Heb zowel 24 als 26 niet gespeeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:37 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Welke versie speel je dan? FM26 loopt soepeler dan FM24 op de meeste oude pc’s. Gewoon de wedstrijden op 2D kijken.
Dat is/was 26 ook zeker. Heb het zelf maar 10 uur gespeeld. Er zijn veel updates geweest maar het heeft me nog niet kunnen verleiden om het een tweede kans te geven.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zowel 24 als 26 niet gespeeld.
Begreep dat 26 eigenlijk zeer matig was. Eerlijk was van Reddit, dus voor wat het waard is.
De lay-out is wel echt enorm veranderd. Niks staat op voor mij logische plekken.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 00:18 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dat is/was 26 ook zeker. Heb het zelf maar 10 uur gespeeld. Er zijn veel updates geweest maar het heeft me nog niet kunnen verleiden om het een tweede kans te geven.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
Fallout 5 komt,
daarnaast een remaster van Fallout 3 en Fallout New Vegas. Blijkbaar moeten die ook kapot.
https://www.nu.nl/tweaker(...)llout-games-aan.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |