quote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
Iemand nog zin om online te spelen?
ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaanquote:Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hang af en toe eens rond op het forum van Sixteen Tons (de uitgever) en daar posten de makers dus ook wel eens. Maar ze hebben echt zo'n instelling van "de distributeurs kunnen ons gewoon emailen als ze het spel in hun land willen uitbrengen"... Zelf op zoek gaan naar publishers lijkt ze totaal vreemd
Als ze failliet willen gaan ookquote:Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaan![]()
Ben je nu online? Kunnen we samen een potje gamenquote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
Iemand nog zin om online te spelen?
Met de LA mod heb je zelfs de mogelijkheid om de sirenes aan en uit te zetten wanneer je wiltquote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Thrilled het volgende:
is het ook mogelijk om de sirenes langer te maken? nu zijn ze maar heel kort, maar vind het wel tof als ze de hele rit gewoon lekker met dat geluidje aan komen rijden...
link was van mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:37 schreef Thrilled het volgende:
mmm ik krijg een foutmelding over mn entercar script, in deel 1 had iemand dat ook en die moest even een nieuwe entercar script hebben, kan iemand hem ook voor mij even online zetten? de link uit dat topic werkt niet meer...
hier is ie te vinden: Sixteen Tons Entertainment/Emergency 4/Data/Scripts/Game/Command
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |