Op zaterdag 31 oktober 2009 12:06 schreef Incantrix het volgende:Hullo

Ik ben inderdaad aardig uitgeslapen, vanochtend wel een uurtje wakkergelegen, maar dus weer heel vlot weggesukkeld en K.O. geweest tot een uurtje of 10. Lekker! In het kader van 'in thema blijven met Fok!' zijn we nu dus aan het huishouden, hetgeen voor ons in de praktijk inhoudt dat lief bijna alles doet en ik er een beetje omheen drentel, wat losse troep opruim en kleine dingetjes doe, want meer kan helaas niet meer..
Wupwup, wat goed, gefeliciteerd!!

Nu dus echt helemaal klaar, fijn gevoel is dat denk ik

Amaranta, ik heb gelukkig nog redelijk controle over mijn blaas, haha! Hoe was de kraamintake overigens? En beterschap voor je neefje!
Knuffelbeestje? Had ik jou al welkom geheten? Volgens mij niet! In dat geval gefeliciteerd en leuk dat je erbij bent

Asy, het klinkt alsof je een geweldig uitje hebt gehad, súperleuk zeg

Owja, en ik had op een gegeven moment een punt waarop ik kleine dikkie minder voelde, maar uiteindelijk bleek hij vooral ánders te bewegen zeg maar.
Als je twijfelt moet je echter gewoon even bellen hoor! Fijn dat je VK even langskomt! Misschien is hij koppeltjegeduikeld en ligt zijn koppie nu beneden? Ik ben benieuwd!
Davinia, dat heb je goed onthouden

Voor het maagzuur moet ik eigenlijk zorgen dat ik niet meer 'leeg kom te staan' qua maaginhoud en moet dus constant kleine beetjes eten, terwijl ik mijn ijzerpillen juist op een lege maag moet nemen

Dat gaat redelijk, het makkelijkst is het om mijn ijzerpillen een half uur voor de maaltijd te nemen, want dan heb ik maar een half uurtje last van maagzuur. Anders moet het 2 a 3 uur na de maaltijd en als ik daarop moet gaan wachten zou ik vaak alweer wat moeten eten.. En hoe is het met u deze mooie dag?
Meimeltje verlof!

Lekker!!
HOW! Faja, wat naar! Jemig, dat is echt schrikken zeg, beterschap voor je kleine vent en ik zal aan jullie denken

Sterkte ermee, lijkt me heel erg angstig..
Harley, dat is fijn nieuws

Wij hoeven inderdaad ook maar voor 2 dagen opvang te regelen en dat voelt echt heel goed. Lekker vasthouden die positiviteit

Draakje, haha, de skippybal gaat prima, af en toe doet 'ie me toch rare dingen

En fijn dat je gisteren minder gespuugd hebt, hopelijk kun je dat op die manier volhouden

DJ dus lekker met de meubeltjes bezig, ik ben erg benieuwd naar het resultaat.. Nog een beetje kunnen slapen?
BJ, hč, balen zeg, dat gaat dus echt niet lekker zo.. Gelukkig is je migraine in elk geval weg, dat lijkt me helemáál zo rot.. Rustig dagje vandaag dan maar?

En lief dat je aan me dacht

Claudia, ik moet nu elke controle (eens in de 2 weken) urine meebrengen waar ze dan een stripje in doen (controle op eiwitten volgens mij). Twee afspraken geleden moest ik voor de tweede keer bloed prikken, maar suiker werd daarbij niet gecontroleerd, dat ging meer om ijzer e.d. . Verder meten ze mijn bloeddruk, voelen ze hoe de baby ligt en meten ze de baarmoeder op. Laatste keer heb ik dus een inwendig onderzoek gehad, maar dat is buiten de 'normale' controle om, doordat ik vaginistisch ben geweest was het voor alle partijen fijn om te weten hoe het zou gaan als het bij mij nodig is om te voelen. Zo weten zij hoe ik reageer en weet ik hoe het voelt en werkt. Of het met 40 weken standaard is weet ik eigenlijk niet en ik weet ook niet of ze die standaard bij mij aan gaan houden i.v.m. mijn verleden

Ze zei dat ze bij vrouwen zoals ik minder snel toucheren. Groeiecho krijg ik niet tenzij er reden toe is.
Lily, hoe is het met jou?

-Volgens mij gooi ik nu het topic dicht, maar ik heb 'm door! ik open meteen een nieuwe

-