Kut, dat wou ik ook posten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef The_stranger het volgende:
Je bedoelt de fout van die spatie tussen type en fouten in je titel?
Jij bent echt een debiel.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik kom heel vaak posts tegen op forum, waar gewoon zo veel type fouten in zitten, dat je niet meer kunt begrijpen wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
maar woorden niet af maken of door elkaar gooien.![]()
![]()
klacht: mensen die geen spellingscontrole gebruiken of de tekst niet even na kijken op spel fouten voor dat ze hem posten.![]()
Foute types, dat soort lui.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
een heleboel, is gewoon iritant vooral in de post van de TS.
Ja, en als je dan opbouwende kritiek levert heb je het al helemaal gedaan. Hoi ynuhhquote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik kom heel vaak posts tegen op forum, waar gewoon zo veel type fouten in zitten, dat je niet meer kunt begrijpen wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
![]()
klacht: mensen die geen spellingscontrole gebruiken of de tekst niet even na kijken op spel fouten voor dat ze hem posten.![]()
Dit is trouwens ook een juweeltje!quote:wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
'De meesten' bedoel je.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:35 schreef 3keernix het volgende:
Meeste hier zijn ook dyslectisch
Maar dat vindt TS zelf niet ergquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een juweeltje!
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
een heleboel, is gewoon iritant vooral in de post van de TS.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Fuck that. Als het gaat over typfouten (ja zo schrijf je dat) in topics dan óók die d/t-fouten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |