abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 04:14:30 #176
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_74408840
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:50 schreef JLSB het volgende:
Sarcasme neem ik aan . Ik ben in de zomer op zoek geweest naar een linksback, maar kon niets vinden dat aan mijn eisen voldeed. Fleuren en Auassar mogen daarom zo lang op die plek staan...
Geen sarcasme, Fleuren is een goede linksback voor VVV en aanverwante ploegen.. Vorig jaar alle competitiewedstrijden meegedaan met VVV
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_74409452
Gewoon Keko even kunnen halen joh? Ik probeer dat ook bij FEyenoord, maar hij wil dat niet
  donderdag 5 november 2009 @ 08:29:35 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_74409509
Goede prestatie JLSB..

Moet ook maar eens met een laaggeklasseerd ploegje beginnen na mijn Ajax-game..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_74409629
Na 7 wedstrijden sta ik 3e met FC Utrecht, grote man is van Wolfswinkel met 5 goals.

Heb maar 3 aankopen kunnen doen omdat ik eerst lang bezig was met grootverdieners uit de selectie krijgen, had nml. totaal geen salarisbudget in het begin.

Aankopen zijn jonge talenten, precies volgens het echte beleid.

Ene Koné van Monaco (AMC), een Belgische spits waar ik de naam even van kwijt ben, en een 17 jarige verdediger uit Servië, die niet eens mag spelen kwam ik later achter. (niet-EU spelers moeten 18 zijn blijkbaar, gelukkig wordt ie dat al in november)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74409677
Ga om het spel te leren kennen een game in NL/ENG spelen en begin als bondscoach van Spanje
pi_74409745
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga om het spel te leren kennen een game in NL/ENG spelen en begin als bondscoach van Spanje
Beginnen als bondscoach? Hm, zelf weten, maar ik vind bondscoachschap alleen leuk in combinatie met een club, je hebt als bondscoach namelijk heel weinig wedstrijden te spelen..
pi_74411581
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Na 7 wedstrijden sta ik 3e met FC Utrecht, grote man is van Wolfswinkel met 5 goals.
Ben benieuwd, over 2 weken komt hij naar mij toe.
-
pi_74411613
Ik kan nog geen goede tactiek maken, dat is wel frustrerend. Speel nog steeds om het kampioenschap, met 4 wedstrijden te gaan 1 punt achter op PSV....
pi_74411674
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:21 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan nog geen goede tactiek maken, dat is wel frustrerend. Speel nog steeds om het kampioenschap, met 4 wedstrijden te gaan 1 punt achter op PSV....
Je staat vlak voor het einde van het seizoen 1 punt achter op de koploper? Lijkt me niet zo heel erg veel mis met je tactiek dan toch?
-
  donderdag 5 november 2009 @ 10:24:54 #185
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74411718
Zijn er al taktieken en trainingen en dergelijke te downloaden?
pi_74411802
Ik heb alleen kleine landen geladen(Andorra, Luxemburg, San Marino, Amerikaanse Samoa en Nederlandse Antillen) en als je dan met 1 ploeg speelt gaat het spel wel lekker snel...

Nu met Dudelange na 15 duels(van de 26 duels) de koppositie overgenomen van Grevenmacher. Had 3 duels eerder al gekund, maar toen verspeelde ik een 3-1 voorsprong en maakte Grevenmacher in de slotfase nog 3-3. Grevenmacher volgt op 1 punt terwijl de nummer 3 al 10 punten achterstand heeft. Gedoodverfde nummer 1 Jeunesse Esch staat 5e of 6e..
Alleen beetje jammer dat er tot 2 keer toe een van mijn spitsen door een andere Luxemburgse ploeg weggehaald werden.. en aangezien het amateurs zijn kan ik er niet heel veel aan doen..

Europees gezien de 2e kwalificatie ronde CL van M. Haifa verloren. In de 4e voorronde Europa League was Austria Wien met 2-0 en 1-1 te sterk. De groepsfase niet gehaald.. maar de kans dat we volgend seizoen Europees een nieuwe kans krijgen is zeker aanwezig.
pi_74412721
De keepersbug is nog steeds intact zo lijkt het. Kevin Begois is zojuist verkocht aan Zenit.
-
pi_74412803
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:
De keepersbug is nog steeds intact zo lijkt het. Kevin Begois is zojuist verkocht aan Zenit.
Welke bug ?
pi_74413051
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Welke bug ?
De bug die in FM 2009 zat waardoor middelmatige keepers vaak vertrekken naar topclubs.
-
pi_74413608
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:14 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

De bug die in FM 2009 zat waardoor middelmatige keepers vaak vertrekken naar topclubs.
Oh, die is me nog nooit opgevallen eigenlijk.
  donderdag 5 november 2009 @ 11:34:20 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74413734
Niet echt een bug denk ik.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74414035
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef Happel het volgende:
Niet echt een bug denk ik.
Lijkt me wel. In 2009 was het algemeen bekend die bug en waren er heel veel mensen die bijvoorbeeld Brian van Loo bij Barcelona hadden gezien, of Wintjens in het Nederlands Elftal.
Ik ben nu dus Willem II en Bayern Munchen heeft belangstelling getoond voor Maikel Aerts .

edit: Martin Pieckenhagen naar Schalke.
-
  donderdag 5 november 2009 @ 11:45:13 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74414077
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:43 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Lijkt me wel. In 2009 was het algemeen bekend die bug en waren er heel veel mensen die bijvoorbeeld Brian van Loo bij Barcelona hadden gezien, of Wintjens in het Nederlands Elftal.
Ik ben nu dus Willem II en Bayern Munchen heeft belangstelling getoond voor Maikel Aerts .
Goede derde keeper toch.

Maar ok, als jij het zegt. Was mij niks van bekend en is me zelf ook nooit opgevallen. Zelf zou ik het niet zo een probleem vinden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74414239
Mijn broertje had in zijn game gekeken en daar zaten Brian van Loo bij Barca, Georg Koch en Brian Vandenbusche(volgens mij) bij Bayern...
Overigens was hij Ajax, met Stekelenburg als 1e keeper en Vermeer als 2e keeper.
Bij NL elftal was Vermeer 1e keeper en Stekelenburg 3e keeper..
pi_74414480
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:23 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Je staat vlak voor het einde van het seizoen 1 punt achter op de koploper? Lijkt me niet zo heel erg veel mis met je tactiek dan toch?
Nou ik heb moeite te scoren, speel veel gelijk (1-1, 0-0), heb niet veel possession.....moet het echt hebben van de bevliegingen van spelers.
pi_74414602
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Goede derde keeper toch.

Maar ok, als jij het zegt. Was mij niks van bekend en is me zelf ook nooit opgevallen. Zelf zou ik het niet zo een probleem vinden.
Nee, ik vind het ook geen enorm probleem. Kan er wel om lachen . Maar in FM 2009 was het wel bekend en ook vaker in dit topic langsgekomen. Robert Zwinkels naar Chelsea en dat soort dingen .
Werd nog een leuke grap over gemaakt toen Ajax Jeroen Verhoeven haalde.
-
pi_74417388
Ik heb net het spel gekocht alleen krijg bij het selecteren van "nederlands" tijdens de installatie de melding "gebruikersinterfacemodus van installatie niet ondersteund" :S
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74417539
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:29 schreef JLSB het volgende:
knip
Hey cool, ik ben ook VVV uiteraard in mijn 1e seizoen

Nadat ik 7e ben geworden zit ik flink in de rode cijfers ondanks dat ik niks gekocht heb. Dus nu moet ik flink gaan verkopen om weer in de plus te komen. Maar voor Honda wil men niet eens 5 miljoen betalen, terwijl hij toch de gouden schoen heeft gewonnen afgelopen seizoen Bovendien is nu de gehele selectie boos omdat ik mijn spelers in de verkoop zet

Knap dat jij nog zo'n selectie in elkaar flanselt voor zo'n bedrag, dat gaat mij niet lukken....
Patat Friet
pi_74418829
quote:
Op donderdag 5 november 2009 04:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geen sarcasme, Fleuren is een goede linksback voor VVV en aanverwante ploegen.. Vorig jaar alle competitiewedstrijden meegedaan met VVV
Mwah, indien hij een directe tegenstander heeft waaraan hij zich kan "vastbijten" is hij redelijk. Wanneer clubs hem vrij laten om op te bouwen, en dan gebeurt dit seizoen nog al eens, dan is hij dramatisch. Overigens is het wel een sympathieke clubspeler zoals Sjors Verdellen...
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:23 schreef Bow het volgende:
Gewoon Keko even kunnen halen joh? Ik probeer dat ook bij FEyenoord, maar hij wil dat niet
Stond op de transferlijst bij Atletico en mijn scouts vonden het wel een talentje. Verdient niet eens zo heel veel volgens mij.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:29 schreef donroyco het volgende:
Goede prestatie JLSB..

Moet ook maar eens met een laaggeklasseerd ploegje beginnen na mijn Ajax-game..
Ik ben ook erg tevreden. Maar het wordt wel tijd dat men eens wat aan het stadion gaat doen. Ik moet nu ieder jaar spelers gaan verkopen om "gezond" te blijven. Hopelijk verandert dat op termijn. Wel realistisch daarentegen.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Zijn er al taktieken en trainingen en dergelijke te downloaden?
Op het MU-forum (zie op) is de nieuwe TUG-training te downloaden. Die gebruik ik al sinds 2006 en werkt goed. Tactieken zijn er nog niet echt te vinden, daarentegen is het tegenwoordig ook wel makkelijk om zelf een goede tactiek te bouwen.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij mij was er ook interesse van Arsenal en PSV terwijl hij slechts 5 wedstrijden bij mij gekeept had en niet eens zo'n denderende indruk achterliet. Na dit seizoen loopt zijn contract af. Ik ben wel benieuwd waar hij naar toe zal gaan.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hey cool, ik ben ook VVV uiteraard in mijn 1e seizoen

Nadat ik 7e ben geworden zit ik flink in de rode cijfers ondanks dat ik niks gekocht heb. Dus nu moet ik flink gaan verkopen om weer in de plus te komen. Maar voor Honda wil men niet eens 5 miljoen betalen, terwijl hij toch de gouden schoen heeft gewonnen afgelopen seizoen Bovendien is nu de gehele selectie boos omdat ik mijn spelers in de verkoop zet

Knap dat jij nog zo'n selectie in elkaar flanselt voor zo'n bedrag, dat gaat mij niet lukken....
Ik heb Honda en Claudio López (transfervrij gehaald in de winterstop eerste seizoen) samen verkocht voor vier miljoen aan Ajax. Daarvan kreeg ik zoals gezegd slechts 250k transferbudget. Gemiddeld maak ik in de maanden (juli/augustus uitgezonderd) 300k per maand verlies, ondanks dat ik aan mijn looneisen voldoe. Mijn loonbudget is zelfs omlaag gegaan. Dat betekend dat ik pak en beet voor drie miljoen per jaar móét verkopen om gezond te blijven. Verder betaal ik normaal gesproken geen enkele speler meer dan 300k per jaar, of het moet zo'n Boutahar zijn die toch wel een topspeler is voor VVV. Dat is ook de reden dat ik Calabro, Schaken, Van Dessel en komende zomer Pauwe, Takak en van Kouwen gewoon transfervrij laat gaan.

Wat vind jij trouwens van Ferry de Regt? Als ik hem laat spelen doet hij het altijd goed. Werd bij mij zelfs talent van het jaar terwijl hij slechts 7 wedstrijden gespeeld had en is vaste klant bij Nederland -21. Maar als ik naar zijn statts kijk vind ik dat genoeg betere verdedigers heb.

Nog een tip:

Als je nog goede scouts zoekt moet je eens naar Per Andersen (Denemarken -19) en Willy Dullens (Fortuna Sittard) kijken. Topscouts die je voor een uiterst zacht prijsje kunt halen...

(@ Reddiablo, Overigens zit Willy Dullens IRL al bij VVV-Venlo. Ik heb op MU laatst een lijstje met wijzigingen doorgegeven. Indien je interesse daarin hebt kan ik het wel PM'en)

[ Bericht 1% gewijzigd door JLSB op 05-11-2009 14:20:06 ]
pi_74418944
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb net het spel gekocht alleen krijg bij het selecteren van "nederlands" tijdens de installatie de melding "gebruikersinterfacemodus van installatie niet ondersteund" :S
Heeeelppp..

Moet ik perse via Steam installeren ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')