abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74174540
Dag mensen.
Ik zit hier met een probleem.. m'n vriendin wilt geen sex meer met mij... en ik snap niet waarom.
Wij hebben nu bijna 10 maanden een relatie en eerst was het zooo goed.. we pakten elke kans die we maar konden pakken. Maar er was wel een nadeel, zij heeft een schimmelinfectie, dus telkens na de sex krijgt ze grote pijn bij het plassen. En dan komt er niet eens 2 druppels uit. Ik heb vaak gezegd tegen haar dat ze naar de dokter moet gaan, maar zij is vaak vergeetachtig.
Ik heb op internet gekeken wat het heeft veroorzaakt en komt omdat zij een zeep gebruikt zodat ze het makkelijk krijgt. Sinds vorige heeft ze het zeep niet meer gebruikt. En ik wil weten of het heeft geholpen natuurlijk, maar zij wilt geen sex!

Precies 4 weken geleden begonnen we elkaar minder te zien. We zagen elkaar maar 1x (soms meer) in de week, dus het ging van 1 naar niks.
Eerste week hebben we elkaar niet gezien, tweede week maar 2 uurtjes (geen sex), derde week ging zij naar haar vader toe (ouders gescheiden), maar in de derde week had ze afgesproken met haar beste vriend, een jongen die ze al meer dan 3 jaar kent.
Maar toen haar beste vriend weg was, kwam er zo'n andere jongen. Zij kenden elkaar via een feest en toen contact gehouden via het internet. Die jongen had eerst een relatie met een vriendin van mijn vriendin. Maar het was al uit toen die dag.
M'n vriendin vertelde me dat hij allerlei dingen had geprobeerd. Ze wilde naar huis, maar hij tilde haar op en nam haar mee. Hij probeerde haar hand vast te houden, kuste op de wang, flirt grapjes, hield haar vast zodat zij op zijn schoot zat, etc.
Op een gegeven moment dacht ik dat ze was vreemd gegaan, maar ik gaf haar het voordeel van de twijfel.
Wij hebben deze week wel weer afgesproken.. ook al was het maar heel kort, maar dat was vroeger voor ons geen probleem. Zij wilde altijd wel sex.
Maar nu zegt zij altijd van: "neeee.. ik heb geen zin". Echt altijd. En als ik vraag waarom zegt ze: "ja het doet altijd pijn na de sex dus ik wil het niet meer".
Dus dan denk ik van, als het altijd pijn deed, waarom zei ze dat niet eerder dat ze geen sex wilde dan?
En toevallig na die jongen heeft ze geen interesse meer in mij. Nja, ze gedraagt zich wel anders.

Moet ik me dan zorgen maken over dat ze is vreemd gegaan of heeft ze gewoon écht geen zin meer vanwege de pijn? Of komt het gewoon omdat wij elkaar al een tijdje geen sex hebben gehad?

Dank dat u de geduld had om dit te lezen.
pi_74174636
Ik kan er natuurlijk onmogelijk met zekerheid iets over zeggen, maar meestal is er aan het begin van de relatie meer motivatie om seks te hebben, ook al is het wat lastig.
Daarnaast schijnen sommige vrouwen minder zin te hebben in de herfst.

Natuurlijk is het ook wel toevallig en zou het goed kunnen zijn dat ze vreemdgaat.. Of in ieder geval minder haar best wil doen omdat ze toch wel goed op de markt ligt...

Succes in ieder geval.
pi_74174643
laten gaan die hap ....

bah ...schimmelinfectie ruikt zo focking goor ....
pi_74174657
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
gefeliciteerd, ze neukt een ander
Ehm.. nee. Ze neukt geen ander. We bellen elke dag en ik weet hoe haar dag eruit ziet.
Als ze een ander zou neuken, dan zou ik het wel zelf weten, nee?

Mijn vraag was alleen of ze nou interesse heeft in een ander of dat het gewoon aan haar infectie ligt.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:48 schreef CP69 het volgende:
laten gaan die hap ....

bah ...schimmelinfectie ruikt zo focking goor ....
Aha, en hoe zou jij dat moeten weten Maar ja het ruikt niet altijd fris, maar met de vinger vindt ze het ook oké.
En laten gaan.. is (nog) niet een optie.
pi_74174673
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:50 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Ehm.. nee. Ze neukt geen ander. We bellen elke dag en ik weet hoe haar dag eruit ziet.

Mijn vraag was alleen of ze nou interesse heeft in een ander of dat het gewoon aan haar infectie ligt.
Nee, je bent haar vriend jij weet het juist niet.

Je kunt haar van een afstand nooit echt goed controleren.

Waarom neukt ze een ander? Simpel, ze neukt jou niet meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mordreth op 29-10-2009 08:10:28 ]
pi_74174675

als ze zegt dat ze veel pijn heeft, dan geloof je haar toch? VERTROUWEN heet zoiets.

En dan ga je zo'n verhaal op fok plaatsen
pi_74174678
Schopje R&P
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74174687
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:52 schreef Steecy het volgende:

[..]

Nee, je bent haar vriend jij weet het juist niet.

Je kunt haar van een afstand nooit echt goed controleren.

Waarom neukt ze een ander? Simpel, ze neukt jou niet meer.
[ afbeelding ]
Aan ene kant heb je wel gelijk, dat ik het niet zou weten.
Maar het is vrijwel onmogelijk voor haar om een ander te neuken. Het klinkt raar, maar geloof mij, het is zo.
Ze zou hooguit een ander kunnen zoenen als in vreemd gaan, maar een ander neuken doet ze niet.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:

als ze zegt dat ze veel pijn heeft, dan geloof je haar toch? VERTROUWEN heet zoiets.

En dan ga je zo'n verhaal op fok plaatsen
Ja, maar waarom zei ze dat dan de eerste 9 maanden niet? Toevallig na die jongen?
Hahah, ja het is ook zo stom om zoiets te plaatsen maar ik heb advies nodig
pi_74174694
ze neukt met haar beste vriend en een gozer die ze kent via msn hhaha

oja iemand die je 3 jaar kent al je beste vriend of vriendin noemen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74174698
Misschien kun je ook die andere gast een bezoekje brengen...
pi_74174708
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:50 schreef xgxdx het volgende:

[..]

[..]

Aha, en hoe zou jij dat moeten weten Maar ja het ruikt niet altijd fris, maar met de vinger vindt ze het ook oké.
En laten gaan.. is (nog) niet een optie.
Ik heb zelf ook meisjes gehad die zoiets hadden ....

damn , bij 2 heb ik zelfs zo"n anti-schimmel "zetpil" voor de vagina in moeten brengen , omdat DAT al zelfs pijn deed bij hen ....

* pffff , ben ik blij dat ik een man ben *
  donderdag 29 oktober 2009 @ 01:59:03 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_74174715
Je staat laag in de prioriteitenbak bij haar.
Als de relatie haar ietwat uitmaakte had ze nu al de dokter gechecked.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_74174728
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:57 schreef CP69 het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook meisjes gehad die zoiets hadden ....

damn , bij 2 heb ik zelfs zo"n anti-schimmel "zetpil" voor de vagina in moeten brengen , omdat DAT al zelfs pijn deed bij hen ....

* pffff , ben ik blij dat ik een man ben *

Same, maar het is toch beter als ze ervan af is
pi_74174732
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:59 schreef cerror het volgende:
Je staat laag in de prioriteitenbak bij haar.
Als de relatie haar ietwat uitmaakte had ze nu al de dokter gechecked.
+1 voor cerror
pi_74174745
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:00 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Same, maar het is toch beter als ze ervan af is
Jaaa , vraag zo"n zetpil aan die Dokter van haar ...

als het goed is is ze er binnen 2 dagen van af ...en kan IK ... eh...ik bedoel JIJ er weer op
pi_74174746
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:01 schreef Steecy het volgende:
Schimmelkut
Lelijk wijf

Je kan ook gewoon geen reactie plaatsen.
pi_74174754
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:03 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Lelijk wijf

Je kan ook gewoon geen reactie plaatsen.
Blijkbaar heb jij liever een wijf met een schimmelkut dan een lelijk wijf met een lekkere kut
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:03 schreef CP69 het volgende:

[..]

Jaaa , vraag zo"n zetpil aan die Dokter van haar ...

als het goed is is ze er binnen 2 dagen van af ...en kan IK ... eh...ik bedoel JIJ WIJ (FOK!kers en andere mannen) er weer op
pi_74174767
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:05 schreef Steecy het volgende:

[..]

Like I said, je kan ook gewoon geen reactie op plaatsen.
Je verspilt je eigen tijd, maar dat is maar hoe jij je eigen leventje bepaalt.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:05 schreef Steecy het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij liever een wijf met een schimmelkut dan een lelijk wijf met een lekkere kut
[..]

Lelijkheid valt niet te genezen

-1 Steecy
pi_74174781
Als je gefrustreerd bent kan ik dat begrijpen, maar reageer dat niet op mij af. Ik kan er niks aan doen dat jouw vriendin met een ander/anderen neukt. Je zet je verhaal hier neer en komt vragen naar de bekende weg.
pi_74174785
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:12 schreef Steecy het volgende:
Als je gefrustreerd bent kan ik dat begrijpen, maar reageer dat niet op mij af. Ik kan er niks aan doen dat jouw vriendin met een ander/anderen neukt. Je zet je verhaal hier neer en komt vragen naar de bekende weg.
Ben niet eens gefrustreerd? Ik reageer alleen op mensen zoals jij die nutteloze comments plaatsen, dus geef ik nutteloze comments terug?
Ik zet inderdaad mijn verhaal hier neer, maar ik vraag in ieder geval geen raad aan jou.
pi_74174796
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:14 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Ben niet eens gefrustreerd? Ik reageer alleen op mensen zoals jij die nutteloze comments plaatsen, dus geef ik nutteloze comments terug?
Ik zet inderdaad mijn verhaal hier neer, maar ik vraag in ieder geval geen raad aan jou.
Misschien moet je dat er voortaan even bij zetten in de topicstart..... of beter nog in de topictitel want dan klik ik niet eens.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:19:33 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_74174805
'wilt'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_74174810
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:17 schreef Steecy het volgende:

[..]

Misschien moet je dat er voortaan even bij zetten in de topicstart..... of beter nog in de topictitel want dan klik ik niet eens.
Dat hoef ik er niet bij te zetten. Jij weet toch al van jezelf dat je nutteloze posts gaat maken, dan zou jij moeten weten dat je niet hoeft te posten.

donderdag 29 oktober 2009 @ 02:23:40 #24
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174823
euhm,.. sja sorry, maar dit klinkt als t begin van het einde..
het kan omdat ze pijn heeft, maar als het zo erg is, zou ze echt wel langs de dokter gaan..
buiten dat, zodra je in n relatie geen sex meer wilt, dan zit er iets niet goed..
oke, naar mate van tijd heb je idd minder sex, maar als je helemaal geen sex meer hebt
ook is t vreemd dat ze "denkt" vreemdgegaan te zijn... je bent t of je bent t niet.. simpel..
laat ik het zo zeggen, het zal me niks verbazen als ze wel wat met die jongen heeft gedaan (niet perse sex,maar misschien gezoend oid..) waardoor ze zich schuldig voelt tegenover jou..
je moet gewoon eens met haar praten en je onzekerheden uiten...
succes ermee man..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  FOK!Babe donderdag 29 oktober 2009 @ 02:27:01 #25
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74174837
Ze gaat vreemd.
En zo niet wil ze het.
pi_74174854
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
euhm,.. sja sorry, maar dit klinkt als t begin van het einde..
het kan omdat ze pijn heeft, maar als het zo erg is, zou ze echt wel langs de dokter gaan..
buiten dat, zodra je in n relatie geen sex meer wilt, dan zit er iets niet goed..
oke, naar mate van tijd heb je idd minder sex, maar als je helemaal geen sex meer hebt
ook is t vreemd dat ze "denkt" vreemdgegaan te zijn... je bent t of je bent t niet.. simpel..
laat ik het zo zeggen, het zal me niks verbazen als ze wel wat met die jongen heeft gedaan (niet perse sex,maar misschien gezoend oid..) waardoor ze zich schuldig voelt tegenover jou..
je moet gewoon eens met haar praten en je onzekerheden uiten...
succes ermee man..
Nou, zij beschouwt het niet als heel erg. Maar zij wilt het dan liever vermijden. En door dat te vermijden hebben wij geen sex.
Ik geloof niet dat ze heeft gezoend met die jongen, maar aan de andere kant denk ik van waarom wilt ze geen sex meer? Ligt het aan de pijn of heeft ze gewoon echt geen interesse meer in mij?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:35:31 #27
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174870
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:32 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Nou, zij beschouwt het niet als heel erg. Maar zij wilt het dan liever vermijden. En door dat te vermijden hebben wij geen sex.
Ik geloof niet dat ze heeft gezoend met die jongen, maar aan de andere kant denk ik van waarom wilt ze geen sex meer? Ligt het aan de pijn of heeft ze gewoon echt geen interesse meer in mij?
nogmaals.. dan wil ze gewoon niet meer, en dat is een slecht teken...
pi_74174875
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nogmaals.. dan wil ze gewoon niet meer, en dat is een slecht teken...
Achja, je hebt gelijk. Ik denk dat het tijd wordt om gewoon even goed te praten..
Zelf heb ik er een slecht gevoel over
pi_74174877
Dude, ze gaat vreemd.

Ik heb in exact dezelfde situatie gezeten. 6 jaar een relatie gehad, waar het na jaren stomende sex, ze plotseling de laatste 2 maanden een "schimmelinfectie" geen zin meer in sex had. Pas na lang zeuren mocht er weer eens overheen. Ook zij bleef dokters bezoeken uitstellen met verschillende smoesjes.

Wat bleek? De laatste 3 maanden bleek ze haar collega te neuken terwijl we zowat bij elkaar woonde. Je kan het nooit zeker weten dat ze niet vreemd kan gaan. Wees in ieder geval niet zo naďef dat zoiets je niet kan overkomen.

Vreemdgangers zijn erg infinitief in het verzinnen van smoesje en worden boos als je (directe) vragen gaan stellen. En die beste vriend? Hechte vriendschap tussen 2 (hetero) sexen is vrijwel onmogelijk. One way or another zal de mannelijke helft een poging doen haar het bed in te krijgen. Dat heb ik bij vrijwel iedere "beste" vriendin geprobeerd, en de slagingspercentage is vrij hoog. Vrienden ben je al, en dan is het nog maar een korte weg naar sex.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:39:14 #30
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174882
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
Dude, ze gaat vreemd.

Ik heb in exact dezelfde situatie gezeten. 6 jaar een relatie gehad, waar het na jaren stomende sex, ze plotseling de laatste 2 maanden een "schimmelinfectie" geen zin meer in sex had. Pas na lang zeuren mocht er weer eens overheen. Ook zij bleef dokters bezoeken uitstellen met verschillende smoesjes.

Wat bleek? De laatste 3 maanden bleek ze haar collega te neuken terwijl we zowat bij elkaar woonde. Je kan het nooit zeker weten dat ze niet vreemd kan gaan. Wees in ieder geval niet zo naďef dat zoiets je niet kan overkomen.

Vreemdgangers zijn erg infinitief in het verzinnen van smoesje en worden boos als je (directe) vragen gaan stellen. En die beste vriend? Hechte vriendschap tussen 2 (hetero) sexen is vrijwel onmogelijk. One way or another zal de mannelijke helft een poging doen haar het bed in te krijgen. Dat heb ik bij vrijwel iedere "beste" vriendin geprobeerd, en de slagingspercentage is vrij hoog. Vrienden ben je al, en dan is het nog maar een korte weg naar sex.
en dat
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:42:33 #31
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174887
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Achja, je hebt gelijk. Ik denk dat het tijd wordt om gewoon even goed te praten..
Zelf heb ik er een slecht gevoel over
belangrijk: ga niet alleen over het sex-gedeelte hebben, vraag ook of ze uberhaupt nog een toekomst met jou wil... dat jij haar wel in je toekomst wilt, maar dat jij begint te twijfelen over haar gevoelens..
en zeg dat ze niet meteen hoeft te antwoorden, maar geef haar een bepaalde deadline..
pi_74174888
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
Dude, ze gaat vreemd.

Hahah.. maar bij ons had ze het al vanaf het begin. Maar je hebt gelijk, ik moet niet zo positief denken.
Maar stel, ze is wel vreemd gegaan, hoe krijg ik dat dan uit haar? Praten gaat moeilijk bij haar..
Ja het is ook zo dat vriendschap tussen een jongen en meisje zowat onmogelijk is. Maar ik was erbij toen hij het nog probeerde. Maar zij had toen juist interesse in mij, en zag hem meer als een vriend. Dus ik denk niet dat het aan hem ligt.
pi_74174894
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:43 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Hahah.. maar bij ons had ze het al vanaf het begin. Maar je hebt gelijk, ik moet niet zo positief denken.
Maar stel, ze is wel vreemd gegaan, hoe krijg ik dat dan uit haar? Praten gaat moeilijk bij haar..
Ja het is ook zo dat vriendschap tussen een jongen en meisje zowat onmogelijk is. Maar ik was erbij toen hij het nog probeerde. Maar zij had toen juist interesse in mij, en zag hem meer als een vriend. Dus ik denk niet dat het aan hem ligt.
Die gast moet je dan toch een rot schop geven of zie ik dat weer helemaal verkeerd?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:45:39 #34
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174896
quote:

[..]

gevoelens groeien, waar eerst geen gevoelens waren kunnen ze er nu wel zijn.. vraag haar recht op de man af of ze vreemd is gegaan... als ze een ontwijkend antwoord geeft, weet je genoeg lijkt me..
pi_74174899
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

gevoelens groeien, waar eerst geen gevoelens waren kunnen ze er nu wel zijn.. vraag haar recht op de man af of ze vreemd is gegaan... als ze een ontwijkend antwoord geeft, weet je genoeg lijkt me..
Gevoelens is niet het enige dat bij een man groeit hoor.
pi_74174900
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:44 schreef Steecy het volgende:

[..]

Die gast moet je dan toch een rot schop geven of zie ik dat weer helemaal verkeerd?
Je eerste behulpzame post
Maar nee, ik weet hoe het zit tussen hun.
Ik zou hem wel een schop willen geven, maar dat helpt toch niet.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:48:40 #37
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174906
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:47 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Je eerste behulpzame post
Maar nee, ik weet hoe het zit tussen hun.
Ik zou hem wel een schop willen geven, maar dat helpt toch niet.
je kan nooit weten hoe het zit tussen hun..
ik wil je niet down lullen, maar tenzij je overal cams hebt geinstalleerd om haar heen, zul je het nooit zeker weten..
pi_74174909
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Yup, je hebt gelijk. We hebben het gesprek al eerder gehad, maar normaal zou ze er overdreven op reageren met gehuil en alles. Maar nu niet?
-Twijfels-
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:50:38 #39
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174913
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:49 schreef xgxdx het volgende:

[..]

Yup, je hebt gelijk. We hebben het gesprek al eerder gehad, maar normaal zou ze er overdreven op reageren met gehuil en alles. Maar nu niet?
-Twijfels-
nja, goed nadenken en goed met dr praten..
sorry, maar denk echt dat er wel wat is gebeurd als ik zo lees..
pi_74174914
quote:

[..]

Tja.. moeilijk. Ik kreeg het niet van haar te horen. Ik hoorde het via via. Zelfs na confrontaties met (vaag) bewijs bleef ze het nog glashard ontkennen. Ik werd zo achterdochtig dat ik gek van me zelf werd op een gegeven moment. Ik heb ze uiteindelijk betrapt, en dat was geen fraai gezicht Geloof me, hoe ik toen reageerde zal ik je (en vooral mezelf) maar besparen, maar dat was ook geen fraai gezicht.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, en hoop dat het je allemaal bespaard wordt. Maar uit je verhalen kan ik opmaken dat je kan uitgaan van het ergste.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74174917
Is haar gedrag verder veranderd?

@FireFox1
Moest je de gevangenis in?
pi_74174918
Maar goed.. ik weet genoeg. Ik ga maar eens richting bed toe.
Dank je voor je advies goodvsevil
En Steecy.. half..
  donderdag 29 oktober 2009 @ 02:53:34 #43
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74174921
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:51 schreef xgxdx het volgende:
Maar goed.. ik weet genoeg. Ik ga maar eens richting bed toe.
Dank je voor je advies goodvsevil
En Steecy.. half..
nou.. weltrusten en succes ermee
pi_74174926
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 02:51 schreef Steecy het volgende:
Is haar gedrag verder veranderd?

@FireFox1
Moest je de gevangenis in?
Ja haar gedrag is veranderd. Ik heb zelf ook wel nagedacht over waarom haar gedrag is veranderd en ik kwam maar uit op 1 antwoord. Maar ik bleef het ontkennen.
Eerst was ze altijd lief enzo, maar nu is het gelijk boos om de kleinste dingetjes.

Om eerlijk te zijn, ik had eerder in ons relatie ook zo'n moment, dat m'n gedrag veranderde. Dat ik minder interesse in haar toonde. Maar later kwam alles weer terug.

Edit: Firefox jij ook bedankt!
pi_74174958
Ze heeft meer gaten hoor.
pi_74174986
Schimmelinfectie?

Ik zou zeggen ruik een keer aan de broek van die andere gast, dan weet je het meteen
pi_74175067
Ja, als mijn vriendin een schimmelinfectie heeft zou ik er niet eens overheen willen...
Hoezo vergeetachtig, neem aan dat die bimbo een telefoon heeft? Nou dan zet ze d'r agenda op 8 uur 's ochtend met daarin "DOKTER BELLEN IVM MUTS". Kan ze een afspraak maken, klaar.
pi_74175084
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 03:59 schreef naamloos.txt het volgende:
Ja, als mijn vriendin een schimmelinfectie heeft zou ik er niet eens overheen willen...
Hoezo vergeetachtig, neem aan dat die bimbo een telefoon heeft? Nou dan zet ze d'r agenda op 8 uur 's ochtend met daarin "DOKTER BELLEN IVM MUTS". Kan ze een afspraak maken, klaar.
pi_74175342
Geen sex meer betekend dat ze vreemd gaat hoe vaak moet het nog worden gezegd op fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')