abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74341354
Vorige deel:

Zwangerschap en geboorte deel 584

27 oktober 2009: lunastar
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
22 mei 2010: Baldria
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1983
18 juni 2010: Guess
04 juli 2010: Sonnetje85
06 juli 2010: MinnieMin
06 juli 2010: borra

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

En excuses, op dit moment geen idee waar we op zitten te wachten, ik kwam alleen Draculettetje even succes wensen en bleek toen de lapo te hebben

[ Bericht 49% gewijzigd door Soneal op 03-11-2009 10:02:46 ]
pi_74341415
Hoi
pi_74341446
Hi...

Ik moet toch eens wat beter uitkijken, heb ik zo een Lapo in een topic waar ik (nog) niet thuishoor
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:00:19 #4
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74341509
foutje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_74341539
btw; de gyn en ik hebben besloten om de uitgerekende datum gewoon maar de middelen, dus het is 30 april geworden. mogen we in de op?

en een vraagje aan andere tweelingmoeders: heeft iemand ervaring met proluton?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74341546
Das leuk Lishe, zijn dat ook dames die in het verkeerde topic posten
pi_74341605
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef simmu het volgende:
btw; de gyn en ik hebben besloten om de uitgerekende datum gewoon maar de middelen, dus het is 30 april geworden. mogen we in de op?
Check
pi_74341663
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Soneal het volgende:

[..]

Check
dank je
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74341688
Goedemorgen! Film gister was leuk! Die Linda de Mol lijkt niet eens meer op zichzelf, echt knap speelde die.
Baby is volgens mij aan het indalen, sinds gisteravond ongesteldheidsbuikpijn.Zeurderige constante buikpijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74341707
Oehh ik las al 4cm bij Lunastar.. hoe isset nu??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74342296
He meiden,

Spannend nog steeds bij Luna, hopelijk zet het een beetje door nu.

Poppejantje aan het indalen?! Goed hoor, maar wel jammer dat het nou met die krampen gepaard moet gaan. Film lijkt mij ook erg leuk, dus binnenkort maar es een vriendinnetje meeslepen (of mijn moeder).

Simmu voor een koningspaar op koninginnedag? Leuk hoor!

Hier net weer terug van de wekelijkse controle bij het ziekenhuis en helemaal gestickert! Bloeddruk gedaald tot 75 zelfs, helemaal happy (vk gaf zelfs aan dat ie nu niet verder mag zakken anders moeten we weer stoppen met de medicijnen ) Urine ook nog prima, weer wat afgevallen en een dwarsliggend kind. En dat allemaal na een beroerde nacht waarin ik elk half uur wakker werd van de pijn in mijn benen en kont en darmen en van een wakker druk kind, nachtmerries en een snurkende kerel... maar verbazingwekkend niet echt moe Oh well, op naar een nieuwe werkdag.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:34:55 #12
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74342335
Lijnloos wat goed van je bloeddruk!
dwarsliggend als in stuit? naja hij/zij heeft nog ff de tijd om te draaien
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74342482
Lijnloos, wat fijn!
En prettig dat je niet moe bent
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:42:23 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74342529
Lijnloos`
pi_74342627
Hoera voor de stickers van Lijnloos.
Goed gedaan meid!

en een mooie tvp
pi_74342655
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Lijnloos wat goed van je bloeddruk!
dwarsliggend als in stuit? naja hij/zij heeft nog ff de tijd om te draaien
Nee, meer as in hoofd rechts onder mijn ribben en kont links onderin... echt dwars zeg maar
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:47:25 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74342669
goedemorgen dames

Jeuj voor lijnloos! een stickertje en een goede bloeddruk!! wat fijn zeg!!!
en een dwarsliggertje dan issie al halverwege op weg naar beneden haha

@Luna; succes klinkt alsof je echt bent begonnen inmiddels! spannend hoor!!

@Poppejans; die film wil ik ook nog gaan kijken, dus wel een aanrader? die van Kluun ga ik einde van de maand ook nog heen... lijkt me ook super!

@Simmu; een tweeling op koninginnedag! wat goed! haha gefeliciteerd!

ik heb redelijk geslapen afgelopen nacht... natuurlijk wel ff gepiekerd, maar moet alles maar gewoon ff afwachten en proberen te genieten van de rust die ik nu krijg. (ook al is dat nog wat lastig).
Als het goed is komt de postbode straks met een pakketje en kruip ik dan lekker op de bank voor de tv
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74342836
Goede morgen dames.
Hier een heerlijk goede nacht gehad.
Straks even iemand van school halen, boterham geven, en dan komt dr moeder weer thuis.
Dus ga ik net zoals BJ vandaag een lekkere bankdag houden. Eens kijken of er nog onbeken dvd's in de kast liggen. En morgen maar eens beginnen met de enveloppen van de geboortekaartjes, kan ik maar beter af hebben.
pi_74343026
morgen zitten wij op 13 weken (dan nog 3 dagen erbij en dan zitten de 1e 3 maanden erop)
Gisteren de weegschaal maar tevoorschijn getoverd (vond ze niet nodig ik wel) maar het klopte met haar broeken. Ze is nog steeds niets aangekomen en er is nog steeds niets te zien of te merken. Ze had wel "een" gevoel heeeeeel af en toe in de buik maar kon het niet zozeer aan de baby toeschrijven.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:12:27 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74343335
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:53 schreef ymme het volgende:
Goede morgen dames.
Hier een heerlijk goede nacht gehad.
Straks even iemand van school halen, boterham geven, en dan komt dr moeder weer thuis.
Dus ga ik net zoals BJ vandaag een lekkere bankdag houden. Eens kijken of er nog onbeken dvd's in de kast liggen. En morgen maar eens beginnen met de enveloppen van de geboortekaartjes, kan ik maar beter af hebben.
Nu al? Ik heb nog niet eens enveloppen in huis.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:13:08 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74343358
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:01 schreef harley het volgende:
morgen zitten wij op 13 weken (dan nog 3 dagen erbij en dan zitten de 1e 3 maanden erop)
Gisteren de weegschaal maar tevoorschijn getoverd (vond ze niet nodig ik wel) maar het klopte met haar broeken. Ze is nog steeds niets aangekomen en er is nog steeds niets te zien of te merken. Ze had wel "een" gevoel heeeeeel af en toe in de buik maar kon het niet zozeer aan de baby toeschrijven.
Mja ze zeggen ong 1 kg per maand he. Ik zit nu op 6/7 kg. En ben 34 weken.
pi_74343497
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nu al? Ik heb nog niet eens enveloppen in huis.
Ja toen we eruit waren welke kaarten het zouden worden. En het aantal, hebben we meteen enveloppen gekregen. Onze kaarten komen www.geboortekaartjes.nl
pi_74343937
Ook een goeiemorgen! Ik heb zowaar weer 'goed' geslapen

Poppejantje aan het indalen! Wh00t!
Ligt ze dwars Lijnloos? Bummer zeg, hoop dat ze snel de goeie kant weet te vinden!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74343977
Goedemorgen/middag allemaal,

@ draakje, sterkte. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

@ Lunastar, het klinkt toch echt alsof het niet meer tot en met vrijdag gaat duren... Ik hoop voor je dat het een beetje opschiet

@ Trix, Leuk, babywasjes. Het gekke is dat ik er eerst niet zo naar uitkeek. Maar omdat ik nu rust moet houden vanwege mijn bloeddruk mag ik helemaal niks meer doen. Dus moet lief alles doen... Moeilijk om mezelf te beheersen, ik wil oohook! Fijn dat je lief zijn vrijstellingen heeft gekregen, dat geeft ook wat rust voor het echt examen.

@ lijnloos, mooi van je bloeddruk.

@ BJ, niet zo mooi van je bloeddruk. Ik hoop voor je dat ie donderdag weer een stuk lager is. Bij mij werd ie alleen maar hoger omdat ik teveel zat te piekeren, waardoor ik weer teveel stress had en daardoor weer een te hoge bloeddruk. Hopelijk kan jij de zenuwen beter bedwingen. Maar anders is het ook nog niet het einde van de wereld, ik heb nu bloeddrukverlagers en dat lijkt te werken... Dus daar hoop ik de rest van de zwangerschap mee uit te zingen. En je beeb in een stuit, dat kan altijd nog veranderen! Je bent nu toch bijn 32 wken? Nog tijd zat.

@ Tan, ik hoop dat jouw bloeddruk ook binnen de perken blijft...

@Amaranta, jammer dat je man niet zo betrokken is bij de zwangerschap. Als het dadelijk maar omslaat als de beeb er is! Hij kan nu natuurlijk ook niks doen...

@ Vlindur, ons ventje heeft toch ook wel minimaal 1 keer per dag de hik. Soms ook vaker en dan vroeg ik me ook wel eens af of dat normaal was... Blijkbaar wel

Gisteren is mijn schoonmoeder geweest om te helpen met de babywas. Lief had de was gdaan, maar kan niet zo goed strijken, dus heeft mijn schoonmoeder alles gestreken, super lief. Ook de gordijnen van de babykamer zijn nu gewassen etc. Dus we zijn er bijna helemaal klaar voor.
Ik heb er ook veel moeite mee om helemaal niks te mogen doen. Geen huishoudelijke klusjes, niet koken, etc. En het stomme is, is dat ik me fysiek heel goed voel. Ik heb er helemaal geen last van dat ik een hoge bloeddruk heb. Geen symptomen. En ook al ben ik nu 8 maanden zwanger, ik heb lichamelijk ook nergens last van, niet van mijn bekken, buik, benen etc. Alleen die stomme bloeddruk verpest alles
pi_74344398
@ Ymme: Tja, als je dan toch al thuiszit kan ik me voorstellen dat je alvast kaartjes en dergelijke gaat uitzoeken. Ik bewaar dat soort klusjes voor mijn verlof (eind volgende maand al ). Ben inmiddels een lijstje van to do's aan het maken

Zit nu trouwens ziekjes thuis Heb dit weekend denk ik een buikgriepje opgepikt, wat gisteren op z'n hevigst was. Vandaag nog even uitzieken en vanavond alweer naar een cursus van werk.
pi_74344592
We moeten ook maar eens aan de kaartjes gaan beginnen.

We gaan het zelf "ontwerpen" (voor het eerst).
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?

Als je ontwerp klaar is...en dan? Naar een drukker? Of via internet?

!!!!beterschap voor de zieken trouwens!!!!!
pi_74344594
BLeh Octo Ziek zijn is altijd balen.

Ik ben ook nog niet echt met de kaartjes bezig geweest. En enveloppen gaan bij ons automatisch, dus die hoef ik niet te schrijven
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:56:40 #28
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74344677
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef lily het volgende:
We moeten ook maar eens aan de kaartjes gaan beginnen.

We gaan het zelf "ontwerpen" (voor het eerst).
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?

Als je ontwerp klaar is...en dan? Naar een drukker? Of via internet?

!!!!beterschap voor de zieken trouwens!!!!!
Wij hebben idd eerst zelf thuis de kaart ontworpen, daarmee naar de drukker gestapt, daar de dikte ed van de kaart uitgezocht, envoloppen uitgezocht.
prijs afgesproken.

toen hebben zei een proefdruk gemaakt, en dat ging net zolang over en weer tot we er tevreden over waren.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:57:50 #29
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74344712
Goodmornings Part II Met een nog niet geheel gedroogd babywasje, dus de volgende kan nog niet in de machine.. Dus dan maar even luieren (en zo wellicht toch even douchen en boodschapje doen). Ooww, en hóe hard je jezelf ook vertelt dat het allemaal niet zo erg zou zijn áls het gebeurt, en hoe makkelijk je er ook over denkt, als dan eenmaal de eerste striae is gesignaleerd op je buik is dat toch gewoon even

Haha, grappig, Mijsje aan de doekjes door mij

En wat de man betreft, ja.. Hij heeft inderdaad nog geen kleding gekocht ofzo, maar is wel met me gaan winkelen toen we de rolstoel eenmaal hadden en dan heeft hij wel een uitgesproken mening over wat we wel en niet kopen, dat vind ik wel leuk. En elke avond smeert hij trouw mijn buik in en zoekt hij contact met de beeb, heel lief.. En hij doet werkelijk álles in huis, want ik kan niet zo veel, en hij klaagt nooit! En hij heeft me toch een partij werk in het kamertje en het kaartje zitten.. Dat vind ik betrokkenheid op z'n mans zeg maar, superlief ook

Luna, wat spannend! Ik blijf je aanmodigen, laat het vandaag maar doorzetten joh!

Minnie, haha, hoe gaat het verder dan?

Faja, beterschap

Davinia, thnx

Poppejans, leuk, thnx voor de tip! En ja, die ken ik, net als steken in/rond je schaambot ofzo.. Bij mij bleek hij daarna inderdaad ingedaald te zijn!

Lijnloos, wow, dat klinkt goed zeg!! Jeej!

BJ, voor jou, dat is niet makkelijk he, ineens pas op de plaats.. Ik denk dat het nog wel gaat komen, je moet er even aan wennen.. En we duimen gewoon allemaal voor je dat het gaat helpen, dat zou op zich al een mooie beloning zijn he? Ik denk trouwens dat we nu van de gezamenlijke diensten zijn..

Ymme & Amaranta: ikke ook niet, maar ik wil wel graag enveloppen gaan schrijven (moet trouwens nog een paar adressen opduikelen ook, bedenk ik me nu )

Harley, wat fijn, die eerste 3 maanden zijn zó spannend!

Vlindur ook goed geslapen, hoe fijn!

Aoraki, het is lastig, maar wel verstandig dat je het niet doet hoor, ik merk aan mijn lijf dat het voor mij eigenlijk ook al te zwaar is, maar ik wilde zo graag.. Heb nog niet het hart gehad dit tegen lief te zeggen (al vroeg hij me gisteren erg plagerig of ik hem die robot-walk ook wilde leren ), maar we gaan het zien.. En inderdaad, het geeft hem érg veel rust, want kijken en op snelheid blijven is nog niet zijn forte en nu kan hij zich daar hélemaal op concentreren de komende lessen, straatje keren en al die meuk ligt nu achter hem. Ik heb er een erg goed gevoel bij Fijn en lief dat je schoonmoeder is komen helpen, en ja, niets doen blijft moeilijk he? hoor, ik krijg op een bepaald moment tenminste nog signalen van mijn lijf (die ik dan erg hard probeer te negeren op bepaalde momenten), maar jij hebt er helemaal geen symptomen bij. Lastig lijkt me dat!

Oh bah, Octo, ook jij beterschap! En goed van je om alvast een lijstje te maken, ik ben meestal niet zo georganiseerd maar nu vond ik het erg fijn om met lijstjes aan de slag te zijn. En over een paar weken al verlof, gaat hard he?

Lily, wij hebben zelf ontworpen en laten ze digitaal printen bij een copyshop. Digitale print is printwerk van een hoge kwaliteit, waardoor je niet al te veel verschil ziet met drukwerk (veel reclamefolders worden bijv. ook zo geprint) en dat is ons bij onze trouwkaart érg goed bevallen [edit]En wat Bar zegt, drukker kan natuurlijk ook, maar dat vonden wij eigenlijk te prijzig, omdat ze voor elke kleur een aparte drukgang nodig hebben en wij hebben nogal wat kleurtjes [/edit]
3!
pi_74344878
Oke,

Ik wil natuurlijk ook de laagste prijs
copyshop dus maar eens vragen hoe en wat...
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:09:19 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74345072
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja toen we eruit waren welke kaarten het zouden worden. En het aantal, hebben we meteen enveloppen gekregen. Onze kaarten komen www.geboortekaartjes.nl
Ik moet nog even een lijstje maken voor de aantallen
pi_74345173
Arme Incantrix aan de striae Kan me voorstellen dat je er even van baalt hoor
pi_74345302
Ik heb net mijn lijstje met adressen voor de geboortepost afgemaakt. Dat was ook een heel gedoe. Iedereen verhuist een aantal keer, maar mijn adressenlijst vergeet ik soms up-te-daten. Ik heb de enveloppen ook al en ik ga ze denk ik deze week schrijven. Wij hebben de kaartjes trouwens ook al, die gaan we namelijk zelf printen. Alles in eigen hand, ik vind dat altijd wel rustgevend....
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:22:44 #34
95408 Incantrix
pi_74345442
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef freecell het volgende:
Arme Incantrix aan de striae Kan me voorstellen dat je er even van baalt hoor
Stiekum dus eigenlijk wel he? Het ging zo goed, het zag er allemaal soepel uit enzo, maar echt, onder mijn navel ook, dus ik had het zelf nog niet gezien.. Maar toen lief gisteren ging smeren zei hij 'heej, allemaal rode plekjes, wat is dat?' toen wist ik het al en ja hoor.. Een mooie band streepjes over bijna de hele breedte En ik al die tijd heel stoer tegen vriendinnen met striae 'maar joh, daar zie je strax bijna niks meer van, nu is het rood, maar dan niet meer' en meer van dat gebral. God straft direct zullen we maar zeggen Nouja, niet te klagen hoor, ik krijg er straks wel iets heel moois voor terug

Ennuhm, ik ga de enveloppes ook schrijven, omdat ik zo'n rare ben die dat mooier vind
3!
pi_74345755
*jablabla en je krijgt er iets heel moois voor terug*
Maar stiekem toch liever zonder streepjes
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:35:15 #36
95408 Incantrix
pi_74345788
Dát zeker Maarja, nouja, ik moet mezelf íets aanpraten om mezelf eroverheen te zetten he?
3!
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:37:52 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74345862
Wij gaan ook digitaal laten printen. Ik verwacht een dezer dagen de proefdruk van de copysjop.
pi_74346244
Balen van de striae Incantrix, smeren van creme is nog geen garantie dat het zonder streepjescode blijft. Ik heb op mijn buik slechts 1 streepje van de vorige zwangerschap maar mijn heupen, borsten en billen zitten echt zwaar onder de streepjes.

Ik ben weer goed gekeurd door de verloskundige. Ik had een bloeddruk van 120/55, ijzer van 7.2 en dat drukkende gevoel dat ik al een week of 2 voel op mijn schaambotje is mijn zoon zijn hoofd. Die ligt al in mijn bekken. Over 2 weken weer terug.

Zo en nu ga ik mijn bed in, voel me met het uur beroerder worden.

Luna alvast even aanmoedigen!!
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:52:35 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74346373
Ik ben ook druk bezig adressen te verzamelen voor onze kaartjes; ik voer ze digitaal in en laat ze ook door de drukker rechtstreeks versturen. Scheelt een hoop tijd en moeite, zelf schrijven is misschien mooier, maar de meeste mensen gooien de envelop toch direct in de prullenbak...

@trix; balen dat je striae krijgt... maar het is wel echt zo, dat ze uiteindelijk wit/ huidskleurig zijn.... ik heb veel op mijn onderbuik (niet van de zwangerschap, maar van toen ik erg dik was) en die zie je qua kleur dus amper.. maja mooi is anders....
gelukkig heb ik nog geen nieuwe ontwikkelt... *klopt af*
(en ik heb nog wel wat vel over...)

@faja, jeuj voor je stickertje! wat goed! en je kindje al lekker aan het indalen... mooi zo!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:54:21 #40
95408 Incantrix
pi_74346421
Faja, ik weet inderdaad dat smeren niet veel zegt, maar ik hoopte toch stiekum genoeg rek erin te hebben zitten. Nouja, het zal wel Jij in elk geval goedgekeurd én met ingedaalde beeb! Dat je je zo rot voelt is dan weer minder, veel beterschap

BJ, klopt, enveloppes schrijven is ook eigenlijk niet echt iets waar mensen iets aan hebben, maar ach ik vind het wel grappig En jah, het wordt allemaal wit strakjes, dat weet ik wel (maakt het iets minder erg), maar het is op de één of andere manier een soort van mijlpaal de verkeerde kant op ofzo, ik weet niet.. Nouja, het komt goed!

Mensen, ik ga douchen en boodschappen doen, later!
3!
pi_74346434
Trix, voor de striae... niet lief!

Faja ook een stickert! Slaap lekker joh!

Hmm, adressenlijsten voor de geboortekaartjes moet ik ook nog updaten. Gelukkig zijn we nog geen half jaar geleden getrouwd en die uitnodigingen komen denk ik wel redelijk overeen met wie nu een kaartje krijgt, dus dat komt vast goed. Kaartje zelf hebben we al een proefdruk van en die is goed gelukt, dus tegen die tijd de teksten voor datum, tijdstip, lengte en gewicht aanpassen naar real-life en dan komt het vast goed. En ik laat mijn lief gewoon de adressen op stickers printen, dat hebben we bij het trouwen ook gedaan, werkt prima!
pi_74346682
Zag zojuist dat ik ook nog een hoop adressen moet verzamelen
Naja, misschien toch ook vandaag maar eens beginnen.
pi_74346690
Ik was dus bang dat ik me zou gaan vervelen zo zonder werk, maar nu we gaan verhuizen heb ik ineens allemaal doelen erbij
Alle foto's ingeplakt hebben en bijgewerkt hebben tot en met heden voor het verhuizen, geboortekaartjes af voor eind December, boekenkasten uitgezocht, rotzooi uitgezocht enzovoort
pi_74346756
Als ik jullie zo lees heb ik ook nog genoeg te doen.
Als het goed is heb ik een week of 3 voor de bevalling verlof (mocht die keizersnede doorgaan).

Misschien toch maar wat voorwerken (adressenlijst enzo)

kamertje is wel zo goed als klaar en kleertjes zijn ook uitgezocht
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:40:10 #45
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74347870
Morgen m'n 1e echo,vind het erg spannend en ben nieuwsgierig,ook wel eng.Ik ga naar de gynecoloog ivm medische indicatie.Wat staat me te wachten zo'n 1e keer?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74348070
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Guess. het volgende:
Morgen m'n 1e echo,vind het erg spannend en ben nieuwsgierig,ook wel eng.Ik ga naar de gynecoloog ivm medische indicatie.Wat staat me te wachten zo'n 1e keer?
Wat je te wachten staat weet ik niet (ben zelf gewoon bij vk).
Maar dat je het spannend vind, geloof ik graag ja. Heel veel plezier vooral morgen!
pi_74348220
Irritant die striae inderdaad. Ik heb inmiddels zebraborsten en op m'n buik zit 1 streepje. Ik hoop dat het daarbij blijft, hij zit er al sinds zo'n 5 weken en het is nog steeds de enige, dus ik heb nog goede hoop

Lunastar ik duim voor je dat het nu dan toch echt gaat doorzetten! Nog 6cm te gaan

Afgelopen zondag hebben we de wieg bekleed teruggekregen en hij is mooi! Helaas nog even zonder het hemeltje, want die lag nog bij m'n moeder thuis. Ik heb het bedje net even opgemaakt en het is echt
pi_74348423
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Guess. het volgende:
Bij de intake worden heel veel vragen gesteld over je gezondheid en de gezondheid van jullie families. Verder krijg je, als je wilt, informatie over verschillende testen (combinatietest, 20-wekenecho), wordt er bloed geprikt, de bloeddruk opgenomen, soms je gewicht en kunnen jullie zelf nog je vragen stellen. Ook krijg je informatie over andere onderwerpen als de kattenbak en wat je wel en niet moet eten en natuurlijk hoe het in het ziekenhuis werkt met controles enzo.
pi_74349230
Oh ja, natuurlijk weet ik ongeveer wel wat je te wachten staat bij een intake.
Wat wupwup zegt
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:30:58 #50
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_74349668
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef ymme het volgende:

[..]

ik heb even een vraagje over deze site...we hebben afgelopen weekend een proefdruk aangevraagd, maar is dit gewoon een leeg kaartje? Ik dahct dat je dan de tekst enzo kon opmaken en dan een proefdruk kon laten maken, maar toen we dat wilden doen was de proefdruk al aangevraagd. Of hebben we wat verkeerd gedaan?

kun je mss kort uitleggen hoe ze te werk gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')