klopt, maar normaal mislukt je missie niet als je ze laat liggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Kinz het volgende:
[..]
Kon het huis nog verekken? Er liggen namelijk 3 slachtoffers in
Kijk aan, lekker bezig. Ik ga ook maar eens aan 'n potje LAmod 1.9 beginnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, maar normaal mislukt je missie niet als je ze laat liggen![]()
![]()
heb ze er vandaag alle 3 uitgekregen nog haha. liep echt in 1 keer helemaal goed
Ik ben maar weer eens begonnen met de Helmond mod.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Kijk aan, lekker bezig. Ik ga ook maar eens aan 'n potje LAmod 1.9 beginnen.
Die kan ik dus echt niet spelen he, want al die afkortingen die ze gebruiken voor als ik bijvoorbeeld een brandweer nodig heb snap/ken ik nietquote:Op donderdag 5 november 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben maar weer eens begonnen met de Helmond mod.
Welke snap je niet? Misschien kunnen we je helpen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Die kan ik dus echt niet spelen he, want al die afkortingen die ze gebruiken voor als ik bijvoorbeeld een brandweer nodig heb snap/ken ik niet
heb gister de missie nog met die vliegtuig kaping uitgespeeld.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Kijk aan, lekker bezig. Ik ga ook maar eens aan 'n potje LAmod 1.9 beginnen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
is alleen jammer dat de mod nooit, maar dan ook nooit meer afgemaakt kan worden
hij was een indirecte collega van me als het ware. heb nog zijn useracc moeten verwijderen toen. maar kende hem verder ook nietquote:
De maker van de Helmond mod is overleden.quote:
René Kuytquote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De maker van de Helmond mod is overleden.
al bijna half jaar ofzo dacht ik
Brr, zeer spijtig.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
Weet neit meer zeker maar savonds naar bed gegaan overdag neit meer wakker geworden.
dacht hartaanval. maar durf ik niet meer zeker te zeggen
of gewoon Emergency 5quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:11 schreef TommyGun het volgende:
Er moeten echt meer mods uitkomen, en dan bedoel ik goeie mods zoals de LA mod, waar je nieuwe campaign missies hebt en zo.
Aan het eind van de outro van EM4 schijnt een berichtje te staan met "To Be Continued" daarnaast, was Emergency5 ook al geregistreerd was op het net. Maar zeker daarvan ben ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of gewoon Emergency 5
maar dat zal wel niet
Het is wel leuk om te zien hoe anderen het doen, maar de snelheid gaat er wel uit jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Saninl het volgende:
Ben ik de enigste die de multiplayer enorm saai vindt?
Waarom hebben ze niet gedaan dat je gewoon tegelijk op een map bezig bent, met deze "Beurten" moet je telkens wachten, en dat vind ik saai. Overigens vind ik ook niet dat je met meer speelt, want je moet toch omstebeurt..
Wtf, gaan ze nog door?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel leuk om te zien hoe anderen het doen, maar de snelheid gaat er wel uit ja
Emergency 5 is aangekondigd trouwens, 4e kwartaal geloof ik
http://forum.deepsilver.com/forum/forumdisplay.php?f=413 schijnt hier te staan, maar kan er hier niet opquote:Emergency dürfte dem einen oder anderen noch als recht brauchbare Rettungssimulation in Erinnerung sein. Jetzt wurde Nachschub enthüllt, denn Quadriga Games wird sich um einen neuen Teil kümmern. Für die Entwicklung wird kein ganz Unbekannter zuständig sein, denn sie wird von Ralph Stock geleitet, der auch schon für Emergency verantwortlich zeichnete. Der Genre-Mix mit Strategie-Anteil soll grob im vierten Quartal 2010 bei Koch Media erscheinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |