Doe ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Mijn msn adres staat ook in mijn profiel, voeg me maar toe...
Hey een topic over Emergency 4.quote:[b]Op zondag 7 oktober 2007 22:19 verder is er ook een NL forum, het is pas klein, maar goed, je kunt er als NL terecht met je vragen en voor afspraken te maken:
www.emergency4.nl
klopt helemaal, heb ik die ook al niet eerder genoemd btw?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Hey een topic over Emergency 4.![]()
http://forum.emergency-planet.com/ is een veel groter Nederlands/Engels forum. Het is tevens het officiele forum van de LA mod en het enige Engelse forum voor Emergency 4.![]()
ja, is er een keer een spel dat gewoon echt super is, kwa gameplay enzo, wordt het niet bekend....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:35 schreef Justinn het volgende:
Ja, jammer dat een spel zoals dit niet wat bekender is. Gameplay is best origineel en de herspeelbarheid is groot door de vele mods en multiplayer. Straks LA MOD v1.4 proberen.
Afgezien van de vele bugs is het een leuk spelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, is er een keer een spel dat gewoon echt super is, kwa gameplay enzo, wordt het niet bekend....
Dat is inderdaad wel iets wat ze in deel 5 moeten fixen, iets meer randomheid in de plekken waar de ongelukken gebeuren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgezien van de vele bugs is het een leuk spel
En als je het wat vaker speelt gebeuren er wel veel dingen op dezelfde plaats
Interpol lijkt me niet echt zinnig voor dit spel...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:51 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Motor agenten en de EOD (Explosive Opruimings Dienst) zou ook wel leuk zijn bij deel 5.
Om maar niet te praten over InterPol ofzo
WEEEEKEENDquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:14 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Had ander halve week vakantie, morgen pas weer werken
ICTers welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn ook niet online op het "werk"
Niks ernstigs mag ik hopenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
ziekenhuis bezoek duurde langer dan verwachtpas 20 min thuis ofzo
quote:» Er is al 300 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ik heb 'em volgens mij al eens gespeeld op mijn huidige PC, met Vista (niet helemaal zeker, is meer dan 300 dagen geledenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:17 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het op VistaMaar dat wil het spel niet
Zal wel niet gaan werken hè? Ik mag het opstart-filmpje bekijken, maar voor het hoofdmenu sluit ie alles af
Misschien maar eens opzoek naar legale versie, zou zo maar kunnen dat de crack dwarsligtquote:Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef Kinz het volgende:
Vreemd, bij mij werkt het wel gewoon op Vista. Alles gepatcht enzo natuurlijk..
Daar hoef je geen moeite voor te doen, ik heb 'm ook stiekem.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien maar eens opzoek naar legale versie, zou zo maar kunnen dat de crack dwarsligt
Als ik het werkend krijgquote:Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Met deze 'drukte' kunnen we binnenkort weer gaan multiplayen 8)
Kan dat met de illegale versie?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Met deze 'drukte' kunnen we binnenkort weer gaan multiplayen 8)
Kan gewoonquote:Op maandag 26 januari 2009 21:18 schreef Kinz het volgende:
Kan dat met de illegale versie?
Of is ie nog voor 5 euries te krijgen?
Vet! Ik ga het meteen proberen!quote:
Tof was datquote:Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef MaxMark het volgende:
Piles en ik hebben al eens een paar keer gemultiplayered, gewoon zorgen dat je beide dezelfde versies hebt.
Heb je ook Vista toevallig? Dan wil ik graag weten hoe je het werkend krijgtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb de Deluxe editie nu ook in bestelling staan. Verwacht dat 'ie binnen twintig minuutjes op de deurmat ligt.
Ja. En ik meen me te herinneren dat ik het al eerder gespeeld heb op deze PC. Dus het moet gaan lukken...hoop ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ook Vista toevallig? Dan wil ik graag weten hoe je het werkend krijgt![]()
jah, ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:09 schreef ROG het volgende:
Dus iemand heeft het werkend op Vista? Het was altijd wel een leuke game, vanmiddag eventjes naar kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |