Checkquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef simmu het volgende:
btw; de gyn en ik hebben besloten om de uitgerekende datum gewoon maar de middelen, dus het is 30 april geworden. mogen we in de op?

dank jequote:

Film lijkt mij ook erg leuk, dus binnenkort maar es een vriendinnetje meeslepen (of mijn moeder).
  Film lijkt mij ook erg leuk, dus binnenkort maar es een vriendinnetje meeslepen (of mijn moeder). 

) Urine ook nog prima, weer wat afgevallen en een dwarsliggend kind. En dat allemaal na een beroerde nacht waarin ik elk half uur wakker werd van de pijn in mijn benen en kont en darmen en van een wakker druk kind, nachtmerries en een snurkende kerel... maar verbazingwekkend niet echt moe
 ) Urine ook nog prima, weer wat afgevallen en een dwarsliggend kind. En dat allemaal na een beroerde nacht waarin ik elk half uur wakker werd van de pijn in mijn benen en kont en darmen en van een wakker druk kind, nachtmerries en een snurkende kerel... maar verbazingwekkend niet echt moe   Oh well, op naar een nieuwe werkdag.
 Oh well, op naar een nieuwe werkdag.

Nee, meer as in hoofd rechts onder mijn ribben en kont links onderin... echt dwars zeg maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Lijnloos wat goed van je bloeddruk!
dwarsliggend als in stuit? naja hij/zij heeft nog ff de tijd om te draaien

dan issie al halverwege op weg naar beneden haha
 dan issie al halverwege op weg naar beneden haha   
  klinkt alsof je echt bent begonnen inmiddels! spannend hoor!!
  klinkt alsof je echt bent begonnen inmiddels! spannend hoor!! gefeliciteerd!
  gefeliciteerd! 

Nu al? Ik heb nog niet eens enveloppen in huis.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:53 schreef ymme het volgende:
Goede morgen dames.
Hier een heerlijk goede nacht gehad.
Straks even iemand van school halen, boterham geven, en dan komt dr moeder weer thuis.
Dus ga ik net zoals BJ vandaag een lekkere bankdag houden. Eens kijken of er nog onbeken dvd's in de kast liggen. En morgen maar eens beginnen met de enveloppen van de geboortekaartjes, kan ik maar beter af hebben.

Mja ze zeggen ong 1 kg per maand he. Ik zit nu op 6/7 kg. En ben 34 weken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:01 schreef harley het volgende:
morgen zitten wij op 13 weken (dan nog 3 dagen erbij en dan zitten de 1e 3 maanden erop)
Gisteren de weegschaal maar tevoorschijn getoverd (vond ze niet nodig ik wel) maar het klopte met haar broeken. Ze is nog steeds niets aangekomen en er is nog steeds niets te zien of te merken. Ze had wel "een" gevoel heeeeeel af en toe in de buik maar kon het niet zozeer aan de baby toeschrijven.

Ja toen we eruit waren welke kaarten het zouden worden. En het aantal, hebben we meteen enveloppen gekregen. Onze kaarten komen www.geboortekaartjes.nlquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nu al? Ik heb nog niet eens enveloppen in huis.

). Ben inmiddels een lijstje van to do's aan het maken
 ). Ben inmiddels een lijstje van to do's aan het maken 
 Heb dit weekend denk ik een buikgriepje opgepikt, wat gisteren op z'n hevigst was. Vandaag nog even uitzieken en vanavond alweer naar een cursus van werk.
  Heb dit weekend denk ik een buikgriepje opgepikt, wat gisteren op z'n hevigst was. Vandaag nog even uitzieken en vanavond alweer naar een cursus van werk.

Ziek zijn is altijd balen.
 Ziek zijn is altijd balen. 

Wij hebben idd eerst zelf thuis de kaart ontworpen, daarmee naar de drukker gestapt, daar de dikte ed van de kaart uitgezocht, envoloppen uitgezocht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef lily het volgende:
We moeten ook maar eens aan de kaartjes gaan beginnen.
We gaan het zelf "ontwerpen" (voor het eerst).
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?
Als je ontwerp klaar is...en dan? Naar een drukker? Of via internet?
!!!!beterschap voor de zieken trouwens!!!!!

Met een nog niet geheel gedroogd babywasje, dus de volgende kan nog niet in de machine.. Dus dan maar even luieren (en zo wellicht toch even douchen en boodschapje doen). Ooww, en hóe hard je jezelf ook vertelt dat het allemaal niet zo erg zou zijn áls het gebeurt, en hoe makkelijk je er ook over denkt, als dan eenmaal de eerste striae is gesignaleerd op je buik is dat toch gewoon even
 Met een nog niet geheel gedroogd babywasje, dus de volgende kan nog niet in de machine.. Dus dan maar even luieren (en zo wellicht toch even douchen en boodschapje doen). Ooww, en hóe hard je jezelf ook vertelt dat het allemaal niet zo erg zou zijn áls het gebeurt, en hoe makkelijk je er ook over denkt, als dan eenmaal de eerste striae is gesignaleerd op je buik is dat toch gewoon even   

Jeej!
 Jeej! voor jou, dat is niet makkelijk he, ineens pas op de plaats.. Ik denk dat het nog wel gaat komen, je moet er even aan wennen.. En we duimen gewoon allemaal voor je dat het gaat helpen, dat zou op zich al een mooie beloning zijn he?
 voor jou, dat is niet makkelijk he, ineens pas op de plaats.. Ik denk dat het nog wel gaat komen, je moet er even aan wennen.. En we duimen gewoon allemaal voor je dat het gaat helpen, dat zou op zich al een mooie beloning zijn he?  Ik denk trouwens dat we nu van de gezamenlijke diensten zijn..
 Ik denk trouwens dat we nu van de gezamenlijke diensten zijn.. )
 )

), maar we gaan het zien.. En inderdaad, het geeft hem érg veel rust, want kijken en op snelheid blijven is nog niet zijn forte en nu kan hij zich daar hélemaal op concentreren de komende lessen, straatje keren en al die meuk ligt nu achter hem. Ik heb er een erg goed gevoel bij
 ), maar we gaan het zien.. En inderdaad, het geeft hem érg veel rust, want kijken en op snelheid blijven is nog niet zijn forte en nu kan hij zich daar hélemaal op concentreren de komende lessen, straatje keren en al die meuk ligt nu achter hem. Ik heb er een erg goed gevoel bij  Fijn en lief dat je schoonmoeder is komen helpen, en ja, niets doen blijft moeilijk he?
 Fijn en lief dat je schoonmoeder is komen helpen, en ja, niets doen blijft moeilijk he?  hoor, ik krijg op een bepaald moment tenminste nog signalen van mijn lijf (die ik dan erg hard probeer te negeren op bepaalde momenten), maar jij hebt er helemaal geen symptomen bij. Lastig lijkt me dat!
 hoor, ik krijg op een bepaald moment tenminste nog signalen van mijn lijf (die ik dan erg hard probeer te negeren op bepaalde momenten), maar jij hebt er helemaal geen symptomen bij. Lastig lijkt me dat! En goed van je om alvast een lijstje te maken, ik ben meestal niet zo georganiseerd maar nu vond ik het erg fijn om met lijstjes aan de slag te zijn. En over een paar weken al verlof, gaat hard he?
 En goed van je om alvast een lijstje te maken, ik ben meestal niet zo georganiseerd maar nu vond ik het erg fijn om met lijstjes aan de slag te zijn. En over een paar weken al verlof, gaat hard he?  [edit]En wat Bar zegt, drukker kan natuurlijk ook, maar dat vonden wij eigenlijk te prijzig, omdat ze voor elke kleur een aparte drukgang nodig hebben en wij hebben nogal wat kleurtjes
 [edit]En wat Bar zegt, drukker kan natuurlijk ook, maar dat vonden wij eigenlijk te prijzig, omdat ze voor elke kleur een aparte drukgang nodig hebben en wij hebben nogal wat kleurtjes  [/edit]
 [/edit]

Ik moet nog even een lijstje maken voor de aantallenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja toen we eruit waren welke kaarten het zouden worden. En het aantal, hebben we meteen enveloppen gekregen. Onze kaarten komen www.geboortekaartjes.nl

Stiekum dus eigenlijk wel he? Het ging zo goed, het zag er allemaal soepel uit enzo, maar echt, onder mijn navel ook, dus ik had het zelf nog niet gezien.. Maar toen lief gisteren ging smeren zei hij 'heej, allemaal rode plekjes, wat is dat?' toen wist ik het al en ja hoor.. Een mooie band streepjes over bijna de hele breedtequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef freecell het volgende:
Arme Incantrix aan de striaeKan me voorstellen dat je er even van baalt hoor
 En ik al die tijd heel stoer tegen vriendinnen met striae 'maar joh, daar zie je strax bijna niks meer van, nu is het rood, maar dan niet meer' en meer van dat gebral. God straft direct zullen we maar zeggen
 En ik al die tijd heel stoer tegen vriendinnen met striae 'maar joh, daar zie je strax bijna niks meer van, nu is het rood, maar dan niet meer' en meer van dat gebral. God straft direct zullen we maar zeggen  Nouja, niet te klagen hoor, ik krijg er straks wel iets heel moois voor terug
 Nouja, niet te klagen hoor, ik krijg er straks wel iets heel moois voor terug 

alvast even aanmoedigen!!
  alvast even aanmoedigen!!  

Jij in elk geval goedgekeurd én met ingedaalde beeb!
 Jij in elk geval goedgekeurd én met ingedaalde beeb!  Dat je je zo rot voelt is dan weer minder, veel beterschap
 Dat je je zo rot voelt is dan weer minder, veel beterschap 
 ik vind het wel grappig
 ik vind het wel grappig  En jah, het wordt allemaal wit strakjes, dat weet ik wel (maakt het iets minder erg), maar het is op de één of andere manier een soort van mijlpaal de verkeerde kant op ofzo, ik weet niet.. Nouja, het komt goed!
 En jah, het wordt allemaal wit strakjes, dat weet ik wel (maakt het iets minder erg), maar het is op de één of andere manier een soort van mijlpaal de verkeerde kant op ofzo, ik weet niet.. Nouja, het komt goed!  

voor de striae... niet lief!
 voor de striae... niet lief! Slaap lekker joh!
 Slaap lekker joh! 

Wat je te wachten staat weet ik niet (ben zelf gewoon bij vk).quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Guess. het volgende:
Morgen m'n 1e echo,vind het erg spannend en ben nieuwsgierig,ook wel eng.Ik ga naar de gynecoloog ivm medische indicatie.Wat staat me te wachten zo'n 1e keer?

Bij de intake worden heel veel vragen gesteld over je gezondheid en de gezondheid van jullie families. Verder krijg je, als je wilt, informatie over verschillende testen (combinatietest, 20-wekenecho), wordt er bloed geprikt, de bloeddruk opgenomen, soms je gewicht en kunnen jullie zelf nog je vragen stellen. Ook krijg je informatie over andere onderwerpen als de kattenbak en wat je wel en niet moet eten en natuurlijk hoe het in het ziekenhuis werkt met controles enzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Guess. het volgende:
Morgen m'n 1e echo,vind het erg spannend en ben nieuwsgierig,ook wel eng.Ik ga naar de gynecoloog ivm medische indicatie.Wat staat me te wachten zo'n 1e keer?

ik heb even een vraagje over deze site...we hebben afgelopen weekend een proefdruk aangevraagd, maar is dit gewoon een leeg kaartje? Ik dahct dat je dan de tekst enzo kon opmaken en dan een proefdruk kon laten maken, maar toen we dat wilden doen was de proefdruk al aangevraagd. Of hebben we wat verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja toen we eruit waren welke kaarten het zouden worden. En het aantal, hebben we meteen enveloppen gekregen. Onze kaarten komen www.geboortekaartjes.nl

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |