Je hebt een PM voor mijn adresquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Knorriepot het volgende:
Mijn ma heeft gewoon coupons gekregen om gratis vier van die halve liter bekers te halen..
(Ze is lid van de loterij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je hebt een PM voor mijn adres
Sorry.. ze zijn al gereserveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over die pm.. je denkt toch zeker niet dat ik geloof dat je dáár echt woont
!! Shut up woman, get on my horse !!
.
In het land der dwazen, zal de grootste dwaas regeren.
Voor wie in godsnaam danquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Sorry.. ze zijn al gereserveerd![]()
thuisbezorgd.nlquote:
Goh!quote:geslacht: Vrouw
Anders hou je jezelf gewoon ff in toomquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Doe ikverdomme net de koelkast open om wat te drinken te pakken, ja dorst gekregen van die klote beker ijs
staan daar twee appeltaartpunten
mij aan te staren ook uit de bonus aanbieding
naast een bus slagroom
En ze moeten nog op ook voor donderdag![]()
Houston we have a problem a BIG problem
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Anders hou je jezelf gewoon ff in toom
TS ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Doe ikverdomme net de koelkast open om wat te drinken te pakken, ja dorst gekregen van die klote beker ijs
naast een bus slagroom
Niet klagen dat je een dikke pens krijgt he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
naast een bus slagroom
Niet voor Ben en Jerrys gast. Fucking lekker ijsquote:
Nee, starbucks is overpriced en matig qua smaak. B&J is alleen overpriced.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:40 schreef Bonzai. het volgende:
Ben & Jerry's. Dat hoort toch in het zelfde rijtje van Starbucks en dergelijke Amerikaanse zooi?
Want over de Nederlandse keuken kan je namelijk goede dingen zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:44 schreef Bonzai. het volgende:
Ach, het is gewoon dat ik "Amerikaans" en "lekker eten" een nogal vreemde combinatie vind. Zal wel een vooroordeel zijn...
Nee, ik ben dan ook Belgquote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Want over de Nederlandse keuken kan je namelijk goede dingen zeggen.
En je punt is?quote:
Stamppot zuurkoolquote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Want over de Nederlandse keuken kan je namelijk goede dingen zeggen.
Of Chunky Monkeyquote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef Tassiepassie het volgende:
hopelijk hebben ze Cookie Dough
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:47 schreef Saaaaab het volgende:
Fuck yeah. Ik ga vandaag denk ik even naar de AHFossil Fuel
Ik snaai wat ik wil (en ja, dat is best veel), en ik zit al jaren op dit gewichtquote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee dat doe je nietDenk is aan je lijf
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik snaai wat ik wil (en ja, dat is best veel), en ik zit al jaren op dit gewicht
die twee boterhammen en de mandarijn prima, de rest is vet pur sang.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Oke
Ik vreet ook best veel. Als ik s' avonds thuiskom van t werk dan jaag ik er nog 2 boterhammen, een koek, een handje cheshuwnoten en een appel en een mandarijn er doorheen.
Daar moet ik overigens mee ophouden want ik word dik
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
die twee boterhammen en de mandarijn prima, de rest is vet pur sang.
Haha dikke failquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef Multivitamine het volgende:
De moeder van m'n vriendin dan. Mocht ook 4 bekers halen (loterij). Haalt ze 4 x vanille...
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef Multivitamine het volgende:
De moeder van m'n vriendin dan. Mocht ook 4 bekers halen (loterij). Haalt ze 4 x vanille...
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef MutedFaith het volgende:
De strawberry Cheesecake van Haagendasz is veul lekkerder.
Wacht maar tot je uit de pubertijd komt..quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik snaai wat ik wil (en ja, dat is best veel), en ik zit al jaren op dit gewicht
Nepvrouw.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef griekjeee het volgende:
Ik liep er vandaag langs en ik twijfelde, maar ben uiteindelijk toch voor ander ijs gegaan: Rood fruit ijs van Hertog
Bij mij was ie gewoon in aanbiedingquote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef leeell het volgende:
Ik had hetzelfde TS, ik denk lekker caramel chew chew voor 3.75 moet ik 4.80 betalen, het is dat ik zo rijk en elitair ben, want wat een ramp had het anders geweest.
Doe er een aan je fietssleutel een bonus dingquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef DjinN het volgende:
kwas vergeten mn bonuskaart mee te nementoen dacht ik nog...zal ik omkeren naar huis en me bonuskaart gaan halen ? maar die 500ml Chocolate Chip Cookie Dough ijs riep zo hard dat ik toch maar de winkel in ben gegaan
Exactly what I didquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe er een aan je fietssleutel een bonus ding
Is dat mannenijs dan?quote:
Nee, ben en Jerry's is hét ijs voor vrouwen. Dat je toch maar besloot hertogijs te kopen, verlaagt je vrouwelijkheid met een factor 2quote:
Ik hoor vaker dat ik niet echt een typisch meisje-meisje ben van gedrag.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ben en Jerry's is hét ijs voor vrouwen. Dat je toch maar besloot hertogijs te kopen, verlaagt je vrouwelijkheid met een factor 2.
Ik dacht altijd dat jij een man was.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat ik niet echt een typisch meisje-meisje ben van gedrag.
Ze heeft inderdaad wel praatjes voor een vrouw, maar mischien is dat normaal in Griekenland.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een man was.
Wie niet...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
en chunky monkey kon ik ook niet vindenquote:
Wat voor loterij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Knorriepot het volgende:
Mijn ma heeft gewoon coupons gekregen om gratis vier van die halve liter bekers te halen..
(Ze is lid van de loterij)
Dat denken er wel meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen aan de macht.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad wel praatjes voor een vrouw, maar mischien is dat normaal in Griekenland.
In Griekenlandquote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen aan de macht.
Kun je geen ondertitel nemen met vrouwtjeee ofzoquote:
Ik zal kijken of ik wat kan fixen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen ondertitel nemen met vrouwtjeee ofzo
Haar naam is toch wel een beetje meisjesachtig met dat 'eee' erachter?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen ondertitel nemen met vrouwtjeee ofzo
"Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur" lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik wat kan fixen.
Wat een vrouw al niet kan, mannen in de ban?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur" lijkt me wel wat.
Of: "vrouwen aan het roer, wegmeppen die hoer".
Die kleur alleen al....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ontopic maar weer: dit ijs lijkt me goddelijk![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
after eightsquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vrouw al niet kan,quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een vrouw al niet kan, mannen in de ban?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanmiddag ff de AH in sta bij de kassa en ja hoorIjs beker in de aanbieding, ook nog eens mijn favo smaak strawberry cheescake
van 4.79 voor 3.75
![]()
Kon hem niet laten liggen je weetz![]()
Nu net de helft al opgegeten rechtstreeks uit de beker en nu dus buikpijn![]()
Klacht: Lekkere dingen waar je sowiezo al niet af kan blijven in de aanbieding doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |