quote:
Op donderdag 5 november 2009 04:14 schreef donroyco het volgende:[..]
Geen sarcasme, Fleuren is een goede linksback voor VVV en aanverwante ploegen.. Vorig jaar alle competitiewedstrijden meegedaan met VVV
Mwah, indien hij een directe tegenstander heeft waaraan hij zich kan "vastbijten" is hij redelijk. Wanneer clubs hem vrij laten om op te bouwen, en dan gebeurt dit seizoen nog al eens, dan is hij dramatisch. Overigens is het wel een sympathieke clubspeler zoals Sjors Verdellen...
quote:
Stond op de transferlijst bij Atletico en mijn scouts vonden het wel een talentje. Verdient niet eens zo heel veel volgens mij.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:29 schreef donroyco het volgende:Goede prestatie JLSB..
Moet ook maar eens met een laaggeklasseerd ploegje beginnen na mijn Ajax-game..
Ik ben ook erg tevreden. Maar het wordt wel tijd dat men eens wat aan het stadion gaat doen. Ik moet nu ieder jaar spelers gaan verkopen om "gezond" te blijven. Hopelijk verandert dat op termijn. Wel realistisch daarentegen.
quote:
Op het MU-forum (zie op) is de nieuwe TUG-training te downloaden. Die gebruik ik al sinds 2006 en werkt goed. Tactieken zijn er nog niet echt te vinden, daarentegen is het tegenwoordig ook wel makkelijk om zelf een goede tactiek te bouwen.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:De keepersbug is nog steeds intact zo lijkt het. Kevin Begois is zojuist verkocht aan Zenit.
Bij mij was er ook interesse van Arsenal en PSV terwijl hij slechts 5 wedstrijden bij mij gekeept had en niet eens zo'n denderende indruk achterliet. Na dit seizoen loopt zijn contract af. Ik ben wel benieuwd waar hij naar toe zal gaan.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef ganzenherder het volgende:[..]
Hey cool, ik ben ook VVV uiteraard in mijn 1e seizoen
Nadat ik 7e ben geworden zit ik flink in de rode cijfers ondanks dat ik niks gekocht heb. Dus nu moet ik flink gaan verkopen om weer in de plus te komen. Maar voor Honda wil men niet eens 5 miljoen betalen, terwijl hij toch de gouden schoen heeft gewonnen afgelopen seizoen

Bovendien is nu de gehele selectie boos omdat ik mijn spelers in de verkoop zet
Knap dat jij nog zo'n selectie in elkaar flanselt voor zo'n bedrag, dat gaat mij niet lukken....
Ik heb Honda en Claudio López (transfervrij gehaald in de winterstop eerste seizoen) samen verkocht voor vier miljoen aan Ajax. Daarvan kreeg ik zoals gezegd slechts 250k transferbudget. Gemiddeld maak ik in de maanden (juli/augustus uitgezonderd) 300k per maand verlies, ondanks dat ik aan mijn looneisen voldoe. Mijn loonbudget is zelfs omlaag gegaan. Dat betekend dat ik pak en beet voor drie miljoen per jaar móét verkopen om gezond te blijven. Verder betaal ik normaal gesproken geen enkele speler meer dan 300k per jaar, of het moet zo'n Boutahar zijn die toch wel een topspeler is voor VVV. Dat is ook de reden dat ik Calabro, Schaken, Van Dessel en komende zomer Pauwe, Takak en van Kouwen gewoon transfervrij laat gaan.
Wat vind jij trouwens van Ferry de Regt? Als ik hem laat spelen doet hij het altijd goed. Werd bij mij zelfs talent van het jaar terwijl hij slechts 7 wedstrijden gespeeld had en is vaste klant bij Nederland -21. Maar als ik naar zijn statts kijk vind ik dat genoeg betere verdedigers heb.
Nog een tip:Als je nog goede scouts zoekt moet je eens naar
Per Andersen (Denemarken -19) en
Willy Dullens (Fortuna Sittard) kijken. Topscouts die je voor een uiterst zacht prijsje kunt halen...
(@ Reddiablo, Overigens zit Willy Dullens IRL al bij VVV-Venlo. Ik heb op MU laatst een lijstje met wijzigingen doorgegeven. Indien je interesse daarin hebt kan ik het wel PM'en)
[ Bericht 1% gewijzigd door JLSB op 05-11-2009 14:20:06 ]