Goodmornings Part II

Met een nog niet geheel gedroogd babywasje, dus de volgende kan nog niet in de machine.. Dus dan maar even luieren (en zo wellicht toch even douchen en boodschapje doen). Ooww, en hóe hard je jezelf ook vertelt dat het allemaal niet zo erg zou zijn áls het gebeurt, en hoe makkelijk je er ook over denkt, als dan eenmaal de eerste striae is gesignaleerd op je buik is dat toch gewoon even
Haha, grappig, Mijsje aan de doekjes door mij

En wat de man betreft, ja.. Hij heeft inderdaad nog geen kleding gekocht ofzo, maar is wel met me gaan winkelen toen we de rolstoel eenmaal hadden en dan heeft hij wel een uitgesproken mening over wat we wel en niet kopen, dat vind ik wel leuk. En elke avond smeert hij trouw mijn buik in en zoekt hij contact met de beeb, heel lief.. En hij doet werkelijk álles in huis, want ik kan niet zo veel, en hij klaagt nooit! En hij heeft me toch een partij werk in het kamertje en het kaartje zitten.. Dat vind ik betrokkenheid op z'n mans zeg maar, superlief ook

Luna, wat spannend! Ik blijf je aanmodigen, laat het vandaag maar doorzetten joh!

Minnie, haha, hoe gaat het verder dan?
Faja, beterschap

Davinia, thnx
Poppejans, leuk, thnx voor de tip! En ja, die ken ik, net als steken in/rond je schaambot ofzo.. Bij mij bleek hij daarna inderdaad ingedaald te zijn!
Lijnloos, wow, dat klinkt goed zeg!!

Jeej!
BJ,

voor jou, dat is niet makkelijk he, ineens pas op de plaats.. Ik denk dat het nog wel gaat komen, je moet er even aan wennen.. En we duimen gewoon allemaal voor je dat het gaat helpen, dat zou op zich al een mooie beloning zijn he?

Ik denk trouwens dat we nu van de gezamenlijke diensten zijn..
Ymme & Amaranta: ikke ook niet, maar ik wil wel graag enveloppen gaan schrijven (moet trouwens nog een paar adressen opduikelen ook, bedenk ik me nu

)
Harley, wat fijn, die eerste 3 maanden zijn zó spannend!

Vlindur ook goed geslapen, hoe fijn!
Aoraki, het is lastig, maar wel verstandig dat je het niet doet hoor, ik merk aan mijn lijf dat het voor mij eigenlijk ook al te zwaar is, maar ik wilde zo graag.. Heb nog niet het hart gehad dit tegen lief te zeggen (al vroeg hij me gisteren erg plagerig of ik hem die robot-walk ook wilde leren

), maar we gaan het zien.. En inderdaad, het geeft hem érg veel rust, want kijken en op snelheid blijven is nog niet zijn forte en nu kan hij zich daar hélemaal op concentreren de komende lessen, straatje keren en al die meuk ligt nu achter hem. Ik heb er een erg goed gevoel bij

Fijn en lief dat je schoonmoeder is komen helpen, en ja, niets doen blijft moeilijk he?

hoor, ik krijg op een bepaald moment tenminste nog signalen van mijn lijf (die ik dan erg hard probeer te negeren op bepaalde momenten), maar jij hebt er helemaal geen symptomen bij. Lastig lijkt me dat!
Oh bah, Octo, ook jij beterschap!

En goed van je om alvast een lijstje te maken, ik ben meestal niet zo georganiseerd maar nu vond ik het erg fijn om met lijstjes aan de slag te zijn. En over een paar weken al verlof, gaat hard he?
Lily, wij hebben zelf ontworpen en laten ze digitaal printen bij een copyshop. Digitale print is printwerk van een hoge kwaliteit, waardoor je niet al te veel verschil ziet met drukwerk (veel reclamefolders worden bijv. ook zo geprint) en dat is ons bij onze trouwkaart érg goed bevallen

[edit]En wat Bar zegt, drukker kan natuurlijk ook, maar dat vonden wij eigenlijk te prijzig, omdat ze voor elke kleur een aparte drukgang nodig hebben en wij hebben nogal wat kleurtjes

[/edit]