Het is een erg leuke map met o.a. een militaire basis, een stukje bos met kampeerders en natuurlijk de bekende police station, fire dep. en hospital. al zit het fire department naar mijn idee teveel in de linkerbovenhoek van de map. als er een brand ergens rechts onder is, duurt het even voor de brandweer er is..quote:
Ja, dat was wel ff schrikken jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
jammer dat de maker van de helmond mod is overleden
tjah, kende hem kwa naam ook van mn werk, heb zijn user account aangemaaktquote:
Ben ook wel benieuwd, ik ken alleen LA-mod en Helmond/NL-mod op dit momentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
vanavon weer is proberen. Buiten de lamod nog meer leuke mods ?
quote:
splitsing ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom die kanonnen uit trouwens? Realisme?
Wat ik wel jammer vind is dat er maar 4 man op een TS zit, zeker nu je splitsingen in je slangen kunt maken.
Zulke branden zijn wel het tofste om te doen trouwensBehalve als je Uitdadiging doet dan, want dan ben je gelijk klaar
Brandweerman met aangesloten slang aanklikken -> Knop met die rode buizen. Dan legt ie een splitsing neer, en daar kunnen weer 2 slangen opquote:
Wat is bij jou het verschil tussen die 2?quote:Had uiteindelijke inzet:
4 pompwagens
2 autospuiten
pompwagens: Firetruck 1 en 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Brandweerman met aangesloten slang aanklikken -> Knop met die rode buizen. Dan legt ie een splitsing neer, en daar kunnen weer 2 slangen opKun je ook dubbel zo ver komen met je slangen natuurlijk, wel handig in het bos
[..]
Wat is bij jou het verschil tussen die 2?Ik zet tegenwoordig alleen maar die Firetruck 1 & 2 in, en een SIV (watertender) vanuit het midden van de map ergens
![]()
Crashtenders gebruik ik ook nooit neequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
pompwagens: Firetruck 1 en 2
autospuit is die met dat waterkanon op dak
Crashtenders gebruik ik eigenlijk nooit. Stond gister wel op het punt
o zo,quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Crashtenders gebruik ik ook nooit neeMaar wat jij een autospuit noemt heet in Emergency een watertender
(toch?)
staat nog ergens een goede saarlandmod ofzoietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, die moest ik nog steeds eens dowloadenVanavond maar eens doen
Het besturingssysteem zorgt voor flink wat problemen bij mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
Die WinterbergMod ziet er goed uit zeg
Maar ik snap er helemaal niks van
Hij draait goed hier, en ik heb wat brandweerwagens gealarmeerd, maar verder geen idee hoe of watquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het besturingssysteem zorgt voor flink wat problemen bij mij.
Zo ver kom ik niet eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij draait goed hier, en ik heb wat brandweerwagens gealarmeerd, maar verder geen idee hoe of wat
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doet ie dan niet? Kom je wel in het spel? En dan gewoon zo'n bureau aanklikken toch![]()
Oh, lastigquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En daar stopt het bij mij. Geen verwijzingen naar voertuigen e.d.
quote:
Ah, de updater...... die moet ik eens proberen dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, lastigWel nieuwste patch enzo gedaan? En die 2 installs (eerst de MOD, en daarna die updater)?
nopequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
Jij bent niet van de zachte aanpak, gewoon neerschieten die demonstranten![]()
ik ga het is proberenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
http://www.jogggel.de/wib/downloads/WinterbergWinter2009.pdf
Iets van uitleg, maar jammer dat die hele mod en uitleg in het Duits is
Toch handig dat ze er een goede handleiding bij gemaakt hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
jaja, ik kon een gewonde persoon wegbrengen haha![]()
toen kreeg ik vogelgriep en wist ik het niet meer
inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig dat ze er een goede handleiding bij gemaakt hebben
Ah, tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ben trouwens bezig met een groot topic op emergency4 forum.
Kijk maar ff:
http://www.emergency4.nl/(...)ongevallen-t835.html
beste is met een waterkanon de "lek" cool houden. Wanneer de wolk weg is gelijk met manschappen aantredenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, tof
Weet jij trouwens hoe je een brand met gevaarlijke stoffen aanpakt? Brandweer met ademlucht helpt daar ook niet bij
Hm, okquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beste is met een waterkanon de "lek" cool houden. Wanneer de wolk weg is gelijk met manschappen aantreden
inderdaad, liefste zal ik het ook met mannetjes doenquote:
Nee, idd. Daarom doe ik het nu met 'gewone' mannetjes, en die behandel ik dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, liefste zal ik het ook met mannetjes doen
maar die kunnen geen brandslang
lolquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, idd. Daarom doe ik het nu met 'gewone' mannetjes, en die behandel ik dan maar
kun je aanpassen in config bestandquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
Is daar geen mod voor trouwens, dat je alleen nog maar branden hebt![]()
ik zal morgen wel is zoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wil ik ook! Klote politie en ambulance de hele tijd![]()
![]()
Vooral politiequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wil ik ook! Klote politie en ambulance de hele tijd![]()
![]()
Succes met zoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal morgen wel is zoeken
ga nu mn bed zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |