Klinkt goed als jullie beide ongevraagd van elkaar een match zagen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef LaVauX het volgende:
Het lijkt langzamerhand steeds beter te gaan. Vandaag werd ik gebeld voor een interessante vacature die ik ooit ben tegengekomen, van plan was om op te gaan reageren (mail staat nog in mijn conceptenvakje) maar toch niet heb gedaan omdat ik vreesde voor de welbekende afwijzing (omdat mijn profiel niet goed aansluit).
Belde een mevrouw, van de organisatie zelf, me vandaag op en vertelde ze me dat ze mijn CV op nationalevacaturebank.nl heeft gezien. Lekker even gebabbeld en ze vroeg of ik morgen op gesprek wil komen dus dat doen we maar. ;-)
Verder heb ik nog wat projecten lopen waar ik goede hoop op heb. Voor volgende week nog een gesprek gepland staan.
Onzin, de meesten kantoor pikkies zoals je ze noemt hebben ook zwaarder werk gedaan in jongere jaren. Na een HBO/Uni studie en enkele jaren werkervaring doe je niet aan een baan onder je niveau, dooddoener voor je cv. Het kost dan jaren en dat wijzen onderzoeken ook uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Wat ik niet van kantoor pikkies snap is dat ze alleen maar kantoor banen zoeken terwijl er in de bouw zat te doen is. Ga b.v voor een baan als timmerman of opperman in de bouw. als je handig bent en van aanpakken weet wordt je misschien wel aangenomen. Je kunt ook iets zoeken als koerier. Of zijn jullie bang om je handen vies te maken?
Heel veel suc6; zet hem op!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef JDx het volgende:
Ok, lucky number 7 dan maar!
Na dit topic te hebben geopend (deel 1) morgenvroeg voor het eerst een 2e gesprek, ik ga maar slapen, hopen dat ik goed slaap en fris op pad kan morgen!
Ben je een recruiter?quote:
nog niet tevreden?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:08 schreef VinnieJones het volgende:
TVP
Sinds deze week dus begonnen weer met werken, en het bevalt wel. Maar blijf het wel volgen allemaal.
Jawel ! Heel erg tevreden. Maar ik vind het wel interessant om dit Topic te volgen.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
TVP als steun voor de werkzoekenden hier
Beter! Het werd tijd dat jij ook eens beloond wordt met een geschikte vacature.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:44 schreef Kekaa het volgende:
Ik duim voor je JDx.
Vandaag een vacature voor mezelf tegen gekomen, jongerenwerker in mn eigen stad. Het enige wat ik niet heb van de vereisten is kennis van de rooms katholieke traditie en ervaring met kerkelijk jeugd- en internationaal vrijwilligerswerk. Dit staat er bij als een pre...
Ik ga wel reageren denk ik, niet geschoten is altijd mis.
Tadaaa!quote:
het is nogal frustrerend,maar ik geef de moed niet op ook al word ik er doodmoe vanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef tliciouz het volgende:
Nog even en ik geef het op met werk zoeken, wat een drama. Word er nogal depri van.
Iemand met zo'n naam verdient een baan.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
het is nogal frustrerend,maar ik geef de moed niet op ook al wordt ik er doodmoe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijf van mijn sig af homo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |