Nou, zij beschouwt het niet als heel erg. Maar zij wilt het dan liever vermijden. En door dat te vermijden hebben wij geen sex.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
euhm,.. sja sorry, maar dit klinkt als t begin van het einde..
het kan omdat ze pijn heeft, maar als het zo erg is, zou ze echt wel langs de dokter gaan..
buiten dat, zodra je in n relatie geen sex meer wilt, dan zit er iets niet goed..
oke, naar mate van tijd heb je idd minder sex, maar als je helemaal geen sex meer hebt
ook is t vreemd dat ze "denkt" vreemdgegaan te zijn... je bent t of je bent t niet.. simpel..
laat ik het zo zeggen, het zal me niks verbazen als ze wel wat met die jongen heeft gedaan (niet perse sex,maar misschien gezoend oid..) waardoor ze zich schuldig voelt tegenover jou..
je moet gewoon eens met haar praten en je onzekerheden uiten...
succes ermee man..
nogmaals.. dan wil ze gewoon niet meer, en dat is een slecht teken...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:32 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Nou, zij beschouwt het niet als heel erg. Maar zij wilt het dan liever vermijden. En door dat te vermijden hebben wij geen sex.
Ik geloof niet dat ze heeft gezoend met die jongen, maar aan de andere kant denk ik van waarom wilt ze geen sex meer? Ligt het aan de pijn of heeft ze gewoon echt geen interesse meer in mij?
Achja, je hebt gelijk. Ik denk dat het tijd wordt om gewoon even goed te praten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nogmaals.. dan wil ze gewoon niet meer, en dat is een slecht teken...
en datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
Dude, ze gaat vreemd.
Ik heb in exact dezelfde situatie gezeten. 6 jaar een relatie gehad, waar het na jaren stomende sex, ze plotseling de laatste 2 maanden een "schimmelinfectie" geen zin meer in sex had. Pas na lang zeuren mocht er weer eens overheen. Ook zij bleef dokters bezoeken uitstellen met verschillende smoesjes.
Wat bleek? De laatste 3 maanden bleek ze haar collega te neuken terwijl we zowat bij elkaar woonde. Je kan het nooit zeker weten dat ze niet vreemd kan gaan. Wees in ieder geval niet zo naïef dat zoiets je niet kan overkomen.
Vreemdgangers zijn erg infinitief in het verzinnen van smoesje en worden boos als je (directe) vragen gaan stellen. En die beste vriend? Hechte vriendschap tussen 2 (hetero) sexen is vrijwel onmogelijk. One way or another zal de mannelijke helft een poging doen haar het bed in te krijgen. Dat heb ik bij vrijwel iedere "beste" vriendin geprobeerd, en de slagingspercentage is vrij hoog. Vrienden ben je al, en dan is het nog maar een korte weg naar sex.
belangrijk: ga niet alleen over het sex-gedeelte hebben, vraag ook of ze uberhaupt nog een toekomst met jou wil... dat jij haar wel in je toekomst wilt, maar dat jij begint te twijfelen over haar gevoelens..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Achja, je hebt gelijk. Ik denk dat het tijd wordt om gewoon even goed te praten..
Zelf heb ik er een slecht gevoel over
Hahah.. maar bij ons had ze het al vanaf het begin. Maar je hebt gelijk, ik moet niet zo positief denken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
Dude, ze gaat vreemd.
Ik heb in exact dezelfde situatie gezeten. 6 jaar een relatie gehad, waar het na jaren stomende sex, ze plotseling de laatste 2 maanden een "schimmelinfectie" geen zin meer in sex had. Pas na lang zeuren mocht er weer eens overheen. Ook zij bleef dokters bezoeken uitstellen met verschillende smoesjes.
Wat bleek? De laatste 3 maanden bleek ze haar collega te neuken terwijl we zowat bij elkaar woonde. Je kan het nooit zeker weten dat ze niet vreemd kan gaan. Wees in ieder geval niet zo naïef dat zoiets je niet kan overkomen.
Vreemdgangers zijn erg infinitief in het verzinnen van smoesje en worden boos als je (directe) vragen gaan stellen. En die beste vriend? Hechte vriendschap tussen 2 (hetero) sexen is vrijwel onmogelijk. One way or another zal de mannelijke helft een poging doen haar het bed in te krijgen. Dat heb ik bij vrijwel iedere "beste" vriendin geprobeerd, en de slagingspercentage is vrij hoog. Vrienden ben je al, en dan is het nog maar een korte weg naar sex.
Die gast moet je dan toch een rot schop geven of zie ik dat weer helemaal verkeerd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:43 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Hahah.. maar bij ons had ze het al vanaf het begin. Maar je hebt gelijk, ik moet niet zo positief denken.
Maar stel, ze is wel vreemd gegaan, hoe krijg ik dat dan uit haar? Praten gaat moeilijk bij haar..
Ja het is ook zo dat vriendschap tussen een jongen en meisje zowat onmogelijk is. Maar ik was erbij toen hij het nog probeerde. Maar zij had toen juist interesse in mij, en zag hem meer als een vriend. Dus ik denk niet dat het aan hem ligt.
gevoelens groeien, waar eerst geen gevoelens waren kunnen ze er nu wel zijn.. vraag haar recht op de man af of ze vreemd is gegaan... als ze een ontwijkend antwoord geeft, weet je genoeg lijkt me..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:43 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Hahah.. maar bij ons had ze het al vanaf het begin. Maar je hebt gelijk, ik moet niet zo positief denken.
Maar stel, ze is wel vreemd gegaan, hoe krijg ik dat dan uit haar? Praten gaat moeilijk bij haar..
Ja het is ook zo dat vriendschap tussen een jongen en meisje zowat onmogelijk is. Maar ik was erbij toen hij het nog probeerde. Maar zij had toen juist interesse in mij, en zag hem meer als een vriend. Dus ik denk niet dat het aan hem ligt.
Gevoelens is niet het enige dat bij een man groeit hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gevoelens groeien, waar eerst geen gevoelens waren kunnen ze er nu wel zijn.. vraag haar recht op de man af of ze vreemd is gegaan... als ze een ontwijkend antwoord geeft, weet je genoeg lijkt me..
Je eerste behulpzame postquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:44 schreef Steecy het volgende:
[..]
Die gast moet je dan toch een rot schop geven of zie ik dat weer helemaal verkeerd?
je kan nooit weten hoe het zit tussen hun..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:47 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Je eerste behulpzame post![]()
Maar nee, ik weet hoe het zit tussen hun.
Ik zou hem wel een schop willen geven, maar dat helpt toch niet.
Yup, je hebt gelijk. We hebben het gesprek al eerder gehad, maar normaal zou ze er overdreven op reageren met gehuil en alles. Maar nu niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gevoelens groeien, waar eerst geen gevoelens waren kunnen ze er nu wel zijn.. vraag haar recht op de man af of ze vreemd is gegaan... als ze een ontwijkend antwoord geeft, weet je genoeg lijkt me..
nja, goed nadenken en goed met dr praten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:49 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Yup, je hebt gelijk. We hebben het gesprek al eerder gehad, maar normaal zou ze er overdreven op reageren met gehuil en alles. Maar nu niet?
-Twijfels-
Tja.. moeilijk. Ik kreeg het niet van haar te horen. Ik hoorde het via via. Zelfs na confrontaties met (vaag) bewijs bleef ze het nog glashard ontkennen. Ik werd zo achterdochtig dat ik gek van me zelf werd op een gegeven moment. Ik heb ze uiteindelijk betrapt, en dat was geen fraai gezichtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:43 schreef xgxdx het volgende:
[..]
nou.. weltrusten en succes ermeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:51 schreef xgxdx het volgende:
Maar goed.. ik weet genoeg. Ik ga maar eens richting bed toe.
Dank je voor je advies goodvsevil![]()
En Steecy.. half..
Ja haar gedrag is veranderd. Ik heb zelf ook wel nagedacht over waarom haar gedrag is veranderd en ik kwam maar uit op 1 antwoord. Maar ik bleef het ontkennen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:51 schreef Steecy het volgende:
Is haar gedrag verder veranderd?
@FireFox1
Moest je de gevangenis in?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 03:59 schreef naamloos.txt het volgende:
Ja, als mijn vriendin een schimmelinfectie heeft zou ik er niet eens overheen willen...
Hoezo vergeetachtig, neem aan dat die bimbo een telefoon heeft? Nou dan zet ze d'r agenda op 8 uur 's ochtend met daarin "DOKTER BELLEN IVM MUTS". Kan ze een afspraak maken, klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |