quote:
Op donderdag 8 januari 2026 23:46 schreef FireFox1 het volgende:[..]
Ik kon FM23 echt urenlang spelen en kon soms binnen 2 dagen een compleet seizoen afmaken

FM24 heb ik nooit gespeeld, dus daaar heb ik geen mening over.
Ik kom bij FM26 maar moeilijk in mijn ritme. Ik irriteer mij aan teveel zaken dat ik maar een paar wedstrijden speel, en dan al snel stopt. Echt jammer wat ik keek heel erg uit naar deze game. Ik dacht dat zie in ieder geval voor zorgen zorgen om mijn berperkte krietieken wat ik had op FM23, aan te pakken
De animaties zijn nauwelijks beter geworden, berichten kan je niet meer met 1 knop skippen. Nee, je moet op alle berichten zelf selecteren en dat was bij 23 niet nodig. Het gaat allemaal een stuk trager, menu is onpraktisch, animaties is een klein beetje opgepoets, maar dan met teer.
Ik heb spijt van 26, en ga proberen een file te zoeken voor 23 met de spelers updates van 26
Hear hear. Bij vorige FM's kwam je met spatie automatisch door je berichten, nu moet je handmatig heen en weer. Niet onoverkomelijk maar allemaal van die kleine irritatiedingetjes. Als je dan bedenkt dat ze 2 jaar hebben gehad voor dit spel is het eigenlijk gewoon schandalig.
Ik heb overigens ook een heel hardnekkige bug in mijn spel. Mijn linksbuiten en spits wisselen continue van positie. Ingame zet ik hem (ja, ook bij balverlies) gewoon netjes op zijn positie, maar ik moet wel 6x per wedstrijd wisselen..