Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
Iemand binnenkort eens MP-en?
Ik heb btw de Deluxe-versie, denk dat dat nog uitmaakt ivm compatibiliteit.
Yup, maar het is handig om van tevoren even af te spreken wie wat doet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?
Naja, dat zie je wel al aan de bestandsnaam en het opstartscherm. Ipv "Emergency 4" staat er "Emergency 4: Deluxe"quote:Ik heb geen idee welke versie ik heb, waar kan ik dat zien
Voeg me maar even toe op MSN, als je zover bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Piles het volgende:
Zo, over een paar minuten heb ik ook Deluxe
Binnenkort maar eens MP proberen dan
Verzorgen zou ik het niet noemen, eerder bij elkaar vegenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef MaxMark het volgende:
Zo, dat was weer eens een leuk potje. Ik liet mn brandweer- en politiemannen omkomen door explosies, Piles kon ze vervolgens weer verzorgen en afvoeren
Morgenavond kan ik ook welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond kan ik niet, maar morgen avond zal het geen probleem moeten zijn
Staat dat niet gewoon in je profielquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
zend maar een PM ofzo voor msn gegevens indien nodig.
O jah ;pquote:
ik zit nu op 4 tegen 156 anderequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zo doorga heb ik straks meer Fok!kers dan niet-Fok!kers in mn lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |