De keeper van Ajax U19, Marco Bizot is bij mij tweede doelman van oranje. Dat klopt ook niet echt, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef Reddiablo het volgende:
verzoekje
Kunnen jullie allemaal eens naar Oranje kijken cq. de selectieprocedure van Van Marwijk?
Ik hoor van een aantal mensen dat de meest bizarre spelers worden opgeroepen.... als dit daadwerkelijk zo is moeten we hier wat aan doen. Gek genoeg is dit niet in de testversies naar voren gekomen... anyway, laat me weten als er hele vage spelers worden opgeroepen (Jup league spelers..)
Hoelang houd je laptop dat vol?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:00 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht in de trein even verder te spelen... zat de DVD nog thuis in de pc... Daar moet ik toch maar wat op verzinnen.
thanks, op zich weinig mis mee - behalve Bizot dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De keeper van Ajax U19, Marco Bizot is bij mij tweede doelman van oranje. Dat klopt ook niet echt, volgens mij.
Verder is de selectie van Seedorf ook onbegrijpelijk, natuurlijk.
Hier even een screen van Oranje in mijn spel:
[ afbeelding ]
Aan een half uur in de trein heb ik wel genoegquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoelang houd je laptop dat vol?Die van mij stopt er dan na iets meer dan een uurtje mee...
Seedorf is ook best realistisch hoor, ik was alleen dequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
thanks, op zich weinig mis mee - behalve Bizot dan.
Seedorf kan gewoon in Oranje, in theorie is het heden mogelijk dat Van Marwijk Seedorf oproept - 't zal niet snel gebeuren - maar voetbaltechnisch kan Clarence er natuurlijk gewoon weer bij.
Hier wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Bah, een goeie tactiek maken lukt me nog niet
Naar wat ik gezien en van anderen gehoord heb vinden ze verdedigen inderdaad erg moeilijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
Gisterenavond ging het ineens hard met blessures bij mij. In 2 wedstrijden tijd 4 spelers voor een aantal weken uitgeschakeld en daarbuiten nog 2.
En ligt het aan mij of hebben verdedigers in het spel moeite met verdedigen? Ik ga sowieso nog eens kritisch kijken naar de tactiek, maar het valt me op dat er veel goals vallen waarbij verdedigers toch echt niet vrijuit gingen.
Ja en nee. Wat je ziet in de 3D versie is niet wat er daadwerkelijk gebeurt; op het sigames forum melden ze dit ook al. De fouten die gemaakt worden door de verdedigers zijn geen persoonlijke fouten, maar komen voort uit een verkeerde tactiek.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
Gisterenavond ging het ineens hard met blessures bij mij. In 2 wedstrijden tijd 4 spelers voor een aantal weken uitgeschakeld en daarbuiten nog 2.
En ligt het aan mij of hebben verdedigers in het spel moeite met verdedigen? Ik ga sowieso nog eens kritisch kijken naar de tactiek, maar het valt me op dat er veel goals vallen waarbij verdedigers toch echt niet vrijuit gingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |