Iemand al een oplossing voor de crash/hang na enkele tijd spelen?
OP bijgewerkt, ook even de cheats erin gezetquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:40 schreef MaxMark het volgende:
Misschien even een link in de OP naar de officiële site www.emergency4.com in plaats van alleen je eigen site?
En naar het vorige deel, staan soms handige tips in
Thanks, ondanks een 6600GT zal ik het eens proberen. Ik speel al op 1024x768 maar zal de details zeker wat lager zetten, kijken of dat helpt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat je misschien je resolutie lager moet zetten (indien je die hoger hebt staan dan 1024x768). Het schijnt dat het spel sommige objecten namelijk ook 1024x1024 maakt, en bij hogere resoluties vraag dit dus meer van je videokaart , waardoor het geheugen langzaam "dichtslibt"?
Het is een optie, valt altijd te proberen. Ook kun je de details misschien wat lager zetten.
Ik ben nog niet in dat level, maar misschien heb je iets aan deze walkthrough?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:42 schreef HBP1 het volgende:
Ik ben in level 19, met die terminal. Heeft iemand een idee waar al die slachtoffers zijn, ik mis er nog op z'n minst 5.
Zitten ze onder het puin ofzo? Ik heb alle branden al geblust en ook het vliegtuig kan landen, maar de slachtoffers zijn onvindbaar.
Dan heb je wel aardig pech gehad, bij mij kwamen die best snel achter elkaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb nu net dat level van het openluchtconcert gehaald en nu moet ik in die "tussendoor-missie" 3 bomaanslag-plegers arresteren en de boel na hun opruimen. Eerste aanslag kwam al snel, maar ik zit nu al 1½ uur te wachten op de 2e...er komen alleen maar van die standaard-missies steeds. En de cheat om het level gewoon te halen werkt niet
Heb de campagne 3x overnieuw gedaan, nu had ik ze ook allemaal binnen een kwartiertje. Nu in het laatste level...veel multitaskingquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef Magnetrondoos het volgende:
[..]
Dan heb je wel aardig pech gehad, bij mij kwamen die best snel achter elkaar
Hmm, die heb ik in 2 keer gehaald.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
hmm in die tijd was ik druk bezig met concert level
weet nog hoe tering snel het omzich heen greep. Niet normaal meer. Was toen dus ook totaal uit de hand gelopen met meer dan 30 gewonde (A)
Als je natuurlijk het spel weer hebtquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik in 2 keer gehaald.
Gewoon 4 pompwagens (1 in elke hoek boven dat stukje bos/parkeerplaats boven het podium) met elk 4 brandweermannen met slangen en een blusvliegtuig eroverheen gooien. Stuk of 3 van die grote ambulancebussen is genoeg voor de gewonden. En natuurlijk ook nog even een springkussen voor die kerel op het bord en iemand anders wegknippen onder de rommel op het podium.
Het is niet de 100% oplossing, maar wel in 10 minuten klaar
Valt op vele plekken te verschaffen hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je natuurlijk het spel weer hebt
weer is kijken of ik er nog ergens kan aankomen
bij deze goedkope software boeren nog niet in tilburgquote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Valt op vele plekken te verschaffen hoor
Het spel is ook niet op de markt in Nederland. Je zult moeten zoeken naar een buitenlandse versiequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij deze goedkope software boeren nog niet in tilburg
arg nog steedsquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het spel is ook niet op de markt in Nederland. Je zult moeten zoeken naar een buitenlandse versie
Ik hang af en toe eens rond op het forum van Sixteen Tons (de uitgever) en daar posten de makers dus ook wel eens. Maar ze hebben echt zo'n instelling van "de distributeurs kunnen ons gewoon emailen als ze het spel in hun land willen uitbrengen"... Zelf op zoek gaan naar publishers lijkt ze totaal vreemdquote:Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar 3 heb ik al
ach zal is op zoek gaan naar 4 in het buitenland
lekker fijn om hem niet hier uit te brengen :x
quote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
Iemand nog zin om online te spelen?
ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaanquote:Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hang af en toe eens rond op het forum van Sixteen Tons (de uitgever) en daar posten de makers dus ook wel eens. Maar ze hebben echt zo'n instelling van "de distributeurs kunnen ons gewoon emailen als ze het spel in hun land willen uitbrengen"... Zelf op zoek gaan naar publishers lijkt ze totaal vreemd
Als ze failliet willen gaan ookquote:Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaan![]()
Ben je nu online? Kunnen we samen een potje gamenquote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
Iemand nog zin om online te spelen?
Met de LA mod heb je zelfs de mogelijkheid om de sirenes aan en uit te zetten wanneer je wiltquote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Thrilled het volgende:
is het ook mogelijk om de sirenes langer te maken? nu zijn ze maar heel kort, maar vind het wel tof als ze de hele rit gewoon lekker met dat geluidje aan komen rijden...
link was van mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:37 schreef Thrilled het volgende:
mmm ik krijg een foutmelding over mn entercar script, in deel 1 had iemand dat ook en die moest even een nieuwe entercar script hebben, kan iemand hem ook voor mij even online zetten? de link uit dat topic werkt niet meer...
hier is ie te vinden: Sixteen Tons Entertainment/Emergency 4/Data/Scripts/Game/Command
Heb je linkjes?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:17 schreef Crazy-M het volgende:
heb alweer verder gekeken dan mn neus lang is
Het is de volledige versie plus paar extra missies.
wel lekker handy.
de nl-vertaling: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=73quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik heb eindelijk het spel gekocht maar tot mijn spijt niet op de achterkant gekeken waar stond dat het de duitse versie was dus het is even aardig zoeken wat alles is
maar voor de rest een top spel![]()
![]()
![]()
thnx man nu is het veel makkelijkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
de nl-vertaling: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=73
readme: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=75
http://www.gamespot.com/pc/action/911firstresponders/index.html is alweer even uit hoor. Is gewoon EM4 maar dan ENquote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef MaxMark het volgende:
Even een schopje doen hoor. Het blijft een goed spel. Het is alleen zo jammer dat 'ie hier niet is uitgebracht. Zijn er toch nog mensen hier die het spelen/gespeeld hebben?
Mja, dat wist ik. Maar die is alleen voor de Amerikaanse markt, zover ik weet?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/pc/action/911firstresponders/index.html is alweer even uit hoor. Is gewoon EM4 maar dan EN
Importeren of downloadenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, dat wist ik. Maar die is alleen voor de Amerikaanse markt, zover ik weet?
Laatste level, neem ik aan. Die heb ik als enige nog nooit gehaaldquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Piles het volgende:
Ik speel het ook al een tijdje, had niet verwacht dat er een topic van zou zijn
Maar ik heb nog wel een vraagje: bij een aardbeving komen meestal die giftige stoffen vrij, maar hoe blus je dan de brand. Gewone brandweermannen raken ook vergiftigd, en met alleen 2 tankautospuiten red ik het niet
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laatste level, neem ik aan. Die heb ik als enige nog nooit gehaald
Maar een optie is om alleen brandweermannen met specialle pakken (die ook in de Deconwagens zitten) daar de boel te laten blussen. En zo'n pantserbluskanon + vliegtuig doet meestal wonderen [afbeelding]
Je moet een 'gewone' brandweerwagen meesturen die wel is uitgerust met brandslangen, dan halen ze die daar uit...als het goed isquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, gewoon in nooit eindigend spel. Maar die ABC-mannetjes kunnen dus niet blussen volgens mij (alleen met een brandblusser)En brandweermannen met perslucht raken ook vergiftigd.
Blijft er dus niets anders over dan die pantsers (die je meestal niet kunt betalen aan het begin van het vrije spel)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je moet een 'gewone' brandweerwagen meesturen die wel is uitgerust met brandslangen, dan halen ze die daar uit...als het goed is
Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
Iemand binnenkort eens MP-en?
Ik heb btw de Deluxe-versie, denk dat dat nog uitmaakt ivm compatibiliteit.
Yup, maar het is handig om van tevoren even af te spreken wie wat doet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?
Naja, dat zie je wel al aan de bestandsnaam en het opstartscherm. Ipv "Emergency 4" staat er "Emergency 4: Deluxe"quote:Ik heb geen idee welke versie ik heb, waar kan ik dat zien
Voeg me maar even toe op MSN, als je zover bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Piles het volgende:
Zo, over een paar minuten heb ik ook Deluxe
Binnenkort maar eens MP proberen dan
Verzorgen zou ik het niet noemen, eerder bij elkaar vegenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef MaxMark het volgende:
Zo, dat was weer eens een leuk potje. Ik liet mn brandweer- en politiemannen omkomen door explosies, Piles kon ze vervolgens weer verzorgen en afvoeren
Morgenavond kan ik ook welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond kan ik niet, maar morgen avond zal het geen probleem moeten zijn
Staat dat niet gewoon in je profielquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
zend maar een PM ofzo voor msn gegevens indien nodig.
O jah ;pquote:
ik zit nu op 4 tegen 156 anderequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zo doorga heb ik straks meer Fok!kers dan niet-Fok!kers in mn lijst
Doe ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Mijn msn adres staat ook in mijn profiel, voeg me maar toe...
Hey een topic over Emergency 4.quote:[b]Op zondag 7 oktober 2007 22:19 verder is er ook een NL forum, het is pas klein, maar goed, je kunt er als NL terecht met je vragen en voor afspraken te maken:
www.emergency4.nl
klopt helemaal, heb ik die ook al niet eerder genoemd btw?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Hey een topic over Emergency 4.![]()
http://forum.emergency-planet.com/ is een veel groter Nederlands/Engels forum. Het is tevens het officiele forum van de LA mod en het enige Engelse forum voor Emergency 4.![]()
ja, is er een keer een spel dat gewoon echt super is, kwa gameplay enzo, wordt het niet bekend....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:35 schreef Justinn het volgende:
Ja, jammer dat een spel zoals dit niet wat bekender is. Gameplay is best origineel en de herspeelbarheid is groot door de vele mods en multiplayer. Straks LA MOD v1.4 proberen.
Afgezien van de vele bugs is het een leuk spelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, is er een keer een spel dat gewoon echt super is, kwa gameplay enzo, wordt het niet bekend....
Dat is inderdaad wel iets wat ze in deel 5 moeten fixen, iets meer randomheid in de plekken waar de ongelukken gebeuren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgezien van de vele bugs is het een leuk spel
En als je het wat vaker speelt gebeuren er wel veel dingen op dezelfde plaats
Interpol lijkt me niet echt zinnig voor dit spel...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:51 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Motor agenten en de EOD (Explosive Opruimings Dienst) zou ook wel leuk zijn bij deel 5.
Om maar niet te praten over InterPol ofzo
WEEEEKEENDquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:14 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Had ander halve week vakantie, morgen pas weer werken
ICTers welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn ook niet online op het "werk"
Niks ernstigs mag ik hopenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
ziekenhuis bezoek duurde langer dan verwachtpas 20 min thuis ofzo
quote:» Er is al 300 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ik heb 'em volgens mij al eens gespeeld op mijn huidige PC, met Vista (niet helemaal zeker, is meer dan 300 dagen geledenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:17 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het op VistaMaar dat wil het spel niet
Zal wel niet gaan werken hè? Ik mag het opstart-filmpje bekijken, maar voor het hoofdmenu sluit ie alles af
Misschien maar eens opzoek naar legale versie, zou zo maar kunnen dat de crack dwarsligtquote:Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef Kinz het volgende:
Vreemd, bij mij werkt het wel gewoon op Vista. Alles gepatcht enzo natuurlijk..
Daar hoef je geen moeite voor te doen, ik heb 'm ook stiekem.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien maar eens opzoek naar legale versie, zou zo maar kunnen dat de crack dwarsligt
Als ik het werkend krijgquote:Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Met deze 'drukte' kunnen we binnenkort weer gaan multiplayen 8)
Kan dat met de illegale versie?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Met deze 'drukte' kunnen we binnenkort weer gaan multiplayen 8)
Kan gewoonquote:Op maandag 26 januari 2009 21:18 schreef Kinz het volgende:
Kan dat met de illegale versie?
Of is ie nog voor 5 euries te krijgen?
Vet! Ik ga het meteen proberen!quote:
Tof was datquote:Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef MaxMark het volgende:
Piles en ik hebben al eens een paar keer gemultiplayered, gewoon zorgen dat je beide dezelfde versies hebt.
Heb je ook Vista toevallig? Dan wil ik graag weten hoe je het werkend krijgtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb de Deluxe editie nu ook in bestelling staan. Verwacht dat 'ie binnen twintig minuutjes op de deurmat ligt.
Ja. En ik meen me te herinneren dat ik het al eerder gespeeld heb op deze PC. Dus het moet gaan lukken...hoop ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ook Vista toevallig? Dan wil ik graag weten hoe je het werkend krijgt![]()
jah, ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:09 schreef ROG het volgende:
Dus iemand heeft het werkend op Vista? Het was altijd wel een leuke game, vanmiddag eventjes naar kijken..
Home Premium 64quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:20 schreef Crazy-M het volgende:
Piles ik werk ook op vista hoor
heb je 64bit of 32 bit ?
Ik heb emergency 4 gewoon, duitse versie enzo. Patches eroverheen gerost en toen exe van GCW geplukt.quote:
alleen de officiele 1.3 patches ivm de hoppah lamodquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef ROG het volgende:
[..]
Zonder patches/workarounds/updates/etc?
Heb m nu ook, en hij is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
Er is nu ook een speciale Helmond mod.
Een volledig nederlandse mod !!!!
versie 1.4 op dit moment.
Te bekijken op het emergency4.nl forum.
LAmod is echt meesterlijk, veel fijner werken dan het originele spelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
Heb alles iig nu goed werkend op XP, dus de nieuwste LA Mod ookWel ff wennen zeg
![]()
Hoe los je trouwens die zelfmoordpoging op (springer uit die flat). Heb er een kussen ondergegooid, maar er gebeurt niet veel
Zekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:02 schreef Kinz het volgende:
LAmod is echt meesterlijk, veel fijner werken dan het originele spel
Ja, toch wel. Nou ja, dan maar eens geduld hebbenquote:Zelfmoordpoging moet in principe gewoon met dat kussen werken, je hoeft verder ook niemand af te voeren ofzo.
sixteen heeft gee nmoeite gedaan voor reclame en dergelijke,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:30 schreef MaxMark het volgende:
Ik snap niet dat zo'n geniaal spel nooit echt groot is geweest hier.
Plus dat het er niet uit ziet, en het vol met bugs zitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sixteen heeft gee nmoeite gedaan voor reclame en dergelijke,
daarnaast is de support klote en is het een duits gebasseerde spel
het er niet uitzien ... daar ben ik niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Plus dat het er niet uit ziet, en het vol met bugs zit
Dat eerste vind ik nog wel meevallen, vooral als je de leeftijd en het budget van het spel in gedachten houdt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Plus dat het er niet uit ziet, en het vol met bugs zit
Jah, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik nog wel meevallen, vooral als je de leeftijd en het budget van het spel in gedachten houdt.
Volgens mij komt die nooit, was meegedeeld op de 16T-forums..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, daar heb je wel gelijk in ja
Maar vind het wel tijd voor een deel 5 eigenlijk
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij komt die nooit, was meegedeeld op de 16T-forums..
Zodra het hier werktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dan maar hopen op zo'n soort project als OpenTTD
Maareh, wanneer gaan we weer multiplayer doen?
Jij zit ook met Vista zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zodra het hier werkt
Heb nu ook via bol.com 3+4 bestelt. Dat is toch maar liefst ¤1 duurder dan wanneer je maar één van die twee bestelt.
Ja, maar ik weet toch 95% zeker dat ik het al eerder heb gespeeld op deze PC met Vista. Ik lees ook veel op andere forums dat het de ene gewoon lukt zonder problemen en de ander krijgt het gewoon niet aan de praat. Gewoon pech?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij zit ook met Vista zeker?
Gelukkig hebben m'n ouders nog een pc met XP staanEn anders moet ik maar eens opzoek naar een VirtualPC-oplossing, dat kan ook
Ja, ik weet het ook niet. Misschien 32/64-bits, misschien willekeurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet toch 95% zeker dat ik het al eerder heb gespeeld op deze PC met Vista. Ik lees ook veel op andere forums dat het de ene gewoon lukt zonder problemen en de ander krijgt het gewoon niet aan de praat. Gewoon pech?
Hopen dat het met 64 ook werkt danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef MaxMark het volgende:
Ohja, gewoon Vista 32-bits. Oude videokaart, Radeon X550.
Wat is je bron? Ik kan niet wachten op EM5, heb alle delen meerdere malen uitgespeeltquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
Er zijn nbevestige berichten at 16T opzoek is naar nieuwe meewerkers voor EM5.
Idd. Hypen, die zooi.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:53 schreef Kinz het volgende:
Ik kan niet wachten, EM5 móet er komen!
Dit maal mét reclamecampagne!
Jah, dat welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Als ze nu nog moeten beginnen met EM5, duurt dat nog kei lang.![]()
ligt eraan of ze echt van 0 af aan beginnen of gewoon de em4 als basis pakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Als ze nu nog moeten beginnen met EM5, duurt dat nog kei lang.![]()
Tevens TVP, goed spel
Is niet zo heel gekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik zocht pas trouwens nog via Google naar Emergency 5, en op een forum kwam ik tegen dat emergency5.de al sinds 2006 is geregistreerd sinds 16 tons.
Inderdaad, heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 23:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu bij EM4 weer in die tussendoor-missie waar je 3 misdadigers moet oppakken. Al een uur gespeeld en geen enkele misdadiger geweest
Wel was er op een gegeven moment iemand gewond en daar werd een oproep voor gedaan, toen ik ernaast iemand zag staan met getrokken pistool. Die heb ik dan maar afgevoerd, maar leverde ook niks op. Ik denk dat ik het level maar even overnieuw moet beginnen
Kleine kick hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Piles het volgende:
Kick
Heb de LA Mod nu helemaal ontdektDus speel het weer volop
Het is het enige wat ik nu speelquote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kleine kick haha
ook al lang niet meer gespeeld
dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is het enige wat ik nu speel![]()
Zou alleen wel eens een andere map willen, maar die zijn er niet volgens mij![]()
thanks voor de tipquote:Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef sir_DERFEL het volgende:
Hey,
Ik speel EM4 ook zo af en toe.
Voor de LAmod kan je hier een nieuwe Freeplay map downloaden.
Zorgt voor wat afwisseling.
Deze map werkt alleen met de LAmod, helaas niet met andere mods.
De installatie instructies staan er in het Nederlands bij.
Succes!
Het is een erg leuke map met o.a. een militaire basis, een stukje bos met kampeerders en natuurlijk de bekende police station, fire dep. en hospital. al zit het fire department naar mijn idee teveel in de linkerbovenhoek van de map. als er een brand ergens rechts onder is, duurt het even voor de brandweer er is..quote:
Ja, dat was wel ff schrikken jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
jammer dat de maker van de helmond mod is overleden
tjah, kende hem kwa naam ook van mn werk, heb zijn user account aangemaaktquote:
Ben ook wel benieuwd, ik ken alleen LA-mod en Helmond/NL-mod op dit momentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
vanavon weer is proberen. Buiten de lamod nog meer leuke mods ?
quote:
splitsing ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom die kanonnen uit trouwens? Realisme?
Wat ik wel jammer vind is dat er maar 4 man op een TS zit, zeker nu je splitsingen in je slangen kunt maken.
Zulke branden zijn wel het tofste om te doen trouwensBehalve als je Uitdadiging doet dan, want dan ben je gelijk klaar
Brandweerman met aangesloten slang aanklikken -> Knop met die rode buizen. Dan legt ie een splitsing neer, en daar kunnen weer 2 slangen opquote:
Wat is bij jou het verschil tussen die 2?quote:Had uiteindelijke inzet:
4 pompwagens
2 autospuiten
pompwagens: Firetruck 1 en 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Brandweerman met aangesloten slang aanklikken -> Knop met die rode buizen. Dan legt ie een splitsing neer, en daar kunnen weer 2 slangen opKun je ook dubbel zo ver komen met je slangen natuurlijk, wel handig in het bos
[..]
Wat is bij jou het verschil tussen die 2?Ik zet tegenwoordig alleen maar die Firetruck 1 & 2 in, en een SIV (watertender) vanuit het midden van de map ergens
![]()
Crashtenders gebruik ik ook nooit neequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
pompwagens: Firetruck 1 en 2
autospuit is die met dat waterkanon op dak
Crashtenders gebruik ik eigenlijk nooit. Stond gister wel op het punt
o zo,quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Crashtenders gebruik ik ook nooit neeMaar wat jij een autospuit noemt heet in Emergency een watertender
(toch?)
staat nog ergens een goede saarlandmod ofzoietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, die moest ik nog steeds eens dowloadenVanavond maar eens doen
Het besturingssysteem zorgt voor flink wat problemen bij mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
Die WinterbergMod ziet er goed uit zeg
Maar ik snap er helemaal niks van
Hij draait goed hier, en ik heb wat brandweerwagens gealarmeerd, maar verder geen idee hoe of watquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het besturingssysteem zorgt voor flink wat problemen bij mij.
Zo ver kom ik niet eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij draait goed hier, en ik heb wat brandweerwagens gealarmeerd, maar verder geen idee hoe of wat
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doet ie dan niet? Kom je wel in het spel? En dan gewoon zo'n bureau aanklikken toch![]()
Oh, lastigquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En daar stopt het bij mij. Geen verwijzingen naar voertuigen e.d.
quote:
Ah, de updater...... die moet ik eens proberen dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, lastigWel nieuwste patch enzo gedaan? En die 2 installs (eerst de MOD, en daarna die updater)?
nopequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
Jij bent niet van de zachte aanpak, gewoon neerschieten die demonstranten![]()
ik ga het is proberenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
http://www.jogggel.de/wib/downloads/WinterbergWinter2009.pdf
Iets van uitleg, maar jammer dat die hele mod en uitleg in het Duits is
Toch handig dat ze er een goede handleiding bij gemaakt hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
jaja, ik kon een gewonde persoon wegbrengen haha![]()
toen kreeg ik vogelgriep en wist ik het niet meer
inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig dat ze er een goede handleiding bij gemaakt hebben
Ah, tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ben trouwens bezig met een groot topic op emergency4 forum.
Kijk maar ff:
http://www.emergency4.nl/(...)ongevallen-t835.html
beste is met een waterkanon de "lek" cool houden. Wanneer de wolk weg is gelijk met manschappen aantredenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, tof
Weet jij trouwens hoe je een brand met gevaarlijke stoffen aanpakt? Brandweer met ademlucht helpt daar ook niet bij
Hm, okquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beste is met een waterkanon de "lek" cool houden. Wanneer de wolk weg is gelijk met manschappen aantreden
inderdaad, liefste zal ik het ook met mannetjes doenquote:
Nee, idd. Daarom doe ik het nu met 'gewone' mannetjes, en die behandel ik dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, liefste zal ik het ook met mannetjes doen
maar die kunnen geen brandslang
lolquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, idd. Daarom doe ik het nu met 'gewone' mannetjes, en die behandel ik dan maar
kun je aanpassen in config bestandquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
Is daar geen mod voor trouwens, dat je alleen nog maar branden hebt![]()
ik zal morgen wel is zoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wil ik ook! Klote politie en ambulance de hele tijd![]()
![]()
Vooral politiequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wil ik ook! Klote politie en ambulance de hele tijd![]()
![]()
Succes met zoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal morgen wel is zoeken
ga nu mn bed zoeken
Die dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef TommyGun het volgende:
http://forum.emergency-planet.com/index.php?showtopic=2754 ?
heb je die andere nieuwe map ook gebruikt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:11 schreef TommyGun het volgende:
Het begint wel te vervelen, zelfs de LA mod..
Uiteraard. Maar idd, paar weken niet spelen en dan is 't weer leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je die andere nieuwe map ook gebruikt?
vaak speel ik het gewoon een maand niet meer en dan weer wel
om dus verveling tegen te gaan
ik gebruik echt alle missies gewoon.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar idd, paar weken niet spelen en dan is 't weer leuk.
Doe tegenwoordig veel 'Oneindig spel' met LA mod en dan alleen brandweer / ambu missies
http://www.emergency4.nl/(...)-updated-3-t835.htmlquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:12 schreef Saninl het volgende:
Wauw,, na dit topic gelezen te hebben even gespeeld.
Maar wat een hectiek![]()
ik zou graag willen dat hij pas naar de volgende "ramp" gaat als ik dat aangeef![]()
Ik vind het vooral tof om de politie ed echt goed en netjes neer te zetten zeg maar![]()
Is daar iets voor?
Dat heb ik al gelezen, maar dat zijn meer tips.. Dat is niet een mod oid waardoor er maar 1 ongeval op het moment kan zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.emergency4.nl/(...)-updated-3-t835.html
Misschien heb je er wat aan
Beter gaan spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:28 schreef Saninl het volgende:
Nogmaals,
Is er iets wat er voor zorgt dat ik gewoon op een knop (short-key) kan drukken en dat daarna pas het volgende gebeurt? Ik zou het graag willen weten. Want zelfs op gemakkelijk kan ik het niet bijhouden![]()
Nou ja, als je alles realistisch wil doen haal je het op het gewone tempo niet lijkt mequote:
Heb je een linkje naar het level dat je bedoelt? Even voor de beeldvorming, want ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
Godverdoeme,
dan krijg die vuurwerkfabriek niet meer uitgespeeld
Te veel doodden.
de brand heb ik continu goed onder controle. Maar juist die slachtoffers
heb echt minimum aan brandweer eenheden misschien daaraan ligt, maar wel iedereen is bezig.
heb als volgt:
1 tankautospuit die de loods links van de map nat houdt, brw man eruit slang of brandblusser en die stel ik zo neer dat hij daar kan beginnen met blussen.
2 tankautospuiten die naar het huis gaan dat instort. daar gelijk blussen, met de 2 brw mannen eerst de mensen bij de autos weghalen. dat huis kan verrekenDan daar de brand snel onder controle.
1 tankautospuit tussen de bank en de brandende flats. 1 man eruit, brandweerslang en bij de bank neerzetten.
1 ts met 3 man. 1 met ee nslang uitrusten en naar het kruispunt om te zorgen dat daar niet uitbreidt.
2 met knip apperatuur om mensen uit wrakken te halen.
1 Hoogwerker om de gewonde van boven af te halen.
het eerste kruispunt gebruik ik als verzamelplek. Daar laat ik alle ziekenautos en gewonde samen komen.
Brand elke keer onder controle en uit
slachtoffersquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het level dat je bedoelt? Even voor de beeldvorming, want ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.
Oh, en "doodden" is wel een erg lelijke spelling
Kon het huis nog verekken? Er liggen namelijk 3 slachtoffers inquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
En al weer gehaald haha, mn tankautospuiten omgewisseld voor die pompwagens
klopt, maar normaal mislukt je missie niet als je ze laat liggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Kinz het volgende:
[..]
Kon het huis nog verekken? Er liggen namelijk 3 slachtoffers in
Kijk aan, lekker bezig. Ik ga ook maar eens aan 'n potje LAmod 1.9 beginnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, maar normaal mislukt je missie niet als je ze laat liggen![]()
![]()
heb ze er vandaag alle 3 uitgekregen nog haha. liep echt in 1 keer helemaal goed
Ik ben maar weer eens begonnen met de Helmond mod.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Kijk aan, lekker bezig. Ik ga ook maar eens aan 'n potje LAmod 1.9 beginnen.
Die kan ik dus echt niet spelen he, want al die afkortingen die ze gebruiken voor als ik bijvoorbeeld een brandweer nodig heb snap/ken ik nietquote:Op donderdag 5 november 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben maar weer eens begonnen met de Helmond mod.
Welke snap je niet? Misschien kunnen we je helpen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Die kan ik dus echt niet spelen he, want al die afkortingen die ze gebruiken voor als ik bijvoorbeeld een brandweer nodig heb snap/ken ik niet
heb gister de missie nog met die vliegtuig kaping uitgespeeld.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Kijk aan, lekker bezig. Ik ga ook maar eens aan 'n potje LAmod 1.9 beginnen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
is alleen jammer dat de mod nooit, maar dan ook nooit meer afgemaakt kan worden
hij was een indirecte collega van me als het ware. heb nog zijn useracc moeten verwijderen toen. maar kende hem verder ook nietquote:
De maker van de Helmond mod is overleden.quote:
René Kuytquote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De maker van de Helmond mod is overleden.
al bijna half jaar ofzo dacht ik
Brr, zeer spijtig.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
Weet neit meer zeker maar savonds naar bed gegaan overdag neit meer wakker geworden.
dacht hartaanval. maar durf ik niet meer zeker te zeggen
of gewoon Emergency 5quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:11 schreef TommyGun het volgende:
Er moeten echt meer mods uitkomen, en dan bedoel ik goeie mods zoals de LA mod, waar je nieuwe campaign missies hebt en zo.
Aan het eind van de outro van EM4 schijnt een berichtje te staan met "To Be Continued" daarnaast, was Emergency5 ook al geregistreerd was op het net. Maar zeker daarvan ben ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of gewoon Emergency 5
maar dat zal wel niet
Het is wel leuk om te zien hoe anderen het doen, maar de snelheid gaat er wel uit jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Saninl het volgende:
Ben ik de enigste die de multiplayer enorm saai vindt?
Waarom hebben ze niet gedaan dat je gewoon tegelijk op een map bezig bent, met deze "Beurten" moet je telkens wachten, en dat vind ik saai. Overigens vind ik ook niet dat je met meer speelt, want je moet toch omstebeurt..
Wtf, gaan ze nog door?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel leuk om te zien hoe anderen het doen, maar de snelheid gaat er wel uit ja
Emergency 5 is aangekondigd trouwens, 4e kwartaal geloof ik
http://forum.deepsilver.com/forum/forumdisplay.php?f=413 schijnt hier te staan, maar kan er hier niet opquote:Emergency dürfte dem einen oder anderen noch als recht brauchbare Rettungssimulation in Erinnerung sein. Jetzt wurde Nachschub enthüllt, denn Quadriga Games wird sich um einen neuen Teil kümmern. Für die Entwicklung wird kein ganz Unbekannter zuständig sein, denn sie wird von Ralph Stock geleitet, der auch schon für Emergency verantwortlich zeichnete. Der Genre-Mix mit Strategie-Anteil soll grob im vierten Quartal 2010 bei Koch Media erscheinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |