Ehm.. nee. Ze neukt geen ander. We bellen elke dag en ik weet hoe haar dag eruit ziet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
gefeliciteerd, ze neukt een ander
Aha, en hoe zou jij dat moeten wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:48 schreef CP69 het volgende:
laten gaan die hap ....
bah ...schimmelinfectie ruikt zo focking goor ....
Nee, je bent haar vriend jij weet het juist niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:50 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Ehm.. nee. Ze neukt geen ander. We bellen elke dag en ik weet hoe haar dag eruit ziet.
Als ze een ander zou neuken, dan zou ik het wel zelf weten, nee?
Mijn vraag was alleen of ze nou interesse heeft in een ander of dat het gewoon aan haar infectie ligt.
Aan ene kant heb je wel gelijk, dat ik het niet zou weten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:52 schreef Steecy het volgende:
[..]
Nee, je bent haar vriend jij weet het juist niet.
Je kunt haar van een afstand nooit echt goed controleren.
Waarom neukt ze een ander? Simpel, ze neukt jou niet meer.
[ afbeelding ]
Ja, maar waarom zei ze dat dan de eerste 9 maanden niet? Toevallig na die jongen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
als ze zegt dat ze veel pijn heeft, dan geloof je haar toch? VERTROUWEN heet zoiets.
En dan ga je zo'n verhaal op fok plaatsen
Ik heb zelf ook meisjes gehad die zoiets hadden ....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:50 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Ehm.. nee. Ze neukt geen ander. We bellen elke dag en ik weet hoe haar dag eruit ziet.
Als ze een ander zou neuken, dan zou ik het wel zelf weten, nee?
Mijn vraag was alleen of ze nou interesse heeft in een ander of dat het gewoon aan haar infectie ligt.
[..]
Aha, en hoe zou jij dat moeten wetenMaar ja het ruikt niet altijd fris, maar met de vinger vindt ze het ook oké.
En laten gaan.. is (nog) niet een optie.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:57 schreef CP69 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook meisjes gehad die zoiets hadden ....
damn , bij 2 heb ik zelfs zo"n anti-schimmel "zetpil" voor de vagina in moeten brengen , omdat DAT al zelfs pijn deed bij hen ....
* pffff , ben ik blij dat ik een man ben*
+1 voor cerrorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:59 schreef cerror het volgende:
Je staat laag in de prioriteitenbak bij haar.
Als de relatie haar ietwat uitmaakte had ze nu al de dokter gechecked.
Jaaa , vraag zo"n zetpil aan die Dokter van haar ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:00 schreef xgxdx het volgende:
[..]
![]()
Same, maar het is toch beter als ze ervan af is
Blijkbaar heb jij liever een wijf met een schimmelkutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:03 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Lelijk wijf![]()
Je kan ook gewoon geen reactie plaatsen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:03 schreef CP69 het volgende:
[..]
Jaaa , vraag zo"n zetpil aan die Dokter van haar ...
als het goed is is ze er binnen 2 dagen van af ...en kan IK ...eh...ik bedoel JIJ WIJ (FOK!kers en andere mannen) er weer op
Like I said, je kan ook gewoon geen reactie op plaatsen.quote:
Lelijkheid valt niet te genezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:05 schreef Steecy het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij liever een wijf met een schimmelkutdan een lelijk wijf met een lekkere kut
![]()
[..]![]()
Ben niet eens gefrustreerd? Ik reageer alleen op mensen zoals jij die nutteloze comments plaatsen, dus geef ik nutteloze comments terug?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:12 schreef Steecy het volgende:
Als je gefrustreerd bent kan ik dat begrijpen, maar reageer dat niet op mij af. Ik kan er niks aan doen dat jouw vriendin met een ander/anderen neukt. Je zet je verhaal hier neer en komt vragen naar de bekende weg.
Misschien moet je dat er voortaan even bij zetten in de topicstart..... of beter nog in de topictitel want dan klik ik niet eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:14 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Ben niet eens gefrustreerd? Ik reageer alleen op mensen zoals jij die nutteloze comments plaatsen, dus geef ik nutteloze comments terug?
Ik zet inderdaad mijn verhaal hier neer, maar ik vraag in ieder geval geen raad aan jou.
Dat hoef ik er niet bij te zetten. Jij weet toch al van jezelf dat je nutteloze posts gaat maken, dan zou jij moeten weten dat je niet hoeft te posten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:17 schreef Steecy het volgende:
[..]
Misschien moet je dat er voortaan even bij zetten in de topicstart..... of beter nog in de topictitel want dan klik ik niet eens.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |