abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 13 juli 2006 @ 11:00:26 #1
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_39781874

Het vierde deel lijkt qua graphics heel veel op Emergency 3, maar in dit deel zit een multiplayer optie en enkele andere verbeteringen, zoals een vernieuwde besturing. Emergency 4 bevat ongeveer 45 verschillende eenheden die je kunt besturen.

Wat moet je doen in het spel dan?
In Emergency 4 speel je met politie, brandweer en ambulance diensten. Het spel bevat 20 missies en een freeplay (vrij spel) optie. In freeplay speel je op een grote map waar allerlei ongelukken (zoals brand, vechtpartij etc.) op voorkomen om de zo veel tijd. Je verdient punten en geld met ongelukken die je hebt ‘opgelost’.

Kan ik het spel ook samen met anderen spelen?
Je kunt met maximaal 4 personen tegelijk multiplayer spelen. Het lijkt heel veel op freeplay, maar je speelt hier met anderen (je speelt dus niet tegen elkaar). Het is mogelijk om na het spelen van freeplay of multiplayer je score op Internet te zetten.

Kan ik nog wat veranderen/toevoegen aan het spel?
Emergency 4 is net zoals Emergency 3 compleet te veranderen. Je kunt bijvoorbeeld nieuwe missies maken met de editor, maar je kunt ook de voertuigen bewerken en zelfs nieuwe voertuigen maken.

En hoe moet ik die mods dan installeren?
Emergency 4 bevat een ModInstaller waarbij je gemakkelijk mods kunt installeren. Je kunt vervolgens de mods weer laden in het menu van Emergency 4. Het is ook mogelijk om mods in multiplayer te spelen.

Genoeg gelezen, zijn er ook screenschots?

Wat zijn de minimale systeemeisen?
1,7 GHZ CPU
512 MB RAM
Microsoft Windows 98/Me/2000/XP
DirectX 9 Compatible Soundcard
DirectX 9 Compatible AGP Graphic Card.
Graphic Card With 3D Acceleration
Graphic Card With 64 MB RAM
CD-Rom or DVD drive.
Mouse
1 GB free storage capacity
internet connection for mutiplayer

Hoe snel moet mijn pc zijn om het spel lekker te kunnen spelen?
2,5 GHZ CPU
1024 MB RAM
Microsoft Windows 2000/XP
DirectX 9 Compatible Soundcard
DirectX 9 Compatible AGP Graphic Card.
Graphic Card With 3D Acceleration
Graphic Card With 128 MB RAM
CD-Rom or DVD drive.
Wheel mouse
2 GB free storage capacity
fast internet connection for multiplayer

Is er ook een demo?
Ja, deze kun je hier downloaden. Helaas wel in het Duits, maar het taalpakket werkt ook in de demo.

Leuk spel! Maar eh, waar kan ik het kopen?
Het spel is helaas nog niet in Nederland te koop, maar wel in Duitsland en Frankrijk. Je zou het spel bijvoorbeeld via http://www.bol.de of http://www.amazon.de kunnen kopen.

Ja, maar dan is het spel in het Duits of Frans!
Geen nood. Er is een Nederlandse vertaling beschikbaar, die weliswaar nog niet helemaal af is, maar waarmee het spel toch al een stuk duidelijker wordt. Deze kun je downloaden van http://demi.te-dorsthorst.nl --> Emergency --> Downloads --> Emergency 4 --> NL vertalingen.

Hoe moet ik dat ding installeren dan?
Ga naar de map van Emergency. Ga dan naar data, en vervolgens naar lang. In die map zul je een map genaamd de of fr zien staan, afhankelijk in welke taal je het spel hebt. In die map staan een heleboel .xml-bestanden en andere dingen. Backup voor alle zekerheid alle bestanden in die map (de mappen die in de map staan hoeven niet gebackupt te worden. Pak dan het zip-bestand dat je van bovengenoemde site hebt gedownload uit in de map, en voila, je spel zal grotendeels in het Nederlands zijn. Onderdelen die nog niet vertaald zijn zullen in het Duits zijn.

Mijn geld is steeds op, zijn er ook cheats?
Jazeker, hieronder staan ze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog meer vragen!
Stel ze in dit topic!

Is er nog iets dat hier niet mag?
Jazeker! Het is verboden om op FOK! over warez te praten. Ga dus in dit topic geen vragen stellen als: "Waar kan ik het spel downloaden?" of "Heeft er iemand een crack voor het spel?".

Op welke sites kan ik er meer over vinden?
http://www.emergency4.de (officiele site)
http://www.emergency4.net (Duitse fansite)
http://www.demi.te-dorsthorst.nl (Nederlandse vertaling)

Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/841422

[ Bericht 48% gewijzigd door dennistd op 13-07-2006 17:29:08 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_39784609
wat een schandalige systeemeisen voor een dergelijk spel.
Misschien dat ik het maar eensga downloaden, heb ooit Deel 1 gespeeld, was erg geil.
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:33:21 #4
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_39788344
TVP

@ Fatality; graphics op alles high nog niet gezien zeker?
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:34:42 #5
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39788390
Iemand al een oplossing voor de crash/hang na enkele tijd spelen?
pi_39788572
Misschien even een link in de OP naar de officiële site www.emergency4.com in plaats van alleen je eigen site?
En naar het vorige deel, staan soms handige tips in
pi_39788887
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef ROG het volgende:
Iemand al een oplossing voor de crash/hang na enkele tijd spelen?
Ik las op een ander forum dat je misschien je resolutie lager moet zetten (indien je die hoger hebt staan dan 1024x768). Het schijnt dat het spel sommige objecten namelijk ook 1024x1024 maakt, en bij hogere resoluties vraag dit dus meer van je videokaart , waardoor het geheugen langzaam "dichtslibt"?
Het is een optie, valt altijd te proberen. Ook kun je de details misschien wat lager zetten.
  Redactie Sport donderdag 13 juli 2006 @ 17:29:35 #8
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_39794237
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:40 schreef MaxMark het volgende:
Misschien even een link in de OP naar de officiële site www.emergency4.com in plaats van alleen je eigen site?
En naar het vorige deel, staan soms handige tips in
OP bijgewerkt, ook even de cheats erin gezet
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:24:46 #9
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39795511
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik las op een ander forum dat je misschien je resolutie lager moet zetten (indien je die hoger hebt staan dan 1024x768). Het schijnt dat het spel sommige objecten namelijk ook 1024x1024 maakt, en bij hogere resoluties vraag dit dus meer van je videokaart , waardoor het geheugen langzaam "dichtslibt"?
Het is een optie, valt altijd te proberen. Ook kun je de details misschien wat lager zetten.
Thanks, ondanks een 6600GT zal ik het eens proberen. Ik speel al op 1024x768 maar zal de details zeker wat lager zetten, kijken of dat helpt!
pi_40909106
Ik ben in level 19, met die terminal. Heeft iemand een idee waar al die slachtoffers zijn, ik mis er nog op z'n minst 5.
Zitten ze onder het puin ofzo? Ik heb alle branden al geblust en ook het vliegtuig kan landen, maar de slachtoffers zijn onvindbaar.
pi_40911770
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:42 schreef HBP1 het volgende:
Ik ben in level 19, met die terminal. Heeft iemand een idee waar al die slachtoffers zijn, ik mis er nog op z'n minst 5.
Zitten ze onder het puin ofzo? Ik heb alle branden al geblust en ook het vliegtuig kan landen, maar de slachtoffers zijn onvindbaar.
Ik ben nog niet in dat level, maar misschien heb je iets aan deze walkthrough?
pi_41329584
Ik heb nu net dat level van het openluchtconcert gehaald en nu moet ik in die "tussendoor-missie" 3 bomaanslag-plegers arresteren en de boel na hun opruimen. Eerste aanslag kwam al snel, maar ik zit nu al 1½ uur te wachten op de 2e...er komen alleen maar van die standaard-missies steeds. En de cheat om het level gewoon te halen werkt niet
pi_41405649
hmm altijd vaak gespeeld maar ja door reorganisatie van mn kamer + het reinstalleren van mn pc ben ik het spel kwijt geraakt dus ja kan ik ook niet meer gamen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_41410246
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb nu net dat level van het openluchtconcert gehaald en nu moet ik in die "tussendoor-missie" 3 bomaanslag-plegers arresteren en de boel na hun opruimen. Eerste aanslag kwam al snel, maar ik zit nu al 1½ uur te wachten op de 2e...er komen alleen maar van die standaard-missies steeds. En de cheat om het level gewoon te halen werkt niet
Dan heb je wel aardig pech gehad, bij mij kwamen die best snel achter elkaar
pi_41410792
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef Magnetrondoos het volgende:

[..]

Dan heb je wel aardig pech gehad, bij mij kwamen die best snel achter elkaar
Heb de campagne 3x overnieuw gedaan, nu had ik ze ook allemaal binnen een kwartiertje. Nu in het laatste level...veel multitasking
pi_41416746
hmm in die tijd was ik druk bezig met concert level

weet nog hoe tering snel het omzich heen greep. Niet normaal meer. Was toen dus ook totaal uit de hand gelopen met meer dan 30 gewonde (A)
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_41418407
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
hmm in die tijd was ik druk bezig met concert level

weet nog hoe tering snel het omzich heen greep. Niet normaal meer. Was toen dus ook totaal uit de hand gelopen met meer dan 30 gewonde (A)
Hmm, die heb ik in 2 keer gehaald.
Gewoon 4 pompwagens (1 in elke hoek boven dat stukje bos/parkeerplaats boven het podium) met elk 4 brandweermannen met slangen en een blusvliegtuig eroverheen gooien. Stuk of 3 van die grote ambulancebussen is genoeg voor de gewonden. En natuurlijk ook nog even een springkussen voor die kerel op het bord en iemand anders wegknippen onder de rommel op het podium.
Het is niet de 100% oplossing, maar wel in 10 minuten klaar
pi_41429377
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Hmm, die heb ik in 2 keer gehaald.
Gewoon 4 pompwagens (1 in elke hoek boven dat stukje bos/parkeerplaats boven het podium) met elk 4 brandweermannen met slangen en een blusvliegtuig eroverheen gooien. Stuk of 3 van die grote ambulancebussen is genoeg voor de gewonden. En natuurlijk ook nog even een springkussen voor die kerel op het bord en iemand anders wegknippen onder de rommel op het podium.
Het is niet de 100% oplossing, maar wel in 10 minuten klaar
Als je natuurlijk het spel weer hebt
weer is kijken of ik er nog ergens kan aankomen
Ik luister NL-Talig
pi_41598760
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Als je natuurlijk het spel weer hebt
weer is kijken of ik er nog ergens kan aankomen
Valt op vele plekken te verschaffen hoor
pi_41647170
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Valt op vele plekken te verschaffen hoor
bij deze goedkope software boeren nog niet in tilburg
Ik luister NL-Talig
pi_41649211
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

bij deze goedkope software boeren nog niet in tilburg
Het spel is ook niet op de markt in Nederland. Je zult moeten zoeken naar een buitenlandse versie
pi_41652234
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:56 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Het spel is ook niet op de markt in Nederland. Je zult moeten zoeken naar een buitenlandse versie
arg nog steeds
gewoon te erg eigenlijk
Ik luister NL-Talig
pi_41668055
emergency 3 te koop bij de nederlandse BOL.. engelse versie
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004004230230&Section=GAMES&lgl=1&plid=7dKR5LdRIagAAAEN_nDpZ5a4&lgl_BOL_OWNER_ID=1

ik ben nu de demo aan het downloaden van emergency 4, topic deel 1 doorgelezen en lijkt me een tof spel 23% ...
pi_41671060
ja maar 3 heb ik al
ach zal is op zoek gaan naar 4 in het buitenland

lekker fijn om hem niet hier uit te brengen :x
Ik luister NL-Talig
pi_41671661
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar 3 heb ik al
ach zal is op zoek gaan naar 4 in het buitenland

lekker fijn om hem niet hier uit te brengen :x
Ik hang af en toe eens rond op het forum van Sixteen Tons (de uitgever) en daar posten de makers dus ook wel eens. Maar ze hebben echt zo'n instelling van "de distributeurs kunnen ons gewoon emailen als ze het spel in hun land willen uitbrengen"... Zelf op zoek gaan naar publishers lijkt ze totaal vreemd
pi_41673005
Iemand nog zin om online te spelen?
pi_41673205
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
pi_41674330
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik hang af en toe eens rond op het forum van Sixteen Tons (de uitgever) en daar posten de makers dus ook wel eens. Maar ze hebben echt zo'n instelling van "de distributeurs kunnen ons gewoon emailen als ze het spel in hun land willen uitbrengen"... Zelf op zoek gaan naar publishers lijkt ze totaal vreemd
ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaan
Ik luister NL-Talig
pi_41676856
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaan
Als ze failliet willen gaan ook
  zondag 10 september 2006 @ 18:07:43 #30
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_41681381
Spel is wel echt mooi.... Zijn er eigenlijk ook mensen die het spel online spelen?
Soms hebben we allemaal een te kort lontje...
  zondag 10 september 2006 @ 18:08:32 #31
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_41681401
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
Ben je nu online? Kunnen we samen een potje gamen
pi_41681877
Kheb net nog een potje online gespeeld met Intronic, met gebruik van de LA mod... Da's best wel een toffe mod 14.gif
  zondag 10 september 2006 @ 18:25:04 #33
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_41681927
zin om weer een potje te spelen, heb het nog nooit gedaan, lijkt me wel tof om het online te spelen
pi_41705979
is het ook mogelijk om de sirenes langer te maken? nu zijn ze maar heel kort, maar vind het wel tof als ze de hele rit gewoon lekker met dat geluidje aan komen rijden...
pi_41706199
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Thrilled het volgende:
is het ook mogelijk om de sirenes langer te maken? nu zijn ze maar heel kort, maar vind het wel tof als ze de hele rit gewoon lekker met dat geluidje aan komen rijden...
Met de LA mod heb je zelfs de mogelijkheid om de sirenes aan en uit te zetten wanneer je wilt
Zijn ook nog wat meer voordelen, zoals dat brandweermannen nu ook patiënten kunnen stabiliseren, erg handig als er nog geen ambu in de buurt is
pi_41707002
waar kan ik die downloaden?
pi_41707804
* thrilled downloaden is...
pi_41709437
zeker gave mod ja, heb ik zelf ook veel gebruikt :d
Ik luister NL-Talig
pi_41712193
Ik wil vanaf 9 uur wel weer online
pi_41712299
die mod download is 1 bestandje? wat moet ik daarmee als ik hem in de mods map gooi herkent E4 hem niet als zijnde mod... tenminste, ik kan hem wel selecteren ingame maar hij zegt dat het bestand niet goed is ofzo (die foutmelding is in het duits )
pi_41713513
ModInstaller.exe gebruiken, staat in de hoofd map
pi_41731313
gedaan, thanks

[ Bericht 12% gewijzigd door Thrilled op 12-09-2006 11:38:19 ]
pi_41732002
mmm ik krijg een foutmelding over mn entercar script, in deel 1 had iemand dat ook en die moest even een nieuwe entercar script hebben, kan iemand hem ook voor mij even online zetten? de link uit dat topic werkt niet meer...

hier is ie te vinden: Sixteen Tons Entertainment/Emergency 4/Data/Scripts/Game/Command
pi_41733631
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:37 schreef Thrilled het volgende:
mmm ik krijg een foutmelding over mn entercar script, in deel 1 had iemand dat ook en die moest even een nieuwe entercar script hebben, kan iemand hem ook voor mij even online zetten? de link uit dat topic werkt niet meer...

hier is ie te vinden: Sixteen Tons Entertainment/Emergency 4/Data/Scripts/Game/Command
link was van mij
maar sorry heb het spel niet meer
Ik luister NL-Talig
pi_41735437
oh maakt niet uit, khad wat rond gezocht op google en daar bleek dat als ik patch 1.1 en patch 1.2 installeerde, en dan de mod weer opnieuw installeerde dat ie werkte, en dat werkte ook toch bedankt
pi_44436347
hoop weer snel over deeltje 4 te mogen beschikken.

Nu maar weer 2 geinstalleerd
Ik luister NL-Talig
  donderdag 14 december 2006 @ 20:36:19 #48
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_44436912
Hm mod ziet er leuk uit...... zal ik het weer gaan spelen na zeeeeeer lange tijd?

Voorheen echt vaak multiplayer gedaan met EM4
pi_44438240
OMG, die autos in 2 Echt ziekelijk lelijk wat we toen voorgeschoteld kregen

maar goed speelt nog steeds lekker weg. Enige nadeel is dat ik bijna alle missies wel ken. Dus ja,
1ste missie: Trein ongeluk
2 ziekenautos, brandweer, takelwagen klaar.

2de missie: gijzeling
Helicopter met onderhandelaar en 1 agent.

3de missie: Bankoverval. 1 onderhandelaar en paar gasten die kunnen schieten

Nu missie 4 met kettingbotsing maar had ff geen zin meer.
Ik luister NL-Talig
pi_44450360
Ik kan het laatste level maar niet halen
Telkens maar weer die branden die te groot worden
pi_44456948
Van emergency 4 denk ik dan
nu ja ik heb hem nog niet

En zo ver was ik ook nog niet
Ik luister NL-Talig
pi_44543604
hmm, spel kopen, waar het beste:

bol.com of amazone

en deluxe versie, is dat een uitbreiding of complete spel + uitbruiding
Ik luister NL-Talig
pi_44575421
Over het algemeen is dat het complete spel + uitbreiding(of gewoon extra's).
pi_44587082
heb alweer verder gekeken dan mn neus lang is

Het is de volledige versie plus paar extra missies.
wel lekker handy.
Ik luister NL-Talig
pi_44587693
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:17 schreef Crazy-M het volgende:
heb alweer verder gekeken dan mn neus lang is

Het is de volledige versie plus paar extra missies.
wel lekker handy.
Heb je linkjes?
pi_44615338
Nee,

maar aangezien ik hem met kerst krijg (als hij optijd binnen komt) heb ik hem ook maar vast via een illegale manier gekregen om te bekijken en voor te spelen

+ punten
Nieuwe freeplay map met nieuwe missies. Oude is ook nog bereikbaar.
3 extra deluxe missies. eerste missie is convooi begeleiden.

verder nog niet verder gekeken. Missies in freeplay map van deluxe die ik al gehad heb:
woningbrand, Zelfmoord op de treinrails, gifwolk van een naast gelegen fabriek die over het gebied heen trekt, een saborteur van de hulpdienst voertuigen en bliksem inslag.
Ik luister NL-Talig
pi_44790638
Dit spel is veel te mooi om zo weinig liefhebbers te hebben
pi_44936051
ik heb eindelijk het spel gekocht maar tot mijn spijt niet op de achterkant gekeken waar stond dat het de duitse versie was dus het is even aardig zoeken wat alles is

maar voor de rest een top spel
  Redactie Sport dinsdag 2 januari 2007 @ 11:43:19 #59
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_44936738
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik heb eindelijk het spel gekocht maar tot mijn spijt niet op de achterkant gekeken waar stond dat het de duitse versie was dus het is even aardig zoeken wat alles is

maar voor de rest een top spel
de nl-vertaling: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=73
readme: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=75
PM mij!
pi_44936978
quote:
thnx man nu is het veel makkelijker
pi_44974233
bij www.emergency-4.org heb ik een zogoed als mogelijk vertaalde missie lijst neergezet. Ik zal hem ook hier posten:

Eventjes van mn vrije tijd gebruik maken:
Missie lijst:
Mission 01: Kraan stort neer op een kerk
Mission 02: Brand in autobandenfabriek
Mission 03: De transactie
Mission 04: Ongeluk bij monstertruck show
Mission 05: Razzia rond station
Mission 06: De hoofdinformant
Mission 07: Ongeval in een mijnbouwfaciliteit!
Mission 08: breuk in dam
Mission 09: Hacker veroorzaakt totale blackout
Mission 10: Brand in vuurwerkfabriek
Mission 11: Vliegtuig stort neer op vliegveld
Mission 12: Brand op olieplatform
Mission 13: Brug over rivier stort in
Mission 14: Ontsporing van een passagiers trein!
Mission 15: Bom aanslag.
Mission 16: Brand bij open lucht concert
Mission 17: Groot ongeluk bij polarstation.
Mission 18: gijzeling in vliegtuig
Mission 19: snelwegtunnel stort in
Mission 20: De grote aardbeving!

Freeplay Missies:
1.Persoon gewond door elektrische schok
2.Brand in gebouw door kortsluiting
3.Brand + gewonden in gebouw door korstluiting
4.Door storing Explosie Brand ontstaan + gewonde personen!**
5.Door storing Explosie Brand ontstaan!**
6.Door storing Explosie Persoon gewond!**
7.Autobrand *!
8.vechtende persoon!
9.Niet aangemelde demonstratie!
10.Brandstichter!
11.Gijzeling!
12.Bom geplaatst!
13.hondsdolheid!
15.Aardbeving!
15.Brand door weggeworpen sigaret!
16.Brand door gevaarlijke stoffen!
17.Brand door vuurwerk ontstaan!
18.Brand door een elektrische apparaat ontstaan!
19.Brand gemeld, geen verdere informatie bekend!
20.Brand door onduidelijke oorzaak!
21.Brand door open vuur!
22.Persoon gewond! (ergens aan gestoten)
23.Persoon onder schok!
24.Voedselvergiftiging!
25.Hartaanval!
26.hersenbloeding!**
28.Kreislaufcollaps!
29.Diefstal met geweld!**
30.Tassjes diefstal!
31.Bank overval!
32.Persoon dreigt met zelfmoord!
33.Persoon voor auto gesprongen!
34.Person dreigt te springen!
35.Gasexplosie!
36.Blikseminslag!
37.Defekte stoplichten!
38.Defekte spoorwegovergang!
39.Moord!
40.Geweldpleger met wapen!
41.Verkeersongeval*²!
42.Verkeersongeval!
43.Auto diefstal!
44.Bom explodeerd!
45.Ondergrondse Explosie!**
46.Gewapende Criminelen!
47.Kettingbotsing
48.Bosbrand!
49.Hooligans!

zelf bijgezet uit ervaring ingame:
50.File
51.Gifgas wolk
52.Vogelpest

Uit de editor:
53.Zombies

Opmerking:
* : auto is beschadigt. Als de groene balk leeg is, begint een Roodde Balk aftelopen. Hoe leger de balk hoe meer schade. Eerst rook, dan kleine brand, dan grootte brand en als laatste (Als de balk leeg is) Explodeerd de auto.

*²: Laut .xml ggf. in water, na onderzoek niks in water**.
dus heren open u stratgie boek maar voor de multyplayer want hier zullen mensen wel bijstand kunnen gebruiken van ander korpsen

Extra opmerking:
Alle teksten heb ik vrij vertaald. Ik heb hierbij screens bekeken om bij een missie intedelen. Verder mijn kennis van duits gebruikt. Dit alles is dus vrij vertaald en niet door een vertaalmachine gedaan. Er kunnen nog foutjes in zitten maar die zijn aangegeven met 2 sterretjes.
alles waar: ** achter staan zijn net als de rest vrij vertaald maar hiervan weet ik niet zeker of deze kloppen.

Verder staan er onder de freeplay missies nog 4 duitse missies. Deze kon ik niet zo vertalen en heb ik nog wel geprobeerd op te zoeken. Maar de missie in freeplay die ik zeker mis is Vogelpest. weet er alleen niet de duitse vertaling van dus vandaar niet kunnen plaatsen in de lijst.

Voor verdere vertaling houd ik me beschikbaar natuurlijk.

DEZE LIJST KOMT VAN HET FORUM VAN www.emergency-4.org
Dus deze heb ik niet zelf gemaakt alleen vertaald van duits naar nederlands. Mocht je nog 1 van de 4 weten laat dit dan ook even weten

--EDIT--
Freeplay missie 47 vertaald naar kettingbotsing.
Vanavond ga ik waarschijnlijk alle missies vertalen. De missie informatie met name. Hierbij zal ik ook de Deluxe missies meenemen

[ Bericht 3% gewijzigd door Crazy-M op 03-01-2007 16:23:55 ]
Ik luister NL-Talig
pi_53520686
Even een schopje doen hoor. Het blijft een goed spel. Het is alleen zo jammer dat 'ie hier niet is uitgebracht. Zijn er toch nog mensen hier die het spelen/gespeeld hebben?
  donderdag 27 september 2007 @ 19:46:00 #63
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53524734
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef MaxMark het volgende:
Even een schopje doen hoor. Het blijft een goed spel. Het is alleen zo jammer dat 'ie hier niet is uitgebracht. Zijn er toch nog mensen hier die het spelen/gespeeld hebben?
http://www.gamespot.com/pc/action/911firstresponders/index.html is alweer even uit hoor. Is gewoon EM4 maar dan EN
pi_53528038
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef TommyGun het volgende:

[..]

http://www.gamespot.com/pc/action/911firstresponders/index.html is alweer even uit hoor. Is gewoon EM4 maar dan EN
Mja, dat wist ik. Maar die is alleen voor de Amerikaanse markt, zover ik weet?
  donderdag 27 september 2007 @ 21:32:35 #65
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53528257
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Mja, dat wist ik. Maar die is alleen voor de Amerikaanse markt, zover ik weet?
Importeren of downloaden
pi_53545236
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:32 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Importeren of downloaden
Mja, ok. Maar daarvoor deed ik de kick niet.
pi_53626753
Ik speel het ook al een tijdje, had niet verwacht dat er een topic van zou zijn

Maar ik heb nog wel een vraagje: bij een aardbeving komen meestal die giftige stoffen vrij, maar hoe blus je dan de brand. Gewone brandweermannen raken ook vergiftigd, en met alleen 2 tankautospuiten red ik het niet
pi_53626922
Zoeen dubbelpost.

[ Bericht 97% gewijzigd door MaxMark op 01-10-2007 21:23:49 ]
pi_53626944
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Piles het volgende:
Ik speel het ook al een tijdje, had niet verwacht dat er een topic van zou zijn

Maar ik heb nog wel een vraagje: bij een aardbeving komen meestal die giftige stoffen vrij, maar hoe blus je dan de brand. Gewone brandweermannen raken ook vergiftigd, en met alleen 2 tankautospuiten red ik het niet
Laatste level, neem ik aan. Die heb ik als enige nog nooit gehaald
Maar een optie is om alleen brandweermannen met speciale pakken (die ook in de Deconwagens zitten) daar de boel te laten blussen. En zo'n pantserbluskanon + vliegtuig doet meestal wonderen
Vliegtuig lijkt me ook wel overkill, btw.
pi_53627103
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:17 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Laatste level, neem ik aan. Die heb ik als enige nog nooit gehaald
Maar een optie is om alleen brandweermannen met specialle pakken (die ook in de Deconwagens zitten) daar de boel te laten blussen. En zo'n pantserbluskanon + vliegtuig doet meestal wonderen [afbeelding]

Nee, gewoon in nooit eindigend spel. Maar die ABC-mannetjes kunnen dus niet blussen volgens mij (alleen met een brandblusser) En brandweermannen met perslucht raken ook vergiftigd.

Blijft er dus niets anders over dan die pantsers (die je meestal niet kunt betalen aan het begin van het vrije spel)
pi_53627159
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee, gewoon in nooit eindigend spel. Maar die ABC-mannetjes kunnen dus niet blussen volgens mij (alleen met een brandblusser) En brandweermannen met perslucht raken ook vergiftigd.

Blijft er dus niets anders over dan die pantsers (die je meestal niet kunt betalen aan het begin van het vrije spel)
Je moet een 'gewone' brandweerwagen meesturen die wel is uitgerust met brandslangen, dan halen ze die daar uit...als het goed is
pi_53627233
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je moet een 'gewone' brandweerwagen meesturen die wel is uitgerust met brandslangen, dan halen ze die daar uit...als het goed is

Hmm, ik heb ze gewoon met een tankwagen gestuurd, maar toch wilden ze niet
Zal volgende keer alles wel eens proberen

En FOK is traag
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:09:00 #73
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53628322
Gewoon de ventjes op afstand neer zetten, dus de 'gewone' brandweermannen.
pi_53628679
Ik ben hem ook even aan het 'bestellen'. Deel 1 was iig super
pi_53631334
Iemand binnenkort eens MP-en?
Ik heb btw de Deluxe-versie, denk dat dat nog uitmaakt ivm compatibiliteit.
pi_53632120
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
Iemand binnenkort eens MP-en?
Ik heb btw de Deluxe-versie, denk dat dat nog uitmaakt ivm compatibiliteit.
Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?
Ik heb geen idee welke versie ik heb, waar kan ik dat zien
pi_53635112
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:54 schreef Piles het volgende:

[..]

Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?
Yup, maar het is handig om van tevoren even af te spreken wie wat doet.
quote:
Ik heb geen idee welke versie ik heb, waar kan ik dat zien
Naja, dat zie je wel al aan de bestandsnaam en het opstartscherm. Ipv "Emergency 4" staat er "Emergency 4: Deluxe"
De Deluxe versie heeft een nieuwe freeplay-map met nieuwe soorten ongelukken EN 3 nieuwe campaign-mappen.
pi_53639693
Zo, over een paar minuten heb ik ook Deluxe
Binnenkort maar eens MP proberen dan
pi_53649914
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Piles het volgende:
Zo, over een paar minuten heb ik ook Deluxe
Binnenkort maar eens MP proberen dan
Voeg me maar even toe op MSN, als je zover bent
pi_53653550
Zo, dat was weer eens een leuk potje. Ik liet mn brandweer- en politiemannen omkomen door explosies, Piles kon ze vervolgens weer verzorgen en afvoeren
pi_53653670
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef MaxMark het volgende:
Zo, dat was weer eens een leuk potje. Ik liet mn brandweer- en politiemannen omkomen door explosies, Piles kon ze vervolgens weer verzorgen en afvoeren
Verzorgen zou ik het niet noemen, eerder bij elkaar vegen
Wat een bloedbad
pi_53766948
Iemand nog tijd/zin in Multiplayer
pi_53776868
En dan vooral die nucieaire wolk die over heel je stad heen komt
pi_53777179
JEUJ weer aktiviteit hier

speel zelf al ee ntijdje met de LAmod v1.3 die is echt gaaf
te downloaden op emergency-planet.com

verder is er ook een NL forum, het is pas klein, maar goed, je kunt er als NL terecht met je vragen en voor afspraken te maken:
www.emergency4.nl

Verder stel ik geregeld mn pc op als server voor de LAmod, maar kan ook voor de gewone versie server draaien. en zelf speel ik dan ook altijd mee

laatste missie heb ik ook nog nooit uitgespeeld
Ik luister NL-Talig
pi_54230329
En LAMOD v1.4 is uit
Ik luister NL-Talig
pi_54230371
Die moet ik ook eens installeren
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:31:22 #88
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_54253877
Wil ook wel eens een MP spel spelen... Wie is er wanneer een keer online om een MP spel te spelen?
Stuur anders eens een PM om msn gegevens te wisselen.
pi_54254262
vandaag nog als server gedraaid
dus had maar geroepen ... ;p
Ik luister NL-Talig
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:52:56 #90
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_54254392
Dan roep ik nu
Kom je online en spelen dan?
pi_54254671
Helaas te laat, ik ga zo weg
Maar binnenkort kan het wel een keer

Misschien een keer met 4 mensen tegelijk
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:08:26 #92
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_54254851
helaas.... Voeg me desnoods maar toe op msn als je wil
pi_54257342
vanavond kan ik niet, maar morgen avond zal het geen probleem moeten zijn
Ik luister NL-Talig
pi_54263472
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond kan ik niet, maar morgen avond zal het geen probleem moeten zijn
Morgenavond kan ik ook wel
pi_54268354
Wegens prive omstandigheden moet ik even in de gaten houden welke dagen ik wel en niet kan

maar morgen wordt het eventueel pas na 20:00.
zend maar een PM ofzo voor msn gegevens indien nodig.
Ik luister NL-Talig
pi_54268457
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
zend maar een PM ofzo voor msn gegevens indien nodig.
Staat dat niet gewoon in je profiel
pi_54270469
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Staat dat niet gewoon in je profiel
O jah ;p
was ik ff vergete ;p
Ik luister NL-Talig
pi_54270542
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:04 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

O jah ;p
was ik ff vergete ;p

Als ik zo doorga heb ik straks meer Fok!kers dan niet-Fok!kers in mn lijst
pi_54270769
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Als ik zo doorga heb ik straks meer Fok!kers dan niet-Fok!kers in mn lijst
ik zit nu op 4 tegen 156 andere
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:11:13 #100
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_54273476
Dus woensdag avond rond 20.00 doen we een MP spel... Mijn msn adres staat ook in mijn profiel, voeg me maar toe... kunnen we met 4 personen online gaan spelen
pi_54273686
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Mijn msn adres staat ook in mijn profiel, voeg me maar toe...
Doe ik

Hebben we wel allemaal Deluxe? Ik heb beide
  woensdag 31 oktober 2007 @ 02:28:05 #102
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_54276643
Uhmmm.... Ik heb alleen de normale versie :S
Weet niet of Deluxe als gratis download (upgrade) te verkrijgen is...
Ik heb wel de LAmod v1.4, die is misschien ook wel leuk om te spelen
pi_54277308
Ik heb ook een 4de jah, ik heb dus wel em4d.
Die heb ik zo compleet gedownload
weet alleen niet welke jij hebt ...
Ik luister NL-Talig
pi_54277331
quote:
[b]Op zondag 7 oktober 2007 22:19 verder is er ook een NL forum, het is pas klein, maar goed, je kunt er als NL terecht met je vragen en voor afspraken te maken:
www.emergency4.nl
Hey een topic over Emergency 4.
http://forum.emergency-planet.com/ is een veel groter Nederlands/Engels forum. Het is tevens het officiele forum van de LA mod en het enige Engelse forum voor Emergency 4.
pi_54277367
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 07:23 schreef Justinn het volgende:

[..]

Hey een topic over Emergency 4.
http://forum.emergency-planet.com/ is een veel groter Nederlands/Engels forum. Het is tevens het officiele forum van de LA mod en het enige Engelse forum voor Emergency 4.
klopt helemaal, heb ik die ook al niet eerder genoemd btw?
maar goed, emergency4 is dus ook pas opgezet enzo, en we proberen zo ook weer mensen te helpen enzo
Ik luister NL-Talig
pi_54277404
Ja, jammer dat een spel zoals dit niet wat bekender is. Gameplay is best origineel en de herspeelbarheid is groot door de vele mods en multiplayer. Straks LA MOD v1.4 proberen.
pi_54277427
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 07:35 schreef Justinn het volgende:
Ja, jammer dat een spel zoals dit niet wat bekender is. Gameplay is best origineel en de herspeelbarheid is groot door de vele mods en multiplayer. Straks LA MOD v1.4 proberen.
ja, is er een keer een spel dat gewoon echt super is, kwa gameplay enzo, wordt het niet bekend....

ik bedoel:
zelfs de camera is zo te draaien dat je ten alle tijden het overzicht hebt.
herspeelbaarheid is zelfs zonder de mods nog te doen, omdat er steeds weer iets anders kan gebeuren enzo.

Ik heb Vrijdag iemand screenshots laten zien, zaterdag moest ik kopie meenemen, en sinds die tijd is hij ok verslaafd
Ik luister NL-Talig
pi_54277570
sst hij begint net een beetje vaart te krijgen
zie het als de alarmcentrale, zo is het rustig, maar eens gevonden ... gaat het snel
Ik luister NL-Talig
pi_54279335
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 07:39 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ja, is er een keer een spel dat gewoon echt super is, kwa gameplay enzo, wordt het niet bekend....
Afgezien van de vele bugs is het een leuk spel
En als je het wat vaker speelt gebeuren er wel veel dingen op dezelfde plaats
pi_54281753
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:14 schreef Piles het volgende:

[..]

Afgezien van de vele bugs is het een leuk spel
En als je het wat vaker speelt gebeuren er wel veel dingen op dezelfde plaats
Dat is inderdaad wel iets wat ze in deel 5 moeten fixen, iets meer randomheid in de plekken waar de ongelukken gebeuren.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:51:44 #112
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_54286211
Motor agenten en de EOD (Explosive Opruimings Dienst) zou ook wel leuk zijn bij deel 5.
Om maar niet te praten over InterPol ofzo
pi_54286286
vanavond online dus
wel pas na 20:00
Ik luister NL-Talig
pi_54286297
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond online dus
wel pas na 20:00
De meeste mensen zijn ook niet online op het "werk"
  woensdag 31 oktober 2007 @ 17:14:01 #115
129517 CrazyTaxiDriver
De Laag Vliegende Piloot
pi_54286518
Had ander halve week vakantie, morgen pas weer werken
pi_54286571
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:51 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Motor agenten en de EOD (Explosive Opruimings Dienst) zou ook wel leuk zijn bij deel 5.
Om maar niet te praten over InterPol ofzo
Interpol lijkt me niet echt zinnig voor dit spel...
pi_54286573
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:14 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Had ander halve week vakantie, morgen pas weer werken
WEEEEKEEND
pi_54289744
Heb net een uurtje MP gedaan met CrazyTaxiDriver, maar met meerdere mensen lijkt me ook wel leuk
pi_54289926
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:57 schreef Piles het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn ook niet online op het "werk"
ICTers wel

ziekenhuis bezoek duurde langer dan verwacht pas 20 min thuis ofzo
Ik luister NL-Talig
pi_54317909
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
ziekenhuis bezoek duurde langer dan verwacht pas 20 min thuis ofzo
Niks ernstigs mag ik hopen

Maar heeft iedereen vanavond tijd? Wil het wel eens met 3 of 4 mensen proberen (Deluxe + LA?)
pi_54439220
Pfffffff

dat was me even: hell of a game

samen met goede vriend op hard gespeeld
bijna 2 uur lang volgehouden met zn 2en zonder cheats

toen moest hij weg

maar echt: ene fik maar net ee nseconde onder controle (nog niet uit dus) of de andere fik was er al.

aardbevingen, gasexplosies, van alles gehad
Ik luister NL-Talig
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 30 maart 2008 @ 00:51:56 #122
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_57708133
Schop!

Voor de liefhebbers. E4 ligt bij de freerecordshop tussen de PC games voor 5 euri.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_57715107
Oh, dan ga ik eens even kijken. Ik ben gek op officiele verpakkingen en boekjes
pi_65374997
quote:
» Er is al 300 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

Ik wil het op Vista Maar dat wil het spel niet
Zal wel niet gaan werken hè? Ik mag het opstart-filmpje bekijken, maar voor het hoofdmenu sluit ie alles af
pi_65387848
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik wil het op Vista Maar dat wil het spel niet
Zal wel niet gaan werken hè? Ik mag het opstart-filmpje bekijken, maar voor het hoofdmenu sluit ie alles af
Ik heb 'em volgens mij al eens gespeeld op mijn huidige PC, met Vista (niet helemaal zeker, is meer dan 300 dagen geleden ). Misschien is het al simpel op te lossen door de compatibiliteit op XP te zetten?
pi_65392537
Nope, werkt niet
Dan maar op mn laptop spelen
pi_65393646
Ik ga het binnenkort weer eens installeren, kijken of het lukt. Al gegoogled naar een patch?
pi_65394158
Heb nu wel de 1.05DE Patch, maar die is voor de gewone Emergency, en niet voor Deluxe denk ik. Krijg iig de melding dat ie niet geinstalleerd is

Stond ook ergens als tip om het programma als administrator uit te voeren, maar die is disabled
pi_65394668
Jeej, ik heb de gewone nog op dvd liggen in het archief Kijken of die wel wil
pi_65395391
Ik geef het op
pi_65420514
Vreemd, bij mij werkt het wel gewoon op Vista. Alles gepatcht enzo natuurlijk..

Iemand trouwens tips voor mods extra missies? LA heb ik zo goed als uitgespeeld en NL-mod vind ik 3x niks.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_65426362
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef Kinz het volgende:
Vreemd, bij mij werkt het wel gewoon op Vista. Alles gepatcht enzo natuurlijk..
Misschien maar eens opzoek naar legale versie, zou zo maar kunnen dat de crack dwarsligt
pi_65429155
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Misschien maar eens opzoek naar legale versie, zou zo maar kunnen dat de crack dwarsligt
Daar hoef je geen moeite voor te doen, ik heb 'm ook stiekem.

Ik ben overigens maar begonnen met emergency 3, zag dat daar nog wat totalie conversies voor zijn gemaakt
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_65430970
Met deze 'drukte' kunnen we binnenkort weer gaan multiplayen 8)
pi_65431016
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Als ik het werkend krijg
pi_65434540
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Kan dat met de illegale versie?

Of is ie nog voor 5 euries te krijgen?
pi_65434812
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:18 schreef Kinz het volgende:
Kan dat met de illegale versie?

Of is ie nog voor 5 euries te krijgen?
Kan gewoon
pi_65436055
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Kan gewoon
Vet! Ik ga het meteen proberen!
pi_65437148
Piles en ik hebben al eens een paar keer gemultiplayered, gewoon zorgen dat je beide dezelfde versies hebt.
pi_65439910
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef MaxMark het volgende:
Piles en ik hebben al eens een paar keer gemultiplayered, gewoon zorgen dat je beide dezelfde versies hebt.
Tof was dat

Net ff uitdaging gedaan, 94350, en toen opeens controle kwijt
pi_65444774
hey we leven weer

speel alweer tijdje met de nieuwe LAMOD op laptop (win vista)
Spele tegenwoordig alleen nog maar medium
is wel lachen, ene grote brand naar de andere of rellen die gelijk uitlopen.

Wel vet in de nieuwe LAMOD is dat als je met een agent je wapen trekt en dan een dader aanklikt dan gaat die door zijn knieen
Gewapende gasten wordt een schietpartij
Ik luister NL-Talig
pi_65464668
Hey Kinz, wat heb jij precies allemaal geinstalleerd? Emergency 4 Deluxe of gewoon? En welke patches / instellingen allemaal? Heb nu vakantie, dus wil het werkend hebben

Welkom terug Crazy-M
Grote branden
Rellen
pi_65465014
zal zo weer even laden op mn laptop

en welkom terug?
Ik ben nooit weggeweest
Ik luister NL-Talig
pi_65473910
Ik heb de Deluxe editie nu ook in bestelling staan. Verwacht dat 'ie binnen twintig minuutjes op de deurmat ligt.
pi_65473950
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb de Deluxe editie nu ook in bestelling staan. Verwacht dat 'ie binnen twintig minuutjes op de deurmat ligt.
Heb je ook Vista toevallig? Dan wil ik graag weten hoe je het werkend krijgt
pi_65474007
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Heb je ook Vista toevallig? Dan wil ik graag weten hoe je het werkend krijgt
Ja. En ik meen me te herinneren dat ik het al eerder gespeeld heb op deze PC. Dus het moet gaan lukken...hoop ik
pi_65477364
Nou, tot nog toe nog helemaal niks dus... Maar we blijven proberen.
pi_65479849
Piles ik werk ook op vista hoor

heb je 64bit of 32 bit ?
Ik luister NL-Talig
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:09:44 #149
67385 ROG
Go on, say it.
pi_65488929
Dus iemand heeft het werkend op Vista? Het was altijd wel een leuke game, vanmiddag eventjes naar kijken..
pi_65489905
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:09 schreef ROG het volgende:
Dus iemand heeft het werkend op Vista? Het was altijd wel een leuke game, vanmiddag eventjes naar kijken..
jah, ik
Ik luister NL-Talig
pi_65491044
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 06:20 schreef Crazy-M het volgende:
Piles ik werk ook op vista hoor

heb je 64bit of 32 bit ?
Home Premium 64
Ik wil ook
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:14:41 #152
67385 ROG
Go on, say it.
pi_65491636
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah, ik
Zonder patches/workarounds/updates/etc?
pi_65503207
Er is nu ook een speciale Helmond mod.
Een volledig nederlandse mod !!!!
versie 1.4 op dit moment.
Te bekijken op het emergency4.nl forum.
Ik luister NL-Talig
pi_65526819
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef Piles het volgende:

[..]

Home Premium 64
Ik wil ook
Ik heb emergency 4 gewoon, duitse versie enzo. Patches eroverheen gerost en toen exe van GCW geplukt.

Vista 32, dat dan weer wel. Wellicht ligt het daar aan.
pi_65527510
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef ROG het volgende:

[..]

Zonder patches/workarounds/updates/etc?
alleen de officiele 1.3 patches ivm de hoppah lamod
Ik luister NL-Talig
pi_65568799
Heb alles iig nu goed werkend op XP, dus de nieuwste LA Mod ook Wel ff wennen zeg

Hoe los je trouwens die zelfmoordpoging op (springer uit die flat). Heb er een kussen ondergegooid, maar er gebeurt niet veel
pi_65569659
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
Er is nu ook een speciale Helmond mod.
Een volledig nederlandse mod !!!!
versie 1.4 op dit moment.
Te bekijken op het emergency4.nl forum.
Heb m nu ook, en hij is goed
pi_65574099
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
Heb alles iig nu goed werkend op XP, dus de nieuwste LA Mod ook Wel ff wennen zeg

Hoe los je trouwens die zelfmoordpoging op (springer uit die flat). Heb er een kussen ondergegooid, maar er gebeurt niet veel
LAmod is echt meesterlijk, veel fijner werken dan het originele spel

Zelfmoordpoging moet in principe gewoon met dat kussen werken, je hoeft verder ook niemand af te voeren ofzo.
pi_65574235
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:02 schreef Kinz het volgende:
LAmod is echt meesterlijk, veel fijner werken dan het originele spel
Zeker
Maar die Helmond-mod heeft ook wel wat, alarmeren zoals het in Nederland gaat
quote:
Zelfmoordpoging moet in principe gewoon met dat kussen werken, je hoeft verder ook niemand af te voeren ofzo.
Ja, toch wel. Nou ja, dan maar eens geduld hebben

Vista heb ik opgegeven trouwens, heb het exact hetzelfde als op XP gedaan, en het werkt niet Zal wel aan de 64-bits liggen
pi_65595221
Ik heb nu 3 ook weer geinstalleerd, zat daar overigens een modinstaller bij? Geloof dat ik een wat geriptere versie heb
pi_65596220
Goed, allemaal zwaar kut dus rips enzo,

op bol staat EM3 en 4 te koop voor 6,99 ex verzendkosten.

*Raboreader pakt
pi_65609334
Ik snap niet dat zo'n geniaal spel nooit echt groot is geweest hier.
pi_65609457
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:30 schreef MaxMark het volgende:
Ik snap niet dat zo'n geniaal spel nooit echt groot is geweest hier.
sixteen heeft gee nmoeite gedaan voor reclame en dergelijke,
daarnaast is de support klote en is het een duits gebasseerde spel
Ik luister NL-Talig
pi_65609900
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

sixteen heeft gee nmoeite gedaan voor reclame en dergelijke,
daarnaast is de support klote en is het een duits gebasseerde spel
Plus dat het er niet uit ziet, en het vol met bugs zit
pi_65610281
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:

[..]

het er niet uitzien ... daar ben ik niet helemaal mee eens.

Graphics kunnen wel beter maar het stoort niet. Je kijkt van bovenaf en het ziet er redelijk goed uit.

wat ik dus wel mis is het volgende:

Bij een brandende huis ramen in kunnen slaan (net als bij firedepartment)
Wat meer realistischere verkeer in de stad.
Verschillende types gewonde bij een ongeluk. Als je er nu gelijk bij bent kun je opladen en wegsturen

dit zijn de eerste 3 die in me opkomt, maar zijn nog zoveel meer dingen
Ik luister NL-Talig
pi_65610292
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat eerste vind ik nog wel meevallen, vooral als je de leeftijd en het budget van het spel in gedachten houdt.
pi_65610364
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dat eerste vind ik nog wel meevallen, vooral als je de leeftijd en het budget van het spel in gedachten houdt.
Jah, daar heb je wel gelijk in ja

Maar vind het wel tijd voor een deel 5 eigenlijk
pi_65611141
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Jah, daar heb je wel gelijk in ja

Maar vind het wel tijd voor een deel 5 eigenlijk
Volgens mij komt die nooit, was meegedeeld op de 16T-forums..
pi_65611211
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Volgens mij komt die nooit, was meegedeeld op de 16T-forums..

Dan maar hopen op zo'n soort project als OpenTTD

Maareh, wanneer gaan we weer multiplayer doen?
pi_65611499
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan maar hopen op zo'n soort project als OpenTTD

Maareh, wanneer gaan we weer multiplayer doen?
Zodra het hier werkt
Heb nu ook via bol.com 3+4 bestelt. Dat is toch maar liefst ¤1 duurder dan wanneer je maar één van die twee bestelt.
pi_65611564
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Zodra het hier werkt
Heb nu ook via bol.com 3+4 bestelt. Dat is toch maar liefst ¤1 duurder dan wanneer je maar één van die twee bestelt.
Jij zit ook met Vista zeker?
Gelukkig hebben m'n ouders nog een pc met XP staan En anders moet ik maar eens opzoek naar een VirtualPC-oplossing, dat kan ook
pi_65611633
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Jij zit ook met Vista zeker?
Gelukkig hebben m'n ouders nog een pc met XP staan En anders moet ik maar eens opzoek naar een VirtualPC-oplossing, dat kan ook
Ja, maar ik weet toch 95% zeker dat ik het al eerder heb gespeeld op deze PC met Vista. Ik lees ook veel op andere forums dat het de ene gewoon lukt zonder problemen en de ander krijgt het gewoon niet aan de praat. Gewoon pech?
pi_65611657
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet toch 95% zeker dat ik het al eerder heb gespeeld op deze PC met Vista. Ik lees ook veel op andere forums dat het de ene gewoon lukt zonder problemen en de ander krijgt het gewoon niet aan de praat. Gewoon pech?
Ja, ik weet het ook niet. Misschien 32/64-bits, misschien willekeur
pi_65715760
Jaaa, dat was 'em. Vandaag heb ik dus 3+4 binnengekregen en meteen geïnstalleerd. Kreeg precies hetzelfde resultaat; een zwart beeld en dan weer terug in Windows.
Toen bedacht ik me ineens dat ik sinds de laatste keer dat ik het geïnstalleerd heb, mijn pc heb geformatteerd. Dus ook alle drivers waren weg. Oplossing: Nieuwste drivers voor videokaart installeren
pi_65715783
Hmm, mss ook maar eens de nieuwste ophalen dan
pi_65715788
Ohja, gewoon Vista 32-bits. Oude videokaart, Radeon X550.
pi_65715802
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef MaxMark het volgende:
Ohja, gewoon Vista 32-bits. Oude videokaart, Radeon X550.
Hopen dat het met 64 ook werkt dan
pi_65720242
Er zijn nbevestige berichten at 16T opzoek is naar nieuwe meewerkers voor EM5.
Ik luister NL-Talig
pi_65726482
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
Er zijn nbevestige berichten at 16T opzoek is naar nieuwe meewerkers voor EM5.
Wat is je bron? Ik kan niet wachten op EM5, heb alle delen meerdere malen uitgespeelt
pi_65726536
Sorry, heb het al gevonden! Opvallend is dat ze ook een Nintendo DS en Xbox 360 programmeur zoeken.
http://www.sixteen-tons.de/jobs.html
pi_65733067
Dat ze mensen zoeken, wil toch niet meteen zeggen dat het voor EM5 is? Of staat ergens anders nog een bericht erover?
pi_65789056
Mja,
ik zal er ff forum bijzoeken dat ik erover gevonden had
Ik luister NL-Talig
pi_65796756
Ik kan niet wachten, EM5 móet er komen!

Dit maal mét reclamecampagne!
pi_65798524
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:53 schreef Kinz het volgende:
Ik kan niet wachten, EM5 móet er komen!

Dit maal mét reclamecampagne!
Idd. Hypen, die zooi.
pi_65798541
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:47 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Idd. Hypen, die zooi.
Zou wel tof zijn
pi_65802510
Als ze nu nog moeten beginnen met EM5, duurt dat nog kei lang.

Tevens TVP, goed spel
pi_65802785
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Jah, dat wel Maar vind het al heel wat áls EM5 echt komt
pi_65803547
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:

Tevens TVP, goed spel
ligt eraan of ze echt van 0 af aan beginnen of gewoon de em4 als basis pakken
Ik luister NL-Talig
pi_65805168
Dan hoop ik eigenlijk opnieuw. Emergency 4 is goed, maar het moet gewoon een hele nieuwe game worden, niet iets wat erop lijkt. Ik zocht pas trouwens nog via Google naar Emergency 5, en op een forum kwam ik tegen dat emergency5.de al sinds 2006 is geregistreerd sinds 16 tons.
pi_65805209
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik zocht pas trouwens nog via Google naar Emergency 5, en op een forum kwam ik tegen dat emergency5.de al sinds 2006 is geregistreerd sinds 16 tons.
Is niet zo heel gek Kost niks, en dan kun je beter zorgen dat het domein alvast hebt ookal doe je er niks mee. Als je hem later wilt kopen kost het iets meer
pi_65808763
Hey,

Ik heb al heel de EM reeks uitgespeeld maar heb nog nooit online gespeeld. Heeft er iemand goesting om nekeer online te spelen me mij? Kheb EM4 v1.3 de

En van LAmod hebk v1.8
pi_66186197
KICK
Update van de Helmond mod
Ik luister NL-Talig
pi_66189101
"Helmond mod" klinkt gewoon niet stoer.
pi_66207153
Toch eens downloaden, ik werk in Helmond, dus dat is toch wel erg gaaf. Maar is het level aangepast, of alleen de voertuigen, personages, geluiden enzo? En heeft iemand wat screens? Ben te lui om te zoeken
pi_66215301
deel van de stad is nagemaakt
Ik luister NL-Talig
pi_66590923
Vanavond weer ff gespeeld Maar wordt toch tijd voor deel 5 zeg. Crashes elke keer
En ook graag zelf kunnen bepalen welke incidenten allemaal kunnen gebeuren
pi_66601516
Ik zit nu bij EM4 weer in die tussendoor-missie waar je 3 misdadigers moet oppakken. Al een uur gespeeld en geen enkele misdadiger geweest
Wel was er op een gegeven moment iemand gewond en daar werd een oproep voor gedaan, toen ik ernaast iemand zag staan met getrokken pistool. Die heb ik dan maar afgevoerd, maar leverde ook niks op. Ik denk dat ik het level maar even overnieuw moet beginnen
pi_66605561
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu bij EM4 weer in die tussendoor-missie waar je 3 misdadigers moet oppakken. Al een uur gespeeld en geen enkele misdadiger geweest
Wel was er op een gegeven moment iemand gewond en daar werd een oproep voor gedaan, toen ik ernaast iemand zag staan met getrokken pistool. Die heb ik dan maar afgevoerd, maar leverde ook niks op. Ik denk dat ik het level maar even overnieuw moet beginnen
Inderdaad, heb ik ook een keer gehad
Ik luister NL-Talig
pi_69094103
Kick
Heb de LA Mod nu helemaal ontdekt Dus speel het weer volop
pi_69157858
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Piles het volgende:
Kick
Heb de LA Mod nu helemaal ontdekt Dus speel het weer volop
Kleine kick haha
ook al lang niet meer gespeeld
Ik luister NL-Talig
pi_69158112
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Kleine kick haha
ook al lang niet meer gespeeld
Het is het enige wat ik nu speel
Zou alleen wel eens een andere map willen, maar die zijn er niet volgens mij
pi_69159521
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is het enige wat ik nu speel
Zou alleen wel eens een andere map willen, maar die zijn er niet volgens mij
dat heb ik dus ook.
dus daarom ff niet meer gespeeld.
Ik luister NL-Talig
  maandag 18 mei 2009 @ 19:49:50 #203
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_69161627
Hey,
Ik speel EM4 ook zo af en toe.
Voor de LAmod kan je hier een nieuwe Freeplay map downloaden.
Zorgt voor wat afwisseling.

Deze map werkt alleen met de LAmod, helaas niet met andere mods.
De installatie instructies staan er in het Nederlands bij.
Succes!
Blimps are pretty pimp!
pi_69163549
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef sir_DERFEL het volgende:
Hey,
Ik speel EM4 ook zo af en toe.
Voor de LAmod kan je hier een nieuwe Freeplay map downloaden.
Zorgt voor wat afwisseling.

Deze map werkt alleen met de LAmod, helaas niet met andere mods.
De installatie instructies staan er in het Nederlands bij.
Succes!
thanks voor de tip
ken je hem al ?
Ik luister NL-Talig
  maandag 18 mei 2009 @ 22:01:34 #205
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_69168421
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

thanks voor de tip
ken je hem al ?
Het is een erg leuke map met o.a. een militaire basis, een stukje bos met kampeerders en natuurlijk de bekende police station, fire dep. en hospital. al zit het fire department naar mijn idee teveel in de linkerbovenhoek van de map. als er een brand ergens rechts onder is, duurt het even voor de brandweer er is..

Verder is het een mooie map
Blimps are pretty pimp!
pi_69168619
Toffe map wel ja
Heb tegenwoordig een ambulancepost ergens in de map, met daarbij ook een Snel-interventievoertuig (Heavy-Equipement + aanhanger), werkt wel mooi
pi_69177277
ik zal vanavond is even kijken en anders vast dit weekend wel een keer haha
jammer dat de maker van de helmond mod is overleden
Ik luister NL-Talig
pi_69177734
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
jammer dat de maker van de helmond mod is overleden
Ja, dat was wel ff schrikken ja
pi_69177765
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 08:10 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, dat was wel ff schrikken ja
tjah, kende hem kwa naam ook van mn werk, heb zijn user account aangemaakt
Ik luister NL-Talig
pi_69429025
vanavon weer is proberen. Buiten de lamod nog meer leuke mods ?
Ik luister NL-Talig
pi_69454844
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
vanavon weer is proberen. Buiten de lamod nog meer leuke mods ?
Ben ook wel benieuwd, ik ken alleen LA-mod en Helmond/NL-mod op dit moment
Is het gelukt met die nieuwe map trouwens? Is wel een leuke afwisseling
pi_69455077
jah, is goed gegaan
werkte ook lekker.

Gister alleen een GRIP 2 situatie haha
Zat niet goed op te letten.
Ik schakel standaard die waterkanonnen uit op de pompwagens.

Kreeg een bosbrandje bij die camping. Stukje bos net naast vila stond in de hens.
Dus ik stuur 1 pompwagen en zet de mannetjes op het vuur.
Alleen vuur begon aan buiten kant uit te breiden dus gelijk assistentie opgeroepen. Maar eer dat die er was was de fik nog verder uitgebreid. Uiteindelijk was mijn eerste inzetvoertuig omsingeld door brand, brand was verder naar de camping, 7 gewonde ivm ontplofte autos ... Totale bosgebied helemaal uitgefikt haha
Ik luister NL-Talig
pi_69455191
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
Gister alleen een GRIP 2 situatie haha

Waarom die kanonnen uit trouwens? Realisme?
Wat ik wel jammer vind is dat er maar 4 man op een TS zit, zeker nu je splitsingen in je slangen kunt maken.
Zulke branden zijn wel het tofste om te doen trouwens Behalve als je Uitdadiging doet dan, want dan ben je gelijk klaar
pi_69455278
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:49 schreef Piles het volgende:

[..]

Waarom die kanonnen uit trouwens? Realisme?
Wat ik wel jammer vind is dat er maar 4 man op een TS zit, zeker nu je splitsingen in je slangen kunt maken.
Zulke branden zijn wel het tofste om te doen trouwens Behalve als je Uitdadiging doet dan, want dan ben je gelijk klaar
splitsing ?
Hmm nog niet bekeken

jah is idd iets meer realisme.
vond wel mooi man, had echt maar heel klein ingezet in het begin, maar toen ik zag dat het niet meer te houden was ....

Had uiteindelijke inzet:
4 pompwagens
2 autospuiten
ovd
vliegtuig
materiaalwagen
grote ambu truck
Ik luister NL-Talig
pi_69455372
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
splitsing ?
Hmm nog niet bekeken
Brandweerman met aangesloten slang aanklikken -> Knop met die rode buizen. Dan legt ie een splitsing neer, en daar kunnen weer 2 slangen op Kun je ook dubbel zo ver komen met je slangen natuurlijk, wel handig in het bos
quote:
Had uiteindelijke inzet:
4 pompwagens
2 autospuiten
Wat is bij jou het verschil tussen die 2? Ik zet tegenwoordig alleen maar die Firetruck 1 & 2 in, en een SIV (watertender) vanuit het midden van de map ergens
pi_69455483
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Brandweerman met aangesloten slang aanklikken -> Knop met die rode buizen. Dan legt ie een splitsing neer, en daar kunnen weer 2 slangen op Kun je ook dubbel zo ver komen met je slangen natuurlijk, wel handig in het bos
[..]

Wat is bij jou het verschil tussen die 2? Ik zet tegenwoordig alleen maar die Firetruck 1 & 2 in, en een SIV (watertender) vanuit het midden van de map ergens
pompwagens: Firetruck 1 en 2
autospuit is die met dat waterkanon op dak
Crashtenders gebruik ik eigenlijk nooit. Stond gister wel op het punt
Ik luister NL-Talig
pi_69455591
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
pompwagens: Firetruck 1 en 2
autospuit is die met dat waterkanon op dak
Crashtenders gebruik ik eigenlijk nooit. Stond gister wel op het punt
Crashtenders gebruik ik ook nooit nee Maar wat jij een autospuit noemt heet in Emergency een watertender (toch?)
pi_69455668
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef Piles het volgende:

[..]

Crashtenders gebruik ik ook nooit nee Maar wat jij een autospuit noemt heet in Emergency een watertender (toch?)
o zo,

klopt.

Anders op www.emergency4.nl bij onderdeel MODS kijken.
Ook bij reportages staan diverse mods.

1 hele goede lijkt mij winterberg mod
Ik luister NL-Talig
pi_69455740
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
1 hele goede lijkt mij winterberg mod
Oh ja, die moest ik nog steeds eens dowloaden Vanavond maar eens doen
pi_69455799
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Oh ja, die moest ik nog steeds eens dowloaden Vanavond maar eens doen
staat nog ergens een goede saarlandmod ofzoiets
Ik luister NL-Talig
pi_69465909
Die WinterbergMod ziet er goed uit zeg
Maar ik snap er helemaal niks van
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 mei 2009 @ 20:10:47 #222
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_69465943
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
Die WinterbergMod ziet er goed uit zeg
Maar ik snap er helemaal niks van
Het besturingssysteem zorgt voor flink wat problemen bij mij.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_69466026
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het besturingssysteem zorgt voor flink wat problemen bij mij.
Hij draait goed hier, en ik heb wat brandweerwagens gealarmeerd, maar verder geen idee hoe of wat
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 mei 2009 @ 20:14:05 #224
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_69466074
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Hij draait goed hier, en ik heb wat brandweerwagens gealarmeerd, maar verder geen idee hoe of wat
Zo ver kom ik niet eens.
pi_69466114
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zo ver kom ik niet eens.
Wat doet ie dan niet? Kom je wel in het spel? En dan gewoon zo'n bureau aanklikken toch
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 mei 2009 @ 20:16:12 #226
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_69466156
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Piles het volgende:

[..]

Wat doet ie dan niet? Kom je wel in het spel? En dan gewoon zo'n bureau aanklikken toch
En daar stopt het bij mij. Geen verwijzingen naar voertuigen e.d.
pi_69466189
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En daar stopt het bij mij. Geen verwijzingen naar voertuigen e.d.
Oh, lastig Wel nieuwste patch enzo gedaan? En die 2 installs (eerst de MOD, en daarna die updater)?
pi_69466277
ik zal die winterbergmod ook is downloaden
Ik luister NL-Talig
pi_69466365
gelukkig is die mod niet zo groot
Ik luister NL-Talig
pi_69467635
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
gelukkig is die mod niet zo groot

http://www.jogggel.de/wib/downloads/WinterbergWinter2009.pdf
Iets van uitleg, maar jammer dat die hele mod en uitleg in het Duits is
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 mei 2009 @ 20:53:56 #231
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_69467751
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Piles het volgende:

[..]

Oh, lastig Wel nieuwste patch enzo gedaan? En die 2 installs (eerst de MOD, en daarna die updater)?
Ah, de updater...... die moet ik eens proberen dan.
pi_69468044
FF de screens van net
Gemaakt op laptop:

Gasexplosie:

1ste blusgroep:

2de ontploffing

Inzet hoogwerker + OVD

Wegafsluitingen:

Totaal overzicht:

Inzet ongeluk:

Inzet demonstratie:

[ Bericht 6% gewijzigd door Crazy-M op 28-05-2009 20:28:17 ]
Ik luister NL-Talig
pi_69468110
Jij bent niet van de zachte aanpak, gewoon neerschieten die demonstranten
pi_69468530
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
Jij bent niet van de zachte aanpak, gewoon neerschieten die demonstranten
nope
netjes gearresteerd
moet je maar is doen, wapen trekken, dan arresteren
Soms gebruiken ze alsnog geweld, maar anders gaan ze door de knieen

en zo ziet het er btw als repo uit:
http://www.emergency4.nl/(...)monstratie-t833.html
Ik luister NL-Talig
pi_69468638
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef Piles het volgende:

[..]

http://www.jogggel.de/wib/downloads/WinterbergWinter2009.pdf
Iets van uitleg, maar jammer dat die hele mod en uitleg in het Duits is
ik ga het is proberen
Kijken of ik eruit kom
Ik luister NL-Talig
pi_69469698
jaja, ik kon een gewonde persoon wegbrengen haha
toen kreeg ik vogelgriep en wist ik het niet meer
Ik luister NL-Talig
pi_69470208
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
jaja, ik kon een gewonde persoon wegbrengen haha
toen kreeg ik vogelgriep en wist ik het niet meer
Toch handig dat ze er een goede handleiding bij gemaakt hebben
pi_69471988
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:54 schreef Piles het volgende:

[..]

Toch handig dat ze er een goede handleiding bij gemaakt hebben
inderdaad
kijk morgen wel weer ff
Ik luister NL-Talig
pi_69502755
Zo, weer eens poging doen
pi_69503070
Ja, fuck it, die mod is toch niet te begrijpen
pi_69503394
Ben trouwens bezig met een groot topic op emergency4 forum.
Kijk maar ff:

http://www.emergency4.nl/(...)ongevallen-t835.html
Ik luister NL-Talig
pi_69503561
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ben trouwens bezig met een groot topic op emergency4 forum.
Kijk maar ff:

http://www.emergency4.nl/(...)ongevallen-t835.html
Ah, tof

Weet jij trouwens hoe je een brand met gevaarlijke stoffen aanpakt? Brandweer met ademlucht helpt daar ook niet bij
pi_69503630
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Ah, tof

Weet jij trouwens hoe je een brand met gevaarlijke stoffen aanpakt? Brandweer met ademlucht helpt daar ook niet bij
beste is met een waterkanon de "lek" cool houden. Wanneer de wolk weg is gelijk met manschappen aantreden
Ik luister NL-Talig
pi_69503649
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

beste is met een waterkanon de "lek" cool houden. Wanneer de wolk weg is gelijk met manschappen aantreden
Hm, ok Jammer dat het niet anders kan
pi_69504076
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Piles het volgende:

[..]

Hm, ok Jammer dat het niet anders kan
inderdaad, liefste zal ik het ook met mannetjes doen
maar die kunnen geen brandslang
Ik luister NL-Talig
pi_69504126
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

inderdaad, liefste zal ik het ook met mannetjes doen
maar die kunnen geen brandslang
Nee, idd. Daarom doe ik het nu met 'gewone' mannetjes, en die behandel ik dan maar
pi_69504497
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:52 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee, idd. Daarom doe ik het nu met 'gewone' mannetjes, en die behandel ik dan maar
lol
ik ga weer ff plaatjes schiete
Ik luister NL-Talig
pi_69505964
pffft, eerste melding: Brand wat grote brand werd.
2de melding: gasexplosie
3de melding bosbrandje

ging weer lekker
Ik luister NL-Talig
pi_69506048
Is daar geen mod voor trouwens, dat je alleen nog maar branden hebt
pi_69506123
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
Is daar geen mod voor trouwens, dat je alleen nog maar branden hebt
kun je aanpassen in config bestand
Ik luister NL-Talig
pi_69506140
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Hoe? Waar?
Zal zo eens kijken
pi_69506254

Die kan ik niet onthouden
Ik luister NL-Talig
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:09:20 #253
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69506869
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Wil ik ook! Klote politie en ambulance de hele tijd
pi_69506891
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef TommyGun het volgende:

[..]

ik zal morgen wel is zoeken
ga nu mn bed zoeken
Ik luister NL-Talig
pi_69506898
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Vooral politie Daar moet je iedere keer achteraan
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik zal morgen wel is zoeken
ga nu mn bed zoeken
Succes met zoeken
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:02:18 #256
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69536139
quote:
Die dus

ik moest nog opzoeken jah
Heb gewerkt aan mijn topic
staat nu ook ambulance bij
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:11:47 #258
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69553491
Het begint wel te vervelen, zelfs de LA mod..
pi_69556427
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:11 schreef TommyGun het volgende:
Het begint wel te vervelen, zelfs de LA mod..
heb je die andere nieuwe map ook gebruikt?
vaak speel ik het gewoon een maand niet meer en dan weer wel
om dus verveling tegen te gaan
Ik luister NL-Talig
pi_71410192
Heb net La mod uitgepeelt,,, en nu wil ik nog meer missies:D

bij welke mod ken dat?
pi_71410988
.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:46:16 #262
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_71449361
Gisteren voor het eerst begonnen met deze game.
Wel geinig...

Als jullie de campaing levels niet zat zijn, ga je dan niet continues play doen? Das toch ook wel aardig?
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:48:21 #263
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71450693
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:43 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

heb je die andere nieuwe map ook gebruikt?
vaak speel ik het gewoon een maand niet meer en dan weer wel
om dus verveling tegen te gaan
Uiteraard. Maar idd, paar weken niet spelen en dan is 't weer leuk.

Doe tegenwoordig veel 'Oneindig spel' met LA mod en dan alleen brandweer / ambu missies
pi_71453665
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar idd, paar weken niet spelen en dan is 't weer leuk.

Doe tegenwoordig veel 'Oneindig spel' met LA mod en dan alleen brandweer / ambu missies
ik gebruik echt alle missies gewoon.
weer tijdje niet meer gespeeld, wordt weer vakantie dus nog minder kans denk ik dat ik ga spelen haha.
heb zelfs een tutorial topic niet helemaal afgemaakt in de tussentijd
moet ik nog steeds afmaken
Ik luister NL-Talig
  zondag 2 augustus 2009 @ 02:12:00 #265
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_71529745
Wauw,, na dit topic gelezen te hebben even gespeeld.

Maar wat een hectiek

ik zou graag willen dat hij pas naar de volgende "ramp" gaat als ik dat aangeef

Ik vind het vooral tof om de politie ed echt goed en netjes neer te zetten zeg maar

Is daar iets voor ?
pi_71529943
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 02:12 schreef Saninl het volgende:
Wauw,, na dit topic gelezen te hebben even gespeeld.

Maar wat een hectiek

ik zou graag willen dat hij pas naar de volgende "ramp" gaat als ik dat aangeef

Ik vind het vooral tof om de politie ed echt goed en netjes neer te zetten zeg maar

Is daar iets voor ?
http://www.emergency4.nl/(...)-updated-3-t835.html
Misschien heb je er wat aan
Ik luister NL-Talig
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:17:08 #267
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_71530241
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 02:36 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

http://www.emergency4.nl/(...)-updated-3-t835.html
Misschien heb je er wat aan
Dat heb ik al gelezen, maar dat zijn meer tips.. Dat is niet een mod oid waardoor er maar 1 ongeval op het moment kan zijn
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:28:07 #268
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_73580091
Nogmaals,

Is er iets wat er voor zorgt dat ik gewoon op een knop (short-key) kan drukken en dat daarna pas het volgende gebeurt? Ik zou het graag willen weten. Want zelfs op gemakkelijk kan ik het niet bijhouden

Ik wil namelijk graag echt zo realistisch mogelijk doen, dus ook de straat goed afzetten enzo. En dat haal ik nu echt niet
pi_73580189
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:28 schreef Saninl het volgende:
Nogmaals,

Is er iets wat er voor zorgt dat ik gewoon op een knop (short-key) kan drukken en dat daarna pas het volgende gebeurt? Ik zou het graag willen weten. Want zelfs op gemakkelijk kan ik het niet bijhouden
Beter gaan spelen
pi_73580943
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Beter gaan spelen
Nou ja, als je alles realistisch wil doen haal je het op het gewone tempo niet lijkt me

Heb net de Winterberg Mod weer eens geprobeerd, maar wat hebben ze die ingewikkeld gemaakt zeg
pi_74346445
Godverdoeme,
dan krijg die vuurwerkfabriek niet meer uitgespeeld
Te veel doodden.
de brand heb ik continu goed onder controle. Maar juist die slachtoffers
heb echt minimum aan brandweer eenheden misschien daaraan ligt, maar wel iedereen is bezig.
heb als volgt:

1 tankautospuit die de loods links van de map nat houdt, brw man eruit slang of brandblusser en die stel ik zo neer dat hij daar kan beginnen met blussen.
2 tankautospuiten die naar het huis gaan dat instort. daar gelijk blussen, met de 2 brw mannen eerst de mensen bij de autos weghalen. dat huis kan verreken Dan daar de brand snel onder controle.
1 tankautospuit tussen de bank en de brandende flats. 1 man eruit, brandweerslang en bij de bank neerzetten.
1 ts met 3 man. 1 met ee nslang uitrusten en naar het kruispunt om te zorgen dat daar niet uitbreidt.
2 met knip apperatuur om mensen uit wrakken te halen.
1 Hoogwerker om de gewonde van boven af te halen.
het eerste kruispunt gebruik ik als verzamelplek. Daar laat ik alle ziekenautos en gewonde samen komen.
Brand elke keer onder controle en uit
Ik luister NL-Talig
pi_74346660
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
Godverdoeme,
dan krijg die vuurwerkfabriek niet meer uitgespeeld
Te veel doodden.
de brand heb ik continu goed onder controle. Maar juist die slachtoffers
heb echt minimum aan brandweer eenheden misschien daaraan ligt, maar wel iedereen is bezig.
heb als volgt:

1 tankautospuit die de loods links van de map nat houdt, brw man eruit slang of brandblusser en die stel ik zo neer dat hij daar kan beginnen met blussen.
2 tankautospuiten die naar het huis gaan dat instort. daar gelijk blussen, met de 2 brw mannen eerst de mensen bij de autos weghalen. dat huis kan verreken Dan daar de brand snel onder controle.
1 tankautospuit tussen de bank en de brandende flats. 1 man eruit, brandweerslang en bij de bank neerzetten.
1 ts met 3 man. 1 met ee nslang uitrusten en naar het kruispunt om te zorgen dat daar niet uitbreidt.
2 met knip apperatuur om mensen uit wrakken te halen.
1 Hoogwerker om de gewonde van boven af te halen.
het eerste kruispunt gebruik ik als verzamelplek. Daar laat ik alle ziekenautos en gewonde samen komen.
Brand elke keer onder controle en uit
Heb je een linkje naar het level dat je bedoelt? Even voor de beeldvorming, want ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.

Oh, en "doodden" is wel een erg lelijke spelling

[ Bericht 3% gewijzigd door MaxMark op 03-11-2009 13:12:04 ]
pi_74348265
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar het level dat je bedoelt? Even voor de beeldvorming, want ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.

Oh, en "doodden" is wel een erg lelijke spelling
slachtoffers
plaatjes ter verduidelijking komen eraan.
vind wel 1 van de leukste missies. Veel te doen enzo

Uploaden lukt niet

ehm is dacht ik missie 15. zal ff zoeken naar link
Ik luister NL-Talig
pi_74350125
En al weer gehaald haha, mn tankautospuiten omgewisseld voor die pompwagens
Ik luister NL-Talig
pi_74357115
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
En al weer gehaald haha, mn tankautospuiten omgewisseld voor die pompwagens
Kon het huis nog verekken? Er liggen namelijk 3 slachtoffers in
pi_74368587
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Kinz het volgende:

[..]

Kon het huis nog verekken? Er liggen namelijk 3 slachtoffers in
klopt, maar normaal mislukt je missie niet als je ze laat liggen
heb ze er vandaag alle 3 uitgekregen nog haha. liep echt in 1 keer helemaal goed
Ik luister NL-Talig
pi_74393284
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

klopt, maar normaal mislukt je missie niet als je ze laat liggen
heb ze er vandaag alle 3 uitgekregen nog haha. liep echt in 1 keer helemaal goed
Kijk aan, lekker bezig. Ik ga ook maar eens aan 'n potje LAmod 1.9 beginnen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 5 november 2009 @ 11:16:10 #278
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_74413111
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Kinz het volgende:

[..]

Ik ben maar weer eens begonnen met de Helmond mod.
  donderdag 5 november 2009 @ 11:49:33 #279
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_74414229
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik ben maar weer eens begonnen met de Helmond mod.
Die kan ik dus echt niet spelen he, want al die afkortingen die ze gebruiken voor als ik bijvoorbeeld een brandweer nodig heb snap/ken ik niet
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 5 november 2009 @ 12:11:58 #280
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_74414979
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef Saninl het volgende:

[..]

Die kan ik dus echt niet spelen he, want al die afkortingen die ze gebruiken voor als ik bijvoorbeeld een brandweer nodig heb snap/ken ik niet
Welke snap je niet? Misschien kunnen we je helpen.
pi_74415811
is alleen jammer dat de mod nooit, maar dan ook nooit meer afgemaakt kan worden
Ik luister NL-Talig
pi_74415835
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Kinz het volgende:

[..]

heb gister de missie nog met die vliegtuig kaping uitgespeeld.
moet hierna volgens mij nog 2 missies
Ik luister NL-Talig
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 5 november 2009 @ 12:43:42 #283
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_74415853
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
is alleen jammer dat de mod nooit, maar dan ook nooit meer afgemaakt kan worden
Daar heb je helemaal gelijk in.
pi_74415919
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in.
hij was een indirecte collega van me als het ware. heb nog zijn useracc moeten verwijderen toen. maar kende hem verder ook niet
Ik luister NL-Talig
pi_74420093
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:59 schreef MaxMark het volgende:
Achterliggend verhaal?
De maker van de Helmond mod is overleden.
al bijna half jaar ofzo dacht ik
Ik luister NL-Talig
pi_74422021
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

De maker van de Helmond mod is overleden.
al bijna half jaar ofzo dacht ik
René Kuyt

Weet alleen niet waar hij aan is overleden. CrazyM, kun/wil jij daar iets meer over vertellen?
pi_74422323
Weet neit meer zeker maar savonds naar bed gegaan overdag neit meer wakker geworden.
dacht hartaanval. maar durf ik niet meer zeker te zeggen
Ik luister NL-Talig
pi_74423717
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
Weet neit meer zeker maar savonds naar bed gegaan overdag neit meer wakker geworden.
dacht hartaanval. maar durf ik niet meer zeker te zeggen
Brr, zeer spijtig.
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:11:37 #290
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_74443032
Er moeten echt meer mods uitkomen, en dan bedoel ik goeie mods zoals de LA mod, waar je nieuwe campaign missies hebt en zo.
pi_74443135
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:11 schreef TommyGun het volgende:
Er moeten echt meer mods uitkomen, en dan bedoel ik goeie mods zoals de LA mod, waar je nieuwe campaign missies hebt en zo.
of gewoon Emergency 5
maar dat zal wel niet
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:25:02 #292
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_74461721
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:21 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

of gewoon Emergency 5
maar dat zal wel niet
Aan het eind van de outro van EM4 schijnt een berichtje te staan met "To Be Continued" daarnaast, was Emergency5 ook al geregistreerd was op het net. Maar zeker daarvan ben ik niet.
pi_74462565
Heldenspel

Jammer dat ik hem niet kan spelen op deze pc
Feyenoord Rotterdam
pi_74565920
Woei,
ben bij het laatste level
die is wel MOEILIJK

heb ook de LAMOD 1.9 weer werkend ook wel gaaf
Ik luister NL-Talig
pi_74821388
Iemand zin om online te spelen? e.v.t. met mods?
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:42:32 #297
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78386271
Ben ik de enigste die de multiplayer enorm saai vindt?

Waarom hebben ze niet gedaan dat je gewoon tegelijk op een map bezig bent, met deze "Beurten" moet je telkens wachten, en dat vind ik saai. Overigens vind ik ook niet dat je met meer speelt, want je moet toch omstebeurt..
pi_78386369
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Saninl het volgende:
Ben ik de enigste die de multiplayer enorm saai vindt?

Waarom hebben ze niet gedaan dat je gewoon tegelijk op een map bezig bent, met deze "Beurten" moet je telkens wachten, en dat vind ik saai. Overigens vind ik ook niet dat je met meer speelt, want je moet toch omstebeurt..
Het is wel leuk om te zien hoe anderen het doen, maar de snelheid gaat er wel uit ja
Emergency 5 is aangekondigd trouwens, 4e kwartaal geloof ik
pi_78386411
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is wel leuk om te zien hoe anderen het doen, maar de snelheid gaat er wel uit ja
Emergency 5 is aangekondigd trouwens, 4e kwartaal geloof ik
Wtf, gaan ze nog door?

Hopen dat ze er nu wat meer promotie in gooien.
pi_78386492
quote:
Emergency dürfte dem einen oder anderen noch als recht brauchbare Rettungssimulation in Erinnerung sein. Jetzt wurde Nachschub enthüllt, denn Quadriga Games wird sich um einen neuen Teil kümmern. Für die Entwicklung wird kein ganz Unbekannter zuständig sein, denn sie wird von Ralph Stock geleitet, der auch schon für Emergency verantwortlich zeichnete. Der Genre-Mix mit Strategie-Anteil soll grob im vierten Quartal 2010 bei Koch Media erscheinen.
http://forum.deepsilver.com/forum/forumdisplay.php?f=413 schijnt hier te staan, maar kan er hier niet op
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 26 februari 2010 @ 01:08:59 #301
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_78464748
Dan post ik wel de 300ste post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')