Idd. Hypen, die zooi.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:53 schreef Kinz het volgende:
Ik kan niet wachten, EM5 móet er komen!
Dit maal mét reclamecampagne!
Jah, dat welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Als ze nu nog moeten beginnen met EM5, duurt dat nog kei lang.![]()
ligt eraan of ze echt van 0 af aan beginnen of gewoon de em4 als basis pakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Als ze nu nog moeten beginnen met EM5, duurt dat nog kei lang.![]()
Tevens TVP, goed spel
Is niet zo heel gekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik zocht pas trouwens nog via Google naar Emergency 5, en op een forum kwam ik tegen dat emergency5.de al sinds 2006 is geregistreerd sinds 16 tons.
Inderdaad, heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 23:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu bij EM4 weer in die tussendoor-missie waar je 3 misdadigers moet oppakken. Al een uur gespeeld en geen enkele misdadiger geweest
Wel was er op een gegeven moment iemand gewond en daar werd een oproep voor gedaan, toen ik ernaast iemand zag staan met getrokken pistool. Die heb ik dan maar afgevoerd, maar leverde ook niks op. Ik denk dat ik het level maar even overnieuw moet beginnen
Kleine kick hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Piles het volgende:
Kick
Heb de LA Mod nu helemaal ontdektDus speel het weer volop
Het is het enige wat ik nu speelquote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kleine kick haha
ook al lang niet meer gespeeld
dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is het enige wat ik nu speel![]()
Zou alleen wel eens een andere map willen, maar die zijn er niet volgens mij![]()
thanks voor de tipquote:Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef sir_DERFEL het volgende:
Hey,
Ik speel EM4 ook zo af en toe.
Voor de LAmod kan je hier een nieuwe Freeplay map downloaden.
Zorgt voor wat afwisseling.
Deze map werkt alleen met de LAmod, helaas niet met andere mods.
De installatie instructies staan er in het Nederlands bij.
Succes!
Het is een erg leuke map met o.a. een militaire basis, een stukje bos met kampeerders en natuurlijk de bekende police station, fire dep. en hospital. al zit het fire department naar mijn idee teveel in de linkerbovenhoek van de map. als er een brand ergens rechts onder is, duurt het even voor de brandweer er is..quote:
Ja, dat was wel ff schrikken jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
jammer dat de maker van de helmond mod is overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |