SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog meer vragen!
Stel ze in dit topic!
Is er nog iets dat hier niet mag?
Jazeker! Het is verboden om op FOK! over warez te praten. Ga dus in dit topic geen vragen stellen als: "Waar kan ik het spel downloaden?" of "Heeft er iemand een crack voor het spel?".
Op welke sites kan ik er meer over vinden?
http://www.emergency4.de (officiele site)
http://www.emergency4.net (Duitse fansite)
http://www.demi.te-dorsthorst.nl (Nederlandse vertaling)
Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/841422
[ Bericht 48% gewijzigd door dennistd op 13-07-2006 17:29:08 ]PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Ik las op een ander forum dat je misschien je resolutie lager moet zetten (indien je die hoger hebt staan dan 1024x768). Het schijnt dat het spel sommige objecten namelijk ook 1024x1024 maakt, en bij hogere resoluties vraag dit dus meer van je videokaart , waardoor het geheugen langzaam "dichtslibt"?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef ROG het volgende:
Iemand al een oplossing voor de crash/hang na enkele tijd spelen?
OP bijgewerkt, ook even de cheats erin gezetquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:40 schreef MaxMark het volgende:
Misschien even een link in de OP naar de officiële site www.emergency4.com in plaats van alleen je eigen site?
En naar het vorige deel, staan soms handige tips in
Thanks, ondanks een 6600GT zal ik het eens proberen. Ik speel al op 1024x768 maar zal de details zeker wat lager zetten, kijken of dat helpt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat je misschien je resolutie lager moet zetten (indien je die hoger hebt staan dan 1024x768). Het schijnt dat het spel sommige objecten namelijk ook 1024x1024 maakt, en bij hogere resoluties vraag dit dus meer van je videokaart , waardoor het geheugen langzaam "dichtslibt"?
Het is een optie, valt altijd te proberen. Ook kun je de details misschien wat lager zetten.
Ik ben nog niet in dat level, maar misschien heb je iets aan deze walkthrough?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:42 schreef HBP1 het volgende:
Ik ben in level 19, met die terminal. Heeft iemand een idee waar al die slachtoffers zijn, ik mis er nog op z'n minst 5.
Zitten ze onder het puin ofzo? Ik heb alle branden al geblust en ook het vliegtuig kan landen, maar de slachtoffers zijn onvindbaar.
Dan heb je wel aardig pech gehad, bij mij kwamen die best snel achter elkaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb nu net dat level van het openluchtconcert gehaald en nu moet ik in die "tussendoor-missie" 3 bomaanslag-plegers arresteren en de boel na hun opruimen. Eerste aanslag kwam al snel, maar ik zit nu al 1½ uur te wachten op de 2e...er komen alleen maar van die standaard-missies steeds. En de cheat om het level gewoon te halen werkt niet
Heb de campagne 3x overnieuw gedaan, nu had ik ze ook allemaal binnen een kwartiertje. Nu in het laatste level...veel multitaskingquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef Magnetrondoos het volgende:
[..]
Dan heb je wel aardig pech gehad, bij mij kwamen die best snel achter elkaar
Hmm, die heb ik in 2 keer gehaald.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
hmm in die tijd was ik druk bezig met concert level
weet nog hoe tering snel het omzich heen greep. Niet normaal meer. Was toen dus ook totaal uit de hand gelopen met meer dan 30 gewonde (A)
Als je natuurlijk het spel weer hebtquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik in 2 keer gehaald.
Gewoon 4 pompwagens (1 in elke hoek boven dat stukje bos/parkeerplaats boven het podium) met elk 4 brandweermannen met slangen en een blusvliegtuig eroverheen gooien. Stuk of 3 van die grote ambulancebussen is genoeg voor de gewonden. En natuurlijk ook nog even een springkussen voor die kerel op het bord en iemand anders wegknippen onder de rommel op het podium.
Het is niet de 100% oplossing, maar wel in 10 minuten klaar
Valt op vele plekken te verschaffen hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je natuurlijk het spel weer hebt
weer is kijken of ik er nog ergens kan aankomen
bij deze goedkope software boeren nog niet in tilburgquote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Valt op vele plekken te verschaffen hoor
Het spel is ook niet op de markt in Nederland. Je zult moeten zoeken naar een buitenlandse versiequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij deze goedkope software boeren nog niet in tilburg
arg nog steedsquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het spel is ook niet op de markt in Nederland. Je zult moeten zoeken naar een buitenlandse versie
Ik hang af en toe eens rond op het forum van Sixteen Tons (de uitgever) en daar posten de makers dus ook wel eens. Maar ze hebben echt zo'n instelling van "de distributeurs kunnen ons gewoon emailen als ze het spel in hun land willen uitbrengen"... Zelf op zoek gaan naar publishers lijkt ze totaal vreemdquote:Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar 3 heb ik al
ach zal is op zoek gaan naar 4 in het buitenland
lekker fijn om hem niet hier uit te brengen :x
quote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
Iemand nog zin om online te spelen?
ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaanquote:Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hang af en toe eens rond op het forum van Sixteen Tons (de uitgever) en daar posten de makers dus ook wel eens. Maar ze hebben echt zo'n instelling van "de distributeurs kunnen ons gewoon emailen als ze het spel in hun land willen uitbrengen"... Zelf op zoek gaan naar publishers lijkt ze totaal vreemd
Als ze failliet willen gaan ookquote:Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach ja als ze niet populair willen worden moeten ze vooral zo doorgaan![]()
Ben je nu online? Kunnen we samen een potje gamenquote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Intronic het volgende:
Iemand nog zin om online te spelen?
Met de LA mod heb je zelfs de mogelijkheid om de sirenes aan en uit te zetten wanneer je wiltquote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Thrilled het volgende:
is het ook mogelijk om de sirenes langer te maken? nu zijn ze maar heel kort, maar vind het wel tof als ze de hele rit gewoon lekker met dat geluidje aan komen rijden...
link was van mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:37 schreef Thrilled het volgende:
mmm ik krijg een foutmelding over mn entercar script, in deel 1 had iemand dat ook en die moest even een nieuwe entercar script hebben, kan iemand hem ook voor mij even online zetten? de link uit dat topic werkt niet meer...
hier is ie te vinden: Sixteen Tons Entertainment/Emergency 4/Data/Scripts/Game/Command
Heb je linkjes?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:17 schreef Crazy-M het volgende:
heb alweer verder gekeken dan mn neus lang is
Het is de volledige versie plus paar extra missies.
wel lekker handy.
de nl-vertaling: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=73quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik heb eindelijk het spel gekocht maar tot mijn spijt niet op de achterkant gekeken waar stond dat het de duitse versie was dus het is even aardig zoeken wat alles is
maar voor de rest een top spel![]()
![]()
![]()
thnx man nu is het veel makkelijkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
de nl-vertaling: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=73
readme: http://demi.te-dorsthorst.nl/download/index.php?act=view&id=75
http://www.gamespot.com/pc/action/911firstresponders/index.html is alweer even uit hoor. Is gewoon EM4 maar dan ENquote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef MaxMark het volgende:
Even een schopje doen hoor. Het blijft een goed spel. Het is alleen zo jammer dat 'ie hier niet is uitgebracht. Zijn er toch nog mensen hier die het spelen/gespeeld hebben?
Mja, dat wist ik. Maar die is alleen voor de Amerikaanse markt, zover ik weet?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/pc/action/911firstresponders/index.html is alweer even uit hoor. Is gewoon EM4 maar dan EN
Importeren of downloadenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, dat wist ik. Maar die is alleen voor de Amerikaanse markt, zover ik weet?
Laatste level, neem ik aan. Die heb ik als enige nog nooit gehaaldquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Piles het volgende:
Ik speel het ook al een tijdje, had niet verwacht dat er een topic van zou zijn
Maar ik heb nog wel een vraagje: bij een aardbeving komen meestal die giftige stoffen vrij, maar hoe blus je dan de brand. Gewone brandweermannen raken ook vergiftigd, en met alleen 2 tankautospuiten red ik het niet
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laatste level, neem ik aan. Die heb ik als enige nog nooit gehaald
Maar een optie is om alleen brandweermannen met specialle pakken (die ook in de Deconwagens zitten) daar de boel te laten blussen. En zo'n pantserbluskanon + vliegtuig doet meestal wonderen [afbeelding]
Je moet een 'gewone' brandweerwagen meesturen die wel is uitgerust met brandslangen, dan halen ze die daar uit...als het goed isquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, gewoon in nooit eindigend spel. Maar die ABC-mannetjes kunnen dus niet blussen volgens mij (alleen met een brandblusser)En brandweermannen met perslucht raken ook vergiftigd.
Blijft er dus niets anders over dan die pantsers (die je meestal niet kunt betalen aan het begin van het vrije spel)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je moet een 'gewone' brandweerwagen meesturen die wel is uitgerust met brandslangen, dan halen ze die daar uit...als het goed is
Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
Iemand binnenkort eens MP-en?
Ik heb btw de Deluxe-versie, denk dat dat nog uitmaakt ivm compatibiliteit.
Yup, maar het is handig om van tevoren even af te spreken wie wat doet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe werkt dat MP eigenlijk, bestuur je dan met z'n 2en alles?
Naja, dat zie je wel al aan de bestandsnaam en het opstartscherm. Ipv "Emergency 4" staat er "Emergency 4: Deluxe"quote:Ik heb geen idee welke versie ik heb, waar kan ik dat zien
Voeg me maar even toe op MSN, als je zover bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Piles het volgende:
Zo, over een paar minuten heb ik ook Deluxe
Binnenkort maar eens MP proberen dan
Verzorgen zou ik het niet noemen, eerder bij elkaar vegenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef MaxMark het volgende:
Zo, dat was weer eens een leuk potje. Ik liet mn brandweer- en politiemannen omkomen door explosies, Piles kon ze vervolgens weer verzorgen en afvoeren
Morgenavond kan ik ook welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond kan ik niet, maar morgen avond zal het geen probleem moeten zijn
Staat dat niet gewoon in je profielquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
zend maar een PM ofzo voor msn gegevens indien nodig.
O jah ;pquote:
ik zit nu op 4 tegen 156 anderequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zo doorga heb ik straks meer Fok!kers dan niet-Fok!kers in mn lijst
Doe ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Mijn msn adres staat ook in mijn profiel, voeg me maar toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |