Froniooooooooooooooo...quote:
Verbeter maar wat posities als je wilt, is altijd bruikbaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb m gisteravond alleen ff kunnen installeren en kunnen kijken hoe het ervoor staat met FC Utrecht, en ik ben teleurgesteld, precies dezelfde fouten als in FM09:
- Wederom is de voorzitter van de club random, terwijl Jan-Willem van Dop gewoon in het spel zit.
- Nog steeds is de club in financiële nood, terwijl we toch echt een suikeroom hebben en 1 van de meest gezonde clubs in NL zijn.
- Het uit-tenue is die van vorig seizoen.
- Van veel spelers klopt de positie niet
Dat wordt de editor gebruiken.
teruggekeerd naar brazilie en daar in de vertelheid geraaktquote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Froniooooooooooooooo...
wat is er van hem eigenlijk geworden?
Fortuna Sittard, bij ingang van de winterstop staan we op een 4e plek achter De Graafschap, Cambuur en heel verrassend FC Ossquote:
Ghehehequote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Is toch geen manier om zoiets aan te prijzen?
Ik zie 3 klodders kots.
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Is toch geen manier om zoiets aan te prijzen?
Ik zie 3 klodders kots.
in de voorbereiding doken wat rare namen op maar op het WK waren de meeste spelers wel okequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef Reddiablo het volgende:
verzoekje
Kunnen jullie allemaal eens naar Oranje kijken cq. de selectieprocedure van Van Marwijk?
Ik hoor van een aantal mensen dat de meest bizarre spelers worden opgeroepen.... als dit daadwerkelijk zo is moeten we hier wat aan doen. Gek genoeg is dit niet in de testversies naar voren gekomen... anyway, laat me weten als er hele vage spelers worden opgeroepen (Jup league spelers..)
Geen verrassingen tot nu toe bij mij.. (ook niet bij de jongere selecties)quote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef Xummon het volgende:
[..]
in de voorbereiding doken wat rare namen op maar op het WK waren de meeste spelers wel oke
Erik Pieters is wel een verassing
Geen sarcasme, Fleuren is een goede linksback voor VVV en aanverwante ploegen.. Vorig jaar alle competitiewedstrijden meegedaan met VVVquote:Op donderdag 5 november 2009 02:50 schreef JLSB het volgende:
Sarcasme neem ik aan. Ik ben in de zomer op zoek geweest naar een linksback, maar kon niets vinden dat aan mijn eisen voldeed. Fleuren en Auassar mogen daarom zo lang op die plek staan...
Beginnen als bondscoach? Hm, zelf weten, maar ik vind bondscoachschap alleen leuk in combinatie met een club, je hebt als bondscoach namelijk heel weinig wedstrijden te spelen..quote:Op donderdag 5 november 2009 08:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga om het spel te leren kennen een game in NL/ENG spelen en begin als bondscoach van Spanje
Ben benieuwd, over 2 weken komt hij naar mij toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Na 7 wedstrijden sta ik 3e met FC Utrecht, grote man is van Wolfswinkel met 5 goals.
Je staat vlak voor het einde van het seizoen 1 punt achter op de koploper? Lijkt me niet zo heel erg veel mis met je tactiek dan toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:21 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan nog geen goede tactiek maken, dat is wel frustrerend. Speel nog steeds om het kampioenschap, met 4 wedstrijden te gaan 1 punt achter op PSV....
Welke bug ?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:
De keepersbug is nog steeds intact zo lijkt het. Kevin Begois is zojuist verkocht aan Zenit.
Oh, die is me nog nooit opgevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De bug die in FM 2009 zat waardoor middelmatige keepers vaak vertrekken naar topclubs.
Lijkt me wel. In 2009 was het algemeen bekend die bug en waren er heel veel mensen die bijvoorbeeld Brian van Loo bij Barcelona hadden gezien, of Wintjens in het Nederlands Elftal.quote:
Goede derde keeper toch.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. In 2009 was het algemeen bekend die bug en waren er heel veel mensen die bijvoorbeeld Brian van Loo bij Barcelona hadden gezien, of Wintjens in het Nederlands Elftal.
Ik ben nu dus Willem II en Bayern Munchen heeft belangstelling getoond voor Maikel Aerts.
Nou ik heb moeite te scoren, speel veel gelijk (1-1, 0-0), heb niet veel possession.....moet het echt hebben van de bevliegingen van spelers.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je staat vlak voor het einde van het seizoen 1 punt achter op de koploper? Lijkt me niet zo heel erg veel mis met je tactiek dan toch?
Nee, ik vind het ook geen enorm probleem. Kan er wel om lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede derde keeper toch.
Maar ok, als jij het zegt. Was mij niks van bekend en is me zelf ook nooit opgevallen. Zelf zou ik het niet zo een probleem vinden.
Hey cool, ik ben ook VVV uiteraard in mijn 1e seizoenquote:Op donderdag 5 november 2009 02:29 schreef JLSB het volgende:
knip
Mwah, indien hij een directe tegenstander heeft waaraan hij zich kan "vastbijten" is hij redelijk. Wanneer clubs hem vrij laten om op te bouwen, en dan gebeurt dit seizoen nog al eens, dan is hij dramatisch. Overigens is het wel een sympathieke clubspeler zoals Sjors Verdellen...quote:Op donderdag 5 november 2009 04:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen sarcasme, Fleuren is een goede linksback voor VVV en aanverwante ploegen.. Vorig jaar alle competitiewedstrijden meegedaan met VVV
Stond op de transferlijst bij Atletico en mijn scouts vonden het wel een talentje. Verdient niet eens zo heel veel volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:23 schreef Bow het volgende:
Gewoon Keko even kunnen halen joh? Ik probeer dat ook bij FEyenoord, maar hij wil dat niet
Ik ben ook erg tevreden. Maar het wordt wel tijd dat men eens wat aan het stadion gaat doen. Ik moet nu ieder jaar spelers gaan verkopen om "gezond" te blijven. Hopelijk verandert dat op termijn. Wel realistisch daarentegen.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:29 schreef donroyco het volgende:
Goede prestatie JLSB..
Moet ook maar eens met een laaggeklasseerd ploegje beginnen na mijn Ajax-game..
Op het MU-forum (zie op) is de nieuwe TUG-training te downloaden. Die gebruik ik al sinds 2006 en werkt goed. Tactieken zijn er nog niet echt te vinden, daarentegen is het tegenwoordig ook wel makkelijk om zelf een goede tactiek te bouwen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Zijn er al taktieken en trainingen en dergelijke te downloaden?
Bij mij was er ook interesse van Arsenal en PSV terwijl hij slechts 5 wedstrijden bij mij gekeept had en niet eens zo'n denderende indruk achterliet. Na dit seizoen loopt zijn contract af. Ik ben wel benieuwd waar hij naar toe zal gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:
De keepersbug is nog steeds intact zo lijkt het. Kevin Begois is zojuist verkocht aan Zenit.
Ik heb Honda en Claudio López (transfervrij gehaald in de winterstop eerste seizoen) samen verkocht voor vier miljoen aan Ajax. Daarvan kreeg ik zoals gezegd slechts 250k transferbudget. Gemiddeld maak ik in de maanden (juli/augustus uitgezonderd) 300k per maand verlies, ondanks dat ik aan mijn looneisen voldoe. Mijn loonbudget is zelfs omlaag gegaan. Dat betekend dat ik pak en beet voor drie miljoen per jaar móét verkopen om gezond te blijven. Verder betaal ik normaal gesproken geen enkele speler meer dan 300k per jaar, of het moet zo'n Boutahar zijn die toch wel een topspeler is voor VVV. Dat is ook de reden dat ik Calabro, Schaken, Van Dessel en komende zomer Pauwe, Takak en van Kouwen gewoon transfervrij laat gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hey cool, ik ben ook VVV uiteraard in mijn 1e seizoen![]()
Nadat ik 7e ben geworden zit ik flink in de rode cijfers ondanks dat ik niks gekocht heb. Dus nu moet ik flink gaan verkopen om weer in de plus te komen. Maar voor Honda wil men niet eens 5 miljoen betalen, terwijl hij toch de gouden schoen heeft gewonnen afgelopen seizoenBovendien is nu de gehele selectie boos omdat ik mijn spelers in de verkoop zet
![]()
Knap dat jij nog zo'n selectie in elkaar flanselt voor zo'n bedrag, dat gaat mij niet lukken....
Heeeelppp..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb net het spel gekocht alleen krijg bij het selecteren van "nederlands" tijdens de installatie de melding "gebruikersinterfacemodus van installatie niet ondersteund" :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |