Is het nog leuk, als je vanaf seizoen 1 alles wint?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek genoeg zit hij bij Portugal vaak op de bank en wordt mijn andere topper Bruno Fernandes al jaren genegeerd door het Portugeze efltal terwijl hij bij Ajax als aanvoerder de sterren van de hemel speel.
Best wel eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog leuk, als je vanaf seizoen 1 alles wint?
Ieder zijn ding, maar dan is bij mij de lol er na 2 seizoenen ook wel afquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.![]()
Ik heb een geweldig team bij elkaar gesprokkeld.
Ik win niet álles hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar dan is bij mij de lol er na 2 seizoenen ook wel af
Schijnt van wel. Moet het nog maar zien allemaal.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand of er dit jaar wel een FM uitkomt?
Mooi, dan stop ik maar met mijn huidige save.quote:
Ben ook wel behoorlijk klaar met FM 24quote:Op woensdag 10 september 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, dan stop ik maar met mijn huidige save.
Ik ontleen er geen plezier meer aan. Heb mijn goede keeper moeten verkopen, en de beste keeper die ik kon vinden en betalen heeft in 2 maanden maar liefst 1 redding kunnen verrichten. En de tegenstander heeft iedere keer een keeperscore van boven de 8.
Het is leuk geweest. Helaas PSG niet kunnen onttronen.
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 11 september 2025 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
FM21 is mijn laatste. Kan me nog wel herinneren dat in die tijd deze topics binnen een paar dagen helemaal vol warenmaar goed, toen woonde ik nog helemaal alleen. Inmiddels is ondergetekende samenwonend en vader, dus dan kan je niet meer vanaf het avondeten tot aan het ontbijt FM'en met bier en pizza
Denk wel dat ik 26 ga halen. Wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe en Vitesse lijkt me een hele leuke uitdaging in deze editie.
Haha, de klassieke cornertruc!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:00 schreef StevenHyde het volgende:
Vermaak me nu deze dagen met FM13. Beperkt, maar lekker om te spelen zo op een 2e scherm tijdens tv kijken oa. Lekker oude vertrouwde eerste paal corner truc uitvoeren
Haha mooiquote:Op maandag 22 september 2025 16:20 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
[..]
Haha, de klassieke cornertruc!Ik had destijds een tactiek gedownload en was er heilig van overtuigd dat Kolbeinn Sigţórsson een absolute doelpuntenmachine was. Ik simuleer veel, dus het duurde anderhalf seizoen voordat ik ontdekte dat 70% van zijn goals uit corners kwam. Terwijl ik fantaseerde dat hij wedstrijden domineerde zoals Haaland dat nu op zijn best doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |