Ik snaai wat ik wil (en ja, dat is best veel), en ik zit al jaren op dit gewichtquote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee dat doe je nietDenk is aan je lijf
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik snaai wat ik wil (en ja, dat is best veel), en ik zit al jaren op dit gewicht
die twee boterhammen en de mandarijn prima, de rest is vet pur sang.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Oke
Ik vreet ook best veel. Als ik s' avonds thuiskom van t werk dan jaag ik er nog 2 boterhammen, een koek, een handje cheshuwnoten en een appel en een mandarijn er doorheen.
Daar moet ik overigens mee ophouden want ik word dik
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
die twee boterhammen en de mandarijn prima, de rest is vet pur sang.
Haha dikke failquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef Multivitamine het volgende:
De moeder van m'n vriendin dan. Mocht ook 4 bekers halen (loterij). Haalt ze 4 x vanille...
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef Multivitamine het volgende:
De moeder van m'n vriendin dan. Mocht ook 4 bekers halen (loterij). Haalt ze 4 x vanille...
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef MutedFaith het volgende:
De strawberry Cheesecake van Haagendasz is veul lekkerder.
Wacht maar tot je uit de pubertijd komt..quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik snaai wat ik wil (en ja, dat is best veel), en ik zit al jaren op dit gewicht
Nepvrouw.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef griekjeee het volgende:
Ik liep er vandaag langs en ik twijfelde, maar ben uiteindelijk toch voor ander ijs gegaan: Rood fruit ijs van Hertog
Bij mij was ie gewoon in aanbiedingquote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef leeell het volgende:
Ik had hetzelfde TS, ik denk lekker caramel chew chew voor 3.75 moet ik 4.80 betalen, het is dat ik zo rijk en elitair ben, want wat een ramp had het anders geweest.
Doe er een aan je fietssleutel een bonus dingquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef DjinN het volgende:
kwas vergeten mn bonuskaart mee te nementoen dacht ik nog...zal ik omkeren naar huis en me bonuskaart gaan halen ? maar die 500ml Chocolate Chip Cookie Dough ijs riep zo hard dat ik toch maar de winkel in ben gegaan
Exactly what I didquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe er een aan je fietssleutel een bonus ding
Is dat mannenijs dan?quote:
Nee, ben en Jerry's is hét ijs voor vrouwen. Dat je toch maar besloot hertogijs te kopen, verlaagt je vrouwelijkheid met een factor 2quote:
Ik hoor vaker dat ik niet echt een typisch meisje-meisje ben van gedrag.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ben en Jerry's is hét ijs voor vrouwen. Dat je toch maar besloot hertogijs te kopen, verlaagt je vrouwelijkheid met een factor 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |