abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74402414
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef LaVauX het volgende:
Het lijkt langzamerhand steeds beter te gaan. Vandaag werd ik gebeld voor een interessante vacature die ik ooit ben tegengekomen, van plan was om op te gaan reageren (mail staat nog in mijn conceptenvakje) maar toch niet heb gedaan omdat ik vreesde voor de welbekende afwijzing (omdat mijn profiel niet goed aansluit).

Belde een mevrouw, van de organisatie zelf, me vandaag op en vertelde ze me dat ze mijn CV op nationalevacaturebank.nl heeft gezien. Lekker even gebabbeld en ze vroeg of ik morgen op gesprek wil komen dus dat doen we maar. ;-)

Verder heb ik nog wat projecten lopen waar ik goede hoop op heb. Voor volgende week nog een gesprek gepland staan.
Klinkt goed als jullie beide ongevraagd van elkaar een match zagen.
pi_74402587
Nog even en ik geef het op met werk zoeken, wat een drama. Word er nogal depri van.
All good things are wild and free.
pi_74403606
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Wat ik niet van kantoor pikkies snap is dat ze alleen maar kantoor banen zoeken terwijl er in de bouw zat te doen is. Ga b.v voor een baan als timmerman of opperman in de bouw. als je handig bent en van aanpakken weet wordt je misschien wel aangenomen. Je kunt ook iets zoeken als koerier. Of zijn jullie bang om je handen vies te maken?
Onzin, de meesten kantoor pikkies zoals je ze noemt hebben ook zwaarder werk gedaan in jongere jaren. Na een HBO/Uni studie en enkele jaren werkervaring doe je niet aan een baan onder je niveau, dooddoener voor je cv. Het kost dan jaren en dat wijzen onderzoeken ook uit.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_74404504
Ok, lucky number 7 dan maar!

Na dit topic te hebben geopend (deel 1) morgenvroeg voor het eerst een 2e gesprek, ik ga maar slapen, hopen dat ik goed slaap en fris op pad kan morgen!
pi_74404831
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef JDx het volgende:
Ok, lucky number 7 dan maar!

Na dit topic te hebben geopend (deel 1) morgenvroeg voor het eerst een 2e gesprek, ik ga maar slapen, hopen dat ik goed slaap en fris op pad kan morgen!
Heel veel suc6; zet hem op!
Vandaag alleen maar afwijzingen gekregen en geen nieuwe vacatures gevonden....
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_74404952
Trouwens wat is jullie mening van recruiters? Het komt bij mij over alsof ze arroganter aan het worden zijn en al die kennismakingsgesprekken bij recruiters voordat je wordt voorgesteld bij een klant ben ik ook zat eerlijk gezegd, uiteindelijk gaat het om wat recruiter opdrachtgever van je vindt.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  woensdag 4 november 2009 @ 23:07:01 #7
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_74405286
tvp
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_74405828
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef zwartedoos het volgende:
tvp
Ben je een recruiter?

Tijden zijn nu helaas anders, bedrijven hebben het voor het uitkiezen idd, vraag is nou eenmaal groter dan het aanbod. En het is begrijpelijk dat recruiters en kandidaten elkaar nodig hebben maar dat geeft niet recruiters het recht om laks en onprofessioneel te gedragen.
pi_74406359
Ook hier blijven we zoeken
pi_74406508
Ik ben inmiddels weer een paar weken verder en het wordt nu wel spannend, zoals ik eerder schreef heb ik mijn baan opgezegd om werk dichterbij te zoeken.
Ben vorige week bij het uitzendbureau geweest en bij een werving/sellectie bureau. Had van tevoren mijn doelen gemikt op het uitzendbureau en niet zozeer het W&S bureau.. Eerste gesprek bij uitzendbureau ging moeizaam, ik had het idee dat ik die intercedente pas afgelopen zomer afgestudeerd was van haar studie communicatie oid, iig was ze die vreselijke corps-RRRRRRRRR nog niet kwijt. En een hoop gegiechel als ze even geen antwoord wist op mijn vraag over de arbeidsmarkt.

Gesprek bij W&S-bureau ging een stuk beter gelukkig, zoals verwacht natuurlijk weinig banen beschikbaar, maar er waren 2 mogelijke werkgevers waar hij mijn CV naartoe zou sturen! Éen daarvan valt precies binnen mijn ervaring, maar dat is niet echt waar ik naar op zoek ben (hoewel het de perfecte baan is om de krisis door te komen en misschien links of rechtsom binnen het bedrijf wat te zwemmen).

Kwam toevallig net nog een hele leuke vacature tegen op internet, qua werkzaamheden lijkt het me een fantastische baan, alleen is het wellicht nog iets te hoog gegrepen! . Maar morgen even bellen wat de exacte eisen zijn.

Maw: Ik heb na het weekend en de slechte indruk van de carrierebeurs weer veel hoop gekregen!!!
  donderdag 5 november 2009 @ 00:08:44 #11
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_74407106
TVP

Sinds deze week dus begonnen weer met werken, en het bevalt wel. Maar blijf het wel volgen allemaal.

Voor ICT mensen neem contact op met zoveel mogelijk detacheringbureau's. Want ik wordt nog steeds benaderd door ze. Had zelfs ook een aantal aanbiedingen gekregen de afgelopen 3 maanden, maar ben ik zelf niet op ingegaan (Niet aan UVW vertellen) . Meestal wel een lullig salaris met projectcontract maar als je in een lastig situatie zit kan ik me voorstellen dat je ervoor gaat. Ondertussen kan je via deze IT Detacheerders wel je certificaten bijelkaar hosselen.

Q-Magic en Neomax bellen vaak met opdrachten. Neem contact op zou ik zeggen.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_74407193
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:08 schreef VinnieJones het volgende:
TVP

Sinds deze week dus begonnen weer met werken, en het bevalt wel. Maar blijf het wel volgen allemaal.

nog niet tevreden?
  donderdag 5 november 2009 @ 00:15:54 #13
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_74407269
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:12 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

nog niet tevreden?
Jawel ! Heel erg tevreden. Maar ik vind het wel interessant om dit Topic te volgen.

Of is het verboden terrein hier, nu ik een baan heb
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_74407330

Moderator donderdag 5 november 2009 @ 06:48:07 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_74409033
TVP als steun voor de werkzoekenden hier
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74409315
TVP. Gisteren mail van mn coach, of ik de sollicitaties van oktober even wilde doorsturen voor het gesprek..
Maar die heb ik niet..... Gelukkig houd ik alles wat ik doe wel bij in een bestandje wat elke keer naar haar gaat. En daarin is wel te zien dat ik redelijk wat gedaan heb.

Vrijdagochtend weer eens even aan de slag met vacatures, smiddags naar het UWV en daarna naar StartPeople. En zometeen weer een dagje werken.
  donderdag 5 november 2009 @ 08:06:01 #17
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74409325
quote:
Op donderdag 5 november 2009 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
TVP als steun voor de werkzoekenden hier
Dat dus
  donderdag 5 november 2009 @ 08:13:26 #18
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74409378
Tvp, reageer later.
No bad soldiers under a good leader
pi_74409381
Ook even TVP

[ Bericht 37% gewijzigd door addie84 op 05-11-2009 11:12:46 ]
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_74409581

[ Bericht 100% gewijzigd door LaVauX op 05-11-2009 08:41:38 ]
pi_74409605
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:44 schreef Kekaa het volgende:
Ik duim voor je JDx.

Vandaag een vacature voor mezelf tegen gekomen, jongerenwerker in mn eigen stad. Het enige wat ik niet heb van de vereisten is kennis van de rooms katholieke traditie en ervaring met kerkelijk jeugd- en internationaal vrijwilligerswerk. Dit staat er bij als een pre...
Ik ga wel reageren denk ik, niet geschoten is altijd mis.
Beter! Het werd tijd dat jij ook eens beloond wordt met een geschikte vacature.
Tip: kwestie van bluffen. Lees je in de tussentijd in over de RK-traditie of ga met mensen praten die er kijk op hebben. Ervaring met kerkelijke jeugd... Tja, gooi 'm op het feit dat je enorme affiniteit hebt om met deze doelgroep aan de slag te gaan én onderbouw vooral je motivatie goed.

Heel véél succes!
pi_74409631
Wat betekent iod en TVP, trouwens?
  donderdag 5 november 2009 @ 08:49:53 #23
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_74409757
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:41 schreef LaVauX het volgende:
Wat betekent iod en TVP, trouwens?
Tadaaa!
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_74412406
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef tliciouz het volgende:
Nog even en ik geef het op met werk zoeken, wat een drama. Word er nogal depri van.
het is nogal frustrerend,maar ik geef de moed niet op ook al word ik er doodmoe van

[ Bericht 0% gewijzigd door psv-gomes op 05-11-2009 12:44:39 ]
pi_74413499
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

het is nogal frustrerend,maar ik geef de moed niet op ook al wordt ik er doodmoe van
Iemand met zo'n naam verdient een baan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijf van mijn sig af homo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')