Home Premium 64quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:20 schreef Crazy-M het volgende:
Piles ik werk ook op vista hoor
heb je 64bit of 32 bit ?
Ik heb emergency 4 gewoon, duitse versie enzo. Patches eroverheen gerost en toen exe van GCW geplukt.quote:
alleen de officiele 1.3 patches ivm de hoppah lamodquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef ROG het volgende:
[..]
Zonder patches/workarounds/updates/etc?
Heb m nu ook, en hij is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
Er is nu ook een speciale Helmond mod.
Een volledig nederlandse mod !!!!
versie 1.4 op dit moment.
Te bekijken op het emergency4.nl forum.
LAmod is echt meesterlijk, veel fijner werken dan het originele spelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
Heb alles iig nu goed werkend op XP, dus de nieuwste LA Mod ookWel ff wennen zeg
![]()
Hoe los je trouwens die zelfmoordpoging op (springer uit die flat). Heb er een kussen ondergegooid, maar er gebeurt niet veel
Zekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:02 schreef Kinz het volgende:
LAmod is echt meesterlijk, veel fijner werken dan het originele spel
Ja, toch wel. Nou ja, dan maar eens geduld hebbenquote:Zelfmoordpoging moet in principe gewoon met dat kussen werken, je hoeft verder ook niemand af te voeren ofzo.
sixteen heeft gee nmoeite gedaan voor reclame en dergelijke,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:30 schreef MaxMark het volgende:
Ik snap niet dat zo'n geniaal spel nooit echt groot is geweest hier.
Plus dat het er niet uit ziet, en het vol met bugs zitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sixteen heeft gee nmoeite gedaan voor reclame en dergelijke,
daarnaast is de support klote en is het een duits gebasseerde spel
het er niet uitzien ... daar ben ik niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Plus dat het er niet uit ziet, en het vol met bugs zit
Dat eerste vind ik nog wel meevallen, vooral als je de leeftijd en het budget van het spel in gedachten houdt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Plus dat het er niet uit ziet, en het vol met bugs zit
Jah, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik nog wel meevallen, vooral als je de leeftijd en het budget van het spel in gedachten houdt.
Volgens mij komt die nooit, was meegedeeld op de 16T-forums..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, daar heb je wel gelijk in ja
Maar vind het wel tijd voor een deel 5 eigenlijk
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij komt die nooit, was meegedeeld op de 16T-forums..
Zodra het hier werktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dan maar hopen op zo'n soort project als OpenTTD
Maareh, wanneer gaan we weer multiplayer doen?
Jij zit ook met Vista zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zodra het hier werkt
Heb nu ook via bol.com 3+4 bestelt. Dat is toch maar liefst ¤1 duurder dan wanneer je maar één van die twee bestelt.
Ja, maar ik weet toch 95% zeker dat ik het al eerder heb gespeeld op deze PC met Vista. Ik lees ook veel op andere forums dat het de ene gewoon lukt zonder problemen en de ander krijgt het gewoon niet aan de praat. Gewoon pech?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij zit ook met Vista zeker?
Gelukkig hebben m'n ouders nog een pc met XP staanEn anders moet ik maar eens opzoek naar een VirtualPC-oplossing, dat kan ook
Ja, ik weet het ook niet. Misschien 32/64-bits, misschien willekeurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet toch 95% zeker dat ik het al eerder heb gespeeld op deze PC met Vista. Ik lees ook veel op andere forums dat het de ene gewoon lukt zonder problemen en de ander krijgt het gewoon niet aan de praat. Gewoon pech?
Hopen dat het met 64 ook werkt danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef MaxMark het volgende:
Ohja, gewoon Vista 32-bits. Oude videokaart, Radeon X550.
Wat is je bron? Ik kan niet wachten op EM5, heb alle delen meerdere malen uitgespeeltquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
Er zijn nbevestige berichten at 16T opzoek is naar nieuwe meewerkers voor EM5.
Idd. Hypen, die zooi.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:53 schreef Kinz het volgende:
Ik kan niet wachten, EM5 móet er komen!
Dit maal mét reclamecampagne!
Jah, dat welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Als ze nu nog moeten beginnen met EM5, duurt dat nog kei lang.![]()
ligt eraan of ze echt van 0 af aan beginnen of gewoon de em4 als basis pakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Als ze nu nog moeten beginnen met EM5, duurt dat nog kei lang.![]()
Tevens TVP, goed spel
Is niet zo heel gekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik zocht pas trouwens nog via Google naar Emergency 5, en op een forum kwam ik tegen dat emergency5.de al sinds 2006 is geregistreerd sinds 16 tons.
Inderdaad, heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 23:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu bij EM4 weer in die tussendoor-missie waar je 3 misdadigers moet oppakken. Al een uur gespeeld en geen enkele misdadiger geweest
Wel was er op een gegeven moment iemand gewond en daar werd een oproep voor gedaan, toen ik ernaast iemand zag staan met getrokken pistool. Die heb ik dan maar afgevoerd, maar leverde ook niks op. Ik denk dat ik het level maar even overnieuw moet beginnen
Kleine kick hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Piles het volgende:
Kick
Heb de LA Mod nu helemaal ontdektDus speel het weer volop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |